השפלה לבית"ר בפתיחת העונה, 4:1 למכבי פ"ת

משחק הנעילה של המחזור הראשון התקיים בין מכבי פתח תקווה לבית"ר ירושלים. הקבוצות כבר נפגשו העונה בטדי במסגרת גביע הטוטו אז מכבי פתח תקווה ניצחה 3:1 משערים של קניוק,דנינו וסולומון כאשר עידן ורד רק צימק את התוצאה לבית"ר. עד אותו משחק בגביע הטוטו ביתר ניצחה את כל 4 המפגשים שקדמו לאותו משחק. האחרון שכבש לזכות בית"ר בניצחון 1:0 היה יעקב בריהון שפותח היום על הספסל ואם להוסיף עוד קצת פלפל למשחק אז מדובר בדו קרב בין מכבי פ"ת של משפחת לוזון לבין מאמנה של בית"ר ירושלים בן למשפחת לוזון גם כן גיא לוזון.

ה-11 של מכבי פ"ת:גיגי, פסר,מרסיאל, פ, שיש; פירס, טאקו(סרסור 69'), קאניוק(דנינו 81'), בניון(בריבו 77'), סולומון; כהן

ה-11 של בית"ר ירושלים:ניצן; פלג(לוי 46') ,סירושטיין ,בן-חיים ,זהבי(בריהון 79') ;סאבו ,טאיירה ,קריאף ;ורד, וראן(סליבסטר 58') , אינברום

בדקה ה-4' למשחק מצב ראשון לבית"ר כאשר הרמה לכיוונו של אריק סאבו הגיע לאור אינברום שפרץ ועידן ורד שהתגנב מאחור שיחרר בעיטה טובה לפינה אך לא חזקה מספיק וצחי גיגי הדף בקצות האצבעות את הכדור, זה היה קרוב.  בדקה ה-9' עוד הזדמנות לבית"ר לאחר לחץ מעולה הכדור הגיע לאור אינברום ששיחרר רוחב לעידן ורד שהיה חופשי לגמרי אך סיבוק היה במקום והרחיק את הסכנה בזמן, בית"ר מסוכנת מאוד. שליטה טוטאלית של בית"ר בפתיחת המשחק כאשר מכבי פ"ת התקשתה לעבור את החצי. פ"ת נראית אבודה ולחוצה על המגרש, המון איבודי כדור שטותיים ומעט מאוד תנועה של השחקנים, אלישע לוי חייב להרגיע את השחקנים שלו כי זה נראה רע נכון לדקה ה-15'. בדקה ה-21' מהלך כדורגל ענק של מכבי פ"ת בהובלתו של מנור סולומון שעבר בריצה באזור ה20 מטרים נתן כדור גדול לגידי קיניוק שמסר בנגיעה ללידור כהן שהקשיט באלגנטיות לרשת של בית"ר, 0:1 למכבי פתח תקווה. בדקה ה-28' ניסיון בעיטה מרחוק של איתי טאקו שלא היה קרוב למסגרת, פ"ת מעט שאננים בעיקר בחלק האחורי כאשר הכדור אצלם כנגד הלחץ הגבוה של בית"ר וזה עלול לעלות להם ביוקר. בדקה ה-30' עוד הזדמנות טובה לבית"ר לאחר בלאגן בהגנת מכבי פ"ת ומספר ניסיונות בעיטה שנבלמו הסכנה הורחקה. בדקה ה-41' גידי קניוק בעט מקצה הרחבה בעיטה מעולה אך זינוק אקרובטי של איתמר ניצן מנע את השני. בדקה ה-45' אור אינברום בניסיון אחרון למחצית פרץ מעולה מצד שמאל למרכז אך הבעיטה שלו נבלמה ברגע האחרון. בדקה השנייה של תוספת הזמן רגע לפני שריקת הסיום מנור סולמון טס את המגרש בערך כ-60 מטרים ונתן רוחב מעולה אך ברגע האחרון מתן פלג בכיסוי מעולה מנע שער של 100%.

תוצאת מחצית:0:1 למכבי פ"ת. שליטה של האורחים מירושלים ברוב מוחלט של המחצית ולחץ מרשים אך חוסר חדות וקבלת החלטות לא נכונה מנעה מהם לעלות על לוח התוצאות כשמנגד מכבי פ"ת סוגרת נכון ויוצאת למתפרצות במהירות בזק עם מנור סולומון גידי קניוק ולידור כהן שעושים לא מעט צרות להגנה האיטית של בית"ר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
בניגוד למהלך המשחק מכבי פ"ת עלתה ראשונה על לוח התוצאות(דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר ירושלים).

בדקה ה-47 בית"ר יצאה עם אש בעיניים מחדר ההלבשה וכבר הגיע למצב מסוכן כאשר אור אינברום הוציא רוחב שהגיע לקריאף שבעט עם החיצוני ופגע בשחקן של מכבי פ"ת מה שהאט את הכדור ואיפשר לצחי גיגי לקלוט את הכדור, יופי של התקפה. וואו בדקה ה-51 שער גדול של יוסי בניון בבעיטת יעף לפינה של איתמר ניצן לאחר שהדף הגבהה של פסר הכדור החוזר נחת ברגל של יוסי בניון שנעץ אותו ברשת וזה 0:2 למכבי פ"ת. בדקה ה-55 ניסיון נגיחה של סירושטיין מכדור קרן היה חלש מדי, בית"ר איבדה את כל המומנטום שהיה לה. בדקה ה-57 פריצה טובה של עידן ורד אך הבעיטה שלו הייתה מאוחרת מדי ונבלמה, בית"ר מנסה להעיר את עצמה. איזה בומבה! גידי קניוק בדקה ה-59' בבעיטה חופשית מכ-25 מטרים הנחית את הכדור בפינה הימנית של שער וזה 0:3 למכבי פ"ת שמפרקת את בית"ר ירושלים. בדקה ה-62' מנור סולומון ניסה את מזלו מרחוק אך הבעיטה שלו לא מצאה את המסגרת. בדקה ה-64' ניסיון מעניין של אופיר קריאף שבעט מעולה אך לרוע מזלו צחי גיגי היה שם והדף בלי בעיה. באותה דקה ערן לוי הגיע גם הוא להזדמנות טובה ושיחרר פצצה שלא הייתה רחוקה משער מצמק לבית"ר. בדקה ה-68 הגיע השער המיוחל של בית"ר משער עצמי לאחר הרמה של ערן לוי שהגיעה לראש של סילבסטר שנגח לא בכיוון של השער אך הכדור פגע במרסיאל וניתז לשער של צחי גיגי, 1:3. בדקה ה-73' הזדמנות אדירה לבית"ר לחזור למשחק עם שער שני אך עידן ורד ניסה להגיע למצב של 100 אחוז במקום לבעוט לשער ועל אף שנראה כי הוכשל ברחבה אלון יפת בהרבה ביטחון פסק שלא היה ולא נברא וככה התבזבזה לה הזדמנות אדירה לכבוש. בית"ר כל הזמן לחצה על הדוושה בניסיון למצוא את השני שיחזיר אותה למשחק אך היה חסר לה ה"גרוש ללירה". בדקה ה-80 עוד התקפה טובה של בית"ר הפעם הכדור נחת אצל ערן לוי כמו שהוא אוהב ושיחרר טיל אבל צחי גיגי בהצלה גדולה מנע מהכדור להכנס. בדקה ה-82 תרגיל קרן יפה של בית"ר והגבהה טובה של ערן לוי מצאה את הראש של מיקי סירושטיין מזויית קשה אך צחי גיגי היה במקום הנכון בעת הנכונה והציל שוב את מכבי פ"ת אך הריבאונד נחת אצל סילבסטר שבעט על עידן ורד שהיה בנבדל. בדקה ה-86' עידן ורד קיבל כדור טוב מאינברום אך כשל לפגוע בכדור וצחי גיגי הרחיק את הסכנה. בדקה ה-88 עוד הזדמנות לבית"ר ושוב ערן לוי שבעט טוב וכנראה היה כובש אך הכדור שלו פגע בדרך בסילבסטר שהיה בעמד נבדל. בדקה ה-90' חילוץ מעולה של בריבו שעשה מהלך יפה עם מנור סולומון אך סגירה טובה של אתימר ניצן מנעה את הרביעי של פ"ת בדקה ה-3 של תוספת הזמן התקפה מעולה של שלישיית הצעירים של מכבי פ"ת שהתחילה ממנור סולומון המשיכה למוחמד סרסור שנתן כדור גדול לתאי בריבו שהפציץ את הרשת של ניצן וזה 1:4 למכבי פ"ת שפירקה את בית"ר לרסיסים

תוצאת סיום:1:4 למכבי פ"ת שנתנה משחק לפנתיאון מבחינתה ובית"ר שעל אף התוצאה נראתה טוב אבל לא הצליחה לבטא את זה בשערים ושילמה את המחיר בהגנה אותה היא הפקירה לא פעם ולא פעמיים.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort