מלחמת פורטוגל ועוד תשעה נוספים

טוטנהאם בצרות, מוריניו פוגש את החבר'ה של וולבס במשחק המרכזי והדרבי חוזר ללונדון. הכל לקראת המחזור השישי של הפריימר ליג.

פולהאם – ווטפורד (שבת 14:30)
העולה החדשה והמאכזבת מתחילה להרגיש את התחתית בוערת מתחתיה. פולהאם תנסה להרשים לראשונה העונה מול מי שמסתמנת להיות הברנלי של העונה הנוכחית, ווטפורד, שתנסה לשים את ההפסד מול מנצ׳סטר יונייטד מאחוריה ולקחת שלוש נקודות מהקרייבן קוטג׳, מה שיהיה קשה במיוחד בשל מכת הפציעות בקבוצה, כך שטרוי דיני יצטרך לתת הכל בצהרי שבת הקרובים.

הרכש טוב, התוצאות בשטח לא כ"כ. פולהאם (Daily Post Nigeria)

ברנלי – בורנמות' (שבת 17:00)
עם נקודה בודדת, ברנלי תהיה חייבת ניצחון ביתי מול בורנמות', לפני שיהיה מאוחר מדי. הדובדבנים רוצים להמשיך את הפתיחה המתוקה. עם 10 נקודות מתוך 15 בורנמות' ניצבת במקום החמישי והמכובד והיא תנסה להמשיך את היכולת מהניצחון הגדול על לסטר במחזור הקודם כדי להמשיך לחלום בגדול ולזעזע את המערכת בברנלי.

חגיגת שערים במחזור הקודם. בורנמות' (FootyRoom)

לסטר סיטי – האדרספילד (שבת 17:00)
אחרי ההפסד לליברפול והרביעייה שספגה מבורנמות', קיבלה לסטר יריבה בהזמנה כדי לגדוע את רצף ההפסדים לפני שישתוו לרצף הניצחונות שלה בפתיחת העונה. האדרספילד, מי שמתויגת בתור היורדת הבטוחה של העונה באנגליה טרם השיגה ניצחון העונה וככל הנראה הקינג פאוור לא יהיה מקום לחפש אחד כזה. דיויד ואגנר עלול לחפש קבוצה בקרוב מאד.

עלול לתלות את הטרנינג בקרוב. ואגנר (Daily Express)

קרדיף סיטי – מנצ׳סטר סיטי (שבת 17:00)
החניכים של פפ טסים לווילס ומצפים לחזור עם שלוש נקודות הביתה ולהישאר בלתי מנוצחים מול קרדיף, שכמו האדרספילד וברנלי היא כרגע "בלתי מנצחת". הסיטיזנס ירצו להמשיך עם יכולת הכיבוש הטובה בליגה מול העולה החדשה ולהשכיח את ההפסד מול ליון באלופות. את זה היא תצטרך לעשות כמובן ללא קווין דה בראונה הפצוע, בנג׳מין מנדי ואולי אפילו סרחיו אגוארו. אך ברנארדו סילבה ולירוי סאנה מוכנים לכל אתגר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
יריבה בהזמנה כדי להישאר מושלמת אחרי ההפסד באלופות. שחקני סיטי צופים בשער של היריבה הצרפתית (Daily Express)

קריסטל פאלאס – ניוקאסל יונייטד (שבת 17:00)
המצב בניוקאסל בכי רע, עם ארבעה הפסדים רצופים ואיום קשה מאד על מקומו של רפא בניטז תנסה גם ניוקאסל להשיג אולי ניצחון ראשון העונה נגד קריסטל פאלאס, שגם היא מדשדשת העונה. הנשרים ינסו לנצל את המשחק הביתי כדי לעוף על חשבון ניוקאסל.

יתרחקו מהצרות על חשבון ניוקאסל? קריסטל פאלאס (Daily Express)

ליברפול – סאות׳המפתון (שבת 17:00)
האדומים המושלמים מול אלו שלא כל כך. סלאח, מאנה והחברים ממשיכים לחלום על אליפות ראשונה מזה חצי יובל וסאות׳המפתון עם חמשת הנקודות שלה לא נראית כמו מי שיכולה למנוע מהם את זה. הפער בין הקבוצות גדול מאד כרגע וככל הנראה ליברפול, שלאחר הניצחון ההרואי שלה על פ.ס.ז נהנית מביטחון שיא של חלוציה, תשלח את יריבתה מאנפילד ללא נקודות.

ההתקפה נראית מדהים. ליברפול. (Daily Express)

מנצ'סטר יונייטד – וולבס (שבת 17:00)
המשחק המרכזי של המחזור יפגיש בין שתי הקבוצות שנועלות את החלק העליון של הטבלה מנצ'סטר יונייטד (8) ו-וולבס (9). וולבס, העולה החדשה שסגלה מכיל 7 פורטוגלים ומאמן נוסף, התאוששה מההפסד במחזור הפתיחה והיא כרגע נמצאת על הגל עם 3 ניצחונות רצופים. השועלים יגיעו לאולד טראפורד בשבת כדי לפגוש את הפורטוגלי המדובר ביותר בעולם הכדורגל מלבד כריסטיאנו רונאלדו, ז'וזה מוריניו. למרות ניצחון החוץ על יאנג בויז בליגת האלופות, ההתקפה של יונייטד לא עובדת כראוי ובגלל היכולת הלא כל כך טובה של לוקאקו ופרד בתקופה האחרונה, נראה שפול פוגבה שכבש צמד בברן באמצע השבוע, ייאלץ לקחת את המושכות גם הפעם. לא בכל יום קיים מאץ'-אפ בין שני שוערים מצטיינים, וביום שבת אנחנו הולכים לראות אחד כזה- בצד האדום, דויד דה חאה מלך שוערי הפריימר ליג בשנים האחרונות והשוער שמעניק לקבוצתו הכי הרבה נקודות בעונה. מולו, בצד הכתום, רוי פטריסיו הפורטוגלי הוותיק שהתאקלם במהירות באנגליה ומוכן לתת לאוהדי וולבס עוד כמה סיבות לשמוח. אז מי יוציא יותר כדורים מהשער בשבת- פטריסיו או דה חאה?

החגיגה הפורטוגלית תסבך את מוריניו? (jogadores.pt)

ברייטון – טוטנהאם (שבת 19:30)
אם יש זמן לקבל יריבה כמו טוטנהאם אצלך בבית זה עכשיו. עם שני הפסדים רצופים בליגה והפסד נוסף לאינטר בליגת האלופות שלושה ימים קודם לכן, הניצחון המדהים על יונייטד נראה כמו זיכרון רחוק. השחפים שניצחו במשחק הפתיחה של העונה ומאז לא ראו 3 נקודות ינסו לבלום את ההתקפה האימתנית בראשות הארי קיין ואולי גם אפילו לנצח ולגרום למשבר בצד הלבן של לונדון.

פחות מניצחון על ברייטון יגרום למשבר. אינטר חוגגת בתוספת הזמן מול טוטנהאם. (NewsOK)

ווסטהאם יונייטד – צ'לסי (ראשון 15:30)
המשטרה דרוכה, הברים חוגגים והאוהדים כבר מוכנים- הדרבי שוב מגיע ללונדון! ווסטהאם רשמה במחזור האחרון את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה והיא תרצה להתכבד בקטיעת רצף הניצחונות של צ'לסי כדי לברוח מהתחתית שהשנה רותחת מתמיד. סארי מאמנה החדש והמרוצה של הבלוז, יודע כי מדובר במשחק שתמיד היווה מוקש עבור קבוצתו, במיוחד כששלושה ימים קודם לכן, צ'לסי שיחקה בליגה האירופית.

ארסנל – אברטון (ראשון 18:00)
המשחק שינעל את המחזור וגם המשחק היוקרתי ביותר שלו יפגיש בין ארסנל שמחפשת ליצור רצף ניצחונות ולאט לאט מגבשת את הזהות החדשה שלה בעידן אימרי לאברטון. התותחנים ינסו להשכיח את הפתיחה הנוראית בראשון בערב מול הטופיז שסגל רחב ואיכותי יש להם, אך מנהיג ויציבות לא ממש.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית