אליפות אירופה בג'ודו: היום הראשון

אחרי טקס פתיחה מרשים שכלל מופע אור-קולי, המון ילדים נורא מתלהבים מהמעמד, דגלים, שירים, ריקודים, מוזיקה אלקטרונית ומה לא, קיבלנו את נאומה של כבוד השרה מירי רגב שהודתה לנוכחי ומכובדי האירוע ואיחלה למתחרים הצלחה.

טקס מלהיב (צילום: שאול גרינפלד)
כל אירופה כאן טקס מלהיב (צילום: שאול גרינפלד)

אחריה עלה יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי, שגם הוא הודה לכל מי שדאג להביא את אליפות אירופה לג'ודו ארצה, אחרי עוד איחולי הצלחה, יו"ר איגוד הג'ודו עולמי בירך את איגוד הג'ודו הישראלי על כך שהאליפות נערכת בארץ. גם יו"ר איגוד הג'ודו האירופאי בירך את ישראל על הזכות לארח וגם על העובדה שהמדינה חגגה 70 שנות קיום (ממש כמו איגוד הג'ודו). אחרי איחולי הצלחה נוספים וברכת "שלום" בעברית, זכינו להכיר את בית הספר לג'ודו לילדים מוגבלי יכולת אותו הקימו בזכות תרומתו של המדליסט האולימפי, אורי ששון.

הנציגה הראשונה משיראל עלתה למזרן, גפן פרימו מול אניה סטנגאר הסלובנית. פרימו, שהפסידה ברבע הגמר והלכה על מסלול הניחומים בשביל הניסיון לזכות בארד, נראתה התקפית יותר בהתחלה אבל הסלובנית התעשתה והחלה בניסיונות ריתוק. עם פחות מ-2 דקות לסיום העניינים נראו די צמודים, אבל כשנותרה דקה וקצת לסיום פרימו עשתה את שלה והשיגה נקודה חשובה! עד לסיום הקרב היא החזיקה מעמד ושמרה על הניקוד שלה ועלתה לשלב הבא, שהוא הקרב על הארד.

גם טל פליקר עלה למסלול הניחומים שלו בקטגוריית העד 66 ק"ג מול ג'ואו כריסטודומו הפורטוגלי. שני הלוחמים נראו מהוססים בהתחלה אבל לאחר מכן הפורטוגלי תפס את ההובלה וסידר לעצמו יוקו. פליקר ניסה לתקוף בחזרה כדי להשוות או אפילו להתעלות על יריבו עם איפון אבל ככה שהזמן עבר הישועה לא הגיעה. דקה לסיום כשהכל נראה עבוד פליקר הקפיץ את האולם עם איפון מדהים! פליקר עולה לשלב הבא!

קרב ארד נשים עד 48 קילו: מרינה צ'רניאק (אוקראינה) ניצחה את מלאני קלמן (צרפת) ומיליצה ניקוליץ' (סרביה) ניצחה את אן סופי ז'ורה (בלגיה).

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גמר עד 48 קילו נשים: אירינה דולגובה ( רוסיה) ניצחה את אווה צ'רנוויצקי (הונגריה) וזכתה בזהב, ההונגריה תסתפק בארד.

גמר גברים עד 60 ק"ג: אחרי קרב מותח וגולדן סקור, איסלאם יושוייב הרוסי ביצע איפון על יניסלאב גרצ'ייב הבולגרי וזכה במדליית הזהב!

כעת החלו קרבות הארד של הנשים עד 52 ק"ג.

שופ השוויצרית פגשה את פופ ההונגרייה כאשר במזרן השני גפן פרימו פגשה את אירם קורקמאז הטורקיה.

עם 2:47 לסיום, קורקמאז השיגה ווזארי והסיכויים לא היו לטובת פרימו אבל הישראלית התעשתה והשוותה את הניקוד עם נעילה נפלאה!  דקה לסיום פרימו השלימה את המלאכה עם איפון אדיר! יש ארד!!

יש מדלייה! פרימו מיד אחרי הקרב על הארד (צילום: שאול גרינפלד)

פרימו בסיום: "כיף גדול לעשות את זה, כמובן שרציתי זהב אבל גם ארד זה בסדר בשביל יום תחרויות כזה, כיף גדול, תודה לכולם".

כעת על טל פליקר לקרב מדליית הארד שלו, יריבו הוא מרקו גוסיץ' המונטנגרי.

עם 2:30 לסיום על השעון, פליקר חתם את הקרב עם איפון נפלא! יש גם מדליית ארד אצל הגברים! 

פליקר מביס את יריבו (צילום: שאול גרינפלד)

אחרי הזכייה של פליקר ראינו את קרב הגמר בקטגוריה הזו, אדריאן גומבוץ הסלובני פגש את מתאו מדווס האיטלקי. ממש בשניות הסיום הסלובני, ששנה שעברה הסתפק במדליית הכסף, ביצע איפון ולקח את הזהב!

גפן פרימו והמדליה (צילום: שאול גרינפלד)
פליקר מציג את הפרס שעבורו קיבל "פנס" (צילום: שאול גרינפלד)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית