האלופה נעצרה כבר בפתיחה, במחזור הבא – משחק העונה

הערב (יום שבת) נפתחה לה עונת המשחקים 2018-2019 בליגת העל, כאשר המשחק הסוגר של היום הוא משחקנו, בו אירחה הפועל קריית שמונה את האלופה הפועל באר שבע.

הדרומיים שאיבדו את השחקן הטוב ביותר שלהם לפני פתיחת העונה, וואקמה, ואיבדו לפציעות גם את אורן ביטון ולואי טאהא, באה חבולה למשחק הפתיחה לאחר האכזבה מההדחה מאירופה.
לזה התווסף כמובן איבוד התואר הראשון לעונה, במשחק אלוף האלופים מול הפועל חיפה, עם כל זה כשכבר לפני המשחק הפנים הם לכיוון משחק העונה במחזור השני ותקבלו אלופה לחוצה מאוד שרק רוצה לאגור את שלושת הנקודות ולהמשיך הלאה. מנגד, קבוצתו של חיים סילבס נראתה לא טוב במשחקי גביע הטוטו ורצו להוכיח שיש להם מה למכור העונה.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בעצלתיים ורק בדקה התשיעית של המשחק קיבלנו חצי מצב על השער כאשר חן עזרא ניסה לאיים מרחוק אבל לא מצא את המסגרת.

בדקה ה-14 טעות בהגנת באר שבע הביאה לקח שהרוש נאלץ לצאת מהר ולהדוף, את הריבאונד הרוש כבר לא עצר אך למזלו הקורה הייתה בצד שלו ומנעה מהכדור להכנס, רגע לפני שההתקפה נגמרה, מוחמד שכר עם בעיטה חדה מזווית קשה מצא את הרוש מוכן, והשוער ירד טוב לכדור וקלט אותו בהצלחה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שלוש דקות חלפו ושוב הגנת באר שבע נתפסה לא מוכנה, הפעם האסלבנק הצליח לגבור על כל שחקני ההגנה ונכנס לרחבה, הרוש יצא טוב אך החלוץ הצליח לבעוט וכבר להכניע את הרוש, אך הכדור החלש שהתגלגל לכיוון השער הורחק על ידי מתן אוחיון.

בדקה ה-22 עזרא נשלח על האגף והעביר רוחב נהדר לכיוונו של גיא מלמד ברחבה, מלמד קיבל עם הגב, הסתובב על השומר שלו ועם בעיטה לא קלה הצליח לשים את הכדור ברשת, 1:0 להפועל באר שבע.

מלמד הצדיק את המקום בהרכב ורץ לחגוג עם האוהדים שעשו את כל הדרך עד לצפון הרחוק. קרדיט: הפייסבוק הרשמי שלהפועל באר שבע.

האיומים הדרומיים המשיכו לבוא מהאגף הימני, הפעם רוחב מדויק של בן ביטון בדקה ה-25 מצא את קבהא מחוץ לרחבה, קבהא בעט טוב אבל הכדור פגע בשפונגין ונהדף לקרן.

אחרי חצי שעה של כדורגל הגנת ק"ש לא מצאה פתרונות למשחק האגף של באר שבע ושוב עזרא עם רוחב ששווה גול מצא את בן בסט ברחבה, החלוץ התקשה להגיע לכדור ולהמשיך אותו פנימה, פספוס גדול של בן בסט.

בדקה ה-36 לוי גארסיה מצא ברוחב מדויק את האסלבנק, שלא הצליח לייצר מצב מהיר על השער ואיבד את ההזדמנות וגם את הכדור.

את המחצית השנייה האלופה פתחה עם הזדמנות פז להכפיל את ההיתרון, איש השעה שלהם, חן עזרא, הוביל התקפה יפה וסידר למליקסון מצב אחד על אחד מול זועבי, הקשר בעט את הכדור היישר לגופו של השוער שהדף את הכדור.

שתי דקות חלפו ובאר שבע שילמה על ההחמצה במזומן, דיניז הוליך את הכדור עד שהתקרב לרחבה, שם מסר בין שחקני ההגנה היישר להאסלבנק, שבנגיעה שלח כדור לא חזק אך מדויק לרשת של הרוש, 1:1.

כחלוף שעה של משחק עדן בן בסט סיים את חלקו בהתמודדות ופינה את מקומו לטובת מוחמד גאדיר.

בדקה ה-62 קבהא ניסה לאיים על השער עם ניסיון בעיטה מרחוק, אך זועבי קלט בקלות את הכדור.

חילוף שני התבצע אצל האלופה, כאשר כובש השער, גיא מלמד, פינה את מקומו לטובת חנן ממן בדקה ה-71.

בדקה ה-73 לוי גארסיה היטל בהגנת באר שבע ושחרר בעיטה חזקה לפינה הרחוקה, אך רחוק מידי והכדור לא הלך למסגרת.

בדקה ה-79 לוי גארסיה פרץ על אוחיון ונכנס לרחבה, בעט שטוח וחד לפינה הרחוקה, אך הכדור יצא ליד הקורה החוצה.

זה היה המצב האחרון של גארסיה כאשר כחלוף דקה סילבס הכניס את שמעון אבוחצירה במקומו של הזר החדש של הקרייה.

בדקה ה-87 בן שהר נכנס למגרש, כאשר חן עזרא היה זה שירד לספסל.

השופט הוסיף חמש דקות תוספת זמן שבהן לצערנו ראינו פציעה של מרכוס דיניז, שנאלץ לרדת מכר הדשא על אלונקה, מי שנכנס לתפוס את מקומו לדקות הסיום היה חורחה מורסיו.

בעקבות הפציעה השופט הוסיף עוד כשתי דקות לחמש שכבר הוסיף ובמהלכן באר שבע שלחה את כל הכלים שלה לחצי המגרש של קריית שמונה אך ללא הועיל, המשחק הסתיים בתיקו 1:1.

הרכבים

הפועל עירוני קריית שמונה: מהדי זועבי, יובל שפונגין, מרכוס דיניז (חורחה מורסיו,90+3'.), עידן נחמיאס, איאד אבו עביד, חגי גולדנברג, עומר לקאו, עדן שמיר, מוחמד שכר, נייג'ל האסלבנק ולוי גארסיה (שמעון אבוחצירה,81').

הפועל באר שבע: אריאל הרוש, בן ביטון, שיר צדק, מתן אוחיון, שמואל שיימן, ג'ון אוגו, מרואן קבהא, מאור מליקסון, חן עזרא, גיא מלמד (חנן ממן,71') ועדן בן בסט (מוחמד גאדיר,60').

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort