הדרך לגביע

מונדיאל 2018 סיפק לנו הפתעות גדולות, משחקים נהדרים ורגעים בלתי נשכחים. אבל כעת מתחיל הזמן האמיתי. אחרי שלושה משחקי שלב בתים, נקבעו העולות לשמינית הגמר. ועכשיו, התחזיות:

פורטוגל נגד אורוגוואי:

המשחק הראשון של שמינית הגמר מספק לנו משחק מאוד מעניין בין אלופת אירופה עם כוכבה רונאלדו, אל מול אורוגוואי של הצמד הקטלני, סוארס את קבאני. רונאלדו נחוש מאוד בדעתו, להדהים את כל העולם, ולהוביל את פורטוגל לזכייה במונדיאל בגיל 33. פורטוגל חוותה שלב בתים סביר למרות שהייתה על סף הדחה מול אירן. מולה ניצבת אורוגוואי עם שני כוכביה, אדינסון קבאני ולואיס סוארס. שני השחקנים והמנהיגים של אורוגוואי, רוצים להמשיך ולהוביל את את הטורניר במגמת הניצחונות אחרי שלושה ניצחונות בשלב הבתים.

תחזית: אורוגוואי עולה.

צרפת נגד ארגנטינה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק השני מפגיש בין שתי הנבחרות הטובות בעולם הטעמי (מבחנית סגל שחקנים לפחות). ארגנטינה שהייתה על סף הדחה וניצלה בזכות שער של מרקוס רוחו בדקה ה-87, תרצה לכפר על שלושה משחקים לא טובים שלה בבתים, דווקא מול צרפת החזקה. ליאו מסי, רוצה לזכות בתואר ראשון עם הנבחרת ומונדיאל ראשון מאז 86׳ בו זכה מראדונה. מצד שני נמצאת צרפת, שגם היא כמו אורוגוואי, עדיין בלתי מנוצחת אך מעדה עם התיקו המאופס היחיד בטורניר עד כה במחזור הסיום מול דנמרק. הטריקולור, לאט לאט מתחילים להתחבר, ואם זה ייקרה, אני בספק אם תהיה נבחרת שתוכל לעצור אותם. אפילו אם זה מסי וחבריו.

תחזית: צרפת עולה.

ספרד נגד רוסיה:

ספרד הגיעה לטורניר עם לחץ גדול מתמיד אחרי ההדחה שלה בשלב הבתים במונדיאל שעבר. הספרדים עשו תיקו במשחק הראשון, משחק מטורף מול פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו אבל את שני המשחקים האחרים, הם עברו ללא בעיה כלשהי. בכל זאת, הנבחרת הספרדית זכתה בתואר "הדרמה של השנה" אחרי פיטורי המאמן לופטגי ומינוי פרננדו היירו רגע לפני תחילת הטורניר. מצד שני, המארחים שנותנים מונדיאל די טוב, התרסקו מול נבחרת שיחסית גדולה מהם כשהפסידו מול אורוגוואי, אחרי שניצחו את מצרים ואת ערב הסעודית. הרוסים ינסו להפתיע את כולם ולהמשיך בטורניר די טוב.

תחזית: ספרד עולה.

קרואטיה נגד דנמרק:

הקרואטים נותנים מונדיאל מדהים עם שני ניצחונות גדולים בשלב הבתים כולל 3:0 גדול על ארגנטינה של מסי. נחשבים לאחת הפייבוריטיות לזכייה ולשם הם שואפים. קרואטיה, שכוכביה משחקים בכל קבוצה טופ עולמית, התחברו מתחילת הטורניר ומציגים כדורגל נפלא כאשר הם לא נופלים מנבחרות גדולות אחרות בכלל. לקרואטיה יש עתיד והוא ורוד מאוד. מצד שני עומדת לה דנמרק, שהפתיעה ועלתה מן המקום השני בבית שלה בהובלת כוכב טוטנהאם כריסטיאן אריקסן. הדנים כבר הראו שהם לא נופלים בכלל משאר הנבחרות באירופה, מציגים כדורגל טוב לעין וירצו להמשיך ולהפתיע.

תחזית: דנמרק מפתיעה ועולה.

ברזיל נגד מקסיקו:

מקסיקו עומדת בפני משימה לא קלה בכלל. המקסיקנים שהפסידו במשחק האחרון מול שבדיה בתוצאה של 3-0, וכמעט היו על סף הדחה, אבל למזלם גרמניה הפסידה וכך המקסיקנים עברו את שלב הבתים מהמקום השני. מולם עומדת אלופת העולם חמש פעמים, ברזיל, שלמרות שעלתה מהמקום הראשון, הכדורגל שלה לא מספק את זה. ניימאר מעכב את הזרימה, גבריאל ז'זוס לא מסיים התקפות ברשת והיא פשוט לא נראת מחוברת מספיק. אבל לחניכים של צ'יצ'י, המאמן הלאומי, יש מספיק אמונה והם יודעים שאם הם מתחברים יהיה מאוד קשה לעצור אותם.

תחזית: ברזיל.

שבדיה נגד שוויץ:

השבדים, שבשלב הבתים סיפקו תוצאות נהדרות למרות ההפסד 2-1 לגרמניה, מנצלים את כל הכלים שיש להם כד לשחק, ולהילחם על המגרש. הם עומדים טקטית נהדר מול הקבוצות הגדולות. מצד שני עומדת לה שוויץ, שעם כוכביה, יכולה לספק מכשול גדול בדרך לתואר. במשחק הראשון הם סחטו תיקו מברזיל, הקשו על הסלסאו מבחינה טקטית ולחמו מולם ראש בראש בצורה שווה. המשחק יהיה הכי מעניין.

תחזית: שבדיה אחרי הארכה.

בלגיה נגד יפן:

היפנים המפתיעים עומדים בפני המשימה הכי קשה כרגע, לנסות להפתיע את הבלגים המחוברים שמציגים כדורגל נפלא. היפנים משחקים על מהירות ולחץ גבוה ומעניין איך יסתדרו עם מערך שלושת הבלמים של מרטינז. למרות זאת, הבלגים, שמשחקים כדורגל נהדר, והקבוצה נראת מחוברת, מספקת את הסחורה עם משחקים משביעי רצון מול טוניסיה ופנמה. עם אנגליה לא ניתן לשפוט למרות הניצחון הראוי של המחליפים. בלגיה המועמדת לתואר, הולכת עד הסוף, והפעם, זאת לא תהיה הפתעה אם תזכה.

תחזית: בלגיה.

קולומביה נגד אנגליה:

בקולומביה הכל נפלא חוץ מסגנון המשחק שהוא מדאיג. אבל למרות זאת, התוצאות מדברות בעד עצמן. מקום שני בבית, והריקודים מעל ומעבר. חאמס מנהל את המשחק לאגפים, ומעל כולם, החלוץ המרגש ביותר, קפטן הנבחרת, "אל טיגרה", רדאמל פלקאו. פלקאו, שהחמיץ את המונדיאל הקודם בגלל קרע ברצועה הצולבת, רצה והגיע למונדיאל והוא מאמין שהוא יוכל לזכות בו. אבל לשם כך, הוא יצטרך לעבור את האנגלים העיקשים. אנגליה, שנראית נהדר תחת גארת׳ סאות׳גייט, הביאו את כל האומה האנגלית למצב שהם מאמינים שהגביע הולך לממלכה. אפשר להבין למה, כדורגל פנטסטי, תוצאות גדולות, תבוסות והגנה קשוחה. האם אנגליה תחזיר את הגביע הביתה לראשונה מאז 66׳? יכול מאוד להיות.

תחזית: אנגליה אחרי הארכה.

האם זה מה שיהיה בשלב שמינית הגמר? משחקים גדולים, הפתעות מעניינות, ודבר אחד צפוי, זה המונדיאל הכי טוב מאז ומתמיד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort