ליגת האלופות: חגיגה לפ.ס.ז', שלושער לניימאר

הערב נמשך מחזור השני בליגת האלופות והמשחק הפותח את הערב היה מפגש בין פריס סן-ז'רמן שאירחה בביתה את הכוכב האדום בלגרד. במפגש הראשון בשלב הבתים, פגשה פ.ס.ז' את ליברפול, שהגיעה בעונה הקודמת לגמר של המפעל והיא ניצחה את הפריזאים ושוב הוכיחה שפרס עדיין מתקשה מול הקבוצות הגדולות והרצף של המשחקים ללא ניצחון כבר הגיע ל4 משחקים במפעל המוערך ביותר. למרות זאת בליגה לפריס אין שום בעיה, היא השיגה שמונה ניצחונות רצופים, אך בליגת האלופות הקושי הוא הרבה יותר גדול. גם הכוכב האדום הספיק להפתיע את כולם ובמשחק הראשון בשל ב הבתים השיג תיקו 0:0 מול נאפולי והראתה שהקבוצה הזאת יכולה להיות פקטור בבית הזה. מבחינת ההרכבים, פריס הגיע רק ללא בופון שעוד ממשיך את ההשעיה לאחר שקיבל אדום עוד במדי יובנטוס, ללא דני אלבס, קורזאווה, דיארה ואנקונקו שפצועים כבר תקופה ארוכה וקבוצה של תומאס טוכל יודעת להסתדר בללעדיהם. כוכב האדום הגיע בסגל כמעט מלא, רק ללא סטוייליקוביץ' הפצוע.

הרכבים:

פריס סן-ז'רמן: אראולה, מונייה, קימפמבה, סילבה(קהרר דק' 76), ברנאט, וראטי, ראביו, אמבפה(צ'ופו-מוטינג דק' 76), ניימאר, די מריה, קבאני

הכוכב האדום בלגראד: בוריאן, סטויקוביץ', סאביץ', דגנק, רודיץ', יוביציץ', קרסטיציץ', מרין, קאוסיץ', סימיץ', פדרו בן(אבסליו דק' 74)

פריס כצפוי פתחה את המשחק בשליטה על הכדור והאוכים ניסו לעקוץ ובדקה השמינית קאוסיץ' בעט מחוץ לרחבה מעל השער.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאחר דקה פריס הגיבה ברוחב משהגיע לתוך הרחבה, בוריאן הרחיק את הכדור לא טוב ואמבפה שלך את הכדור בנגיע לכיוון השער, אך הכדור חלף ליד הקורה.

בדקה ה-15 ניימאר מסגר כדור מעולה לאמבפה שנכנס טוב מצד ימין לתוך הרחבה, קיליאן בעט לפינה הקרובה, אך בוריאן היה במקופ ועדף את הכדור לקרן.

ובדקה ה-20 ניימאר כבש! הכוכב הברזילאי בעט בעיטה חופשית מושלמת מ-20 מטר ושלח את הכדור מעל החומה מדוייק לפינה ללא שום סיכוי לבוריאן 0:1 מוצדק לפריס.

לא עברו שתי דקות ופריס הגדילה יתרון! הפעם ניימאר החליף מסירות עם אמבפה, קיליאן הקפיץ את הכדור באומנות רוחב לניימאר שבנגיע שלח את הכדור מתחת למשקוף 0:2 פריס דורסת את הכוכב האדום.

ניימאר דרס את ההגנה של הכוכב האדום וכבש שלושער נפלא (קרדיט:twitter)

בדקה ה-27 קבאני היה מאוד קרוב לכבוש את השלישי, אך לאחר רוחב מעולה מצד שמאל, הנגיחה של החלוץ לפינה בוריאן עדף לקרן.

עברו עוד שתי דקות ושוב ניימר קיבל המון שטח ועמדה טובה לבעיטה על סף הרחבה, אך הבעיטה של הברזילאי עברה מעל המסגרת.

ובדקה ה-37 קבאני כבש את השלישי! הוא הצליח לחדור לתוך הרחבה לאחר שקיבל מסירה לא נוחה, לעבור שני שחקנים ולבעוט, הכדור פגע בשחקן של הכוכב האדום ונכנס לרשת 0:3 לפריס. 

קבאני גם לא רצה לעזוב את המגרש ללא שער וכבש את השלישי (קרדיט:twitter(

בדקה ה-39 גם אמבפה היה קרוב לכבוש את השער משלו, לאחר שניימא הוציא אותו למגש מול בוריאן, אך החלוץ ילד הפלא הצרפתי בעט מעל המסגרת.

פריס המשיכה לדרוס ובדקה ה-43 כבשה את הרביעי! מונייה זיהה תנוע מעולה של די מריה והכניס כדור רוחב מדהים עם הפאלש לכיוונו וארגנטינאי רק ליטף טיפה את הכדור בשביל להכניס אותו לפינה 0:4 נפלא של פריס.

די מריה גם השתתף בחגיגה וכבש את השער הרביעי (קרדיט:twitter)

ניימאר המשיך לתעלל בהגנה של הקבוצה מבלגרד ובדקה ה-45+1 הוא בעט למסגרת, בוריאן עדף, ברזילאי שוב היה ראשון בכדור החוזר, עשה כמה הטעיות והעביר את הכדור בין הרגליים של המגן ובעט למסגרת, אך בוריאן היה במקום.

מחצית הסתיימה ביתרון ברור של פריס שניצחה את המחשק כבר במחצית הראשונה.

פריס פתחה את המחצית מעולה עם שליטה מוחלטת ויצירת מצבים ובדקה ה-56 אמבפה פרץ מצויין לתוך הרחבה, יצא למפגש מול בוריאן, אך הבעיטה של החלוץ עדף בוריאן.

פריס הורידה הילוך כי התוצאה כבר היתה, פריס שלטה בכדור וחיכתה את הזדמנותה.

ובדקה ה-70 אמבפה סוף סוף כבש! ניימאר מסר כדור עומק ענק לברנאט, המגן נשאר מול השעור ומסר רוחב לאמבפה שדחק את הכדור לשער הריק 0:5 פריס משמידה את הכוכב האדום.

אמבפה חיפש את השער כל המשחק ובסוף מצא אותו בדקה ה-70 (קרדיט:twitter)

ולאחר 4 דקות בלבד הכוכב האדום כבשה שער המצמק! לורנצו אבסיליו מסר כדור עומק טוב למרקו מרין והקשר הגרמני בעט מהזווית החדה לפינה הרחוקה 1:5 בדקה ה-74.

לאחר שספגה, פריס הגיבה במבצע מעולה של די מריה שהצליח להיכנס לתוך הרחבה, אך בעט מחוץ למסגרת.

טוכל הבין שהמחשק גמור והחליף את תיאוג סילבה ואמבפה והכניס למחשק רכש החדש של הקבוצה – צ'ופו מוטינג ובלם צעיר קהרר.

ובדקה ה-81 ניימאר כבש שלושער! ניימאר שוב הראה שבשבילו בעיטה חופשית זה כמו פנדל והוא שוב בעט מושלם הפעם ממרחק של 25 מטר בעיטה חופשית מושלמת מעל החומה וגרם לשוער בוריאן רק להסתכל איך הכדור נוחת לפינה הגבוה 1:6 וניימאר הוחלף ישר לאחר שכב ובמקומו עלה דרקסלר.

פריס לא עצרה ובדקה ה-85 צ'ופו-מוטינג נכנס לתוך הרחבה מסר עם העקב למונייה שבעט למסגרת, הפעם בוריאן הציל ועדף את הכדור.

פריס הורידה הילוך בסיום המשחק וסיימה אותו בניצחון ענק שהראה שהיא בכושר שיא והפסד לליברפול לא פגע בה.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort