נשארו בפגרה: זניט ואמקאר סיפקו משחק חלש בחזרה מהפגרה ונפרדו בתיקו ללא שערים

הליגה הרוסית חוזרת מפגרת החורף שלה והמחזור ה 21 נפתח היום עם מספר משחקים, כאשר במרכזי שבהם, זניט סט פטרסבורג אירחה את אמקאר פרם.
קרב קצוות ברוסיה אפשר לומר, בין השנייה בטבלה זניט שהגיעה למשחק היום לאחר הניצחון הנהדר על סלטיק בליגה האירופית, זניט עלתה לשלב שמינית הגמר במפעל השני בחשיבותו ביבשת והיום היא ניסתה לצמצם את הפער שנפער בינה לבין המוליכת לוקומוטיב שעמד טרם המחזור על 8 נקודות.
זניט יצאה לפגרה במומנטום לא רע, 2 ניצחונות ותיקו שקדמו לפגרה וזניט בהחלט רצתה לחזור לזירה המקומית עם ניצחון חשוב על הקבוצה מהתחתית.
מנגד אמקאר הגיעה למשחק היום לאחר שסיימה את החלק הראשון של העונה עם 2 הפסדים ויצאה עם טעם מר לפגרה, גם במשחקי המוקדמות שקיימה הקבוצה היא לא הרשימה והיום במשחק חוץ קשה במיוחד אחד מהקשים בליגה, במגרש לא פשוט, אמקאר חלמה על נקודה שכן כל אחת שכזאת תעזור לצאת מהמקום המוביל למבחנים על הירידה.
זניט הפייבוריטית לניצחון הערב רצתה להקטין את הפער בפסגה ל 5 נקודות, אמקאר מנגד רצתה לטפס מעט במעלי הטבלה ולברוח מהתחתית הבוערת ברוסיה.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר גם אמקאר ניסתה בפתיחה לצאת קדימה, אך לא נרשמו מצבים מסוכנים בדקות הראשונות.

             זניט ואמקאר חזרו מהפגרה ולא הרשימו במיוחד 
                           (טוויטר רשמי של זניט)

דקה 13' מצב ראשון לאורחת, פארדס ניגש לכדור חופשי ושלח אותו חזק אל עבר השער של נימאטולין, אך הכדור שלו לא היה מספיק מדויק והלך אל מעל השער.
דקה 19' דריוסי קיבל פס עומק נהדר וחדר לרחבת האורחת תוך כדי השתחררו נהדרת וממצב קורץ בעט כדור חזק לשער, אך מצא את נימאטולין עירני והשוער הגיב טוב והדף.
דקה 34' החמצה גדולה של המארחת לעלות ליתרון, הגבהה לרחבת האורחת, הכדור הגיע אל קוזיאייב שהוריד לעברו של קוקורין, החלוץ ניסה לסדר לעצמו מצב נוח יותר ולבסוף שלח בעיטה רכה אל השער, אך הכדור נבלם על ידי הגנת אמקאר.
דקה 42' כדור חופשי של זניט, הפעם כריסיטו ניגש לבעיטה ובמקום להגביע, המגן סובב את הכדור אל עבר השער וסחט הדיפה טובה של נימאטולין.
מחצית ראשונה חלשה מצד שתי הקבוצות הסתיימה בתיקו מאופס וללא הרבה מצבים, זניט לא שלא הייתה כל כך במשחק הייתה חייבת להתעורר לקראת המחצית השנייה.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ כבד של זניט על שערה של אמקאר, אך היא עדיין לא הצליחה לסכן באיום ממשי את שערו של נימאטולין שלא נדרש ליותר מדי עבודה עד כה.
דקה 50' איום ראשון של האורחת, כדור קרן שהורחק על ידי הגנת זניט הגיע לרגליו של אזטולאי שבחן את לונב עם בעיטה חזקה לפינה, השוער הגיב טוב והדף.
דקה 58' נסיון בעיטה של פארדס מ 30 מטרים, הכדור שלו פגע באחד משחקני ההגנה, הוסט ממסלולו והטעה את נימאטולין, שלמזלו הכדור חמק מהמסגרת ועבר בסמוך לקורה, זו רק קרן לזניט.
דקה 60' טעות קשה בהגנה של ממאנה שהותיר את פוליסיו לרוץ לבדו לאחד על אחד מול לונב, אך רק יציאה טובה של השוער שעט על הכדור מנעה מבוכה של זניט.
דקה 67' אלכסנדר ארוקין שקיבל צהוב בתחילת המשחק, עשה עבירה שטותית בחצי המגרש של אמקאר, השופט לא נשאר אדיש לעבירה ולדריכה על הרגל שביצע ארוקין והראה לו את הצהוב השני ואת הדרך למקלחות, זניט נותרה ב 10 שחקנים. 

המשחק נרגע והחסרון המספרי של זניט הורגש על המגרש, כאשר האורחת השתלטה על מרכז השדה ומנגד זניט לא הצליחה לסכן את השער של נימאטולין במשך כמעט כל המחצית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 94' דומיניקו כריסיטו שסחב צהוב, עשה עבירה טיפשית ולאחר ויכוח קולני עם השופט, ראה גם הוא את הכרטיס האדום וסיים את המשחק מוקדם מהצפוי.

המשחק הסתיים, תיקו חלש בסט. פטרסבורג, זניט לא הצליחה לחזור מהפגרה כמו שצריך ואכזבה עם תיקו ביתי מול המועמדת לירידה שמבחינתה הסתפקה בתיקו.

 

הרכבים: זניט סט. פטרסבורג- אנדריי לונב, איגור סמולניקוב, ברניסלב איבאנוביץ', אמנואל ממאנה, דומיניקו כריסיטו, אלכסנדר ארוקין, מגומד אוזדוייב (אמיליאנו ריגוני 51'), לאנדרו פארדס, דיילר קוזיאייב, אלכסנדר קוקורין, סבסטיאן דריוסי (אנטון זבולוטני 64').

אמקאר פרם- ארתור נימאטולין, פטר זנייב, ניקולאי זייצב, דימיטרי בלורקוב, מיכאיל סיבקוב, אלכסנדר מיליז'קוביץ', סעיד אזטולאי, אלכסנדר ריאזנצב (בריאן איידובו 65'), מיכאיל גשצ'נקוב, בראון פליסיו (פגור אוגדו 75'), אהרון אולאנר (דרקו בודול 78').

 

במשחק ששוחק מוקדם יותר היום ופתח את המחזור ה 21, אירחה צ'סקא מוסקבה בביתה את אוראל יקטרינבורג, המארחת לא הרשימה, אך לא הייתה נתונה ללחץ מצד אוראל ובדקה ה 59', פעולה אחת טובה של אלן דזגוייב נתנה לצ'סקא ניצחון חשוב בדרך למקום השני, זמנית עד לסיום משחקה של זניט.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית