"מיוחד" בדרכו: מוריניו ומנצ'סטר יונייטד סיימו בתיקו ביתי מאופס עם ולנסיה

מנצ'סטר יונייטד של השנים האחרונות, ידעה רגעים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. גם דייויד מויס וגם לואי ואן חאל לא עמדו בציפיות שעולם הכדורגל תלה בהם להחליף את "אלוהי" הכדורגל והמועדון בפרט, אלכס פרגוסון. אבל את המשבר העמוק שמתקיים כעת, "משבר העונה השלישית" של מוריניו אוהדי הקבוצה לא חלמו בחלומות הכי גרועים שלהם. ה"מיוחד", ההוא שניצח את פרגוסון, דווקא כשהשדים האדומים חשבו שסוף-סוף הגיע מי שיוביל אותם לאליפות, מרסק את קבוצתם האהובה לקרשים. נראה שמוריניו עושה הכל כדי לשרוד, ולא מעניין אותו להשאיר אדמה חרוכה מאחוריו. הוא לא מפסיק להפסיד, גם אם זה נגד קבוצה מהליגה השניה. פוגבה, סאנצ'ז, מרסיאל ולוק שואו כבר הושפלו ע"י מוריניו תקשורתית ועם השניים הראשונים עפ"י הדיווחים הוא בסכסוך ומאיים לזרוק אותם מהמועדון. זוהי פתיחת העונה הגרועה ביותר של יונייטד מאז שנת 89/90. לאוהדים כבר נמאס והדיווחים על מחליפו הפוטנציאלי לא נגמרים (זידאן, פוצ'טינו, גיגס וז'ארדים הם רק חלק).

והערב, הוא הוכיח לכל אוהדי הקבוצה בפעם המי יודע כמה שהם צודקים. למרות שולנסיה הגיעה לאחר פתיחת עונה לא טובה (חמישה ניצחונות, שני הפסדים ורק ניצחון אחד), היא סיימה את הערב את בתיקו עם הקבוצה השבורה מנטלית של מוריניו, במשחק משמים וחסר אופי של השדים האדומים, בו הם הרבו לעלות להתקפות על השער אך ללא תכלית. הסיומת לא הייתה טובה ולמעט מספר איומים ממשיים שניתן לספור על אצבע אחת, שנתקלו ביכולת טובה של נטו, יונייטד לא הצליחה לכבוש שער ולנצח את המשחק. במחזור הבא מצפה להם יובנטוס החזקה.

הרכבים: 

מנצ'סטר יונייטד: ד. דה חאה, א. ולנסיה, כ. סמולינג, א. באיי, ל. שואו, מ. פלאייני, נ. מאטיץ', פ. פוגבה, מ. ראשפורד, ר. לוקאקו, א. סאנצ'ז (א. מרסיאל 76')

ולנסיה: נטו, כ. פיצ'יני, א. גראיי, ג. פאוליססטה,ח. גאיה, פ. קוקליין (ק. סולר 78'), ד. פארחו, ג'. קונדוגביה, ג. גדש (ד. צ'רישב 83'), מיצ'י בטשואי (ק. גאמיירו 73'), רודריגו

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק: 

מחצית ראשונה:

איזו אווירה באולד טראפורד, "תיאטרון החלומות" שמקווה לא להיות הערב "תיאטרון הבלהות". עוד לפני שהמשחק התחיל אוהדי יונייטד דחפו את הקבוצה שלהם בתצוגת עידוד מרשימה.

 

גם הוא הגיע לתמוך. דיוויד בקהאם (חשבון הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

בדקה ה-6 ראשפורד חטף את הכדור ברחבת ולנסיה וניסה למסור לחבריו בהתקפה. הכדור פגע בידו של פיצ'יני , אך השופט לא שרק לפנדל. יש לזכור שבליגת האלופות מערכת ה-VAR טרם הוכנסה לפעילות, לכן ההחלטה הראשונית של השופט הראשי היא הקובעת.

בדקה ה-11 גונזאלו גדש פרץ באגף השמאלי ומסר טוב לגאיה, שניסה למסור רוחב לשחקנים במרכז הרחבה אך נבלם ע"י הגנת יונייטד.

דקה לאחר מכן התקפה נוספת לולנסיה. רודריגו קיבל את הכדור 25 מטר מהשער, מסר לגדש בימין שבעט טוב אך ישר לידיים של דה חאה.

בדקה ה-15 הזדמנות ראשונה ליונייטד. ראשפורד קיבל את הכדור מלוק שואו, והלך על דריבל. הוא חלף יפה על פני פיצ'יני ובעט חזק לשער, אך לא מדויק, והכדור יצא החוצה.

השחקן המסוכן של יונייטד במחצית הראשונה. ראשפורד (חשבון הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

עד הדקה ה-20 המשחק היה דיי שקול, כשכל קבוצה מציגה מספר דקות דומיננטיות יותר, אך ללא איום ממשי על השער.

בדק ה-26 ראשפורד קיבל את הכדור 25 מטרים מהשער נוסיה את מזלו בבעיטה מרחוק, אך נטו לא התבלבל ולקח את הכדור בקלות.

ראשפורד המשיך להיות מסוכן, ודקה לאחר מכן נגח חזק לשער, אך נבלם ע"י הבלמים של ולנסיה, ספק בנגיעת יד של גאראי, אך ללא שריקה של השופט.

בדקה ה-31 מיצ'י בטשואי הכשיל את פוגבה כ-25 מטרים מרחבת ולנסיה. אלכסיס סאנצ'ז ניגש לבעוט את הבעיטה מהאגף השמאלי עם ימין חזקה, ונבלם ע"י החומה.

בסביבות הדקה ה-33 אריק באיי נפצע לאחר התרוממות לא טובה לכדור, התנגשות עם רודריגו שפגע בו עם המרפק בצוואר. הבלם מחוף השנהב קיבל טיפול על הדשא ואף יצא מתחומי המגרש כדי לקבל טיפול, אך המשיך לשחק.

בדקה ה-39 דני פארחו ניסה לכבוש את השער הראשון הערב עם בעיטה מ-30 מטרים, אך הבעיטה הייתה חזקה מדי ועפה הרחק מתחומי המגרש.

בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה גדש קיבל את הכדור, עבר יפה את סאנצ'ז ובעט חזק, אך היה רחוק מלאיים באופן רציני על השער.

המחצית הראשונה הסתיימה ללא איומים מסוכנים למדי על השער של שני השוערים, דה חאה ונטו.

מחצית שנייה:

בדקה ה-49 גונזאלו גדש, הפורטוגלי המוכשר קיבל הזדמנות מעולה לאחר מסירה של מרודריגו, ומסף הרחבה בעט בסיבוב ואפילו היה קרוב לשער,  אך הכדור יצא החוצה.

גונזאלו גדש (חשבון הטוויטר הרשמי של ולנסיה)

בדקה ה-53 לאחר הרמה מעולה של יונייטד, גאראי הרחיק לא טוב בנגיחה, הכדור הגיע לפוגבה שבעט חזק אך נבלם לקרן. פוגבה עוד ביקש פנדל לאחר טענה לנגיעת יד של גאראי אך השופט המשיך במשחק.

דקה לאחר מכן יונייטד איימה שוב פעם על השער. סאנצ'ז הרים לראשפורד ברחבה, והאנגלי הצעיר בעט לא טוב על קונדוגביה שנפצע.

בדקה ה-58 לאחר קרן טובה של יונייטד, קונדוגביה היה הראשון להגיע לכדור ולהוציא את ולנסיה מכלל סכנה שהרחיק לקרן נוספת. בקרן השניה סמולינג נגח לא מספיק טוב ועוד הזדמנות של יונייטד לעלות ליתרון ירדה לתמיון.

בדקה ה-61 אלכסיס הופל ע"י גבריאל פאוליסטה וקיבל בעיטה חופשית 25 מטרים מהשער. פוגבה ניגש לבעוט ובעט חזק אך נטו קלט את מסלול הכדור והדף טוב לקרן.

בדקה ה-67 מיצ'י בטשואי קיבל הזדמנות חגיגית לכבוש ביום ההולדת שלו – הוא קיבל כדור בתוך הרחבה מרודריגו שהוריד לו נהדר, אך בעט חזק מדי ומעל השער.

בדקה ה-71 לוקאקו קיבל כדור נהדר, לקח אותו לאגף הימני ובעט נהדר בשמאל לעבר השער מסף הרחבה, אך נטו היה מוכן והציל לקרן. הזמדנות מצוינת של הבלגי.

בדקה ה-74 נטו הראה לנו שוב פעם למה הוא מסוגל כאשר עצר בעיטה מעולה של לוקאקו

לוקאקו באחד מניסיונותיו לכבוש (חשבון הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

בדקה ה-78 ולנסיה יצאה להתקפה טובה כאשר גדש פרץ משמאל וניסה למסור מאחורה לרודריגו, אך הכדור נעצר ע"י לוק שואו ולא הגיע.

בדקה ה-81 קונדוגביה תפס את פוגבה ביד והוריד אותו לרצפה. יונייטד קיבלה בעיטה חופשית מ-22 מטרים מהשער, בדומה לבעיטה החופשית הקודמת. אך לוקאקו בעט כדור רע שנעצר שוב בחומה.

קוקליין (חשבון הטוויטר הרשמי של ולנסיה)

בדקה ה-85 מסריאל הוכשל מחוץ לרחבה ע"י פיצ'יני וראשפורד קיבל כדור חופשי מהאגף השמאלי. הוא הלך על כל הקפה – בעט חזק, וכמעט כבש שער ניצחון מרהיב שפגע במשקוף והלך החוצה.

בדקה ה-88 לוקאקו נגח טוב מכדור קרן של לוק שואו, אך גם הפעם הכדור חלף מעל המשקוף.

בדקה ה-92 לוק שואו הגביה לרחבה כדור שהגיע לפלאייני שבעט והורחק לקרן, שגם ממנה לא יצא דבר לשדים האדומים.

השופט מסיים את המשחק המאכזב, ולא כך צריכה מנצ'סטר יונייטד להיראות.

משחקים נוספים הערב במחזור השני של ליגת האלופות:

באיירן מינכן – אייאקס 1:1 כבשו לבאיירן: הומלס (4'), כבשו לאייאקס: מזראוי (22')

א.א.ק אתונה – בנפיקה ליסבון 3:2 כבשו לא.א.ק: קלונרידיס (53', 63'), כבשו לליסבון: ספרוביץ' (6'), גרימלדו (15'), סמדו (74')

צסק"א מוסקבה – ריאל מדריד 0:1 כבשו לצסק"א: ולאסיץ' (2')

רומא – ויקטוריה פלזן 0:5 כבשו לרומא: דז'קו (3', 40', 90+2'), אונדר (64'), קלייברט (74')

ליון – שחטאר דונייצק 2:2 כבשו לליון: דמבלה (70'), דובואה (72'), כבשו לשחטאר: מוראס (44', 55')

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort