RAW 1\10\18

פתיחת התכנית:

התכנית נפתחת עם המוסיקה של דין אמברוז, שנכנס אל הזירה עם המיקרופון בידיו:
"כשהפסדתי שנה מהחיים שלי, סת' רולינס החליף אותי די מהר עם ג'ייסן ג'ורדן" פותח דין בדבריו וכשנשאל האם חשב לעזוב את "השילד", הסטייבל שלו ביחד עם רומן וסת׳ אמר "אולי באמת אני לא צריך את החליפה הזאת ואת הסטייבל הזה, אולי אפילו נכנסתי במכונית של רומן והוא לא יגיע אלינו הערב" שולח אמברוז עקיצות מכאן ומשם.
דין ממשיך בדבריו ואמר "אנשים ממשיכים לשאול איך אני עדיין בסטייבל, איך עוד לא התפוצצתי עליהם? אולי אני פשוט מחכה לזמן המתאים לעשות זאת, כשלא יצפו לזה ושלא יראו את זה".
דין שולח עקיצה לחבריו בשילד באומרו "מאז החזרה שלי רק ניקיתי את הבלאגן שלהם כל הזמן, אבל אולי שאנשים יסתכלו על התמונה הגדולה", מסביר דין את היותו ציני עד עכשיו "השילד הוא לא סטייבל, הוא לא עסקים, השילד הוא אחוות אחים ואנחנו תמיד מוכנים לקרב יחד ודבר זה לא ישתנה" מסיים דין את דבריו וממש לפני שהוא יוצא מהזירה נכנס בארון קורבן, הג'נרל מנג'ר של ראו, לאחר עקיצות באות ושבות בינהם, בכל הנוגע לקרב שבו השילד נצחו את הסטייבל של קורבן, קורבן מציע לדין 3 אופציות לקרב : נגד רולינס על האליפות הבין יבשתית, נגד ריינס על האליפות האוניברסלית או נגד בראן סטרומן, לא מפתיע למדי, דין מציע לקורבן להילחם בו אך לאחר שהשני מסרב, קורבן בוחר בסטרומן בתור היריב של אמברוז והקרב בינהם מתחיל.

דין (השילד) נגד בראן סטרומן (סטייבל עם דרו מקינטייר ודולף זיגלר):

סטרומן, שעדיין טעון בכעס מההפסד בשבוע שעבר לשילד, לא משאיר פינה שקטה לאמברוז ומטיש את אמברוז בקרב, מטיח אותו בעוצמה בזירה, מוחץ אותו בקורות ואף מטיח בו עלבונות תוך כדי הקרב, אמברוז מתגרה בסטרומן וסוטר לו, מה שמעצבן את סטרומן יותר עד כדי כך שהוא מעיף את אמברוז מקצה אחד של הזירה לשני, בכל פעם שדין מנסה להחזיר אליו את היתרון, סטרומן מגיב חזרה בעוצמה, אבל מה שנראה כמו סקוואש על אמברוז כמעט מסתיים בניצחון שלו לאחר שלפתע הוא מכה בסטרומן את מהלך הסיום שלו אך סטרומן יוצא מכך ולא נכנע.
לאחר שהקרב יוצא אל מחוץ לזירה, מעיף אמברוז את סטרומן לעבר המדרגות אך לאחר ששניהם חוזרים לזירה, סטרומן מכה במהלך הסיום שלו אך לפני שהוא שם לב, אמברוז יוצא מהזירה, מה שגורם לסטרומן לרוץ לעברו וממש כמו משאית, נכנס באמברוז ומטיח אותו לרצפה.
לאחר מהלך סיום נוסף, ושניה לפני שסטרומן מצמיד סטרומן את דין, סת׳ רולינס ורומן נכנסים, רומן מעיף סופרמן פאנצ' לסטרומן וגורם לפסילתו (ולנצחונו).
קורבן נכנס ומודיע שסת׳ רולינס ילחם מאוחר יותר בדרו מקינטייר מאוחר יותר ורומן ילחם בזיגלר עכשיו.

סת רולינס ודין אמברוז מאחורי הקלעים: לאחר שטופל מאחורי הקלעים, נכנס סת׳ רולינס ולאחר חילופי מילים בינהם, אמברוז מתפוצץ ומטיח שקית קרח בקיר ואף אומר לסת רולינס "אני יכלתי להיות אלוף עכשיו…" ויוצא מהחדר, משהו מתחמם פה..

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רומן ריינס נגד דולף זיגלר:

מה שנראה כמו קרב על האליפות, מתגלה כקרב רגיל וזיגלר ממהר לתקוף את ריינס, שדעתו מוסחת, ובתחילת הקרב שולט ביד רמה על ריינס אך בכל פעם שהוא מצמיד את ריינס, הוא מסרב להיכנע אך דולף אינו מוותר, לפחות עכשיו זיגלר נראה עוצמתי יותר.
לא לשווא נקרא רומן "הכלב הגדול" ומחזיר מלחמה לעבר זיגלר, שני המתאבקים נותנים מאה אחוז מעצמם בקרב.
הקרב נראה כקרוב לסיום כאשר רומן מכין את מכת הסיום לעבר זיגלר, שמתחמק מזה ומנחית זיג זג מפתיע על ריינס במטרה לסיים את הקרב אך ריינס לא נכנע ויוצא מכך (נו באמת..).
לאחר שהנחית מהלך נגד לספיר של רומן, דולף כמעט מצמיד את רומן אך "הכלב הגדול" יוצא מכך ומסיים את הקרב בספיר עוצמתי, בנייה יפה מאוד לקרב ששווה לראות שבסיומו רומן עומד על החגורה בידו, מוכיח שהוא מוכן לקרב עם סטרומן באוסטרליה.

רונדה ראוזי (מלווה בתאומות בלה) נגד רובי ריוט (יחידת ריוט):

בדיוק כמו בפעם האחרונה ששני המתאבקות נלחמו זו בזו, הקרב היה יפה מאוד ומרשים לצפייה.
עוצמתה של ראוזי נראתה כבר בתחילת הקרב עם מהלכים מרשימים ועוצמה אדירה לעבר ריוט, שלא נשארת חייבת ומראה שהיא חזקה לא פחות ומנחיתה מהלומות הולכות ובאות על ראוזי, הבנות מוכיחות שהם דומיננטיות כל אחת בדרכה.
רובי ריוט מראה צד בה שלא ראינו הרבה זמן לאחר שהיא מצמידה את ראוזי לרצפה מספר פעמים, חונקת אותה בעזרת החבלים ולא משאירה לה פתח ולא הקטן ביותר לקבל את היתרון חזרה, עבודה יפה מאוד על הדמות של רובי ריוט.
ריוט, שמתגרה יותר מידי בראוזי, מקבלת מתקפת נגד כואבת במיוחד ולאחר שריוט כמעט מצמידה את ראוזי, בתפיסה במכנס, ראוזי לא נכנעת ולבסוף מכניעה את ריוט בעזרת נעילת היד שלה. קרב מרשים במיוחד.

פלאשבקים על היריבות בין בקי לינץ' ושרלוט פלייר ועל הקרב של שניהן באוסטרליה

בובי רוד (מלווה בצ'אד גייבל) נגד קונור מלווה בויקטור (האסנשן):

נראה שמשהו עובר על הארגון, מתאבקים שלא קיבלו הרבה זמן בזירה פתאום מקבלים התייחסות יותר והדבר בע לידי ביטוי בקונור.
מתאבק שכבר מזמן לדעתי היה צריך לתת לו פוש יותר רציני, נראה עוצמתי כל כך והוא דומיננטי מאוד בקרב, מהלכיו משלבים כוח ויכולת מהירות אדירה יחסית לגודלו, הגיע הזמן באמת.
קונור החזק מנחית מהלומות קשות על רוד, שלא נשאר חייב ומוכיח שהוא לא פחות טוב כאשר הוא שולח מתקפת לעבר קונור הענק. בובי רוד מציג מהלכים יפים מאוד בזירה ובדיוק לפני שהוא מכה בגלוריוס די די טי , ויקטור יוצא הסחת דעת מחוץ לזירה ודעתו של רוד אכן מוסחת ומביאה לניצחונו של קונור על רוד, ביינתים כל קרב רק יפה יותר מהשני ואפילו שהקרב הזה קצר, הוא יפה לצפייה.

אלכסה בליס מאחורי הקלעים: מדברת על טריש סטראדוס ועל פגישה עם הגיבורה שלה, עקיצות קטנות וקטע שניתן לדלג עליו.

קורטיס אקסל ו-בו דאלאס (ה"בי" טים) נגד סקוט דוסון ודאש ויילדר (הרוויוול):

קרב קצר ונחמד בין שתי הצוותים, עם דגש על הפוש שדאלאס ואקסל מקבלים, כימיה יפה בזירה ומהלכים יפים לשני הצוותים אבל בסך הכל עוד ניצחון ל"בי טים", לא מפתיע ונקווה שיצא מכך משהו, בסוף הקרב מתפרצים אקאם ורייזר (איי או פי) ביחד עם דרייק מאווריק, ותוקפים את אקסל ודאלאס, הגיע הזמן באמת שנראה יותר מהם.

דין אמברוז ורומן ריינס מאחורי הקלעים: רומן אומר לדין שהתערב רק כי חשש שהוא יפגע אך דין שולח לו עקיצה בכך שאומר שאם הוא לא היה בחור נחמד, הוא היה כבר האלוף האוניברסלי החדש, האם השעון של אמברוז עלול להיגמר בקרוב?

בארון קורבין ואיי או פי מאחורי הקלעים: אנו לומדים כי הם כעת חתומים כחלק מהרוסטר של ראו. בשני מילים: תודה רבה.

מופיע סרטון של העמותה למניעת סרטן השד, בהשתתפות כוכבי הארגון, המייצגים תמיכה במאבק על כך, לאחר מכן מוצגות בקהל חלק מתומכי העמותה, כולל אחת שאף התמודדה וניצחה במאבק. יפה מאוד ומרגש לדעת זאת!

סטרומן, זיגלר ומקינטייר מאחורי הקלעים: הצוות דנים בכך שאמברוז יהיה צוות טוב איתם, סטרומן מצפה ל-מקינטייר לנצח ואף קורא לדולף זיגלר "החוליה החלשה".

סת' רולינס (C) נגד דרו מקינטייר (חלק מאלופי הזוגות עם דולף זיגלר):
הקרב אינו על האליפות של רולינס.

לוותיקים בנינו, שמכירים את דרו מקינטייר בעברו, יודעים שהשינוי שעבר הגיע רק לטובה, הן פיזית והן כחלק מהארגון. "הפסיכופת הסקוטי" (מסתבר שהוא נקרא ככה) מוכיח שהוא מספיק טוב בזירה גם לבדו ללא זיגלר, אך יריבו, סת׳ רולינס, "האדריכל" של השילד, קשוח לא פחות וקרב הקרב הזה יפה מאוד לצפייה.
מקינטייר עם עוצמתו האדירה, ביחד עם אקרובטיקה ומהירות אצל רולינס מוכיחות כי הקרבות בינהם רק משתבחים מפעם לפעם.
בשלב מסויים רולינס מנסה להנחית פאוורבומב על מקינטייר, ששולח אותו לעבר הקורה ופוגע בגבו ומתמקד בגבו שוב כאשר הוא מטיח אותו לעבר המדרגות.
במהלך הקרב נראה שידו של מקינטייר על העליונה אך סת' רולינס לא נשאר חייב ולוקח את היתרון פעם אחרי פעם ונראה שבארון קורבן משגיח מאחורי הקלעים על הקרב.
בסיום הקרב, כאשר רולינס מוכן לניצחון על דרו, המוסיקה של זיגלר נשמעת והסחת הדעת גורמת למקינטייר להנחית קליימור עקנית לעבר רולינס ולנצח בקרב.
בסוף הקרב שני הצוותים מגיעים לזירה ונלחמים זה בזה, לאחר מכן מופיע דין אמברוז עם מקל בידיו אך נהדף ע"י סטרומן.
השילד מקבלים תקיפה אכזרית והאם כך יהיה באוסטרליה? נשאר רק לחכות ולגלות.

פלאשבק של היריבות בין סמואה ג'ו לאיי ג'יי סטיילס: עדיין לא ברור מה עשה ג'ו כשהיה ליד ביתו של סטיילס.

אלייאס וקווין אוואנס מאחורי הקלעים: קצר ומיותר.

הצצה למשחק החדש 2K19 , נקווה ששלא יאכזבו כמו שנה שעברה.

אלייאס וקווין אוואנס בזירה:

סולו גיטרה של אלייאס פותח את דבריו באומרו "מי רוצה ללכת אחרי אלייאס?" לשאגת הקהל אך לאחר מכן אומר שהיחיד שילך איתו יהיה אוואנס בלבד (צוות חדש? דווקא רעיון לא רע).
ירידות ועקיצות לעבר סיאטל, המקום בו ראו התקיימה, גרמה לקהל לשאוג בקריאות, עד כדי כך שאוואנס התחיל לדבר על הקרב שלהם עם ג'ון סינה ובובי לאשלי באוסטרליה הקהל היה רועש כל כך (פתאום הארגון לא משתיק אותם?) והם התקשו מאוד לדבר, באמת שצחקתי כאן.
אוואנס ממשיך בדבריו, אך הקהל לא הפסיק והפרומו בקושי נשמע (אוקיי הבנו, די) אוואנס מתייחס לקרב שלהם באוסטרליה ואומר שאין לסינה או ללאשלי סיכוי נגדם ואף מדגיש כי יצמיד את סינה לניצחון פעם נוספת ומיד לאחר מכן ליו ראש (המייצג של בובי לאשלי) מופיע.
"כדאי שתתכונן לקרב שלך להערב כי אם לא, תראה יותר אידיוט ממה שגרמתי לך להראות עד עכשיו" אומר ראש, ומקבל לזירה את בובי לאשלי שמוכן לקרב שלו עם אוואנס.

בובי לאשלי נגד קווין אוואנס:

קרב יפה יחסית שברובו שולט לאשלי, קווין מחזיר מתקפת נגד מידי פעם אך נאדף לאחר זמן קצר ע"י הדומינטור.
לאשלי מציג כוחניות מאוד בכך שהוא מטיח את אוואנס מצד אחד של הזירה לשני, מרים אותו באוויר אך קווין מוכיח שגם לו יש צד אכזר ושולח את לאשלי לעבר הקורה ומוכיח שרוב הקרב שלו לא נחה.
לאחר קרב יחסית נחמד, ליו ראש מותקף ע"י אלייאס, מה שגורם להסחת הדעת של לאשלי ולקווין אוואנס לנצח בקרב.
לאחר מכן תוקפים אוואנס ואליאס את לאשלי וגם את ליו ראש שמנסה להתערב, האם הדבר יהיה ככה גן באוסטרליה? אני בספק.

ביילי (מלווה בפין באלור) נגד אלישה פוקס (מלווה בג'ינדר מאהל ו-ראג'ין סינג):

קרב קצר ויפה בין שני המתאבקות, אנחנו רואים יותר מאלישה פוקס והייתי ממליץ לעשות זאת יותר, ביילי לוקחת את היתרון לאחר מכן ולאחר הפרעה של ג'ינדר מאהל, באלור מתערב ובסופו של דבר הקרב מסתיים בניצחונה של ביילי.

שון מייקלס נכנס לזירה:

גולת הכותרת של הערב הזה, שון מייקלס חוזר לקריאותיהן השואגות של הקהל כשהמיקרופון בידיו:
"מרגיש טוב לחזור הביתה שוב" פותח שון מייקלס את דבריו ומתייחס לקרב שלו עם של טריפל אייץ' עם אנדרטייקר, שיקרה באוסטרליה בקרוב.
"דבר אחד אני בטוח, עכשיו זה הזמן לסיים את זה אחת או לתמיד" ממשיך מייקלס "רציתי לבוא לאוסטרליה בתור אחד מכם בקהל…עד שטייקר הפך את זה לאישי מידי" יורה שון מייקלס לעבר אנדרטייקר.
"יש לי את כל הכבוד שבעולם בשבילך, אתה לא תחליט באיזה צד אני, אבחר בחבר הכי טוב שלי טריפל אייץ' בכל זמן, הפכת את זה לאישי אז כך זה ישאר, לך יש את אחיך בצד שלך ולטריפל אייץ' יש את אח שלו" אומר מייקלס.
דבריו של מייקלס נעצרים לאחר שמייקלס פונה אל קין, שמופיע מאחוריו לאחר המוסיקה שלו נשמעת ואחריה מגיע טייקר.
"האחים להרס" עומדים מול מייקלס ולפני שהוא מספיק להנחית טומבסטון נשמעת המוסיקה של טריפל איץ' שרץ לזירה ולאחר תגרה עם אנדרטייקר וקיין, האחים מנחיתים צ'וקסלאם כפול לחברים הוותיקים, מבססים את מעמדם והציפייה להאירוע באוסטרלייה גוברת מרגע לרגע, טייקר לבסוף חותם עם טומבסטון לטריפל אייץ', תכנית נהדרת של ראו, כן ירבו כמוהה.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort