האירוע החם של הקיץ!

דולף זיגלר (c) נגד סת׳ רולינס על האליפות הבין יבשתית

דין נכנס לפני רולינס כדי לעשות טיזינג שיש בינייהם מתח. רולינס נכנס עם רינג גיר בהשראת ת׳אנוס וזיגלר נכנס בליווי של מקינטייר ועם רינג גיר שהתמונה של האליפות הבין יבשתית עליו. הקרב התחיל לאט אבל הגביר את הקצב שלו עם הזמן. הספוטים בקרב היו מדהימים ושניהם הוציאו כמעט את כל המהלכים בארסנל שלהם (רולינס אפילו השתמש בXELPUS ובריין טריגר), הסיום היה מותח בזכות הקיק אאוט המעולה של רולינס מהזיגזג והבלאקאאוט החלק שרולינס ביצע זיכה אותו באליפות הבין יבשתית. הקרב היה טוב אבל פחות טוב מהקרב שלהם באקסטרים רולס, בכל מקרה זה היה אחד הקרבות פתיחה הטובים שראיתי.

הבלאדג׳ן בראדרז (c) נגד הניו דיי על אליפות הזוגות של סמאקדאון

הקרב היה המשך מעולה לקרב של רולינס וזיגלר ואפילו הפתיע אותי לטובה. הניו דיי והבלאדג׳ן בראדרז עינגו אותנו בקרב עם קצב מהיר וסיום מפתיע שנגמר בפסילה של הבלאדג׳ן בראדרז אחרי שימוש בפטיש. לדעתי הפיוד הזה חייב להמשיך עכשיו.

ברון סטרוומן נגד קווין אוונס על מזוודת MITB
ברון פשוט רצח את אוונס!!!! אפילו כשאוונס ניסה להימלט ברון המשיך לרדוף אחריו והחזיר אותו לזירה כדי לנצח עם פאוורסלאם. ברון הולך לקבל פוש ענק אחרי מה שקרה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כרמלה (c) נגד שארלוט נגד בקי לינץ׳ על אליפות הנשים של סמאקדאון

הקרב היה פשוט רע, הספוטים היו עלובים או שהם לא באו בזמן נכון והפסיכולוגיית זירה שאפה ל0. כשבקי נראתה כאילו שהיא עומדת להפוך לאלופה החדשה כשהיא נעלה את כרמלה עם הדיסארמר שארלוט ביצעה נטורל סלקשין והרסה לבקי את החלום. אחרי הקרב בקי התהפכה על שארלוט והקהל צרח על שארלוט שזה מגיע לה, אני עדיין לא מבין איך הWWE חשבו ששארלוט תקבל אמפתיה אחרי שהיא גנבה מהפייבוריטית של הקהל את האליפות…

איי ג׳יי סטיילס (c) נגד סמואה ג'ו על אליפות העולם

ג׳ו וסטיילס פשוט גנבו את ההצגה. הת׳רוובקים לתקופה שלהם באינדיז פשוט עבדו מעולה והסיפור גרם לקרב להרגיש כמו מלחמה אמיתית, אבל כל מה שאמרתי מתגמד ליד הסיום של הקרב. ג׳ו מחליט להפסיק להלחם לרגע כדי לחתוך את הפרומו הכי אכזרי בהיסטוריה, הוא אומר שהוא אומנם הבטיח להם שהוא יחזיר את סטיילס הביתה, אבל זה לא יקרה אז במקום זה הוא יהיה האבא החדש שלהם. אחרי זה סטיילס מתעצבן ופועל כמו כל בן אדם רציונלי ומתפרץ עליו בהתקף זעם, דוחף אותו על הבריקדה ומרביץ לו עם כיסא דבר שמוביל לפסילה של סטיילס. הקרב אומנם פחות טוב מקרבות קודמים של סטיילס וג׳ו אבל הוא ללא ספק היה הקרב הכי טוב באירוע ואני מאמין שהם לא נתנו את כל מה שיש להם בקרב הזה כדי לשמור את זה להל אין אה סל.

דניאל בריאן נגד המיז

אחרי ציפייה של שנים הקרב הזה קורה. בריאן והמיז פשוט מסתערים אחד על השני ומוציאים את כל מה שנצבר בינייהם במהלך השנים באחד הקרבות הכי אינטנסיביים של הWWE. הקרב נגמר אחרי שהמיז חסם את הסודסייד דייב של ברייאן עם חפץ כלשהוא שהוא קיבל ממריס והצמיד אותו. לסיכום הסטייל של המיז הצליח להשתלב בצורה מעולה עם הסטרונג סטייל של בריאן וביחד הם הביאו לנו קרב עם סיפור עמוק ועבודת זירה מדהימה.

פין באלור נגד ברון קורבין

באלור חוזר כתור הדימון והקרב מתחיל. באלור פשוט מתעלל בברון קורבין במהירות פסיכית ומנצח אותו עם קופ די גרה לפני שברון קורבין הספיק לתת לו מכה אחת. זה היה הקרב סקוואש הכי טוב בהיסטוריה של ההיאבקות ואני מקווה שהוא יוביל לפוש חייתי של באלור.

שינסקה נאקאמורה (c) נגד ג׳ף הארדי על אליפות ארצות הברית

למרות כל השנאה בין שינסקה וג׳ף הקרב לא היה מוצלח, רוב הקרב לא היו ספוטים טובים והקהל היה רדום. הסיום היה החלק הכי טוב של הקרב כשהארדי עשה לאפרון סוואנטון בומב כששינסקה התחמק ושינסקה ניצח אותו עם קינשסה כדי לשמור על האליפות. אחרי הקרב רנדי אורטון התקדם לכיוון הזירה אבל חזר למאחורי הקלעים.

אלכסה בליס (c) נגד רונדה ראוזי על אליפות הנשים של ראו

הדבר הראשון שעולה לי בראש זה מה לעזאזל עבר על המייקאפ של ראוזי? הן מתחילות להילחם וראוזי משמידה אותה. ראוזי מרשה לעצמה להתיישב ישיבה מזרחית ומאפשרת לאלכסה לנעול אותה בסליפר הולד אבל ראוזי מרימה אותה ועושה לה ספינינג סלאם, אלכסה בליס מנסה לחזור אבל זה לא עובד לה וראוזי עוד פעם מטיחה אותה וממשיכה לרצוח את בליס, עד שהמרפק של בליס יוצא מהמקום וראוזי נועלת את בליס עם ארמבאר כדי לנצח. הנה הגורל המר של מחלקת הנשים בתקופה הקרובה – תהנו.

ברוק לזנר (c) נגד רומן ריינס על האליפות האוניברסלית

ברון מגיע לזירה ואומר שהוא יפקיד את המזוודה על מי שינצח, רומן וברוק מתחילים את הקרב טוב עד שרומן עושה סואיסייד דייב על ברון וזה גורם לברוק לתת לברון F5, להכות אותו עם המזוודה, לזרוק את המזוודה לעזאזל ולהכות אותו עם כיסא. ברוק חוזר לזירה ורומן עושה לו ספיר ומנצח בקרב הכי גרוע של הערב. הקרב הזה משאיר את רוב הקהל עם טעם מר בפה, גם בגלל שהוא היה לא טוב וגם בגלל שהטרילו אותם עם ברון סטרוומן. נו טוב, לפחות ברוק לא אלוף יותר.

לסיכום
סאמר סלאם היה אירוע סבבה אבל הסיום היה כל כך לא מספק שזה הרס אותו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort