ברוכה הבאה לסרייה א' – מילאן הציגה יכולת נהדרת וגברה על 1:4 על ססואולו

המחזור השביעי של הליגה האיטלקית נמשך כאשר ססואולו המדורגת במקום השלישי בטבלה מארחת למפגש מסקרן את מילאן המאכזבת שמדורגת במקום ה-15 בלבד. מילאן הגיעו לעונה עם ציפיות גדולות לקרוא תיגר על האליפות, אך לצערים הרבה הם מאכזבים עד כה והם מתייצבים למפגש זה עם 6 נקודות בלבד, אך עם משחק חסר שעשוי להיות משמעותי מאוד.

לעומת זאת ססואולו רשמה פתיחה חלומית לעונה עד כה והיא מגיעה להתמודדות מהמקום השלישי בטבלה האיטלקית עם 13 נקודות במאזנה. במחזור האחרון הם גברו 0:2 על ספאל בחוץ ובארבעת המחזורים האחרונים הם ניצחו שלוש פעמים, כאשר ההפסד היחיד שלהם היה מול יובנטוס הבלתי ניתנת לעצירה.

שתי הקבוצות מגיעות במצב שהן חייבות את הנקודות, כל אחת מסיבותיה שלה. מילאן חייבת להידבק לחלק העליון של הטבלה כמה שיותר מהר או שגם העונה הזו תברח לה, לעומת זאת ססואולו רוצה להמשיך ולהפגין יכולת מרשימה, ובמידה ותנצח הערב לעיני הקהל הביתי שלה היא תעלה למקום השני על חשבונה של נאפולי.

יחגגו גם הערב? שחקני ססואולו (Fox Sports)

הרכבים:

מילאן – דונארומה, רומאניולי, מוסאקיו, רודריגס, אבאטה, בונאבנטורה, ביגליה, קסייה, צ'להאנולו (77, לקסאל), סוסו, קסטייחו (72, קוטרונה).

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ססואולו – קונסילי, מרקו פרארי, מרלון, רוג'ריו, לירולה, סנסי, לוקאטלי, בוראביה (57, ג'וריצ'יץ'), די פרנצ'סקו (57, בוגה), ברארדי 75, בבאקאר), פרינס בואטנג.

מהלך המשחק:

כבר בדקה הרביעית של המשחק מילאן הגיעה למצב ראשון ומאוד מסוכן. סוסו ליהטט בחופשיות עד שהגיע לרחבת ססואולו והכין לעצמו מצב לא פשוט מצד ימין, אך הזווית הייתה גדולה על הקשר המוכשר של מילאן, ולצערו הכדור ננעץ בקורה וניתז החוצה. מילאן תמשיך לחפש שער יתרון קריטי בדקות הבאות.

המצב הבא במשחק שוב הגיעה מצידה של מילאן, בדקה ה-26 לאחר דקות ארוכות ללא מצבים משמעותיים. קסייה קיבל מסירה גדולה מקסטייחו בתום התקפה נהדרת של מילאן והכניע את אנדראה קונסילי בצ’יפ נהדר אפילו יותר מההתקפה, אך למזלה של המארחת פול לירולה מיהר והציל את הכדור רגע לפני שעבר את קו השער. מזל גדול לססואולו שפשוט לא נמצאת במשחק.

בדקה ה-31 הגיע סוף סוף המצב הראשון של המארחים במשחק. דומניקו ברארדי סידר לדי פרנצ'סקו מצב נוח בתוך ברחבה עם מסירה חכמה שחתכה את כל הגנת מילאן, החלוץ התקדם ובעט אך ג'יאנלואיג'י דונארומה רשם הצלה נהדרת ומאוד אופיינית לו, ומנע מססואולו שער יתרון שהיה מגיע בניגוד למהלך המשחק.

הקצב המהיר רק מתגבר מרגע לרגע וגם ססואולו מתחילה להיכנס לעניינים. בדקה ה-34 קווין פרינס בואטנג העביר כדור רוחב לדי פרנצ'סקו שרק היה צריך לדחוק פנימה ממש על קו השער, אך איגנאציו אבאטה התערב ובגליץ' פנטסטית מנע את ה-1:0 של ססואולו, שרק הופכת מסוכנת יותר מרגע לרגע.

בסופו של דבר המחצית הראשונה עדיין הייתה שייכת למילאן, ובדקה ה-39 נעשה צדק בקשר לכך עם שער יתרון נהדר של קסייה, שרק חוסר מזל מנע ממנו יתרון לפני מספר דקות. הקשר הפעלתן ביצע ספרינט ממרכז המגרש ופשוט לא היה אפשר היה לעצור אותו. קסייה המשיך עד השער והכניע את קונסילי מ-16 מטרים, ומילאן עולה ל-0:1 סופר חשוב רגע לפני סיום המחצית.

כבש שער נפלא עם פתיחת המחצית השנייה. סוסו (האתר הרשמי של מילאן)

המחצית השנייה יצאה לדרך וחמש דקות חלפו עד שקיבלנו שער פשוט מדהים מרגלי הפלא של סוסו. הספרדי המוכשר ביצע מהלך אופייני עם טיל לחיבורים ברגל שמאל הקטלנית שלו, והעלה את מילאן ל-0:2 מהיר. פשוט ביצוע נפלא של סוסו, הקבוצה הביתית בהלם וממשיכה להסתבך מול הרוסונרי.

חלפו עשר דקות בלבד, וכשנותרה חצי שעה לסיום המועד החוקי של המשחק, מילאן ממשיכה להתעלל בססאולו ולהציג כדורגל ססגוני ומהנה שלו הם חיכו מהרגע שגאטוסו הפך למאמן הקבוצה. הקאן צ'להאנולו מסר לקסטייחו, שבעט גם הוא מחוץ לרחבה ברגל שמאל, שזה היה, אגב, שיחזור מדויק של השער של סוסו, והכדור נעצר רק בתוך הרשת. 0:3 אדיר למילאן על המארחת המאוכזבת ססואולו שמפספסת צ'אנס להעפיל למקום השני בטבלה.

הקצב הפנטסטי של המשחק נמשך ובדקה ה-68 הצליחה ססואולו לחזור סוף סוף לתוך המשחק. פיליפ ג'וריצ'יץ' קיבל כדור על סף הרחבה, הסתובב ובעט באומנות כדור אל הרשת של דונארומה, שרק הסתכל על הכדור נכנס פנימה בחוסר מעש. 1:3, ססואולו פותחת את המשחק עשרים ושתיים דקות לסיום.

ססואולו כנראה לא האמינה מספיק שהיא מסוגלת להפוך את הקערה על פיה, או שפשוט היא הייתה ביום לא טוב. בכל מקרה, את התוצאה היא כבר לא הצליחה להפוך, ומילאן עוד הצליחה לכבוש שער נוסף בדקה ה-94, מי אם לא סוסו כבש אותו והוציא לדרך את החגיגות של מילאן הערב, 1:4 מדהים.

מילאן משיגה ניצחון חשוב ומשמעותי (ובמיוחד מרשים), 1:4 על יריבה שעל הנייר אמורה להיות טובה ממנה בהרבה. האם זה יוציא את מילאן לדרך חדשה? נחכה ונראה. בכל מקרה, ססואולו פיספסה צ'אנס לעלות למקום השני, ואין ספק שהיא עוד תתחרט על כך בהמשך.

תוצאות נוספות מהיום בליגה האיטלקית:

בולוניה 1:2 אודינזה – פוסטו (32), סנטאנדר (42), אורסוליני (82).

פיורנטינה 0:2 אטאלנטה – ורטוט (פנדל, 62), ביראגי (94).

קייבו 1:0 טורינו – זאזה (88).

פרוזינונה 2:1 גנואה – פיונטק (33, 36), סיאנו (פנדל, 41).

פארמה 0:1 אמפולי – ז'רביניו (33).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort