קו הסיום

ליברפול- ברייטון (ראשון, 17:00, אנפילד)

הרבה סימני שאלה נשאלו על החבורה של יורגן קלופ העונה. חלק האמינו שהאדומים לא שווים טופ 4, חלק פינטזו על תחרות ריאלית לאליפות שתימשך עד אפריל/מאי. אבל אף אחד לא ציפה שליברפול רק תרצה לסיים כבר את העונה בשביל להתכונן לקרב הגדול והחשוב מכולם- גמר ליגת האלופות. מסע הקסם שהחבורה הזאת עברה בשלבים האירופים השנה הוא פשוט מדהים. הקבוצה, שהחלה עוד בשלב המוקדמות נגד הופנהיים, עברה שנה שגרמה לסטיבי ג'י וצ'אבי אלונסו לספר את הסיפור שלהם מ-2005. האוהדים הרגישו שזה זה, ועל האווירה שאצטדיון אנפילד מייצר בימי שלישי/רביעי נכתבו מספיק מילים.

ליברפול רוצה להגיע לגמר אליפות אחרי שהטופ 4 מובטח, וכמה טוב שיש צ'לסי. על פי התכנית המקורית, המייטי רדס היו חייבים לנצח את ברייטון במחזור הסיום כדי להימנע מירידה למקום ה-5, בתנאי שצ'לסי מנצחת במשחק המקביל שלה בניוקאסל. אממה מה? במשחק ההשלמה השבוע של הבלוז נגד האדרספילד, הם סיימו רק בתוצאת תיקו שהשליך על שתי קבוצות בצורה ישירה: טוטנהאם- שהבטיחה את המקום שלה בטופ 4, וליברפול, שצריכה רק תוצאת תיקו במחזור הנעילה מול השחפים כדי להבטיח עוד עונה בליגה של הגדולים, ללא קשר אם תזכה בגביע בעוד שבועיים וקצת. ביום ראשון הקרוב אוהדי ליברפול ימלאו את אנפילד כדי לומר תודה. תודה מיוחדת תהיה לנסיך המצרי שנתן להם כל כך הרבה רגעים של נחת העונה. אבל בעיקר, אנפילד יהיה מלא כדי להגיד לשחקנים- העבודה עדיין לא הסתיימה. ליברפול רחוקה 90 דקות מהיסטוריה. וניצחון על ריאל מדריד לעיני העולם זה החלום שאיתו האוהדים הולכים לישון. אז מתחילים ביום ראשון כדי להגיד תודה ולהבטיח טופ 4, ואז ציפייה, רגש וחוסר שקט נפשי עד הגמר המיועד ב-26/5.

עונה גדולה שיכולה להסתיים כעונה בלתי נשכחת.
(קרדיט:Sports Illustrated)

מנצ'סטר יונייטד- ווטפורד (ראשון, 17:00, אולד טראפורד)

במנצ'סטר סוף סוף נושמים לרווחה. אחרי ימים של תפילות ואחדות, סר אלכס פרגוסון יצא מהניתוח והחל בהליך השיקום שלו. הסקוטי האגדי, שמאושפז עקב דימום מוחי, גרם לכל הכדורגל האנגלי להכניס פורפורציות לחיים. פרגי כמו פרגי, תמיד יודע לנצח במאני טיים ובאופטימיות זהירה אפשר לומר שגם האירוע הזה יהיה מאחוריו. האירוע הזה בהחלט גרם למועדון קצת הלם. רק שבוע קודם פרגוסון העניק לונגר גביע הוקרה במשחק האחרון שלו בתאטרון וברגע אחד פתאום סכנת חיים מרחפת על ראשו קשה להיות מוכן לזה.אבל האיש גדול מהחיים והוא ייצא מזה, ונשאלת השאלה איך מנצ'סטר תצא מהעונה שלה. אחרי שהתכולים מהצד השני של העיר הבטיחו אליפות תוך כדי כדורגל עם חזון, בצד האדום העניינים לא ברורים כל כך. זוהי השנה השנייה של מוריניו, הידועה כשנתו הטובה, שבה הוא מצעיד את הקבוצה שלו קדימה. אבל נדמה העונה ששום דבר לא הולך קדימה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ביונייטד מחפשים דרך, מוריניו עדיין לא מוצא אותה.
(קרדיט:The Peoples Person)

לסיים מקום שני אחרי שעונה קודם סיימת שישי, זו התקדמות. אבל לסיים מקום שני כשהאליפות מוכרעת ללא קרב, תוך כדי השפלה חסרת תקדים בשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות, זה כבר ללכת אחורה. התירוצים של ז'וזה רבים ואולי אף נכונים בעיקרם (או שלא), אבל אוהדי השדים האדומים לא יוצאים מחוייכים מהעונה הזו. עוד שנה ללא מלחמה אמיתית על התואר כבר לא תתקבל בהבנה, יהיו התירוצים אשר יהיו. כמו חבריהם הטובים מליברפול, גם ליונייטד מחכה גמר. היא תתמודד ב-19 למאי נגד צ'לסי בוומבלי על הזכות להניף את הגביע האנגלי. חמישה ימים לאחר מכן ליברפול בקייב נגד מדריד. לאוהדי מנצ'סטר יונייטד יש שבוע שהם מפנטזים, שיכול במעט להמתיק את העונה הדי מרירה הזו. וכן, כריסטיאנו רונאלדו בהחלט משחק תפקיד חשוב בפנטזיה שלהם.

משחקים נוספים במחזור הסיום בליגה המעניינת בעולם:

ברנלי – בורמות'

האדרספילד – ארסנל

ווסטהאם – אברטון

סאות'המפטון – מנצ'סטר סיטי

טוטנהאם – לסטר סיטי

קריסטל פאלאס – ווסט ברומיץ'

ניוקאסל – צ'לסי

סוונסי – סטוק סיטי

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית