הקלה על הדרך: סיטי גברה 2:1 על הופנהיים

בין אם שאננות הייתה הסיבה העיקרית להפסד לפני שבועיים ובין אם לאו, פפ גווארדיולה הבטיח שלא יישאר אפילו שריד שלה לחמשת המשחקים הבאים בשלב הבתים של ליגת האלופות. מנצ'סטר סיטי יצאה למשחק לא פשוט אצל הופנהיים של יוליאן נגלסמן, שממשיכה לשאוף גבוה וקיוותה להשיג נקודות אפילו מסיטי הגדולה, כל זה למטרת העל שהיא לעלות לשמינית הגמר ולהגיע הכי גבוה שאפשר.

לפחות בשבועות הראשונים לעונה, נראה שלסיטי תהיה תחרות עיקשת על האליפות, בניגוד לעונה שעברה. גם ליברפול של קלופ וגם צ'לסי של סארי נראות מצויין בשלב המוקדם של העונה, ואם זה לא מספיק – הסיטיזנס פתחו את העונה האירופית שלהם, כאמור, עם הפסד 2:1 בבית לליון.

גם להופנהיים לא נשארו הרבה סיבות לשמוח מפתיחת העונה – בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרת, ניצחה הקבוצה משחק אחד בלבד. הרצף הזה כולל הפסד לעולה החדשה פורטונה דיסלדורף, ושתי ספיגות שיוויון מאוחרות נגד שחטאר ודורטמונד. המשחק נגד מנצ'סטר סיטי הוא לא הבמה האידיאלית לחזור ממנה לעניינים, אך הופנהיים ניסתה בכל זאת לתת הופעה חיובית שתעניק לה כוחות להמשך העונה הקשה בשתי חזיתות.

 

ההרכבים הפותחים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הופנהיים: אוליבר באומן; קווין אקפוגומה, יוסטין הוגמה, סטפן פוש; פאבל קדארבק, ג'ושוע ברנט, פלוריאן גריליץ', קרם דמירבאי; אישאק בלפודיל, אדם שאלאי, ז'ואלניטון.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון; וינסנט קומפאני, אמריק לאפורט, ניקולס אוטמנדי; קייל ווקר, ראהים סטרלינג, פרננדיניו, אילקאי גונדואן, דויד סילבה; לירוי סאנה, סרחיו אגוארו.

 

מכת הפציעות ובעיקר בהגנה של הופנהיים, לא הייתה רלוונטית בשניות הראשונות של המשחק. כדור עומק נפלא של דמירבאי חדר את ההגנה ומצא את בלפודיל, שסיים בקלילות מול אדרסון. אחרי 44 שניות של כדורגל, 1:0 להופנהיים.

סיטי המשיכה כרגיל וכצפוי, עם לחץ כבד על עורף הטלאים של המארחת, שלא החזיק יותר מדי זמן. בדקה ה-8 כדור גדול של סילבה מצא את סאנה, שבחר למסור אחורה לכיוון אגוארו במקום לבעוט לשער. בסופו של דבר אגוארו זכה בכדור הזה, שהיה צריך להיות מורחק, ודחק אותו פנימה. 1:1 מהיר לסיטי.

המהפך יכול היה להיות מהיר גם כן. אבל היה זה ראהים סטרלינג, שבדקה ה-15 הגיע למצב מצויין מול באומן, ולבסוף סחט ממנו רק הדיפה.

האורחים לא הרפו ובדקה ה-33 כמעט והשלימו את המלאכה. סאנה נכמס לרחבה והסתבך, אך גם הגנת הופנהיים הסתבכה עם ההרחקה, והכדור מצא לבסוף את אגוארו החופשי – שניסה בנגיעה והחטיא לחלוטין את המסגרת.

שתי דקות לאחר מכן אגוארו שוב ניסה, עם כדור מסובב נהדר מפינת הרחבה. אוליבר באומן, שוער הנבחרת הצעירה של גרמניה לשעבר, עלה גבוה והוציא את הכדור מהחיבורים.

למרות הניסיונות של סיטי, המחצית הסתיימה בתוצאה שכל אחד בהופנהיים היה קונה גם לאחר 45 הדקות הבאות.

חגיגה מוקדמת. (Hoffenheim Twitter)

 

 

תנועת הכדורים סביב השערים ירדה משמעותית במחצית השנייה – הופנהיים קיבלה את הפסקת המחצית כדי להירגע ולהיכנס למשחק, ובכך לספוג את הלחץ בצורה טובה יותר ואף להחזיק מעט בכדור בעצמה.

עד הדקה ה-72 לא היו רגעים מסוכנים, עד שברנרדו סילבה הכניס כדור מאגף שמאל ומצא את אגוארו שנגח לשער שנראה ריק בתחילה, אך נסגר במהירות על ידי באומן שחזר לשער ותפס את הכדור.

כשתי דקות לאחר מכן, הרחקה לא מוצלחת של הגנת הופנהיים הביאה את סאנה לבד מול באומן, שספק הכשיל אותו ברחבה – השופט סקומינה בחר להמשיך את המשחק.

דקות ארוכות בהן סיטי התמסרה ללא תכלית הסתיימו בדקה ה-87, אז הגבהה לא מדוייקת מאגף שמאל הגיעה לבלם הופנהיים הצעיר, סטפאן פוש. פוש התמהמה עם ההרחקה ושילם על כך ביוקר, כשדויד סילבה התגנב מאחוריו, לקח את הכדור וכבש בקלות. 2:1 לסיטי.

אז למרות שהופנהיים נתנה את כל שהיה לה, שוב היא ספגה שער גורלי מאוחר, שדוב עחה לה בנקודות. סיטי תהיה מרוצה יותר מהתוצאה מאשר מהדרך, אך הרבה יותר קל לחשוב על הדרך כשהתוצאה לא מדאיגה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort