אליפות אירופה בג'ודו: היום השלישי (אחרון)

היום האחרון של התחרויות החל כאשר לשיראל עדיין 4 נציגים. ירדן מאיירסון (עד 78 ק"ג נשים), לי כוכמן (עד 90 ק"ג גברים), פיטר פאלצ'יק (עד 100 ק"ג גברים) ואורי ששון (מעל 100 ק"ג גברים).

פיטר פלצ'יק היה הראשון שעלה למזרן (מול בורודאבקו הלטבי). 2 דקות לסיום, פאלצ'יק השיג וואזארי נהדר! פאלצ'יק שמר על הניקוד ועלה לשלב הבא.

כעת ירדן מאיירסון עלתה למזרון בקרב הראשון שלה מול הצרפתייה אודרי צ'ומאו. מאיירסון הפסידה את הקרב די מהר לצערה, וצ'אומאו, המועמדת העיקרית למדלייה בקטגורייה הזו, ממשיכה הלאה.

לי כוכמן עלה מול פטרסילקה הגרמני. פטרסילקה השיג ווזארי מהיר ו-2 דקות לסיום גם נקבע לו איפון אך השופט ביטל את ההחלטה הראשונית. 37 שניות לסיום, איפון נוסף של הגרמני הפעם "נתפס" וכוכמן הודח גם הוא.

אחרי שעלה די בצורה נינוחה לשלב השני, פיטר פאלצ'יק פגש את בויאן דוסן הסרבי. אחרי שהם לא הצליחו לגבור אחד על השני בזמן הרגיל הם הלכו לגולדן סקור, דוסן בינתיים "זיכה" את עצמו כבר בשני עונשים ופאלצ'יק לחץ כדי להוציא ממנו את השלישי, והצליח. פאלצ'יק עולה לרבע הגמר!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

במקביל, אורי ששון עלה לקרב הראשון שלו מול טמרלאן בשאייב הרוסי. גם כאן בזמן החוקי הם לא הצליחו להכניע אחד את השני ובגולדן סקור ששון פשוט נעלם. כל האולם ראה שאורי מתקשה בקרב ולאחר 2 עונשים לחובתו, ששון איבד את הקרב אחרי וואזארי של יריבו. המועמד למדלייה קורס כבר בסיבוב השני, מבאס.

אז אחרי ההדחות של המתמודדים הישראלים, נותר לנו רק את פיטר פלצ'יק שיתחרה בהמשך ברבע הגמר.

רבע הגמר עד 100 ק"ג גברים: פיטר פאלצ'יק מול זלים קוצוייב האזרי. 1:15 לסיום פאלצ'יק השיג וואזארי, חלום המדלייה חי ובועט!. פאלצ'יק הגיב נפלא לנסיונות יריבו, ושמר על הניקוד. פאלצ'יק בחצי הגמר!

רגע לפני שחזרנו לקרבות הגמר ראינו טקס סיום קצר שבו הועבר דגל איגוד הג'ודו האירופאי מידיו של משה פונטי, יו"ר האיגוד הישראלי, למקבילו הבלארוסי, כאשר מינסק הוא היעד של האליפות הבאה.

כעת עברנו לקרב של פיטר פאלצ'יק מול מארה הצרפתי. עם 1:44 לסיום הצרפתי הצליח להשיג איפון לאחר נעילת הכנעה על פלצ'יק שאיבד את ההכרה והוכרז כמפסיד, פאלצ'יק ינסה להתאושש פיזית ומנטלית ולהיאבק על הארד.

פאלצ'יק מתאושש לאט לאט אצל הרופא (צילום: שאול גרינפלד)

הגענו לקרבות המדליות.

קרבות הארד עד 90 ק"ג גברים:

נואל ואן טה אנד ההולנדי פגש את ת'אודוריס צלידיס היווני וניקולוס ששרזאדשווילי שמייצג את ספרד היה מול ייהןר ןןראפאו הבלארוסי. עם 47 שניות לסיום, הספרדי (מתאזרח מגיאורגיה) ניצח באיפון וזכה במדליית הארד. בקר השני, צלידיס זכה בוואזארי וסחט את השעון כדי גם להתמקם על הפודיום. הוא עמד במשימה וגם הוסיף לעצמו אחלה הישג אישי.

גמר עד 90 ק"ג גברים

נמניה מיידוב הסרבי פגש את מיכאיל איגולניקוב הרוסי. עם קצת פחות מדקה לסיום ראינו מהלך אדיר של איגולניקוב שללא ספק היה מדהים לאורך כל הקרב וזכה ביושר בזהב!

קרבות הארד נשים עד 78 ק"ג

נטלי פאוול הבריטית פגשה את יאהימה רמירס הפורטוגלית ואנה מאיה ווגנר הגרמנייה פגשה את קארן סטיבנסון ההולנדית. שתי הקרבות היו צמודים וללא הכרעה ובזמן שאצל ההולנדית והגרמנייה הלכו לגולדן סקור, הבריטית זכתה בעקבות פסילה נגד הפורטוגלית. אז הנה לכם הזוכה הראשונה בארד, נטלי פאוול. אחרי 3 וחצי דקות מייעגות של גולדן סקור, ואנגר עשתה את שלה עם וואזארי ניצחון ולקחה גם היא את הארד.

גמר נשים עד 78 ק"ג:

בדרבי צרפתי פגשנו את אודרי צ'אומאו (שניצחה בסיבוב הראדשון את ירדן מאיירסון) ואת מדלין מלונגה.

אחרי 2 דקות של קרב, צ'ואמאו חטפה פסילה ישירה, מאלונגה אלופת אירופה!

קרבות הארד עד גיל 100 ק"ג גברים:

פיטר פלצ'יק התאושש מהעילפון הקל בחצי הגמר ועלה למזרן מול ניאז בילאלוב הרוסי בזמן שבקרב השני ראינו את זלים קוטסוייב האזרי ודניאל מוקטה הבלארוסי. כבר אחרי 40 שניות פאלצ'יק השיג וואזארי ובאמת הראה שניער מעצמו את חצי הגמר, כעבור מספר רגעים זה התחלף לאיפון! יש עוד מדלייה למשלחת שלנו!

"לא תצליחו לעצור אותי" פאלצ'יק רגע אחרי הזכייה (צילום: שאול גרינפלד)

פאלצ'יק לאחר הקרב: "מקדיש את המדלייה לכל המשפחה שלי שתמיד תמכו בי, לחברים שלי, לחברי המשלחת כי אנחנו משלחת אחת וזו גם מדלייה שלהם, לפאבל מוסין שגילה אותי והביא אותי לנבחרת, לכל הצוות, לכל האוהדים המדהימים האלה שדחפו אותי, אותנו את כולם וכמובן לכם שגם הייתם שם בכל הרגעים שלנו יחד. מקדיש אותה גם לעצמי ועכשיו זה הזמן להתחיל להתכונן לאליפות העולם שתיערך בשנה הבאה".

רעייתו של פאלצ'יק משחררת אנחת רווחה אחרי הזכייה של פיטר בארד (צילום: שאול גרינפלד)
חיבוק חם מהיו"ר משה פונטי (צילום: שאול גרינפלד)
פאלצ'יק חוגג עם אשתו את הזכייה (צילום: שאול גרינפלד)

גמר עד 100 ק"ג גברים:

ניקיפורוב הבלגי פגש את מארה הצרפתי ולאחר 2 דקות ניצח באיפון, זהב לבלגי, כסף לצרפתי.

ארד נשים מעל 78 ק"ג

יליזווטה קלאנינה גברה על בת ארצה מאוקראינה, גלינה טראסובה וזכתה בארד.

גמר נשים מעל 78 ק"ג

בגמר נפגשו הצרפתייה ראמאן דיקו ולריסה סריץ' הבוסנית. דיקו השיגה וואזארי ולאחר מכן איפון וזכתה בזהב! הבוסנית תסתפק במדליית הכסף.

קרבות ארד גברים מעל 100 ק"ג:

האנק גרול ההולנדי זכה בארד בזמן שרוי מאייר (הולנדי נוסף) ושטפן הגי (אוסטריה) הלכו לגולדן סקור. לאחר 3 וחצי דקות מאייר נפסל והגי לקח את הארד.

גמר מעל 100 ק"ג גברים:

לוקאש קרפאלק הצ'כי פגש את טמרלאן בשאייב הרוסי. עם דקה לסיום, הצ'כי השיג איפון והוא אלוף אירופה למשקל עד 100 ק"ג! בשאייב יסתפק במדליית הכסף.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort