כששון מייקלס והזקנה נפגשו – על ראו מאכזב ומתסכל

בין אם זה החלום או הסיוט הכי גדול שלכם, וזה בהחלט נתון לויכוח – הקאמבק של שון מייקלס לזירת ההיאבקות באופן רשמי הוא מה שכל העולם מדבר עליו. אגדת העבר חזרה מהפרישה על מנת לספק לנו קרב נוסטלגי, אבל לא אחד טוב במיוחד – וזה ניכר לדוגמה בקרב התפל שסיפקו לנו טריפל אייץ' ואנדרטייקר ב-Super Show Down. הערב, קיבלנו חותמת רשמית לקאמבק הזה, בראו אחד נוסף שפשוט לא היה טוב מספיק. אבל בואו נתחיל צעד צעד.

תוצאות:

  1. לאשלי ניצח את קווין אוונס – קרב מאוד פושר, הדאבל טרן בסיומו היה הדבר המעניין היחיד. ציון 4/10.
  2. רונדה ראוזי והבלות ניצחו את הריוט סקוואד – כאן בניגוד לקרב הקודם שהיה רע, אפילו ההיל טרן של הבלות לא הציל כאן את העסק. אין ציון.
  3. ביילי ופין באלור ניצחו את ג'ינדר מאהל ואלישיה פוקס – מעניין מתי אלישיה פוקס תנצח מתישהו, והאם מישהו בכלל זוכר שמאהל היה אלוף לפני שנה? הקרב עצמו היה בינוני מאוד. ציון 5/10.
  4. קורט אנגל ניצח באטל רויאל למען הטורניר חסר החשיבות בערב הסעודית – היה נחמד לראות את אנגל חוזר, בעיקר את קורבין מושמד על ידו. ציון 7/10.
  5. אמבר מון ניצחה את נאיה ג'קס בפסילה – מי מחשיב דברים כאלה לבידור בכלל? אין ציון.
  6. בובי רוד וצ'אד גייבל ניצחו את האסנשיון – זוכרים שבובי רוד היה רלוונטי בעבר? עוד קרב רע שפשוט לא מגיע לו ולגייבל להיות מעורבים בו. אין ציון.
  7. מקינטייר, זיגלר וסטרואומן ניצחו את השילד – הקרב היחיד הטוב הערב, הבנייה להיל טרן של אמברוז מצוינת. ציון 9/10.

לטוב ולרע

הדברים שבאמת עניינו אותי הערב היו המיין איבנט והדאבל טרן של אוונס ולאשלי. נתחיל מהאחרון. קווין אוונס היה פייס מובהק במשך יותר מחצי שנה, וכל דבר רע שקרה לו פשוט עיצבן את הקהל בצורה מטורפת. מנגד, בובי לאשלי לא היה בדיוק הדבר הכי מדהים בראו השנה, בלשון המעטה, והקאמבק שלו מאוד חלש ביחס לציפיות הגדולות שבאו איתו. היל טרן בהחלט יכול לגאול אותו כאן, אולי גם להוציא את קווין אוונס לדרך חדשה. והיי, ה-WWE אשכרה עשו דאבל טרן ב-2018.

דרך חדשה (האתר הרשמי של ה-WWE)

ההיל טרן של ניקי וברי בלה לא עניין אף אחד חוץ מאת הילדים הקטנים שחושבים שרונדה ראוזי היא הגיבורה הגדולה החדשה שלהם (כמה חבל שהיא הלכה אחרי הכסף הגדול של וינס מקמהן), ובעיקר את הגברים שמתלהבים מהבלות כאילו מדובר מינימום במר תבל העולמית. הבלות לא מעניינות, לא טובות בזירה ואין להן שום כריזמה. קרב בין ניקי לראוזי זה הדבר האחרון שמחלקת הנשים המתפוררת של ראו צריכה. ובכל זאת, זה עדיין קורה וחבל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

עוד משהו שלא עשה חסד למחלקה הזו הערב היה הסגמנט של אלכסה בליס, עוד מתאבקת שהגיעה לגדולות לא מעט בגלל המראה שלה ופחות בגלל הכישרון שלה. מילא הוספתם לה את מיקי ג'יימס כמנג'רית, אבל אתם מביאים גם את ליטה ואת טריש סטראטוס שילחמו נגדן? בשנת 2018? מה קרה לפיתוח כישרונות חדשים? מה קרה למחשבה על העתיד? האמת, העתיד כבר כאן! כנראה שרק בסמאקדאון הבינו את זה.

מיותר (האתר הרשמי של ה-WWE)

בשורה התחתונה, ראו לא הייתה טובה הלילה. להיפך. ההתחלה של התכנית הייתה נחמדה, עם נאום נוסטלגי שגרם לכם להמון המון סיפוק אך עדיין גרם לתחושת אי נוחות במחשבה על הקרב האיטי והמסורבל שנקבל בחודש הקרוב. אבל היי, זה שון מייקלס, הוא קיבל את המניירה לעשות כרצונו. ובנוגע למיין איבנט? בינתיים הבנייה לפיצול המחודש של השילד נהדרת. אמברוז עושה את תפקידו בצורה נהדרת. כרגע, מלבד הסגמנטים של DX, זה הדבר היחיד שמעניין אותי בראו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort