תנו את הכבוד למחליפים: דורטמונד חזרה מפיגור 2:0 בדרך ל-4:2 גדול על לברקוזן בדרך לראשות הטבלה

המשחק של המחזור השישי בבונדסליגה שוחק הערב (יום שבת) כאשר לברקוזן, שחלמה בתחילת העונה לקרוא תגר על התואר ופתחה רע כאשר הפסידה את שלושת המשחקים הראשונים, התאוששו עם שני ניצחונות רצופים ורצתה להשלים בבית ניצחון שלישי שיקרב אותה לחלק העליון של הטבלה. היא אירחה את בורוסיה דורטמונד, שבאה לאחר ה-7:0 הענק על נירנברג במחזור הקודם עם ידיעה ברורה, ניצחון שווה לה את המקום הראשון בטבלה. זאת לאחר ההפסד המפתיע של באיירן מינכן להרטה ברלין, המפתיעה לכשעצמה ושתיהן בראשות הטבלה עם 13 נקודות, ניצחון של האורחת בצהוב שחור והיא תסיים את המחזור השישי עם 14 נקודות ותכבוש את ראשות הטבלה.

הכל כבר מוכן באיצטדיון. קרדיט:Bayer 04 Leverkusen.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב מהיר ולברקוזן כמעט עלתה ליתרון לאחר כדור קרן בדקה השביעית, לאחר הנגיחה הכדור פגע בשחקן הגנה וכמעט הטעה את בורקי ונכנס לרשת אבל לבסוף יצא לקרן נוספת.

שתי דקות מאוחר יותר והלחץ השתלם! התקפת מעבר של לברקוזן הסתיימה עם רוחב של קאי האברץ לעברו של ווייסר, שהגיע מחוץ לרחבה, בעט חד לפינה הרחוקה והכניע את בורקי, 1:0 מוצדק למארחת.

האורחים חוגגים את שער היתרון. קרדיט:Bayer 04 Leverkusen.

הקצב המהיר נמשך כאשר דקה עם חידוש המשחק פולישיץ' נכנס לרחבה, ייצר לעצמו הזדמנות לבעוט לשער והבעיטה שלו הלכה טוב למסגרת, הרדצקי הדף את האיום לקרן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-14 ניסיון בעיטה מחוץ לרחבה של ויטסל הלך היישר לידיים של השוער.

שלוש דקות מאוחר יותר וגם בורקי עם עצירה קלה, לאחר שווייסר הגביהה כדור לרחבה, אלאריו פגש את הכדור ונגח אותו היישר ליידים של השוער.

לאחר פתיחה רצחנית, הקצב במשחק ירד באופן טבעי, בדקה ה-36 דורטמונד השיגו כדור חופשי מכ-30 מטר. מרקו רויס ניגש לבעוט, עקף את החומה בדרך לפינת השער, אך זינוק טוב של הרדצקי שלח את הכדור לקרן.

בדקה ה-39 בלאגן ברחבת דורטמונד לאחר הגבהת קרן, היה נראה שהיא כבר מצליחה להסתדר בסופו של דבר אך לא כך הדבר, הכדור הגיע לטאה שנשאר חופשי, והבלם לא התבלבל ושם את הכדור ברשת של האורחת.

השופט הוסיף שתי דקות תוספת זמן, שגם בהן דורטמונד לא הצליחה לצמק את התוצאה והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה כאשר האורחת מוליכה 2:0.

המחצית השנייה נפתחה עם חילוף של דורטמונד, דלייני שקיבל כרטיס צהוב במחצית הראשונה, הוחלף, מחמוד דהוד נכנס במקומו.

בדקה ה-47 מרקו רויס הגיע למצב טוב בתוך הרחבה, הבעיטה לא מצאה את המסגרת.

שתי דקות מאוחר יותר ברנדט כמעט העלה את לברקוזן ל-3:0 עם פריצה אדירה וחדירה לרחבה, אך בורקי עמד טוב והדף את הכדור לקרן.

השער השלישי התקרב יותר מאשר השער המצמק של דורטמונד, בדקה ה-54 לברקוזן ניצלו טעות ואיבוד כדור בהגנת דורטמונד בשביל לצאת לעוד מתפרצת, שבסופה וולאנד בעט נהדר מסובב ושטוח לפינה השמאלית, אך הכדור שלו נעצר לצערו בקורת השער.

עוד שלוש דקות חלפו והפעם ברנדט הכניס את האברץ לרחבה, והאחרון בעט טוב ונבלם אצל בורקי.

בדקה ה-62 רויס סידר את הכדור לברון לארסן, שמחוץ לרחבה בעט אך נבלם.

פאקו אלקאסר עלה לכר הדשא בדקה ה-63, מי שירד היה החלוץ פיליפ.

בדקה ה-65 ואחרי שדורטמונד התחילה להתעורר, חכימי הרים לרחבה כדור לעברו של רויס, שעם וולה נהדר מתוך הרחבה נהדף, אך הכדור המשיך קדימה וברון לארסן דחק מקרוב את השער המצמק.

רויס לא אמר נואש ורץ לחדש את המשחק. קרדיט:Borussia Dortmund.

בדקה ה-68 פולישיץ' פינה את מקומו לטובת ג'יידון סאנצ'ו הצעיר.

התקפה רודפת התקפה מרחבה לרחבה, לברקוזן סיכנה את השער של בורקי ודורטמונד מיד יצאה למתפרצת, סאנצ'ו שרק נכנס הוביל את ההתקפה, העביר לרויס, שהתקדם והחזיר ברחבה לסאנצ'ו, הוא החזיר אחורנית לרויס שעם בעיטה מדויקת שם את הכדור ברשת, 2:2 בדקה ה-69 והמומנטום הוא צהוב שחור לחלוטין!!

בדקה ה-71 לברקוזן ההמומה הגיבה עם חילוף כפול, כובש השער, ווייסר ואלאריו פינו את מקומם, טין זדנואץ' ולאון ביילי נכנסו בהתאמה.

דורטמונד המשיכה את הבליץ שלה והפעם אלקאסר קיבל את הכדור ברחבה, אבל הבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה ויצאה לקרן.

בדקה ה-78 ברון לארסן ניסה את כוחו מרחוק אך הכדור שלו הלך גבוה מעל השער.

חילוף שלישי של האורחים ואחרון במשחק נערך בדקה ה-79 כאשר ברנדט יצא ופאוליניו נכנס במקומו.

החילופים עשו את שלהם! רוחב נהדר של חכימי לרחבה, ואלקאסר בא מאחורי כולם, הגיע לכדור ובעט אותו לקורה הרחוקה ופנימה, 3:2 עצום בדקה ה-86!

דקה בתוך תוספת הזמן וטאה כמעט השווה עם השני שלו! אבל הנגיחה שלו הלכה החוצה.

קרן בדקה ה-93 והאחרונה של התוספת לזכותה של לברקוזן, ברדצקי עלה לחצי של דורטמונד, שיצאה למתפרצת מהקרן, השאירה את השוער חסר אונים כאשר אלקאסר הקדים אותו בדרך לשער והוא השלים צמד אישי, רביעייה ענקית במחצית השנייה משכיחה את הראשונה.

לברקוזן ששיחקו נהדר בשעה הראשונה של המשחק והיו יכולים וצריכים לעלות ליתרון גדול, נעלמו עם החילופים של פאברה, מאמן דורטמונד, שהפכו פיגור 2:0 לניצחון 4:2 ענק בדרך לראשות הטבלה.

הרכבים

באייר לברקוזן: לוקאס הרדצקי, וונדל, סוון בנדר, ג'ונתן טאה, מיטצ'ל ווייסר (טין זדנואץ',71'), לארס בנדר, דומיניק קור, יוליאן ברנדט (פאוליניו,79'), קאי האברץ, קווין וולאנד ולוקאס אלאריו (לאון ביילי,71').

בורוסיה דורטמונד: רומן בורקי, אשרף חכימי, מנואל אקנג'י, דן-אקסל זגאדו, עבדו דיאלו, אקסל ויטסל, תומאס דלייני (מחמוד דהוד,46'), כריסטיאן פולישיץ' (ג'יידון סאנצ'ו,68'), מרקו רויס, יאקוב ברון-לארסן ומקסימיליאן פיליפ (פאקו אלקאסר,63').


יתר המשחקים

הופנהיים 1 – ר.ב. לייפציג 2

כבש להופנהיים: קרמאריץ', 93'.

כבש ללייפציג: פולסן, 53',73'.

נירנברג 3 – דיסלדורף 0

כבשו לנירנברג: בחרנס, 28', מיקאל איזאק, 64' ופלסיוס מרטינז, 78'.

שאלקה 1 – מיינץ 0

כבש לשאלקה: אלכסנדרו שופף, 11.

שטוטגרט 2 – ורדר ברמן 1

כבשו לשטוטגרט: דוניס, 19' וגונזאלו קאסטרו, 75'.

כבש לברמן: זיילר (ע'), 68'.

וולפסבורג 2 – בורוסיה מנשנגלדבך 2

כבשו לוולפסבורג: סטפן רנאטו, 12', ווט ווגהורסט, 59'.

כבשו למנשנגלדבך: אלסאן פלאה, 7', טורגן הזאר, 48'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort