פתיחה חזקה, אבל מה עם ההמשך? לקראת המחזור השני בליגת העל

מחזור הפתיחה בליגת העל השאיר לא מעט חובבי כדורגל ישראלי פעורי פה. פ"ת כבשה רביעייה לרשת של בית"ר, הפועל חדרה השיגה ניצחון בכורה כבר במחזור הראשון, נתניה חטפה חמישייה ממחזיקת הגביע הפועל חיפה וב"ש איבדה נקודות יקרות.

כעת לקראת המחזור השני, הקבוצות שאמורות לתת פייט רציני על התואר יקוו להמשיך במסלול הנכון רגע לפני שיוצאים לפגרת הנבחרות.

משחקי המחזור השני:

הפועל רעננה-עירוני ק"ש (שבת, 18:00): משחק מעניין ושקול מתוכן באצטדיון רמת גן (כן כן, נשבע!) בין הקבוצה מהשרון, שבמחזור הקודם סיימה ב-0:0 מול בני סכנין לבין ק"ש שסחטה תיקו 1:1 מהאלופה הפועל ב"ש. על הנייר הצפוניים הם הקבוצה האיכותית יותר אבל בפועל אין לדעת כיצד יתנהל המשחק באצטדיון בו לא רגילים לשחק כדורגל באופן רציף. יהיה בהחלט מעניין לראות את הקרב הזה שיפתח את המחזור השני.

הימור המומחה: תיקו מאופס לצערינו הרב (איפה הגולים, תביאו גולים!)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי חיפה-מ.ס. אשדוד (שבת, 18:45): אחרי הפסד במחזור הפתיחה למכבי ת"א במשחק בו הורחק החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר, הירוקים יודעים שהם חייבים ניצחון על אשדוד (ניצחה את בני יהודה במחזור הפתיחה) כדי לא לשקוע עמוק בתחתית כבר בספטמבר. אם לתת מבט על הנייר אז כמובן ששחקניו של פרד רוטן פייבוריטים להתמודדות הזו מול קבוצתו של בובי מילבסקי אבל בכדורגל ידוע שהכל אפשרי.

הימור המומחה: ניצחון ירוק שיושג בעזרת המון דם, יזע ודמעות.

מכבי נתניה-בני סכנין (שבת, 20:00): הנתניים ספגו מהלומה אדירה במחזור הפתיחה כאשר לא פחות מחמישה כדורים חוררו את הרשת של דני עמוס. סכנין כאמור סיימה את משחק הפתיחה שלה בתיקו מאופס ונציגת המגזר מגיעה למגרש בנתניה במטרה לצלוח את המשחק בשלום ואולי לחזור עם נקודה. שחקניו של סלובודאן דראפיץ' לאומת זאת יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון תהיה אסון מבחינתם שכן זה כבר יוביל לאי-שקט בתוך המועדון.

הימור המומחה: נתניה תתאוש במעט נגד סכנין ותנצח. אולי משם הביזיון של מחזור הפתיחה יידעך לאט לאט.

הפועל ת"א-הפועל חיפה (שבת, 20:45): אחרי הפסד במחזור הפתיחה הפועל חדרה, הצרות ממשיכות ליפול על האדומים מת"א. לא רק שאדי גוטליב שראה אדום באותו משחק יחסר להם מול מחזיקת הגביע הלוהטת, גם רמזי ספורי ייעדר מהמשחק (ובכללי עשוי להחמיץ כחודש פעילות) אחרי שספג מכה באימון וסדק שבר ישן שהיה בכף רגלו. מחזיקת הגביע מגיעה מעודדת מאוד אחרי החמישייה במחזור הפתיחה ועם הרכש החדש בן אז'ובל שרוצה להוכיח לכולם שהוא יכול לככב גם בקבוצת צמרת.

הימור המומחה: הפועל ת"א תלמד להבין שליגת העל זאת לא הלאומית, הפסד נוסף, קצת בלאלגן, אבל נתרכז בהפועל חיפה שתסמן ככל הנראה 2 מ-2.

בני יהודה-מכבי פ"ת (ראשון, 19:00): אחרי הרביעייה לרשת של איתמר ניצן, מכבי פ"ת מגיעה למגרשה הביתי למשחק חוץ מול בני יהודה, עד כמה שזה לא יהיה מוזר. קבוצתו של יוסי אבוקסיס מנגד, ספגה מהלומה ראשונה בדמות הפסד לאשדוד והיא חייבת להתאפס על עצמה מהר מאוד לפני שתמצא את עצמה במאבקי תחתתית עד סוף העונה.

הימור המומחה: תיקו. עבור בני יהודה זה יהיה בגדר "לא הפסדנו" שעשוי להוציא אותה לדרך חדשה. עבור פ"ת אלו יהיו חריקת בלמים שיעצרו את התנופה הנפלאה מהניצחון על בית"ר.

הפועל ב"ש-מכבי ת"א (ראשון, 21:00): וואו איזה קרב! ההגרלה ממש לא חייכה למכבי ת"א כשזימנה לה לוח משחקים קשה מאוד על הפתיחה אבל הצהובים גברו על המשוכה הראשונה בדמות האחות הירוקה מחיפה וכעת יתפנו לקרב ראש בראש מול היריבה הישירה על התואר והאלופה בשלוש השנים האחרונות. ב"ש, שמעדה במחזור הקודם בצפון מול ק"ש, יודעת שהיא חייבת לנצח את המשחק הזה. שתיה הקבוצות הודחו מאירופה ומתרכזות אך ורק בזירה המקומית, יהיה מעניין בטרנר.

הימור המומחה: תיקו רב אירועים.

בית"ר ירושלים-הפועל חדרה (שני, 20:30): הירושלמים ספגו מהלומה בפ"ת למרות ששיחקו לא רע וכעת ינסו להוציא עצבים על העולה החדשה המפתיעה שניצחה במחזור הפתיחה את הפועל ת"א. חדרה מגיעה נטולת דאגות לטדי בידיעה שכל תוצאה פרט להפסד תיחשב בגדר הפתעה. כל הלחץ על השחקנים של גיא לוזון והם יהיו חייבים לתרגם אותו לשערים בשביל השקט הנפשי.

הימור המומחה: בית"ר אכן תנצח.

אז המחזור השני כבר מחכה לנו, נקווה להרבה כדורגל חיובי!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort