UFC 229

פתיחת התכנית:

פרומו יפה המייצג את גולת הכותרת של הערב, קונור מקרגור, האירי הנודע לשמצה נגד חביב נורמגומדוב, הגורילה הרוסי ואנחנו כבר חסרי סבלנות לאירוע המיוחד הזה, לאורך פתיחת האירוע רואים פלאשבקים של קרבות עבר של שני הלוחמים.

מישל ווטרסון נגד פליס הרינג (3 סיבובים): 
בתחילה מוצג פרומו על כל לוחמת הכולל קרבות עבר, דירוג והכנה לקרב הנוכחי.

שתי הבנות לא משאירות אחת לשניה ולו מקום אחד לנשום, החלפת המהלומות בינהן באה לידי ביטוי כבר בסיבוב הראשון, הרינג משתמשת ברגליה החזקות בכדי לנסות להמם את ווטרסון אך זו מסרבת שולחת מתקפת נגד חזקה, בסיבוב השני ווטרסון לוקחת את היתרון שהיה חסר לה בתחילת הקרב ולוקחת את הקרב לרצפה והרינג מתקשה מאוד לקום ונשארת ברוב הסיבוב על הרצפה אך שורדת לסיבוב הבא, ת לה לקום ווטרסון אף עוזרת לה לקום כמחווה ספורטיבית.
בסיבוב השלישי ווטרסון מנסה שוב לקחת את הקרב לרצפה אך היוצרות מתהפכות כאשר הרינג לוקחת את היתרון ומטיחה את ווטרסון על הרצפה בחוזקה אך סופקת מרפקים רבים על עבר ראשה מווטרסון.
לבסוף, לפי החלטת השופטים, מישל ווטרסון היא המנצחת, לאחר הקרב אמרה בראיון "אני רוצה להיות הראשונה שזוכה באליפות בעודה אמא".

ווטרסון (מימין)  עם ניצחון שני ברציפות (Boodyelbow.com)

פרומו נוסף מופיע על הקרב בין קונור לחביב, המשלב בו את משחק הקונסולה UFC 3.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דרק לואיס נגד אלכסנדר וולקוב (3 סיבובים):
בתחילת הקרב מוצג פרומו לכל אחד מהלוחמים, בו מוצגים קרבות עבר, דירוג והכנה לקרב הנוכחי.

בתחילת הקרב לואיס סופק חבטות רבות מוולקוב אך ידוע כאחד בעל כושר ספיגה חזק, בשלב מסויים הקרב נעצר למספר שניות לאחר שנחשד כי וולקוב הכניס אצבע לעינו של לואיס אך הדבר לא היה קריטי והקרב המשיך.
וולקוב מפתיע את לואיס ומפיל אותו לזירה מספר פעמים אך לואיס הקשוח מציג כוח רב בזירה כאשר בשלב מסויים הוא מפיל את וולקוב בנוסף והחל לחבוט בוא בעוצמה אדירה, בקושי מאפשר לוולקוב להגן אך הרוסי לא נכנע והצליח לשרוד את הסיבוב הראשון.
מספר פעמים יכולת הספיגה הקשוחה של לואיס נראת לעין כאשר וולקוב מהמם אותו עם מספר רב של אגרופים אך לואיס מסרב להיכנע ולא נופל והדבר חזר על עצמו מספר פעמים לאורך הקרב.
הקרב נחלש לקראת הסיבוב השני ושני הלוחמים שולחים מהלומות קצרות ומעטות, וולקוב משתמש במהירותו לאורך הקרב אך גופו הענק של לואיס, שבעל יתרון השמקל, סופג את כל מהלכיו של וולקוב ובשלב מסויים אף מעיף את מגן השיניים שלו, מה שעוצר את הקרב ולאחר מספר שניות והסיום השני מסתיים.
במהלך הסיבוב השלישי נראה כי וולקוב מנסה בכוונה לפגוע בעיניו של לואיס, כפי שקרה לפני, אך הקרב אינו נעצר מכך, השופט מזהיר את וולקוב שישמור על אצבעות סגורות במהלכיו ואגרופיו.
לקראת סוף הקרב, לואיס שולח ימנית אדירה לעבר וולקוב, שסופג את זה בצורה מדהימה אך לואיס לא מפסיק כאן והופך לגמרי את היוצרות כאשר הוא מנחית מתקפה אדירה לעבר וולקוב, שנופל את הקרקע עד שהשופט לבסוף עוצר את מהלומותיו של לואיס והוא יוצא עם ידו על העליונה.

לואיס (עומד) מסיים בניצחון אדיר (mmajunkie.com)

מוצג סרטון המראה את הגעתם של חביב ושל קונור (כל אחד בזמנו) אל עבר הבניין.

מוצגת טבלת הדירוג של המשקל הכבד: דניאל קורמייר הינו האלוף במשקל כבד ומוצג בראש הטבלה.

דומיניק רייס נגד אובינסי סינט פרוקס (3 סיבובים):
בתחילת הקרב מוצג פרומו לכל אחד מהלוחמים, בו מוצגים קרבות עבר, דירוג והכנה לקרב הנוכחי.

רייס, שידוע כאחד שמסיים קרב בסיבוב הראשון, מתכוון לעשות זאת שוב ושולח מתקפה אדירה לעבר סינט פרוקס, שמתקשה מאוד להגן על עצמו מול המהירות האדירה של דומיניק הבלתי מנוצח ומנסה ללכת על טייק דאון, מה שגורם למצב שהוא ננעל על רייס אך מקבל כמות אדירה של מרפקים לעבר ראשו, לא המהלך הכי חכם שלו.
לקראת סוף הסיבוב, רייס מהמם את סינט פרוקס עם קומבואים אדירים של אגרופים ובעיטות והיה נראה שהפעם לא יהיה שונה מקרבותיו הקודמים אך סניט פרוקס שורד את המתקפה והסיבוב הראשון מסתיים.
סינט פרוקס מנסה לקחת את היתרון אליו ומפגין הרבה יותר התקפיות בסיבוב השני, שולח אגרופים רבים ואף מצליח להנחית בעיטה אדירה לפניו של רייס אך נראה שזה לא מזיז לו כלל, פסיכי לגמרי.
במהלך הקרב אנו שמים לב לניסיונות רבות של טייקדאונים מצידו של סינט פרוקס אך כל פעם מחדש מצליח רייס להתחמק מהם ומשחיל מכה או שתיים לעבר פניו של סינט פרוקס ההמום ואף בשלב מסויים בקרב שמים לב לחתך בפניו של סינט פרוקס כתוצאה מניסונותיו להפיל את רייס לרצפה.
הסיבוב השלישי הוא החזק ביותר בקרב, שני הלוחמים שולחים מהלומות הולכות וחוזרות ובפעם הראשונה בקרב, נראה שסינט פרוקס יפיל את דומיניק אך הדבר נכשל שוב, רייס שולח מכות אדירות לפניו של סיינט פרוקס ופניו כבר מלאות בדם לקראת סוף הקרב, בשניות האחרונות רייס מנחית אגרוף אדיר ומפיל את סינט פרוקס אך ישנו בלבול לגבי האם הקרב הסתיים או שרייס מנצח בנוקאאוט.
לבסוף השופטים מכריעים כי הקרב הסתיים לפי הכרעת השופטים ודומיניק רייס יצא המנצח.

שומר על רצף נקי מהפסדים (lowkickmma.com)

אנטוני פטיש נגד טוני פרגוסון (3 סיבובים):
בתחילת הקרב מוצג פרומו לכל אחד מהלוחמים, בו מוצגים קרבות עבר, דירוג והכנה לקרב הנוכחי.

פרגוסון, שעבר ניתוח רציני בברך והיה בשישה חודשי שיקום, חוזר בענק ולוקח את רוב היתרון בקרב לאחר שהוא מנחית מהלומות רבות לעבר פטיש, שלא נשאר חייב ומחזיר מלחמה לא פחות.
פרגוסון מפעיל לחץ רב על פטיש, משאיר לו רבעים מעטים של נשימה אך תוקף אותו במהירות ובעוצמה רבה, מצמיד אותה לעבר הכלוב ומצמצם מאוד את המרחב הפנוי שיש ליריבו, ניתן לראות גם כי ישנם חלופי מילים בין פרגוסון ופטיש שבגללם פרגוסון כמעט מקבל אגרוף שמסיים את הקרב את פרגוסון מנחית מהלומות רבות לקראת סוף הסיבוב אך פטיש שורד את הסיבוב הראשון.
בתחילת הסיבוב השני פרגוסון שומר על טווח קצר בינו לבין פטיש, מה שעולה לו ביוקר ע"י מתקפה אכזרית שהוא מקבל מפטיש, שמנחית עליו מהלומות רבות ובשלב מסויים מפיל אותו לרצפה ואנו רואים כי דם רב יוצא מפניו של פטיש, עד כדי כך שפניו של פרגוסון מכוסים בדם והקרב נעצר לצורך בדיקת פניו של פרגוסון ושניות לאחר מכן הקרב ממשיך.
פרגוסון מיד לוקח את היתרון אליו שוב ומנחית מהלומות אדירות לפניו של פטיש, מנחית בעיטה אחר בעיטה לעבר רגלו של פטיש שגורמת לו לשניה לאבד את היציבות ולאחר מכה לכיוון עין שמאל, נוצר חתך נוסף אצל פטיש ופניו נהיות אדומות מדם.
פרגוסון, שמבין את עמדת יריבו, לא משאיר לפטיש מקום לנוח והולם בוא בחוזקה רבה, פטיש נופל לרצפה, פרגוסון חובט בפניו פעם אחרי פעם אך הצופר מציל את פטיש והקרב, נראה שממשיך לסיבוב נוסף אך הרופא, שבודק את פטיש, מבין שידו שבורה ושאין לו אפשרות להמשיך, הוא מסמל לשופט והקרב מסתיים בניצחונו של פרגוסון, שההתרגשות העצומה נראית על פניו.

פרגוסון, ניצח את הפציעה ואת הקרב (mmajunkie.com)

פרסומת לרגל חגיגת 25 שנה לארגון UFC.

פרומו נוסף מופיע ומציג את הדרך של קונור וחביב לעבר הקרב המיוחל בינהם.

חביב נורמגומדוב (C) נגד קונור מקרגור (5 סיבובים):
בתחילת הקרב מוצג פרומו לכל אחד מהלוחמים, בו מוצגים קרבות עבר, דירוג והכנה לקרב הנוכחי ולאחר מכן, שני הלוחמים מגיעים לזירה ולכל אחד כניסה מושקעת משלו, המייצגת את המדינה ממנה הגיע.

המתיחות גוברת במיוחד לאור העובדה כי שני הלוחמים מסרבים ללחוץ את ידיהם לפני הקרב, מתחממת והקרב מתחיל.
חביב לא מהסס לרגע וכבר בשניות הראשונות מנסה לקחת את הקרב לרצפה, קונור אינו נכנע בקלות וגובר על ניסיון ההפלה וסוגר על חביב, שני הלוחמים נאבקים על הרצפה במשך זמן ארוך, מנסים כל פעם לבצע מהלך חניקה אחד לשני אך ללא הצלחה.
בשלב מסוים חביב לוקח את היתרון ומתחיל לחבוט בקונור, מכה בו ללא רחמים אך הצופר נשמע והסיבוב מסתיים.
מקרגור מבין שהסיבוב הקודם היה לרעתו ומנסה לתקוף בחוזקה את הרוסי הבלתי מנוצח, חביב שולח ברך ענקית ומקנח באגרוף עוצמתי ולרגע אחד קונור מאבד את יציבותו ונופל, חביב מנסה לקחת שליטה אך מקרגור לא מהסס לרגע ונחלץ מהמצב אליו הגיע, חביב לוקח שוב את הקרב אל הקרקע, ומתחיל לחבוט בחוזקה במקרגור ולשלוח אגרופים בלתי פוסקים לעבר פניו, קונור משיב מלחמה אך חביב נמצא כשגופו מעל קונור ומהלומותיו של הרוסי לא פוסקות, החבטות של חביב פורצות את הגנתו של מקרגור אך האירי הנודע לשמצה שורד את המתקפה האדירה ומוכיח שיש לו עדיין את הכוחות להמשיך להילחם.
חביב ללא ספק משאיר את היתרון אצלו ולא משאיר לקונור ולו רגע אחד לנוח, קונור בקושי מצליח להישאר על רגליו אך כשנשמע הצופר והסיבוב השני מסתיים, מקרגור צוחק בפניו של חביב, מוכיח כמה הוא יכול להיכנס אל מוחו של יריבו, פשוט אדיר.
מקרגור מבין שהוא בסכנה ופותח בתגובה חריפה לעבר חביב, הוא מצמצם את הפערים בינו לבין הרוסי הבלתי מנוצח ושולח מכות רבות לעבר פניו, חביב מחזיר לו באותה המידה ושני הלוחמים נותנים מאה אחוז מעצמם בכל דקה ודקה בקרב.
קונור שולח מרפקים אדירים לפניו של חביב, שממשיך לנסות להוריד את קונור לעבר הרצפה, קונור נשאר יציב על רגליו והסיבוב השלישי מסתיים לו.
בתחילת הסיבוב הרביעי, חביב לוקח את הקרב לקרקע שוב והפעם מצליח להצמיד את האירי הנודע לשמצה ולהשאיר אותו ברצפה, קונור מנסה להתגונן אך נראה שחביב מנסה לסיים את הקרב בעזרת מהלומותיו אך בשניה הופך את המצב לטובתו, חונק את קונור בעזרת חניקה אחורית וכמה שניות לאחר מכן קונור נכנע להפתעת הקהל אך זה לא נגמר שם.
חבריו לקבוצה של קונור מנסים ככל הנראה לתקוף את חביב ותגרה מתפתחת בקהל, לאחר מכן חבריו לקבוצה של חביב נכנסים לזירה ואחד מהם אף מנסה לתקוף את קונור, שמתעמת איתו בתוך הזירה, אך דבר אינו משנה את העובדה שמסכמת את הקרב – חביב שומר על רצף נצחונותיו ועל האליפות שלו.

חביב, חוגג את נצחונו על מקרגור (nbcsport.com)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort