הרס בקובה 2018

יוטה טסוג׳י נגד יויה יואמורה

טסוג׳י ויואמורה נותנים קרב פתיחה ממש טוב והקרב בינייהם נגמר בשיווין אחרי סיום הזמן. מאיך שהם נראים אני מאמין שבעוד כמה שנים הם כבר יהיו שמות גדולים.

שוטה אומינו ורן נריטה נגד R3K (כאוס)

אומינו ונריטה הם בטופ של מחלקת היאנג ליונס בזמן ששו ויו הם אלופי זוגות לשעבר. הקרב זורם טוב וממשיך את המומנטום של הקרב של טסוג׳י ויואמורה. הקרב נגמר עם סופרקיק ופלקון ארוו מיו על רן נריטה.

לייגר וטייגר (טאגוצ׳י יפן) נגד אל דספרטו וקיינמרו (סוזוקי גאן)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב הזה ממשיך את הקו של האירוע. סוזוקי גאן משתמשים בטקטיקות מלוכלכות כנגד לייגר וטייגר עם הפרד ומשול ותקיפות על המסיכה של טייגר אבל לבסוף זה חוזר אליהם כאשר טייגר מבצע טייגר קיק על קיינמארו ומצמיד אותו ברול אפ.

איאטו יושידה, ריוזק טאגוצ׳י, טומוהאקי הונמה וטוגי מקבה (טאגוצ׳י יפן) נגד מנאבו נאקאנישי, יוג׳י נאגאטה, סטושי קוג׳ימה והירושי טנזן.

קרב כיף שמציג חלק גדול מהוטרנים של NJPW עושים כיף בזירה ומראים למה הם היו הפנים של החברה בעבר בזמן שהרוקי איאטו יושידה מראה יכולות יפות שמוכיחות למה הוא מתאים לNJPW אבל חוטף את ההצמדה אחרי סופלקס מיוג׳י נאגאטה.

בסט פרינדז (כאוס) נגד קילר אליט סקוואד (סוזוקי גאן)

הרכבת של האירוע רק צוברת מומנטום בקרב הזה. טרנט וצ׳אקי טי עומדים איתנים על מול קילר אליט סקוואד למרות ההפסד שלהם מולם בפעם שעברה. הקרב מתפתח מעולה עם מתקפות של הבסט פרינדז שמעצבנות את קילר אליט סקוואד עד שנמאס להם והם נותנים לברטה קילר בומב אבל ברטה מצליח לנצל את המצב כדי להשיג רול אפ על ארצ׳ר ואת הניצחון ועל הדרך גם שובר את האמינות של הקילר בומב.

ככה יוצאים מקילר בומב! (אתר NJPW הרשמי)

סוויצ׳בלייד, וויל אוספריי ויושי האשי (כאוס) נגד טואה הנארה, דיוויד פינלי וג׳ויס רובינזון (טאגוצ׳י יפן)

וויל אוספריי ויושי האשי עושים את רוב העבודה הקשה בקרב עם דינמיקה מעולה מול טאגוצ׳י יפן אבל ג׳יי מכניס את עצמו לקרב ואחרי שהוא גם גורם לקצת צרות לכאוס הוא נותן להנארה בלייד ראנר ומנצח את הקרב. אחרי זה ג׳יי לוקח לעצמו את כל בקרדיט דבר שממשיך להעמיק את הקרע של כאוס.

כאוס בכאוס (אתר NJPW הרשמי)

טטסויה נאיטו, סאנאדה ואיוויל (LIJ) נגד מינורו סוזוקי, זאק סייבר ג׳וניור וטאקה מיצ׳ינוקו (סוזוקי גאן)

אני ממש לא מאמין למה שראיתי!!! סוזוקי גאן תוקפים את LIJ לפני הקרב בצורה שבכלל לא אופיינית לסטייבל פייסים הטהור הזה!!!, מעט מאוד דברים מפתיעים אותי בהיאבקות אבל המהלך הזה הפתיע אותי ברמה שאני לא יכול לתאר (סרקזם). סוזוקי גאן עושים את השטיקים המלוכלכים שלהם במהלך הקרב בעוד שLIJ מחזירים מלחמה אחרי שנמאס להם מכל השיט הזה ואיוויל מצמיד את טאקה עם everything is EVIL. הקרב הזה מפריד בין המיד קארד לאפר קארד בצורה טובה כשהוא מרגיע קצת את הלהבות מכל הקרבות הכיפיים והקלילים שהיו באירוע ואם היו שמים אותו במקום אחר בקארד הוא היה פוגע באירוע מה שמכריח אותי להגיד שג׳דו הוא גאון בוקינג.

Everything is EVIL!!!!! (אתר NJPW הרשמי)

בושי (LIJ) נגד קושידה (טאגוצ׳י יפן) טורניר על אליפות הג׳וניורים.

האליפות נלקחה מהירומו טאקאהאשי בעקבות פציעה ועכשיו החבר שלו לסטייבל, בושי עומד אל מול קושידה כדי לנסות להשיג את האליפות בשמו של הירומו, אחד הסיפורים היותר טובים שלא היו צריכים יותר מדקה של בנייה בבוקינג. בושי נלחם מול קושידה למרות שהוא אנדרדוג מובהק ולמרות שהוא מוציא מעצמו הכל למען טאקאהאשי הוא לא מצליח לעמוד מול קושידה שמנצח אותו עם בק טו דה פיוצ׳ר. קרב מעולה עם סיפור חזק.

אני רק אומר שבעתיד טאקאהאשי יחזור ויזכה באליפות (אתר NJPW הרשמי)

הירושי טאנאהאשי (c) {טאגוצ׳י יפן} נגד קאזוצ׳יקה אוקאדה (כאוס) על מזוודת הG1 ועל החברות של יושי האשי בכאוס.

אוקאדה היה במיין איבנט של רסל קינגדום מ2013 עד 2018 ברצף והוא מוכן להלחם כדי להיות במיין איבנט עוד פעם. טאנאהאשי ואוקאדה מתחילים לאט עם גראפלינג וסטרייקינג בסיסי ולאט לאט מעלים קצב כפי כמו שקרב היאבקות טכנית אמור להיות כששניהם לא מצליחים להשתלט אחד על השני לזמן ארוך. הקרב שלהם עומד בצורה מדהימה עם ניר פולים מדהימים והרבה פינישרים וטאנאהאשי מכה אותו ב3 היי פליי פלואוים רצופים כדי להביס את אוקאדה וגורם לקהל להשתגע. אחרי הקרב ג׳יי וויט מגיע ודופק לטאנאהאשי בלייד ראנר, תוקף את אוקאדה ומרביץ לרוקי רומרו עם כיסא. כשיושי האשי מגיע להציל את החברים שלו לסטייבל הוא מחליק ומכוסח על ידי סוויצ׳בלייד. סוויצ׳בלייד חוזר לזירה ועומד להכות את אוקאדה עם כיסא אבל במקום זה ג׳דו מגיע ותוקף את אוקאדה בעצמו ואז נותן לג׳יי להכות אותו עם בלייד ראנר ומודיע שג׳יי ילחם מול טאנאהאשי על המזוודה. הקרב הכי טוב של טאנאהאשי ואוקאדה עד עכשיו ושינוי מרענן במבנה של NJPW.

מרחף על העידוד של הקהל (אתר NJPW הרשמי)

לסיכום, דיסטראקשין בקובה הוא אירוע מעולה שפשוט מתקן על השיט שקרה בבפו. האירוע גרם לי לקחת חזרה את כל מה שאמרתי על מערכת היאנג ליונס ומציג קרבות בצורה הכי טובה שהוא יכול במשך כל הקארד ואם חשבתי שNJPW הולכת לאיבוד כשהיא מנסה לפנות לקהל הבין לאומי אני לוקח את המילים שלי חזרה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort