חצי תהילה

הרבה שחקנים שהיו נמצאים במצב שלו היו מתרסקים ונותנים לקריירה שלהם להידרדר, אך לאנטואן גריזמן זה לא קרה, למרות הפסדים קשים בגמר ליגת האלופות כולל החמצת פנדל והפסד היורו הביתי גריזמן בטוח שהוא עוד יזכה בתואר גדול באתלטיקו, או אולי בכלל בברצלונה?

כבר בגיל צעיר עבר לספרד (Metro)

גריזמן חוגג את יום ההולדת ה-27 שלו וזה זמן נהדר להיזכר בקריירה הנהדרת של הצרפתי הנפלא. למרות שנולד בצרפת, כבר בגיל צעיר עבר גריזמן לאקדמיה של ריאל סוסיידאד וכבר בשנת 2009 כשהוא בן 18 בלבד ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת. כבר בעונה הראשונה שלו במדי הקבוצה הבוגרת זכתה ריאל סוסידאד בליגה השנייה ובכך זכתה לעלות לליגה הראשונה תוך כדי שגריזמן מבקיע 4 שערים במשך כל העונה. מיד לאחר שהבטיחו עלייה, בריאל סוסיידאד מיהרו לתת לגריזמן חוזה מקצועי ראשון ל-5 שנים עם סעיף שחרור של 30 מיליון יורו. גריזמן עזר לריאל סוסיידאד להעפיל בפעם הראשונה מאז עונת 2003/04 לליגת האלופות לאחר שבשלב הפלייאוף הצליחו להדיח את הקבוצה הצרפתית ליון. סך הכול במשך 5 עונות בריאל סוסיידאד הבקיע גריזמן 46 שערי ליגה. גריזמן נהפך להיות מבוקש מאוד ברחבי אירופה, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד רצו את השחקן הנהדר אך בסופו של דבר הייתה זאת אתלטיקו מדריד ששילמה את סעיף השחרור שלו והוא עבר לשחק בשורותיה.

אתלטיקו זכו בשחקן המוכשר (Marca)

את הופעת הבכורה שלו ערך גריזמן במשחק מול ריאל מדריד ואת שער הבכורה שלו באתלטיקו מדריד הוא הבקיע במשחק ליגת האלופות מול אולימפאקוס. כבר בעונה הראשונה שלו במדי הקולצ'נרוס הפציץ גריזמן 22 שערי ליגה וסיים את טבלת מלכות השערים במקום השלישי מאחורי כריסטיאנו רונלאדו וליאו מסי. עונת 2015/16 נפתחה גם כן בצורה נהדרת עבור גריזמן, הוא המשיך להבקיע בצרורות בליגה וגם בליגת האלופות הוא הדיח את ברצלונה ברבע הגמר תוך שהוא מבקיע שני שערים בצמד המפגשים ואפילו כבש בחצי הגמר נגד באיירן מינכן ובכך זיכה את קבוצתו להגיע לגמר ליגת האלופות מול היריבה העירונית ריאל מדריד לה הפסידו רק כמה שנים לפני כן בהארכה. עם פתיחת המחצית השנייה של הגמר באצטדיון הסאן סירו, כאשר אתלטיקו מדריד בפיגור 1:0 נשרק פנדל לטובתה של אתלטיקו מדריד, גריזמן ניגש לבעוט אך לצערו הרב הוא החמיץ. למזלו אתלטיקו הצליחו להשוות, להגיע לדו קרב פנדלים בו הם הפסידו וראו את היריבה העירונית שוב חוגגת על חשבונם.

גריזמן באותו פנדל גורלי בגמר ליגת האלופות (Dayli Mirror)

בסיום אותה עונה החלה אליפות אירופה 2016 שנערכה בצרפת, גריזמן מעולם לא שיחק בצרפת בקבוצה בוגרת אך היה ברור שדידייה דשאן יזמן את השחקן הנהדר לסגל הנבחרת. הכל היה טוב עבור צרפת ובמיוחד עבור גריזמן, הצרפתי הבקיע 7 שערים עד הגמר וקבוצתו הייתה נראית נהדר בדרך לזכייה ביורו ביתי עד ששוב פעם הגיע רונאלדו, הסיוט של גריזמן. למרות שאותו רונאלדו נפצע בגמר ויצא מוקדם מאוד, פורטוגל הצליחה לשלוח את המשחק להארכה ולהבקיע שער נהדר שזיכה אותה באליפות אירופה. אומנם גריזמן זכה בתואר מלך השערים ובתואר השחקן המצטיין של המפעל אך הטעם של הפסד שני בגמר כל כך חשוב נחרט עמוקות בגריזמן. גריזמן ניסה להתעלם מרעשי הרקע והמשיך להבקיע במדי אתלטיקו מדריד ואפילו זכה במקום השלישי בטקס כדור זהב, שוב, מאחורי רונאלדו ומסי.

גם את היורו הביתי הוא פספס (Herald)

לא היה ברור לאן גריזמן יילך בעונה הבאה, ההופעות הנהדרות שלו ביורו 2016 שוב גרמו להתעניינות רבה במיוחד מצד מנצ'סטר יונייטד אך גריזמן לא היה מוכן לעזוב והאריך את חוזהו במועדון עד עונת 2022. נכון לעכשיו גריזמן נמצא בכושר מופלא העונה, אומנם הקבוצה לא נמצאת בליגת האלופות אך יכולה בהחלט לזכות העונה בליגה האירופית. ובליגה, גריזמן נמצא בכושר נהדר ויש לו כרגע 16 שערי ליגה, לצערו הרב בקרב הגדול מול ברצלונה הוא לא הצליח להבקיע וראה את מסי עם בעיטה חופשית נהדרת מגדיל את הפער ל-8 נקודות וככל הנראה מבטיח את האליפות לקטאלונים. שמועות רבות בספרד שברצלונה, למרות סוללת השחקנים הכל כך רחבה שיש לה בהתקפה מעוניינת לצרף את גריזמן ומוכנה לשלם עליו הרבה כסף. גריזמן בהחלט רוצה לזכות בתואר גדול בקריירה שלו והגיוני מאוד שהוא חושב על מעבר אפשרי לברצלונה שמה יהיה לו הרבה סיכויים לזכות בליגת האלופות. מעבר לליגת האלופות, הנבחרת היא לא פחות חשובה עבור גריזמן. הקיץ הקרוב, גריזמן ונבחרתו יגיעו לרוסיה ויקוו להניף את גביע העולם ואולי להמתיק מעט את הקריירה של גריזמן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית