הכוכב הפולני באימפריה הגרמנית

לא, זה לא סוד. רוברט לבנדובסקי רצה לעזוב בקיץ האחרון את באיירן מינכן. אבל למה, למה הוא רצה לעזוב קבוצה ששולטת בליגה הגרמנית החזקה ללא עוררין?! קבוצה ששווה לפחות חצי גמר אלופות בכל שנה נתונה?

הסיבה הראשונה הינה שלבנדובסקי הינו בחור חכם. החלוץ הפולני יושב ורואה את אריות היבשת מתחמשות בקיץ האחרון בכוכבי על בזמן שהקבוצה שלו מסתמכת על כוכבי הנבחרת הגרמנית, שכולנו ראינו מה קרה לה במונדיאל האחרון. סיבה נוספת הינה מספר הצעירים שהקבוצה הגרמנית בונה עליהם אך הם עדיין לא הבשילו והראו את מה שמצפים מהם כמו ראנטו סאנצ'ס, קינגסלי קומאן ועוד אחרים. כאשר הבווארים בונים על שחקנים אלו ולא מתחמשים בשחקנים נוצצים נוספים, מרגיש לבה שהקבוצה עומדת במקום ואפילו נסוגה לאחור. לכן החלוץ הפולני הרעב, הבין שאולי כדאי לו לנסות להשתדרג בקבוצות אחרות ביבשת.

זה אינו סוד שריאל מדריד חיפשה חלוץ ומאוד רצתה את הגולר הפולני שיבוא ויעזור אחרי העזיבה של רונאלדו. הסקורר הנפלא הביע גם את רצונו בעבר לשחק במדי הבלאנקוס (לפי פרסומים בתקשורת הספרדית). גם בליגה האנגלית ישנה מחזרת קבועה אחרי החלוץ, מנצ'סטר יונייטד לטשה עיניים לעברו כבר קיץ שני ברציפות. אך לצערו של לבנדובסקי, ראשי באיירן הבינו שברגע שהם ישחררו אותו מצבם יהיה בעייתי מאוד. מה שכן,  אסור להתבלבל, באיירן מינכן עדיין אחת מהקבוצות החזקות ביבשת ויהיה מעניין מאד לראות איך העונה שלה תתפתח. אז בואו נחלק את העונה של האימפריה הגרמנית לשתי מסגרות, הליגה הגרמנית והמסגרת האירופית. מסקרן לראות איך החלוץ הפולני ישתלב לאחר הסאגה המתוקשרת שהייתה בקיץ האחרון. כמו שהליגה הגרמנית נראת כרגע, זה מרגיש שזה שוב יהיה תחרות של שתי קבוצות- דורטמונד ובאיירן. לדורטמונד השנה יש את חובת ההוכחה אחרי העונה הקודמת והאדומים מרגישים מאד בנוח בליגה בשנים האחרונות ועכשיו אנו מגיעים אל הבמה המרכזית- ליגת האלופות.

יש הרבה קבוצות באירופה שבנו סגלים מרשימים מאד לקראת העונה האירופית, אך אסור לשכוח שלבאיירן מינכן עדיין יש כוכבים שכל קבוצה הייתה רוצה. אם זה מרכז שדה עם חאמס רודריגז, רובן וריברי ותיאגו אלקנטרה, הגנה עם בואטנג והומלס ועוד הרבה שחקנים כשרוניים שנותנים את הנשמה כל משחק כמו קימיך וחאבי מרטינס. כמובן שישנו גם השוער נוייר, שעדיין נחשב לאחד הטובים בעולם. כאן אנחנו מגיעים לבחור שממנו התחלנו- רובורט לבנדובסקי. כמו שכתבתי בהתחלה לבנדובסקי בחור חכם, וגם הוא יודע שלא משנה מה עבר בקיץ האחרון הוא חייב להמשיך ולהראות שהוא אחד הגולרים הגדולים שקיימים ביבשת הישנה ולכן אנחנו רואים אותו נותן לפרנקפורט שלישייה בסופר קאפ עם משחק אדיר, ומציל את הבווארים מהפסד מביך לקבוצה בליגה הרביעית במסגרת הגביע עם שער בדקה ה-81. קשה לדעת מה ניקו קובאץ' יעשה עם קבוצת הפאר הגרמנית במיוחד אחרי העונה הקודמת בה קראו להיינקס להציל את המולדת. האם הוא ימשיך את הדרך של היינקס או שהוא יראה כמו אנצ'לוטי, זה רק הזמן יגיד. אבל אם הוא ילך עם לבנדובסקי כנראה שהוא לא יתחרט. הרי הפולני כבר הוכיח שלכבוש גולים הוא יודע והוא לא מפסיק להוכיח שהוא אחד הגולרים הגדולים ביבשת. ראינו בשנים האחרונות שאם אתה שווה את הכסף, ישלמו עליך. לכן גם הפולני יודע שהדרך שלו החוצה מבאיירן לקבוצת פאר נוספת תהיה רק אם הוא ימשיך את היכולת הפנטסטית שלו בשנים האחרונות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית