Ufc-223: בצל המהומות של קונור, חביב ניצח את יאקינטה

קרב הראשון
נפגשו: LAUZON VS GRUETZMACHER.
לוזון אגיע לקרב לאחר שלשה הפסדים רצופים, chris אגיע עם מאזן של 13-3 ובמומנטום נהדר ואכן כך התחיל את הקרב, הרבה מכות לאזור הפנים ועמידה נכונה על הקרקע (לא נפל לקרקע) הביאו את הנקודות ובסופו של דבר את הניצחון הלך בהחלטת שיפוט לchris לאחר שלשה סיבובים.
בקרב השני של הערב קיבלנו את הקרב של הערב כאשר נפגשו: zabit vs kyle bochiniak.
זביט הלוחם הרוסי הנהדר שאגיע עם מאזן של 14-1 שלט בקרב ועם מגוון מכות יפות ושילוב נהדר של בעיטות אדירות לכל אזור בגוף, קייל ספג מכות רבות אבל עם הרבה לב ונשמה לא נכנע ליריבו הקשוח ולאחר שליטה מוחלטת בקרב הלוחם הרוסי מנצח את הקרב
בשליטה כמעט מוחלטת ובקרב פשוט ענק ומוכיח שהוא אחד הלוחמים המעניינים ביותר היום בufc ומי יודע עד לאן יוכל להגיע, ומברך את בן ארצו חביב בברכת הצלחה בקרב המרכזי.
בקרב השלישי של הערב קיבלנו את: MOICANO VS KATTAR .
תחילת הקרב הייתה מחושבת ניתן אפשר לראות כמה שני הלוחמים רוצים לראות סגנון קרב ולהתאים את סגנונם ליריב.
MOICANO הברזילאי השתלט על הקרב לאחר סיבוב די חלש ועם בעיטות רבות לאזור הרגליים כולל מכל נהדרות כמעט בכל אזור הגוף הבריזאלי משיג את הניצחון בהחלטת שיפוט לאחר שלשה סיבובים.
בקרב הרביעי נפגשות שתי הלוחמות הגדולות: NAMAJUNAS VS JOANNA 
קרב אליפות שמשקל נוצה של ה UFC, NAMAJUNAS האלופה פוגשת את הלוחמת ממנה היא לקחה את התואר הנכסף לאחר ניצחון בנוקאוט בסיבוב הראשון(המאזן של האלופה 8-3).
JOANNA מצד זאת עמדה על מאזן מדהים של 14-0 לפני שהשתיים נפגשו, ונחשבת לאחת הלוחמות הטובות ביותר בעולם.
אחד הקרבות המעניינים ביותר אצל הנשים יצא לדרך, האלופה פותחת טוב את הקרב עם טכניקה נהדרת של התחמקויות מהירות מאוד בעיקר באזור הפנים, האלופה חטפה הרבה בעיטות באזור הרגליים מבעיטות נהדרות של יריבתה מפולין.
התחלת הקרב הייתה של האלופה שלא אוציא הרבה מכות ביחס ליריבתה אך הייתה הרבה יותר מדויקת במכות שהוציא כמו שבן זוגה ומאמנה אמר לה בטיים אוט.
JOANNA התחילה להכניס מכות לאלופה ובסופו של דבר עם הרבה ניסיון לאגיע לסיבוב חמישי, האלופה הבחינה שעיניה השמאלית של יריבתה עומדת להסגר ולאחר שורה של אגרופים לאזור הפנים והגנה נהדרת, וכן גם להפיל לקרקע את יריבתה חצי דקה לסיום נעלה את הקרב הזה שאגיע לNAMAJUNAS ששמרה על התואר על ה UFC במקל נוצה לנשים.
הקרבה היה צמוד מאוד והאלופה ניצחה שלשה סיבובים מה שהביא לה בסופו של דבר את הניצחון ע"י השופטים.
בקרב החמישי והאחרון נפגשים: HABIB VS IAQINTA 
בהתחלה זה היה פרגסון ולאחר מכן מקס הלוואי אך בסופו של דבר השניים לא הגיעו להתמודד נגד הלוחם הרוסי עם המאזן 25-0 ואחד השמות הגדולים בעולם הלחימה HABIB.
מתחילים!!! הקרב המרכזי!!!
חביב התחיל את הקרב בטייק דאון ועד סוף הסיבוב הראשון היו לו כבר שלשה כאלה, בתחילת הקרב חביב עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב וזה עבודה על הקרקע, יריבו חטף מכות רבות באזור הפנים אך שרד את הסיבוב הראשון הנהדר של הרוסי.
מאמניו של חביב הוראו לו להפיל את יריבו לקרקע ואכן כך עשה חביב למרות שבחלקים גדולים מהקרב התפתה לקרב עמידה ולמרות שחטף מספר אגרופים, חביב הוכיח שגם בעמידה הוא אחד הגדולים עם סדרת אגרופים שפגעה כל הזמן ביריבו.
IAQINTA שרד מספר נסיונות וחניקה של חביב אך לא ויתר ועם הרבה נשמה ולמרות שחטף לא מעט לא ויתר וסחב את חביב לסיבוב חמישי, שם כבר היה ניתן לראות את ההבדל בין שני הלוחמים חביב הוציא מכות לאזור פניו של יריבו ופגע כמעט כל הזמן ומתי שחביב רצה להפיל את יריבו לקרקע זה היה כמעט ותמיד קורה.
חביב מנצח את הקרב לאחר חמישה סיבובים של שליטה מוחלטת זוכה בחגורה וקורא תיגר לסן פייר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית