NJPW Fighting Spirit Unleashed – עוד הצלחה בארצות הברית

לייגר, ACH וריוזק טאגוצ׳י (טאגוצ׳י יפן) נגד R3K (כאוס)
קרב מהיר וכיפי שמתאים בצורה טובה להתחלה כדי להעלות המורל של הקהל אבל לא מעבר לזה. אחרי קצת שטויות טאגוצ׳י מצמיד את רומרו עם הדודון כדי לצבור מומנטום לג׳וניור טאג ליג.

כריסטופר דניאלס ופרנקי קזיריאן (SCU) נגד האנגמן פייג׳ וצ׳ייס אוונס (בולט קלאב)
הקרב מתמקד בבנייה לוורד טאג ליג. סוקאל משמידים את הבולט קלאב בצורה לא מפתיעה ממש ותוך קצת פחות מ10 דקות מצמידים את צ׳ייס עם בסט מלצר אבר.

הירוקי גוטו ובסט פרינדז (כאוס) נגד פליפ גורדון, כריס סאבין וג׳ף קוב
הקרב היה דומה מאוד לסגנון שתצפו לראות ב-PWG. קצת שטויות שבאות מעולם הבידור משולבות עם היאבקות טובה והיי ספוטים. כאוס נמצאים בנחיתות במהלך הקרב וג׳ף קוב מנצח אותו עם טור אוף די איילנדז על צ׳אקי טי. קוב והבסט פרינדז החזיקו את הקרב וזה מאוד מבאס שצ׳אקי קיבל את הפין אחרי שהוא היה אחראי לרוב הספוטים הטובים.

זאק סייבר ג׳וניור וKES (סוזוקי גאן) נגד נאיטו איוויל וסאנאדה (LIJ)
קיירי סיין ויו שיראי בקהל ומעודדות את נאיטו (מעניין כמה צרחות הן יחטפו על זה). סוזוקי גאן תוקפים לפני תחילת הקרב כרגיל… הקרב משנה מומנטום כל רגע ושתי הקבוצות מפגינות נוכחות. הקרב נגמר כשזאק מצמיד את איוויל והיריבות שלהם ממשיכה להבנות. אני מקווה שבקרוב היריבות של הסטייבל תגמר כי כבר היו כל כך הרבה קרבות בין הסטייבלים שזה כבר נהיה מאוס.

ג׳יי וויט וג׳אדו (כאוס) נגד טאנאהאשי וקושידה (טאגוצ׳י יפן)
הקרב היה לא משהו מבחינת הקרב עצמו אבל הוא בנה את היריבות של וויט וטאנאהאשי בצורה נהדרת. סוויצ׳בלייד וג׳דו השתמשו בטקטיקות מלוכלכות והמשיכו להיות דושבאגים בעוד שטאנאהאשי וקושידה ניסו לנצח נקי אבל שימוש של ג׳דח באגרופו על טאנאהאשי ובלייד ראנר אחד היו מספיקים בשביל לתת לג׳יי את הניצחון. הקהל צורח פאק יו וויאט וסוויצ׳בלייד חותך פרומו שהוא אומר בו שהוא הולך להביס את טאנאהאשי כדי לצבור עוד היט.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מארטי סקארל (בולט קלאב) נגד וויל אוספריי (כאוס) חצי גמר של הטורניר על אליפות הג׳וניורס.
סקארל הגיע בגישה שונה לגמרי מכל הקרבות הקודמים שלו מול אוספריי, בכל שאר הקרבות הוא בא לעשות כיף בעוד שהפעם הוא היה רציני. אוספריי הגיע לזירה גם בצורה שונה כשהפעם הוא נושק למשקל כבד עם 11 קילו נוספים של מסת שריר. אוספריי לא איבד טיפה של אתלטיות מהעלייה במשקל והמשיך לעשות מהלכים מהממים בעוד שסקארל התמקד בסטרייקינג ובטכניקה. מארטי סיים את הקרב עם גראדג׳ואיישן וכנראה שלח את אוספריי למשקל כבד. קרב שונה מאוד מהקרבות הקודמים שלהם אבל עדיין מאוד טוב.

היאנג באקס {בולט קלאב – אליט} (c) נגד גורילז אוף דסטיני (בולט קלאב – פיירינג סקוואד) על אליפות הזוגות
האקו בצד הזירה. היאנג באקס מנסים להכנס לראש של G.O.D אבל G.O.D מחליטים לבודד אותם אחד מהשני ולעבוד על הגב הפצוע של מאט. הבאקס מנסים להביס אותם עם מור באנג פור דה באק אבל לואה יוצא מזה וכשהם מנסים לעשות מלצר דרייבר טאמה טונגה חותך אותם ונותן ללואה אפשרות לבצע אייפ שיט על מאט ואחרי שמאט משתחרר מההצמדה G.O.D מנסים לבצע גורילה וורפר אבל מאט מצליח להשתחרר אבל חוטף קיל שוט מטונגה והקרב נגמר. קרב מעולה וסוף סוף חזרו להשתמש בפיירינג סקוואד נורמלי. מעניין מה הולך לקרות בטאג ליג.

ג׳ויס רובינזון {טאגוצ׳י יפן} (c) נגד קודי רודס (בולט קלאב) על אליפות ארצות הברית
קודי מגיע עם המומנטום של הזכייה האדירה באליפות הNWA בעוד שג׳ויס מגיע אחרי טורניר G1 כושל מאוד. הקרב מתחיל בהחלפת יריות בין קודי לג׳ויס עד שברנדי מתערבת וקודי מתעלה על ג׳ויס אבל ג׳ויס מצליח לעשות קאמבק משל עצמו ולעשות צרות לקודי. הם ממשיכים להלחם עד שג׳ויס עושה על קודי סופרפלקס אבל קודי מנצח כי הוא וג׳ויס מצמידים אחד את השני אבל הכתף של קודי לא נוגעת ברצפה. אני לא ציפיתי שקודי ינצח את ג׳ויס ובטח שלא רק אחרי שג׳ויס זכה באליפות אבל הנה זה קרה – קודי רודס הפך מסטארדאסט לאלוף כפול.

קני אומגה וקוטה איבושי (בולט קלאב) נגד אוקאדה וטומוהירו אישיי (כאוס)
הקרב מתחיל עם אוקאדה ואיבושי. אוקאדה משתלט על איבושי מהר ומנסה להשיג ריינמייקר מוקדם אבל איבושי מתחמק. אישי נכנס לקרב וגם אומגה הם מתחילים להחליף מכות עד שאישיי מפיל את אומגה ומעיף את איבושי. אומגה מנסה להכניס מכות לאישיי אבל זה לא אפקטיבי על אישיי. איבושי נכנס לדאבל טים והם כמעט מצליחים להביס את אישיי אבל כמעט זה לא מספיק וכשאומגה חוזר לצד הזירה אישיי משמיד את איבושי ונותן לאוקאדה טאג. אוקאדה ואישיי שולטים על איבושי אבל אומגה נכנס ומתחיל בראוול עד שאישיי יורד עם אומגה מהזירה ורוצח אותו. איבושי נלחם על החיים שלו מול אוקאדה ואישיי נכנס עוד פעם ומשמיד את איבושי עד שהוא משיג טאג מאומגה. אומגה מצליח להחזיק מעמד מול אישיי ונכנס לשגרה של קרב הלוך ושוב. אומגה ואוקאדה מגיעים למצב ששניהם לבד בזירה והם מוציאים ספוטים פסיכיים כל רגע אבל או איבושי ואישיי נכנסים ועוצרים את הטירוף רק כדי להתחיל טירוף משלהם כשאיבושי מנסה להביס את אישיי עם לריאטים ואישיי מנסה לחסל את איבושי עם מכות חזקות ועם פאוורבומב ששולח את איבושי לעזאזל! אבל איכשהו איבושי יוצא מזה, אומגה מעיף את אוקאדה כץ מהצד של הזירה כדי שאישיי לא ישיג טאג בעוד שאיבושי מנסה להצמיד את אישיי עם סופלקס אבל אישיי יוצא מההצמדה ומתחמק מהקמיגויה. אומגה מגיע לעזרת איבושי אבל אוקאדה מנסה להתערב אז הוא מעיף אותו ובסוף הוא ואיבושי מצליחים לעשות על אישיי גולדן טריגר ומסיימים את הקרב. הקרב הזה לקח את תשומת הלב עם אקשן פסיכי ופסיכולוגית זירה מדהימה. אחרי הקרב הבולט קלאב מגיעים ואומגה מכריז על הרימאץ׳ בינו לבין איבושי אבל קודי מגיע ומציע להפוך את הקרב לקרב משולש אומגה מסכים ואומר שזה רעיון טוב כי לפני זה היה רק קרב משולש אחד על האליפות במשקל כבד.

לסיכום, NJPW ממשיכים להכנס לארצות הברית בצורה טובה מאוד ואני לא אופתע אם הארגון יקבל חוזה טלוויזיה גדול בקרוב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort