RAW 30.7.18

זה מתחיל לעבוד?

רומן יוצא לזירה ומדבר טראש על ברוק לזנר. פול היימן מגיע לזירה ומחליף עם רומן מילים לגבי ברוק והעתיד שלו. רומן מסיים את הסגמנט באמירה שהוא ישלך את ברוק לUFC כתור הכלבה שלו ולא כתור ה"חיה" שהוא עכשיו. במהלך הסגמנט רומן קיבל בפעם הראשונה קצת פופ חיובי ויכול להיות שהתכנית של וינס לדחוף אותו לגרון שלנו עובדת… אחרי זה פול מדבר עם ברוק בלוקר רום בזמן שברוק קורא מגזין של סכינים, פול מנסה להראות לברוק בטלפון את מה שרומן אמר עליו אבל ברוק אומר שהוא לא רואה את התכניות של הWWE ומנפץ להיימן את הסמארטפון.

מה ברוק באמת קרא (הטוויטר של מאט ג'קסון)

פין באלור נגד ברון קורבין

קרב טוב בסך הכל. גם באלור וגם קורבין מצליחים להוציא מהקרב הזה את המיטב, כאשר באלור סוחב את קורבין אבל קורבין גם משתתף במאמצים להפוך את הקרב לקרב הכי טוב שזה יכול להיות. ברון מנצח את הקרב עם אנד אוף דייז. אחרי הקרב ברון קורבין ממשיך לתקוף את באלור. לדעתי זאת טעות לתת לבחור מוכשר כמו באלור להפסיד לקורבין אבל זה רק קרב בRAW ואתם יודעים כמה מהר הבוקינג שוכחים דברים…

נטלייה נגד אלישיה פוקס

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב היה מהיר מאוד וחסר פואנטה. אלישיה פוקס מנצחת את נטלייה עם ביג בוט. אחרי הקרב רונדה תוקפת את אלישיה ואלכסה אבל הן מתגברות עליה. לדעתי זה רעיון גרוע לתת לאלישיה לדחוף את רונדה לבריקדות כשהיא אמורה לקבור את אלכסה בסאמרסלאם. זה אחד הקרבות הכי גרועים בתקופה האחרונה לדעתי…

בובי הולך עם אליאס

אליאס מנגן שיר נגד מיאמי ולאשלי מפריע ליצירת האומנות הזאת. הם מחליפים מילים ואז מתחילים ללכת מכות בצורה גנרית ואנחנו כנראה הולכים לראות את לאשלי קובר את אליאס בסאמרסלאם…

ברון סטרוומן נגד ג'ינדר מהאהל

ברון מחסל את ג'ינדר אבל אז קווין אוונס מגיע ומנסה לברוח עם המזוודה של ברון. ברון רודף אחרי אוונס אל מאחורי הזירה וג'ינדר מנצח בקאונט אאוט. אחרי החגיגה של מהאל ברון חוזר עם המזוודה וג'ינדר נס על נפשו.

אקאם נגד אפולו קרוז

אפולו קרוז עושה לאקאם סקוואש. זה מכאיב לראות טאג טים שהיה כל כך הרסני בNXT נקבר במיין רוסטר  על ידי שני ג'וברים…

דרו מקינטייר נגד סת' רולינס

הקרב היה מדהים. סת' ודרו פשוט מתאימים אחד לשני ואני יכול לראות קרבות שלהם על בסיס שבועי. הקרב היה עם הרבה מהלכים יפים וללא ספק גנב את ההצגה עם היאבקות טהורה משני הצדדים. הקרב נגמר בפסילה אחרי שזיגלר התערב ביצירת האומנות הזאת. מקווה לראות את מקינטייר ורולינס מביאים את כל הטוב הזה לקרב של 20 דקות בעתיד הכמה שיותר קרוב.

כימיה אדירה (אתר הWWE)

רומן מוכרח לעזוב

קורט אנגל וברון קורבין מסלקים את רומן מהתכנית כדי שזה אולי ישכנע את ברוק לצאת החוצה.

ריבייבל נגד הדליטרז אוף וורלדז

לפני הקרב הדליטרז אוף וורלדז והריבייבל מתערבים בראיון של הבי טים ומתחיל בראוול. מיד אחרי זה הקרב מתחיל ואחרי 5 דקות של כיף הריבייבל מנצחים את בריי ומאט עם השאטר מאשין. אולי סוף סוף הריבייבל יקבלו פוש?

סת' רולינס מותקף על ידי זיגלר ומקינטייר מאחורי הקלעים

סשה בנקס וביילי נגד הריוט סקוואד

סשה וביילי עובדות ביחד בצורה טובה כנגד הריוט סקוואד. הקרב ללא ספק מרגיש פתוח ושני הצדדים נהנים מעלייה של מומנטום. הקרב נגמר עם קומבו של בקסטאבר וביילי טו בלי. אחלה של קרב טאג.

בנקס טו ביילי (אתר הWWE)

יחסינו לאן – ברוק לזנר והיימן נפרדים??

קורט אנגל וברון קורבין מדברים עם היימן על העובדה שברוק עדיין לא הגיע לזירה הלילה ועל זה שברוק האלוף האוניברסלי הכי גרוע אי פעם (הכי גרוע מתוך 4 זה לא כזה נורא אם תשאלו אותי, ג'ינדר הכי גרוע מתוך 49 אלופים ו133 ריינים שאליפות הWWE חוותה), היימן מסכים לגבי זה שברוק הכי גרוע ואנגל אומר לו שלנשק לו את הת** לא יעזור לו ועומד לפטר אותו. אלא שברגע שהיימן עומד להיות מפוטר ברוק מגיע לזירה ושואל את קורט אם יש לו בעיה איתו. ברוק נותן לקורט F5, ברון קורבין בורח וברוק תוקף את היימן וחונק אותו. הקהל מעודד את רומן (וינס חווה אורגזמה במשרד שלו). סיום טוב לתכנית יחסית טובה של RAW.

מזכיר את העבר שלהם (אתר הWWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort