עד מתי?

בסוף השבוע האחרון נבחרת ישראל נחלה צמד הפסדים נוסף במוקדמות המונדובאסקט וכך למעשה איבדה סיכוי לעלות לטורניר היוקרתי. צמד המשחקים היו מאוד צמודים אך בסופו של דבר ברגעי ההכרעה הנבחרת לא תפקדה. לאחר צמד ההפסדים לא הפסקתי לשמוע מהתקשורת ומהנבחרת עצמה על האופטימיות בנוגע לעתיד הנבחרת והשחקנים הצעירים, וכעת נשאלת השאלה החשובה ביותר…אתם רצינים?

נתחיל קודם כל, בזימונים של עודד קטש. המאמן הלאומי החליט "להצעיר" את סגל הנבחרת "לטובת הקמפיינים הבאים" אך משום מה החליט שלא לזמן את הישראלי המצטיין של הליגה אשתקד, עמית שמחון. בנוסף, גם חואקין שוכמן שנתן עונה מדהימה בגלבוע גליל לא נכלל בסגל הנבחרת וכמובן גם שון דאוסן כנראה הגארד היוצר היחידי במדינתנו, כולם מתחת לגיל 30. כמו כן, אפשר להוסיף את רביב לימונד שהציג יכולת גבוהה בהפועל ת"א אך לא קיבל את הזימון. לעומתם זומנו לסגל כארם משעור שעיטר נהדר את הספסל של מכבי ת"א, רפי מנקו שלא הבריק בלשון המעטה בהפועל ת"א העונה (שוחרר עקב פציעה), איגור קולשוב שלא שיחק דקה של כדורסל בוגרים מקצועני (שוחרר מהסגל יום לפני המשחקים), ואיך שלא הבן של שותפו במיזם פרטי דני גוט, גולן גוט מעירוני נס ציונה. איך ייתכן שהמאמן הלאומי לא מזמן ארבעה ישראלים בכירים שנתנו עונה טובה מאוד ולעומתם מזמן שחקנים שלולא החוק הרוסי לא היו משחקים אפילו בליגת העל. קטש מעדיף בינתיים לדאוג לחבריו (לכאורה) מאשר לזמן את השחקנים הראויים לנבחרת והגיע הזמן שבהנהלת הנבחרת יעשו קצת חושבים בנושא.

עמית שמחון. איך הוא לא זומן? (דף הפייסבוק של עמית שמחון)

שנית, בתקשורת כל הזמן דיברו על היכולת ההתקפית הטובה אבל מה עם הגנה? אז הנבחרת אומנם רצה לא רע מבחינה התקפית, מנסה ולעיתים אף מצליחה להשיג נקודות קלות מוקדם בשעון הזריקות אבל נבחרת גאורגיה קלעה בקלילות 85 נקודות אצלנו בבית, ולא מדובר באחת מהנבחרות המוכשרות ביבשת. בנוסף, בחצי השני ספגה הנבחרת 57 נקודות מול הגרמנים ובהארכה עוד 20 נקודות, 77 נקודות ב-25 דקות של כדורסל באיזה עולם זה בסדר?

אם כבר דיברנו על גרמניה אז הדבר הגרוע ביותר הוא זה שהפכו את ההפסד הזה לדבר חיובי, איך אפשר היה לצאת מעודד ממשחק כזה? קטש אמר בסיום: "זה אחד המשחקים היותר גדולים שלנו. עשינו משחק הירואי היום. השחקנים נדבקו לתוכנית המשחק". אתה חושב שכולנו עיוורים? איך משחק שאתה מאבד יתרון כל כך גבוה ונראה כמו קבוצת קט-סל בהגנה זה משחק גדול, פשוט עלבון לקהל. הגרמנים נראו קטסטרופה בחצי הראשון ואפשרו לנו לעלות ליתרון 23 הפרש אבל זה לא בגלל איזשהי הגנה מדהימה או תוכנית משחק טובה של קטש אלא נטו יכולת רעה של הגרמנים. במחצית השנייה הם נכנסו למשחק ופה בעצם נגמר הסיפור של הנבחרת. שרודר וחבריו פשוט שייטו כל הדרך לניצחון תוך פירוק ההגנה הישראלית כמעט בכל פוזישן, שלא נדבר על רגעי המאני טיים שם פשוט לא היינו איך יכול להיות ששחקן לא יודע שהוא צריך לפגוע בטבעת כדי שהשעון ירוץ? איפה המאמן? איפה השחקנים?

שרודר. חגג עלינו (הטוויטר הרשמי של איגוד הכדורסל)

בצמד ההפסדים היו המון דברים רעים אך הגרוע מכל היה סדרת ההתחנפויות של פרשני וכתבי הכדורסל תוספת לתירוצים העלובים על "תהליך הצערה" ו-"שכר לימוד", תירוצים עלובים כאלה אולי יספקו את חבריו של קטש בתקשורת אבל האמת היא שה-"מאמי הלאומי" פשוט מאמן לא מספיק טוב. קטש נכשל במכבי ת"א, נכשל בהפועל ירושלים, וכרגע הוא גם נכשל בנבחרת ישראל כאשר הוא מציג קבוצה רופסת הגנתית שלא מזכירה בכלל את נבחרות ישראל הקודמות ובקצב הזה גם את היורובאסקט הם יראו בסלון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
נעלמו במאני טיים. (הטוויטר של איגוד הכדורסל)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort