על הבאזר: 2:1 למילאן על רומא

המחזור השלישי בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שישי), ואיזה משחק קיבלנו לפתיחת המחזור. שני מועדוני הפאר נפגשים פעם נוספת למשחק מסקרן ביותר, כשהחדשות על היריבות שלהן בבתים האירופיים עדיין טריות.

עבור המארחת, מילאן, זהו למעשה המשחק השני בליגה העונה – לאחר שמשחקה הראשון נדחה בעקבות אסון הגשר. בשבוע שעבר עמדה מילאן בצד הלא נכון של קאמבק נפלא לפתיחת העונה, מול נאפולי של קרלו אנצ'לוטי, אגדת המועדון. מוקדם יותר היום, הוגרלה מילאן יחד עם אולימפיאקוס, בטיס ודודלאנג' בשלב הבתים של הליגה האירופית.

גם רומא חוותה קאמבק גדול, אך היא דווקא זו שביצעה אותו – אחרי פיגור 3:1 ביתי מול אטאלנטה, חזרה רומא והשוותה בדקה ה-82. בכך צירפה רומא נקודה למאזנה,שעומד כעת על ארבע לאחר ניצחונה על טורינו במחזור הראשון. בליגת האלופות, כך גילו ברומא אתמול, יפגשו הג'אלורוסי את ריאל מדריד, צסק"א מוסקבה ו-ויקטוריה פלזן.

מבחינת היעדרויות, בגזרת המגנים שתי הקבוצות התמודדו עם חוסרים – איבן סטריניץ' עדיין לא חזר מפציעה שהוא סוחב מהמונדיאל, וגם אלסנדרו פלורנצי נעדר בשל פציעה שספג מול אטאלנטה.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ההרכבים הפותחים:

מילאן: ג'אנלואיג'י דונארומה; דוידה קלאבריה, ריקרדו רודריגס, אלסיו רומאניולי, מתאו מוסאקיו; לוקאס ביליה, ג'אקומו בונבנטורה, פראנק קסייה; סוסו, הקאן צ'לאנולו, גונסאלו היגוואין.

רומא: רובין אולסן; פדריקו פאסיו, איבן מרקאנו, קוסטאס מנולאס; ריק קארסדורפ, אלכסנדר קולארוב, דניאלה דה רוסי, סטיבן נ'זונזי; חאבייר פאסטורה, פטריק שיק, אדין דז'קו.

 

מילאן שלטה ללא עוררין בפתיחת המשחק, לחצה את רומא אחורה והכניסה את הכדור לאזורים מסוכנים פעם אחר פעם. היא לא הצליחה לתרגם זאת למצבים, עד שהגיעה הדקה ה-16 – כשסוסו מצא את קלאבריה בתוך הרחבה, אך המגן לא הצליח לשים את הכדור במסגרת.

דקה לאחר מכן היגוואין סיכן את השער, אבל הבעיטה שלו מקצה הרחבה נהדפה אצל אולסן.

הבליץ המשיך, ובדקה ה-22 הגבהה מצויינת מאגף ימין חלפה על פני היגוואין והגיעה לבונאבנטורה. אך השופט החליט לעצור את המהלך, בטענה בלתי מוצדקת לנגיעת יד של האיטלקי.

בדקה ה-28 הקיצוני הספרדי סוסו ניסה לשבור את השגרה ולבעוט מרחוק, אך אולסן היה ערני ומוכן, והדף את הכדור ללא בעיה.

בניסיון אמיתי ראשון של רומא, היה זה פטריק שיק הצ'כי שהגיע לכדור מדוייק של קולארוב, אבל נגח אותו חלש לידיים של דונארומה.

בדקה ה-40 הקרח נשבר. רוגריגס הצליח להסתובב ולהעביר כדור רוחב ברגל ימין, שהתגלגל לאיטו לכל רוחב אזור ה-16 עד שבסופו של דבר הגיע פראנק קסייה ודחק אותו פנימה. 1:0 למילאן.

המחצית הראשונה הייתה שייכת למילאן, שירד מרוצה למחצית עם כדורגל משכנע ויתרון 1:0.

מחצית טעונת שיפור לג'אלורוסי. (Roma Twitter)

 

ברומא למדו ויישמו, ובמחצית התרחש שינוי במערך כאשר די פרנצ'סקו הכניס את אקס מילאן, סטפן אל שעראווי, במקום הבלם השלישי, איבן מרקאנו.

השינוי למערך 4-3-3 השתלם לרומא, שנראתה יותר מסוכנת ויצאה יותר קדימה, ובדקה ה-60 זה גם התבטא בשער – הרחקה רעה של קלאבריה לאחר כדור נייח הגיעה היישר לרגלו של פדריקו פאסיו, שבעט בוולה לפינה הרחוקה. 1:1.

רומא המשיכה ללחוץ, ושתי דקות אחרי השיוויון התלהבה יתר על המידה: איבד כדור במרכז המגרש הוביל למצב של אחד על אחד בין היגוואין לאולסן בצד השני. היגוואין עבר את אולסן וגילגל פנימה בקור רוח, אך אישור השער נאלץ לחכות לצוות שופטי הוידאו. בסופו של דבר, זה היה עניין של סנטימטרים, אך היגוואין אכן היה בנבדל והשער נפסל. רומא נשמה לרווחה, עדיין 1:1.

המשחק החל ללכת מצד לצד עם רמת כדורגל גבוהה מאוד, גם של רומא וגם של מילאן. בדקה ה-78 כמעט וראינו שער ששבר את השיוויון, כשנזונזי השתלט על כדור קרן ודחק פנימה, אך צפייה בהילוך החוזר הראתה כי אלוף העולם הטרי השתלט על הכדור בעזרת שתי ידיו. אין שער, התוצאה עדיין מאוזנת.

המשחק המשיך להתנועע מרחבה לרחבה, ולספק מתח, דרמה וכדורגל מצויין. למרות זאת, שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבים מסוכנים, והמשחק היה בדרכו הבטוחה לחלוקת נקודות.

אבל במילאן חשבו אחרת. בדקה ה-95, עמוק עמוק בתוספת הזמן, כדור עומק נהדר של היגוואין מצא את קוטרונה הצעיר – שסיים בקור רוח. 2:1 למילאן. ניצחון דרמטי וגדול למילאן.

מה לעשות, היה נבדל. (AC Milan Twitter)

 

מחזור 6 בליגה הרוסית: רוסטוב ורובין קאזאן נפרדו בתיקו 1:1

קבוצתו החדשה של וידאר קיארטנסון פגשה הערב את רובין קאזאן, קבוצתו הישנה של ביברס נאתכו. רוסטוב, שעלתה לפני שנתיים לשלב הבתים של ליגת האלופות, עלתה גם ליתרון מפנדל של יונוב בדקה ה-37. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, סורוקין השווה לטובת קאזאן ובכך נמנעה האורחת מהפסד נוסף.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort