דאבל באבל: צמד נהדר של ריאן באבל נתן לבשיקטאש ניצחון בטרבזונספור

המחזור ה 24 בליגה הטורקית הגיע הערב לסיומו עם מפגש הצמרת הלוהט בו אירחה טרבזונספור, את אחת הטוענות לכתר האליפות- בשיקטאש.
הטריו בצמרת הטבלה פשוט לא רוצה לעצור ויחד עם בשיקטאש שיכלה להתקרב עד כדי 3 נקודות מהמוליכות, נמצאות גם גלאטסראיי ובשקשהיר כאשר לשתיהן 50 נקודות בקופה.
האורחת הגיעה למשחק הערב כאמור עם המטרות להידבק לצמד הלוהט של טורקיה, לאחר התבוסה שנחלה בשיקטאש בליגת האלופות נראה שכל שנותר לה העונה היא הזירה המקומית.
בשיקטאש הגיעה לאחר 10 משחקים בהם הפסידה פעם אחת, במשחק בךיגת האלופות, מלבד ההפסד לבאיירן, בשיקטאש ניצחה 6 משחקים וסיימה עוד 3 בתיקו, כולל תיקו בחצי גמר הגביע הטורקי מול פנרבחצ'ה שהעביר את ההכרעה לביתה, הערב ללא קווארסמה ופפה המורחקים, בשיקטאש רצתה לצאת עם מלוא 3 הנקודות מהמגרש הקשה של המארחת, כפי שעשתה בשלושת הפעמים האחרונות שהגיעה אליו.
מנגד המארחת הגיעה למשחק כשהיא מדורגת שביעית רחוקה 8 נקודות מהמקום המוביל אל פלייאוף הליגה האירופית, כמובן שמטרתה של טרבזונספור העונה, היא לסיים עם כרטיס שיוביל לאחד המפעלים האירופיים וכבר הערב מול משוכה לא פשוטה בכלל טרבזונספור ידעה שהיא יכולה להפתיע את בשיקטאש המזגזת בין המפעלים השונים, בחמשת המפגשים האחרונים בהם אירחה טרבזונספור את בשיקטאש היא לא ניצחה והערב היא רצתה לשנות את המאזן העגום.
טרבזונספור רשמה 6 תוצאות תיקו רצופות לפני 2 המחזורים האחרונים וקצב צבירת הנקודות של הקבוצה לא מזהיר, אך למרות זאת היא הפסידה 2 משחקים בלבד מאז הריצה הנהדרת שלה בה ניצחה 8 משחקים ברציפות, סיבה לשאוב תקווה עבור המארחת.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם לחץ של טרבזונספור ששלטה בקצה המשחק והפעילה לחץ גבוה על האורחת, טרבזונספור גם הייתה הראשונה לאיים על השער כאשר סוסה הגביה כדור חופשי לרחבה ומצא את רגלו של קוצ'קה, אך השני לא פגש טוב את הכדור ובעט החוצה.

                   בשיקטאש צמצמה את הפער בפסגה
                       (טוויטר רשמי של המועדון)

דקה 24' רבע משחק אחרינו והנה בשיקטאש נכנסה לעניינים, התקפה טובה של האורחת הסתיימה עם כדור רוחב נהדר של באבל, כדור שחתך את קו ההגנה של טרבזונספור והגיע אל לוב, אך הכדור היה חזק מדי והחלוץ לא הצליח לדחוק פנימה אלא רק שפשף אותו בדרך החוצה.
דקה 37' האורחת כמעט עלתה ליתרון, טאליסקה הוביל התקפה מתפרצת ובטיימינג נהדר שלח כדור עומק אל ואגנר לוב, החלוץ השתלט ושלח פצצה אל עבר שערו של קיבראק וכמה שהוא היה קרוב, הכדור שלו שפשף את המשוף ויצא החוצה.
דקה 41' נ'דוייה חטף כדור בחצי המגרש של בשיקטאש וניסה את מזלו עם בעיטה מהירה מ 30 מטרים, פאבריציו היה עירני וקלט את הכדור שלו.
דקה 43' המצב הטוב במשחק, טאליסקה קיבל כדור עומק פנטסטי מרגליו של לוב וחדר יפה לרחבה, הקשר נותר לבדו מול קיבראק והיה חייב לשים את הכדור ברשת, אך נסיון בעיטה לא מספיק טוב שלו בתוספת סגירה טובה של השוער שמתח איברים והצליח להדוף את הכדור.
מחצית ראשונה לא טובה במיוחד של שתי הקבוצות, אך התעוררות מסויימת משתיהן לקראת סוף המחצית סיפקה קצת עניין, כאשר להפסקה הקבוצות ירדו ללא שערים.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ של בשיקטאש שחיפשה לצמצם את הפער בפסגה, האורחת הפעילה לחץ גבוה בחיפוש אחר השער הראשון הערב, אך עדיין לא רשמה איום ממשי בתחילת החצי השני.
דקה 70' זה לקח לבשיקטאש 70 דקות אבל לבסוף השער הגיע, כדור טועה הגיע אל אלברו נגרדו על קו החוץ, החלוץ השאיר פס לאחור אל ריאן באבל, שמ 5 מטרים לא התבלבל ושם את הכדור ברשת, 0:1 בשיקטאש.
דקה 77' רודלגה עלה לכדור שהוגבה לרחבת האורחת והצליח להגיע לםני השוער, הכדור שלו הלך פנימה, אך השופט פסל אותו בטענה לעבירה שביצע הקשר על השוער.
דקה 78' התשובה של בשיקטאש מנגד לא איחרה לבוא, דאבל פס נהדר בין באבל לנגרדו חתך את כל הגנת טרבזונספור, כאשר הספרדי השאיר את באבל לבדו מול קיבראק ובפעם השנייה הערב החלוץ שלח את הכדור עמוק לתוך הרשת שלו, 0:2 בשיקטאש, בדרך לוי גדול מבחינתה.

               נגרדו ובאבל, הצמד הלוהט של בשיקטאש
                     (טוויטר רשמי של המועדון)

דקה 83' נגרדו עשה תנועה נהדרת מאחורי קו ההגנה של המארחת, קיבל פס עומק נהדר ואף כבש בסיבוב אלגנטי, אך הקוון הרים דגל לנבדל והשער שלו נפסל.
דקה 85' סוסה ניסה להפתיע את פאבריציו עם בעיטה מ 30 מטרים, הכדור שלו הלך חזק לפינה הימנית של השוער, אך חמק החוצה בסמוך לקורה, בעיטה לא רעה של הקשר שכמעט וצימק את התוצאה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סיום המשחק, בשיקטאש הייתה טובה יותר במחצית השנייה ועשתה את העבודה על הצד הטוב ביותר, באבל את נגרדו הביאו 3 נקודות לאורחת, הפער בפסגה צומצם ל 3 נק'.

 

הרכבים: טרבזונספור- אונור קיבראק, ז'ואאו פריירה, תומאס הבוקאן, יאן דוריצה, פיליפ נובאק, אוקאי יוקוסלו, יוראי קוצ'קה (הוגו רודלגה 65'), עומאר עבדולקאדיר, ז'וזה סוסה, אולקאי סהאן (יוסוף יזיצ'י 65'), נ'דוייה דיאמה.

בשיקטאש– פאבריציו, אדריאנו קוראה (צ'אנר ארקין 65'), דסקו טוסיץ', גארי מדל, גוקהאן גונול, ארסלן טולגאי, אטיבה הוטצ'ינסון, ריאן באבל, אנדרסון טליסקה, ג'רמיין לנס (מוסטפה פקטמק 86'), ואגנר לוב (אלברו נגרדו 58').

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית