מהפך דרמטי של גוואנגז'ו R&F על יאטאי, שער של זהבי ואחד של רנאטיניו, גוואנגז'ו עלתה למקום השלישי

המחזור הרביעי בליגה הסינית יצא אתמול לדרך, עם ניצחונות של אברגרנדה ושנגחאי וכבר במשחק המוקדם של היום, קבוצתו של ערן זהבי, גוואנגז'ו r&f, יצאה למשחק חוץ אצל צ'אנגצ'ון יאטאי, שעדיין לא ניצחה העונה.
גוואנגז'ו הגיעה למשחק לאחר התבוסה שספגה משנגחאי, שאמנם נראית כרגע כמו הקבוצה החזקה בסין, אך במועדון של הישראלי מכוונים השנה למקום גבוה יותר וללהישאר כמה שיותר צמודים למוליכות.
מלבד ההפסד לשנגחאי, גוואנגז'ו פתחה טוב את העונה עם הניצחונות בדרבי ועל ייפאנג וניצחון היום של r&f, ימקם אותה במקום השלישי, בצמוד לאברגרנדה.
מנגדד החבורה מיאטאי נמצאת בתחתית הטבלה, מבין שלושת מחזורי הפתיחה, הקבוצה לא רשמה ניצחון וכרגע במאזנה 2 נקודות בלבד, בזכות שתי תוצאות תיקו, הקבוצה גם מתקשה לייצר מצבים ולהבקיע, 2 שערי זכות בלבד שלה בשלושת משחקיה עד כה, לעומת התשעה שכבשה גוואנגז'ו, יאטאי נראית כאנדרדוג מובהק למשחק היום.

מהלך המשחק
המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, זהבי ניסה להפתיע את פאן עם בעיטה מרחוק, אך לא היה מספיק מדויק.
דקה 9' ערבוביה ברחבת r&f, הכדור נגע בידו של הואנג, השופט הצביע על הנקודה הלבנה, טעות קשה שלו, צ'אנגצ'ון זכתה בפנדל מפוקפק, איגאלו ניגש לבעיטה, השוער הדף, פאן עט על הריבאונד וכבש, אך השופט סימן לכניסה מוקדמת שלו וגוואנגז'ו ניצלה.
דקה 21' רנאטיניו שלח מסירת עומק נהדרת לעברו של צ'אנג פיה, החלוץ באחד על אחד מול פאן, בעט חזק, אך לא מספיק מדויק והכדור שלו פגש רק את הרשת החיצונית.
דקה 28' התקפת צירופים נהדרת של r&f, זהבי הוביל דאבל פס עם רנאטיניו, הישראלי השאיר לאורסו לאחור, כשזה שלח בעיטה חזקה לשערו של פאן, אך לא היה מספיק מדויק והכדור חלף על פני הקורה.
דקה 44' מתפרצת מהירה של יאטאי, לונג קיבל את הכדור על סף הרחבה ושלח בעיטה חזקה אל שערו של צ'אנג, השוער היה ממוקם טוב וקלט את הכדור.
מחצית ראשונה הסתיימה לה, לא ראינו הרבה כדורגל משתי הקבוצות, גוואנגז'ו עד כה לא סיכנה במיוחד את שערו של פאן, זהבי עדיין לא נכנס למשחק, תיקו מאופס בירידה להפסקה.

עם פתיחת המחצית השנייה, הלחץ של יאטאי הלך וגבר, מצב מסוכן גם נרשם בדקה ה 47', איגאלו הגיע ראשון לכדור רוחב ומזווית לא נוחה במיוחד שלח את הבעיטה אל שערו של צ'אנג, השוער היה במקום ואסף את הכדור.
דקה 58' שוב חילופי מסירות בין זהבי לרנאטיניו, הישראלי שלח מסירת עומק אל הברזילאי, שמזווית קשה בחר בבעיטה לשער, הכדור שלו לא היה מדויק ויצא החוצה.
דקה 60' כדור ראשון ברשת, קרן של יאטאי הוגבהה לרחבה, הגנת r&f לא הצליחה להרחיק, הכדור נחת לרגליו של המגן השמאלי ז'אנג, שבעט חזק לקורה ופנימה, 0:1 יאטאי.
דקה 71' איגאלו עם 3 הזדמנויות לכיבוש שער והגנת גוואנגז'ו ניצלה פעם אחר פעם, בנסיון הראשון, החלוץ עלה לנגיחה ונבלם על ידי ההגנה, הכדור נחת לרגליו ושוב הבעיטה שלו נבלמה, גם הנסיון השלישי שלו נעצר אצל הבלם והורחק לקרן, שלושה נסיונות מחמישה מטרים ואיגאלו המתוסכל לא הצליח לשים את הכדור ברשת.
דקה 77' השיוויון של גוואנגז'ו הגיע ומי אם לא מספר 7, הישראלי של r&f, ערן זהבי עם השישי שלו העונה בליגה, כדור חופשי שלו עלה וירד אל תוך שערו של פאן י, בעיטת אמן של זהבי, גוואנגז'ו חזרה למשחק, 1:1.
דקה 82' יו רוי עלה גבוה מעל הגנת גוואנגז'ו לכדור הקרן שהוגבה לרחבתה של האורחת, הבלם נגח חזק אך הכדור שלו עלה גבוה מעל השער.
דקה 86' הגבהה נהדרת לרחבת יאטאי, זהבי עלה מעל השומר שלו ונגח כדור חזק לשערו של פאן אי, השוער היה עירני והצליח עם אינסטינקט נהדר להדוף את הכדור.
דקה 91' שוב זהבי את רנאטיניו, הצמד הלוהט של גוואנגז'ו, הישראלי השאיר כדור לאחור לרנאטיניו שבעט כדור חזק לפינה הימנית של פאן, השוער מת איברים והדף את הכדור.
דקה 93' ערבוביה ברחבת יאטאי, בעיטה ראשונה של אורסו פגשה את המשקוף, רנאטיניו עלה לכדור הריבאונד ונגח אותו גם כן למשקוף, הכדור חזר לראשו של רנאטיניו שגם את הכדור השלישי נגח למשקוף, המשחק נעצר ממש לקראת סופו, לאחר טענה של אנשי גוואנגז'ו לנגיעת יד ברחבה ולפנדל, רוי הורחק באדום.

דקה 95' אחרי 2 דקות של התלבטויות והתייעצות עם שופטי הוידאו, השופט ניגש לראות בעצמו את ההילוך החוזר והצביע על הנקודה הלבנה, רנאטיניו ניגש לבעיטה המכריעה ובעט כדור חד לרשת של פאן, 1:2.

דקה 97' המשחק היה צריך להיגמר, אך השופט איפשר ליאטאי לחדש אותו ולצאת להתקפה נוספת, הכדור הוגבה לרחבת גוואנגז'ו ולו לין הגיע ראשון והוכשל ברחבה, לא להאמין, גוואנגז'ו כבר הייתה עם 3 הנקודות, אך יאטאי עם פנדל שני במשחק, צ'אנג עצר את הפנדל, איגאלו הגיע אל הריבאונד וכבש, ממבט חוזר ניתן לראות שאיגאלו נכנס מוקדם לרחבה, השער הזה צריך היה להיפסל, כמו בפנדל הראשון של יאטאי, כאשר שחקן נכנס מוקדם לרחבה וכובש, השופט נעזר שוב במצלמות הוידאו והחליט לפסול את השער, איזה סיום דרמטי למשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סיום המשחק, לאחר 13 דקות של תוספת זמן, התוספת מהארוכות שנראו בכדורגל, שני פנדלים, פעמיים עזרה ממצלמות הוידאו ולבסוף, גוואנגז'ו ניצלה בעזרת הוידאו ומהפך דרמטי עם סיום עוד יותר דרמטי ו3 נקודות לזהבי וגוואגנז'ו.

 

הרכבים: צ'אנגצ'ון יאטאי- פאן אי, ג'יאנג ז'ה, יו רוי, איסמאילוב אנזור, ז'אנג שיאאופיי, לונג טאן (ז'ו דאדי 88'), ז'אנג לי, הא צ'או (ז'או מינגיו 85'), פאן שיאאודונג, וייבה לאסה (דו ז'איו 56'), איגאלו אודיון.

גוואנגז'ו r&f– צ'אנג יולאי, י טנג, לו לין, הואנג ז'נגיו (שיאאו ז'י 67'), ג'יאנג ג'יאונג, טאנג מיאאו, רנאטיניו, אורסו ג'וניור, ז'אנג צ'נלונג, צ'אנג פיה (צ'ן וימינג 88'), ערן זהבי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort