יומן ההעברות 26.7

העברות שהושלמו:

יוריס גנאגנון, הבלם הצרפתי של ראן, הצטרף לסביליה תמורת 15 מיליון יורו וחתם על חוזה לחמש שנים.

* צ'לסי החתימה את שוער נבחרת אנגליה בעבר, רוברט גרין. השוער בן ה38 חתם בשורות צ'לסי לעונה אחת בלבד.

* הבלם השוויצרי, פביאן שאר חתם בניוקאסל לשלוש שנים. היורדת הטרייה, דפורטיבו לה קורוניה תקבל בעבור 4 מיליון אירו.

פיליפ קנזביץ׳ בן ה-26 חתם במ.ס אשדוד לשנתיים על פי הודעת המועדון. בנוסף, החלוץ הניגרי בלסינג אלקה שוחרר ללוצרן השוויצרית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

* הפועל רעננה הודיעה על החתמתו של השחקן עידן גמליאל לשנה הקרובה עם אופציה לשלוש שנים נוספות.

* פרנקפורט החליטה להשאיל את אלן סוזה בן ה-21 מליברפול, האנגלים אישרו זאת במטרה שיצבור ניסיון ודקות משחק.

* ג'ייקוב מאדוקס מצ'לסי מצטרף רשמית לצ'לנהאם בהשאלה.

הרכש החדש של המגפייז (האתר הרשמי של ניוקאסל)

שמועות:

* עיתון "ספורט" הספרדי מדווח כי ארנסטו ואלוורדה,מאמנה של ברצלונה מעוניין בדניאל פארחו, קשרה של ולנסיה המחזיק בסעיף שחרור של 50 מילון אירו.

* "סקאי ספורט" מדווח שוולבס מעוניינת באדמה טראורה ממידלסברו והציעה עליו 18 מיליון ליש"ט.

* ב"בילד" טוענים שבאיירן מינכן מעוניינת באנטה רביץ' הקרואטי שמחירו עשוי להגיע ל50 מיליון אירו. רביץ' ומאנה החדש של באיירן, ניקו קובאץ' שיתפו פעולה בעונות האחרונות בפרנקפורט וככל הנראה ירצו לשתף פעולה גם במינכן.

* ריאל מדריד מתכננת הצעה של כ 200 מילון אירו על כוכבה של צ'לסי, אדן הזאר, כך מדווח "אל קונפיטנדל" הספרדי. עוד כתוב בדיווח שפלורנטינו פרז יסכים לתנאיו של הזאר.

* לפי "המייל", ריאל מדריד וצ'לסי הגיעו להסכמה בנוגע לשוער טיבו קורטואה עם סכום העברה שעדיין לא נקבע סופית.

* ליברפול מעוניינת בכישרון הקרואטי של בשיקטאש דומאגוי וידה שכיכב במונדיאל האחרון. על פי הדיווחים במגזין "דיילי סטאר", האנגלים יאלצו לשלם עבורו 22 מיליון יורו.

יעבור לאנגליה? (wikiwand)

* על פי דיווחים שצצו ביומיים האחרונים מילאן הציעה ללאציו את לוקאס בילגיה ופאביו בוריני בנוסף ל-90 מיליון יורו שינתנו לה עבור שירותיו של מילינקוביץ׳ סאביץ׳ המבטיח והמוכשר.

* על פי ה"דיילי סטאר" דוד אוספינה בדרך לבאשיקטש, השוער הקולומביאני הבינלאומי צפוי לעזוב בהשאלה את ארסנל בעקבות הגעתו של ברנרד לנו ונראה שהוא בדרך להצטרף לטורקים.

* ליברפול ממשיכה להיות פעלתנית במיוחד בחלון ההעברות הנוכחי, אך הפעם נדמה שכוכבה של ליון, נאביל פקיר, לא יגיע בטוויסט נוסף. ה"דיילי סטאר" מדווח כי ליברפול מבקשת מליון להוריד את 53 מיליון היורו שהיא דורשת, בנוסף לפחד מפציעתו של פקיר. כרגע, נדמה כי הוא ישאר בליון.

* ה"דיילי סטאר" מדווח כי דויד אוספינה צפוי לעזוב את ארסנל, ככל הנראה לליגה הטורקית בשל חוסר ההתעניינות מקבוצות מהליגה האנגלית.

* לפי "SPORT" ברצלונה החלה במגעים עם ולנסיה בנוגע לניסיון רכישה של הקשר והקפטן של ולנסיה דני פארחו.

* לפי "סקיי ספורט", לסטר סיטי סירבה להצעה של 65 מיליון יורו ממנצ'סטר יונייטד על רכישתו של הארי מגווייר.

* צ'לסי אמורה בקרוב על פי דיווחים ב"סקיי ספורט" למכור את אלבארו מוראטה למילאן תמורת 62 מיליון יורו, בכסף הזה היא תשתמש על מנת לרכוש מיובנטוס את גונזאלו היגוואין.

* דיווחים ב"Evening Standard" טוענים כי צ'לסי ורומא נלחמות על שירותיו של לאון ביילי מלברקוזן.

* לפי "Sky", אינטר במו״מ מתקדם עם אתלטיקו מדריד לצירוף המגן הימני שימה ורסאליקו. הנראזורי מציעים השאלה תמורת 8€ מיליון ואופצית רכישה ב-17€ מיליון. הספרדים מנגד דורשים חובת רכישה.

* לפי "Mediaset", רכישת דניאלה רוגאני – בלם יובנטוס ע״י צ׳לסי תיסגר רשמית בשעות הקרובות תמורת 55€ מיליון.

* לפי "מירור" צ'לסי שמה עיניים גם על מיראלם פיאניץ' וגונזאלו היגוואין ובודקת אפשרות לרכוש את השניים מיובנטוס ביחד עם הרכישה של הבלם הצעיר של "הגברת הזקנה".

* ה"מונדו דפורטיבו" מדווח שמאמנה של מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו מוכן לשלם את הסכום שצ'לסי מבקשת עבור וויליאן, לאחר שבארסה וויתרה על השחקן, מוריניו קפץ על המציאה ומוכן לשלם 65 מיליון ליש"ט על הכישרון הברזילאי של הבלוז.

מוריניו מתגעגע לכוכב הברזילאי. (goal.com)

הארכת חוזה:

* מגנה השמאלי של הפועל ב"ש אורן ביטון האריך חוזה במועדון ויהיה שחקן של הפועל ב"ש עד עונת 23\2022.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort