Monday Night RAWllins 27.7 18

הכלב הגדול פותח את התכנית

רומן ריינס נכנס לזירה ומתחיל לדבר על זה שהוא רוצה שברון יאתגר אותו הערב אם יש לו אומץ, ברון נכנס ואומר שאם לא השילד הוא היה האלוף האוניברסלי, ריינס אומר שהוא והשילד הרימו כל דבר שהם זכו בו בעוד שברון רק מדבר, ברון מאתגר את רומן להל אין אה סל. דרו ודולף נכנסים, דולף דורש קרב חוזר על האליפות הביניבשתית ודרו אומר שהוא הולך להפיל את רומן וברון מהפסגה, ברון קורבין נכנס וקובע שרומן וברון יפגשו בהל אין אה סל אבל קודם הם ילחמו בדרו ודולף, הוא גם קובע קרב בינו לבין באלור.

ברון קורבין נגד פין באלור

הקרב היה משעמם וחסר היגיון בסיסי. ברון קורבין נתן לבאלור מכה עם כיסא והתחיל את הקרב מחדש בלי פסילות, הכה אותו עוד פעם עם כיסא ואנד אוף דייז וככה הוא ניצח. טוב WWE יאללה תזרקו כל מה שעשיתם בסאמרסלאם ושבוע שעבר…..

סשה בנקס נגד דנה ברוק

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ההתחלה של הקרב גורמת לחשוב שזה הולך להיות קרב ארוך כי דנה משתלטת על סשה אבל מהר מאוד סשה חוזרת ועושה לה סקוואש עם בנק סטייטמנט.

קווין אוונס נגד סת׳ רולינס (c) על האליפות הבין יבשתית

סת׳ מציע אתגר פתוח וקווין נכנס לזירה, הוא אומר שהוא הולך לגמור את הקיץ הגרוע שלו הלילה כשהוא יזכה באליפות. השניים מתחילים את הקרב באגרסיביות והם פשוט יודעים איך לעבוד ביחד כדי להוציא קרב מדהים (יותר טוב מכל קרב בסאמרסלאם לדעתי). קווין מוציא את כל מה שיש לו אבל הוא מפספס את המרוסולט ורולינס מנצח עם בלאק אאוט כדי לשמור על האליפות.

ברון סטרוומן מביא לברון קורבין את המזוודה בתמורה לקרב בהל אין אה סל.

אחרי ההפסקה אנחנו חוזרים לזירה אוונס עדיין יושב בה ואומר שהוא עוזב, ובאמת עוזב (מאמין שזה יוביל לקרב I Quit עם רולינס)

הבי-טים נגד הריבייבל

הריבייבל הראו מה הם שווים כאשר הם החזיקו את הבי-טים קצר וניצחו מהר מאוד עם שאטר מאשין. הריבייבל אמרו אחרי זה שהם הולכים לקחת מהבי-טים את האליפויות ולגמור את הבדיחה הזאת.

נטלייה נגד אלישיה פוקס

אליאס מגיע לבמה ויורד על טורונטו אבל אז טריש סטראטוס מגיעה ומתחיל ביניהם רוסט באטל שנגמר בכאפה של טריש לאליאס. רונדה ראוזי ונטלייה מגיעות אבל גם בליס, פוקס ומיקי ג׳יימס ויש קרב בין נטלייה לאלישיה פוקס. אלכסה ומיקי מנסות להתערב בקרב אבל טריש וראוזי עוצרות אותן ונטלייה מנצחת.

בובי לאשלי נגד האסנשין

בובי לאשלי מקבל קרב נגד האסנשין ופשוט רוצח אותם. מקווה שלאשלי יקבל איזה פוש בקרוב.

דין אמברוז נגד ג׳ינדר מהאהל

הקרב היה משעמם מאוד אפילו במסגרת זמן הקטנה שהייתה לו. דין מנצח את מהאהל מהר מאוד עם דירטי דידס.

ברון ורומן נגד דרו ודולף

דרו ודולף שוחטים את רומן בגלל שרומן מסרב לעשות טאג לברון. כשרומן כן נותן לברון טאג, ברון לא נכנס ונותן להם לרצוח אותו דבר שמוביל לפסילה. אחרי הקרב ברון, דרו ודולף המשיכו להכות את רומן, השילד הגיעו אבל גם הם חטפו מכות וכאן זה נגמר.

התכנית הייתה עם יותר מדי סקוואשים וסייגמנטים גרועים אבל הקרב של רולינס נגד אוונס פיצה על כל הזוועות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית