אל תעמדו לו בדרך: מסי טרף את איינדהובן עם שלושער עצום, 4:0 בסיום

אתמול בערב (בשעה 19:55) ברצלונה ואיינדהובן פתחו את עונת האלופות כאשר במשחק המקביל אינטר אירחה את טוטנהאם מאותו הבית.

לאחר שלוש שנים קשות מנשוא, שבהן הקטאלונים ראו את היריבה המרה מהבירה מדריד מניפה את הגביע עם האוזניים הגדולות פעם אחר פעם ללא הפסק, היא הגיעה הערב לקאמפ נואו על מנת לסמן מטרות ולהראות לכולם שהיא לא מתכוונת לעצור העונה.

הפתיחה של המשחק הייתה מאוזנת אבל לאט לאט ברצלונה השתלטה על המגרש, אך לא הגיעה למצבים רציניים במיוחד, עד שמסי אחד (32') פתח את הסכר עם שער מכדור חופשי מושלם. במחצית השנייה דמבלה (75') עם אחד משערי העונה הכפיל את התוצאה, מסי לא חיכה הרבה ועשה 3:0 עם עוד שער גדול (77'), ולמרות שבלם הקבוצה אומטיטי הורחק (79'), זה לא מנע ממסי להשלים שלושער גדול לקראת הסיום (87') ולחתום ערב גדול. במשחק המקביל אינטר ביצעה מהפך משוגע בדקות הסיום (איקרדי,86' ו-וסינו,90+2') וגברה על טוטנהאם 2:1 לאחר שזאת הוליכה משער של אריקסן מהדקה ה-53.

מהלך המשחק

על ההזדמנות הראשונה במשחק היה חתום פריירו, כאשר בדקה השביעית הגנת ברצלונה הרחיקה לא כראוי איום לאחר כדור חופשי, למרכז המגרש, 20 מטר מהשער, פריירו, בא מאחור והפגיז את השער, אבל הכדור הלך קצת מעל המשקוף.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כעבור שלוש דקות וסוארז קיבל כדור בקצה הרחבה הימנית, עצר והרים היישר לראשו של קוטיניו, שהגיע לנגיחה אך לא באופן מושלם והכדור עלה גבוה.

בדקה ה-13 פ.ס.וו יצאה למתפרצת בראשות ברגווין, אשר נשמר על ידי פיקה אך היטל בבלם והצליח לייצר מצב בעיטה נאה לשער, אך למזלם של המארחים הכדור שהלך לפינה הרחוקה, עשה את דרכו החוצה.

אחרי שאיים ראשון בברצלונה על השער, הפעם קוטיניו היה בתפקיד הטבח, כאשר הוא הכניס רוחב נהדר מקצה הרחבה לעברם של סוארז ומסי, האורוגוואי ראה שחברו לחוד במצב טוב יותר והשאיר לו את הכדור, הבעיטה של מסי הייתה מאוד לא מדויקת והלכה החוצה.

בדקה ה-20 מסי הכניס קודם עומק נהדר מעבר לקו ההגנה לעברו של סוארז, אך הבעיטה של החלוץ פגשה רק את הרשת החיצונית של זוט.

שתי דקות מאוחר יותר לוסאנו חרך את האגף של אלבה ועבר אותו, אך המגן לא ויתר והמשיך ללחוץ עד שלמקסיקני לא נותרה ברירה אלה לבעוט ממצב לא נוח ולבזבז את ההזדמנות הנהדרת הזאת.

בדקה ה-26 ראקיטיץ' קיבל את הכדור על הבלטה שהוא אוהב מחוץ לרחבה, השתלט על הכדור ובעט חזק, ההגנה ההולנדית בלמה בזמן לקרן.

דקה חלפה וגם רוברטו ניסה את כוחו מרחוק, אך למרות שהכדור שלו כן מצא את המסגרת, הוא הלך היישר למרכז השער וזוט לא התקשה לעצור את הכדור.

אחרי חצי שעה של כדורגל עוסמאן דמבלה לקח את הגנת פ.ס.וו לטיול שבסיומה וירגבר עצר אותו בעבירה כ-25 מטר מהשער, עבירה שזכתה את הבלם בכרטיס הצהוב הראשון במשחק.
מי שכמובן לקח את הכדור היה ליאו מסי, שבהקשה אלגנטית ולא חזקה הקפיץ מעל החומה היישר לחיבור הרחוק מהשוער, שזינק טוב אך לא היה יכול לעשות כלום מול הבעיטה החכמה הזאת של מסי!

עוד בעיטה חופשית מושלמת לאוסף. (טוויטר)

בדקה ה-33 מסי עם עוד כדור עומק שחתך את כל ההגנה, הפעם הכדור היה מיועד לדמבלה, שהגיע ראשון לכדור אך נלחץ על ידי השוער, הוא הקפיץ את הכדור למרכז הרחבה אך חבריו לא הצליחו להמשיך ולבעוט את הכדור פנימה.

ניסיון בעיטה של סוארז מחצי מגרש בדקה ה-36 לא הצליח להפתיע את זוט בשער, שחזר בזמן ולקח את הכדור.

אם בתחילת המשחק היה אפשר לומר שההולנדים במשחק, אז בדקה ה-40 היה ברור של מי השליטה המוחלטת במגרש, כשהפעם ג'ורדי אלבה היה זה שניסה לבעוט מרחוק, הכדור שלו לא מצא את המסגרת.

אך למרות השליטה של ברצלונה, לאורך כמעט כל המחצית הראשונה היא לא הצליחה להמיר את ההזדמנויות והשליטה במגרש, למצבים מסוכנים ממשיים ורגע לפני הירידה להפסקה דה יונג כמעט ו"עקץ", אך מיהר ובעט כדור מרחוק, הכדור לא היה מספיק מכוון והמחצית נגמרה ביתרון 1:0 קטן לבארסה, שהשאיר עוד תקווה אצל האורחים.

חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה מסי קיבל כדור 30 מטר מהשער ובתנועה האופיינית לו כל כך, חתך שמאלה ובעט לשער, הפעם מסי לא היה מדויק כמו בכדור החופשי והכדור שהלך למסגרת לא הקשה על השוער שירד טוב ועצר הבעיטה.

בדקה ה-54 סוארז העמיד את קוטיניו במצב נהדר ברחבה לאחר שהכדור הרוחב עבר את כל ההגנה, אך הברזליאי שנותר פנוי בעט ברשלנות גבוה מעל השער.

הדקה ה-56 הייתה דקה של צהובים, הראשון שראה את הכרטיס היה אומטיטי לאחר עבירה וכחלוף התקפה דה יונג עצר מתפרצת וקיבל גם הוא את הכרטיס המוצהב.

זה כבר הרבה יותר מדויק! קוטיניו סידר לעצמו מצב בתוך הרחבה בפינה השמאלית, ורק זינוק נהדר של זוט שהדף לקרן מנע מהכדור להכנס בין חיבורי השער.

בדקה ה-60, חצי שעה בדיוק לאחר השער, ברצלונה זכתה בכדור חופשי נוסף אותו שוב כמובן לקח מסי, גם הפעם מסי עבר את החומה והכדור היה בדרך לחיבורים הרחוקים, אך הפעם לא היה מספיק מכוון והכדור פספס את המסגרת.

דקה חלפה ואסמוריס החליט שהגיע הזמן שמישהו יבחן את טר שטגן במחצית השנייה אז הוא בעט חזק ושטוח מרחוק, וגילה שהשוער דרוך ומוכן כאשר הוא ירד טוב לכדור ותפס אותו בשתי ידיו.

בדקה ה-64 ברגווין הוביל את התקפת האורחת ומול ארבעה שחקנים סידר מצב נהדר ברחבה ללוסאנו, אך עד שהאחרון בעט לשער, פיקה התעשת, גלש טוב לכדור והרחיק אותו לקרן.

בדקה ה-67 נראה חילוף ראשון במגרש כאשר הבלם המוצהב, ניק וירגבר ירד לספסל ומי שהחליפו היה ניקולס איסימט-מירין.

החילוף העיר דווקא את שלישיית מסי-קוטיניו-סוארז, כאשר מסי שהתחיל במהלך מצא את הברזילאי, שמסר לסוארז ורץ לקבל בתוך הרחבה, הכדור לא הצליח לחדור את ההגנה וסוארז מהכדור החוזר ייצר בעיטה לשער שהכניעה את זוט אך נבלמה במשקוף השער וקיפצה החוצה.

וואו! דמבלה קיבל כדור קרוב יותר למרכז המגרש מאשר לשער היריב, כאשר הוא נסגר על ידי שני שחקנים הוא הצליח לבצע סיבוב מושלם ששיחרר אותו ונתן לו אפשרות לרוץ לכיוון השער, שם נתקל בעוד שחקני הגנה, דבר שלא מנע ממנו לסובב את הכדור לפינה הרחוקה ולקבוע 2:0 עם שער ענק בדקה ה-75. 

תצדיעו לילד, אחד משערי העונה כבר במשחק הפתיחה. (טוויטר)

לא חלפו שתי דקות ומסי כבר עשה את השלישי לאחר הכנסת כדור יפה של ראקיטיץ' אותה המשיך מסי היישר מהאוויר לרשת של זוט, 3:0 חלק לברצלונה.

עם חידוש המשחק האורחים ביצעו חילוף נוסף כאשר ברגווין פינה את מקומו לטובת דונייל מאלן, ומיד לאחר מכן אומטיטי בלם בגסות עם הכתף את לוסאנו, דבר שזיכה אותו בכרטיס הצהוב השני ובמקלחת מוקדמת.

ואלוורדה לא חיכה ומיד הכניס את הרכש הטרי, לנגלה, לעמדה של אומטיטי ומי שנאלץ לפנות את מקומו היה קוטיניו. שתי דקות מאוחר שתי הקבוצות ביצעו חילוף אחד נוסף כאשר עוד שחקן רכש טרי נכנס בשורות ברצלונה, היה זה ארתור שהחליף את כובש השער דמבלה. בשורות איינדהובן מי שיצא היה רוסאריו ומי שהחליפו היה אריק גוטיירז.

החילוף האחרון במשחק בוצע בדקה ה-85 כאשר ארתורו וידאל החליף את איבן ראקיטיץ'.

ובדקה ה-87 מסי קבע שהכדור ילך לישון איתו הלילה! לאחר שסוארז העמיד את מסי מול זוט עם הכנסה חכמה, מסי לא התקשה להשכיב את הכדור ברשת, להשלים שלושער ענק ו4:0 כולל.

כבר מהתחלה מסי ידע שהוא את הכדור יקח הביתה. (טוויטר)

על אף היתרון הגדול השופט לא קיצץ בתוספת הראויה והוסיף לא פחות מחמש דקות תוספת זמן, דקות שהתנהלו על מי מנוחות עד שניות הסיום, אז איינדהובן עוד ניסתה לצמק אך לא הייתה מדויקת והשופט שרק לסיום.

הרכבים

ברצלונה: מארק-אנדרה טר-שטגן, ג'ורדי אלבה, סמואל אומטיטי, ג'רארד פיקה, סרג'י רוברטו, פליפה קוטיניו (קלמנט לנגלה,81'), סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ' (ארתורו וידאל,85'), עוסמאן דמבלה (ארתור,83'), לואיס סוארז וליאונל מסי.

פ.ס.וו איינדהובן: ירון זוט, דנזל דומפרייס, דניאל שוואב, ניק וירגבר (ניקולס איסימט-מירין,67'), חוסה אנחל אסמוריס, פאבלו רוסאריו (אריק גוטיירז,83'), יוריט הנדריקס, גאסטון פריירו, סטיבן ברגווין (דונייל מאלן,78'), לוק דה יונג והירבינג לוסאנו.

במשחק המקביל של הבית שתי הקבוצות הגיעו לאחר הפסדי ליגה ורצו מאוד לפתוח את שלב הבתים בצורה טובה, הראשונה שהצליחה לעלות על לוח התוצאות הייתה האורחת טוטנהאם, כאשר אריקסן העלה אותם ל1:0 בדקה ה-53. אינטר לא הרימה ידיים ובדקה ה-86 איקרדי עשה את השוויון. נגמר? ממש ממש לא! מתיאס וסינו, שלא שותף בהפסד הליגה האחרון, השלים 90 דקות עם הדובדבן של הקצפת, שער ניצחון עמוק בתוספת הזמן! 2:1 לאינטר בסיום שפותחת פער על יריבתה העיקרית לעלייה.

מנצחים בסטייל. קרדיט:UEFA Champions League.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית