מתמודדות על התואר?

שאלקה
בעונה שעברה: מקום 2 (21 נקודות מאחורי באיירן)

למי שהייתה הכי קרובה לבאיירן בעונה שעברה, שאלקה, יש ציפיות גבוהות לא רק בליגה אלא גם בליגת האלופות. עזיבתם של הצמד ליאון גורצקה (העברה חופשית לבאיירן) ומקס מאייר (העברה חופשית לקריסטל פאלאס) היא מכה לא קטנה בכנף, אבל הרויאל בלוז לא מתלוננים יותר מדי.

סאליף סיאן הגיע מהנובר כדי לחזק את ההגנה השלישית בטיבה בבונדסליגה בעונה שעברה, בעוד מארק אות', שפורח בגיל מאוחר, נושא את כל סימני ההיכר של החלוץ שיכול לכבוש 20 שערים לאחר שכבש 14 במדי הופנהיים רק לפני עונה.

המוח הטקטי, טדסקו. טוויטר רשמי, שאלקה

תוסיפו להם את הקשרים עומאר מסקארל (איינטרכט פרנקפורט) וסואט סרדאר (מיינץ), והמומחיות הטקטית דומניקו טדסקו יכולה לתת שקט בקלות ובבטחה לראשי הקבוצה, בידיעה שיש למאמנם מספיק כוח ועומק כדי להתמודד עם עומס העבודה הנוסף העונה ולכבוש את אחד מארבעת המקומות הראשונים. כל דבר נוסף יהיה בונוס בלתי צפוי.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הופנהיים
בעונה שעברה: מקום 3 (29 נק' מאחורי באיירן)

כמו שאלקה, גם הופנהיים תתמודד בשלוש חזיתות ב2018/19, ואת יוליאן נגלאסמן – שייתפוס פיקוד בRB לייפציג בקיץ הבא – הוא להוט להראות את הנכונות של קבוצתו להתמודד בכבוד בכל החזיתות

אולי קל יותר לומר מאשר לעשות, במיוחד לאחר איבוד הכח ההתקפי שלהם (אות' בשאלקה, גנאברי סיים השאלה וחזר לבאיירן), אבל עדיין מאגר גדול של כישרון עומד לרשות נגלאסמן העונה, הכולל את לאונרדו ביטנקורט (הגיע מקלן שירדה ליגה) איסק בלפודיל (הגיע מוורדר ברמן) וג'ולינטון שחוזר מהשאלה.

עונה אחרונה בהופנהיים, נגלאסמן. (האתר הרשמי של הבונדסליגה)

מעטים ציפו והאמינו שהדיי קרייצ'אוגר יסיימו במקום הרביעי ב2017 והשלישי ב2018, אז כל דבר אפשרי, באמת כל דבר – עבור מועדון שמובל על ידי אחד המוחות הצעירים והמבריקים בכדורגל היום. כבר במחזור הראשון תהיה להם הזדמנות להוכיח זאת מול האלופה באלייאנץ ארנה.

בורוסיה דורטמונד
בעונה שעברה: מקום 4 (29 נק 'מאחורי באיירן)

היסטורית, הצהובים הכי קרובים לבאיירן בשנים האחרונות, אך בעונה שעברה הם גירדו מקום רביעי שהוביל אותם לשלב הבתים בליגת האלופות

הטעויות נלמדו, עם זאת ושיפור ניכר צפוי בעקבות מינויו של לוסיין פאבר כמאמן ראשי. האיש שבעבר עמד בראש הרטה ברלין ובורוסיה מינשנגלדבך, מכיר את הבונדסליגה מבפנים ומבחוץ, אוהב גם להנחיל את סוג הכדורגל היעיל ומהיר שבדורטמונד רוצים ואוהבים לראות.

סוף סוף מגיע לבמה הגדולה של אירופה, אקסל ויטסל. (טוויטר)

דבר ראשון חוזקה ההגנה עם שחקנים כאבדו דיאלו (מיינץ), תומאס דילייני (ברמן, הציג גם יכולת טובה במונדיאל ברוסיה) והבלגי הבינלאומי אקסל וויטסל, צריכים לספק את הפיתרון לבטן הרכה של הקבוצה מהעונה שעברה. יש לא מעט מטרות לבורוסיה העונה, למרות שנכון לכתיבת שורות אלו עדיין אין חלוץ מטרה לקבוצה, אבל מה שבטוח, השפלות מול האלופה כנראה ולא יחזרו השנה.

באייר לברקוזן
בעונה שעברה: מקום 5 (29 נק' מאחורי באיירן)

לברקוזן (הידועה כנברקוזן) הייתה חסרת מזל שלא סיימה בין ארבעת הראשונים.  שחקניו של הייקו הרליץ' שיחקו כמה משחקים עוצרי נשימה בעונה שעברה, ואין שום סיבה שגם השנה הם לא יעשו דברים אחרת.

כוכבי המופע – לאון ביילי, ג'וליאן ברנדט וקאי האברץ – עדיין משחקים בצבעים של לברקוזן, ועם עזיבת השוער הראשון ברנד לנו (ארסנל, לא משחק יותר מדי כרגע), הגיע לוקאס הרדצקי (מפרנקפורט) ואין ספק שהוא יכול להיות תחליף ראוי ביותר. בנוסף אליו הגיעו מיטשל וויזר מהרטה ברלין ופאוליניו מואשקו דה גמא להוסיף עוד קצת מחשבה התקפית לקבוצה.

למרות השמועות, הכוכב הגדול נשאר, לאון ביילי. (טוויטר)

ההצלחה של באייר בליגה כנראה תלוי בכמה יחליט ארליך להשקיע בליגה האירופית, אבל אין ספק שללברקוזן יש את היכולת לכבוש את המקומות הגבוהים בליגה ולתת קרב ראוי אפילו על התואר.

RB לייפציג
בעונה שעברה: מקום 6 (31 נק' מאחורי באיירן)

קבוצה בבנייה. כן עדיין. אחרי עונת השיא ב2016/17, שסיימו במקום השני (בעונת הבכורה בבונדסליגה כן?) אצל השוורים מקווים להציג עונה קצת יותר טובה ויציבה, שבעונה שעברה לצד ניצחונות מרשימים על באיירן ודורטמונד, היו הפסדים מצחיקים מול הקטנות. אין ספק שעונת הבכורה גם בליגת האלופות השפיעה, והעונה, שיש רק את הליגה האירופית, יכולים במזרח אירופה לחזור לקרבות האליפות.

רוצים לשחזר את עונת הבכורה. (האתר הרשמי של הבונדסליגה)

ראלף האזנהאוטל, שהיה אחראי לעלייה לליגה הבכירה ולהצלחה בעונת הבכורה,עזב את המועדון כבר בעונה שעברה, כשכרגע מי שהיה המנהל המקצועי של הקבוצה,ראלף ראגניק, תפס פיקוד כדי לשמור על המושב חם חם עבור נגלאסמן שיגיע עוד שנה. נאבי קייטה עזב לליברפול, אבל הכוכבים טימו ורנר ואמיל פורסברג נשארו ויצטרכו לתת את הכל כדי להחזיר את לייפציג למקומות הגבוהים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית