קשה שם למעלה: נאפולי סופגת רביעייה בבית ומאבדת גובה בטבלה

לאט לאט הליגה האיטלקית מתקרבת לסיומה ונאפולי עדיין מוליכה את הטבלה ונמצאת בדרך לאליפות. אך בכדי להמשיך להוליך בבטחה יחסית את הטבלה היא תהיה חייבת לנצח את רומא במשחק כדורגל לוהט שמצפה לנו במוקד המשחקים של הסריה A. 

אינסינייה- הוא וקבוצתו ימשיכו בכושר הטוב? (Goal)

הרכבים:

נאפולי- ריינה, רואי, קוליבאלי, אלביול, היסאי, אלאן, ז'ורז'יניו, זלינסקי, אינסייניה, קאייחון, מרטנס

רומא- אליסון, קולארוב, מנלואס, פאזיו, פלורנצי, נאיגולאן, דה רוסי, סטורטמן, אונדר, דז'קו, פרוטי

דקה 2- טעות בהגנה של נאפולי ונאיגולאן הצליח לחטוף את הכדור ולהגביה נהדר לעבר ראשו של פרוטי וממרחק קטן מהשער הוא נוגח מעל השער, פספוס גדול של רומא.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 3- אלביול עם כדור נהדר מעל כל ההגנה של רומא מצא את אינסיינה פנוי לגמרי, השתלט נהדר עם העקב ובאחד על אחד מול אליסון שחרר בעיטה חלשה ישירות לידיו של השוער הברזילאי.

דקה 6- שער! רומא הכריחה את נאפולי לשחק במרכז אך ברגע שהכדור הגיע לאגף נאפולי עלה ליתרון, זלינסקי נתן נהדר לרואי, המגן השמאלי, שנתן רוחב לאינסייניה שדחק פנימה  ועשה את ה-1:0! 

דקה 7- שער!! לא יאומן! רומא משווה תוך פחות מדקה וזהו שוב אונדר הטורקי הלוהט של רומא! נאיגולאן הכניס לו כדור רוחב נהדר ועם צ'יפ נהדר מזווית קשה הוא שלח את הכדור מעל ריינה ולרשת! אנחנו עם 2 שערים נהדרים תוך פחות מעשר דקות של כדורגל מרתק!

דקה 11- מרטנס ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק וסחט קרן ראשונה הערב אחרי שאליסון הדף.

דקה 17- ז'ורז'יניו הרים כדור מעל כל ההגנה של רומא היישר לקאייחון שהוריד בנגיעה לאינסייניה ששיחרר בעיטה נהדרת אך גם אליסון ירד נהדר והצליח להדוף.

דקה 24- שוב ז'ורז'יניו עם כדור נהדר לאיסינייה ולמרות שמירה הדוקה של פלורנצי עליו אינסייניה הצליח לשחרר בעיטה שחולפת סנטימטרים מעל השער של אליסון.

דקה 26- שער! רומא עולה ליתרון ראשון הערב, פלורנצי הרים כדור נהדר לדז'קו שיותר גבוה מאלביול ודז'קו נגח נהדר לפינה ולא השאיר סיכוי לריינה, שער 12 העונה לחלוץ הבוסני! 

דקה 31- שוב פעם מרטנס ניסה להפתיע את אליסון עם בעיטה אך הכדור שלו פגע בפאציו ויצא לקרן.

דקה 37- דז'קו ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק אך הכדור חלש מדי וריינה לוקח בקלות.

דקה 41- קאייחון קיבל כדור נהדר מז'ורז'יניו, חיכה להצטרפות של אינסינייה, קאייחון הרים לו את הכדור ואינסינייה בנגיעה שחרר בעיטה נהדרת אך אליסון תפס נהדר את הכדור.

ממשיך ללהוט- אונדר (עמוד הטוויטר הרשמי של רומא)

מחצית בסאן פאולו, למרות יתרון ראשון של נאפולי רומא הצליחה להפוך משערים של אונדר ודז'קו.

דקה 47- היסאי ופרוטי נאבקים על הכדור ברחבה, פרוטי נופל ברחבה, מבקש פנדל אך השופט לא נותן לו.

דקה 51- הבעיטה של מרטנס נבלמת אצל מנלואס אך קאייחון הגיע ראשון לריבאונד אבל הבעיטה שלו הולכת מעל השער.

דקה 55- תגרה קטנה בין שני הקבוצות לאחר שמרטנס מפיל את פאציו, ויכוחים בין 2 השחקנים גורמים לכך שגם מרטנס וגם פאציו מקבלים כרטיס צהוב.

דקה 58- הרמה של קאייחון הורחקה לא טוב על ידי פלורנצי, הכדור נוחת ברגל של זלינסקי שנותן לאינסינייה ששיחרר בעיטה נהדרת אך אליסון הדף לקרן, כמעט שער השוויון של נאפולי!

דקה 59- כמעט שער מהקרן! קאייחון הרים כדור קרן מסובב שפגע בקורה והורחק על ידי הגנת רומא.

דקה 63- רומא יצאה למתפרצת נהדרת אחרי שדז'קו שלח נהדר את אונדר, מסירת רוחב של הטורקי כמעט הגיעה לנאיגולאן אך אלביול היה במקום להרחיק לקרן.

דקה 65- חילוף ראשון של סארי, מארק האמשיק שהיה בספק למשחק בסופו של דבר יקבל את הדקות שלו על חשבון זלינסקי שמפנה את מקומו.

דקה 66- כמעט שער השוויון של נאפולי! אינסינייה עבר נהדר את דה רוסי, שחרר בעיטה חדה מחוץ לרחבה אך היא חולפת ממש ליד הקורה.

דקה 72- חילוף ראשון של די פרצ'נסקו, אונדר, כובש שער השוויון יוצא ועולה לשחק גרסון במקומו.

דקה 73- שער! קולארוב נתן כדור נהדר לדז'קו, שעשה הטייה נהדת על מריו רואי, סידר לעצמו מצב בעיטה ושחרר כדור נהדר לפינה, צמד של דז'קו הערב שמשתיק את כל אלו שביקרו אותו כבר מאז ינואר!

דקה 75- סוף סוף זה קורה! ארקיודוש מיליק חוזר מפציעה ארוכה ועולה לקבל דקות על חשבונו של ז'ורז'יניו! רגע מרגש מאוד עבור החלוץ הפולני שיקווה להחזיר את הקבוצה שלו למשחק.

דקה 77- אינסינייה נכנס נהדר בין פלורנצי וגרסון לתוך הרחבה, הבעיטה הראשונה שלו נהדפה על ידי אליסון אינסינייה היה גם הראשון להגיע אך גם את זה אליסון הדף, יכולת נהדרת של השוער הברזילאי של רומא הערב!

דקה 79- שער! קולארוב הרים כדור לעבר הרחבה, מריו רואי הרחיק בצורה רשלנית מאוד לרגל של פרוטי שבועט ונועץ את הרביעי של רומא ברשת של נאפולי! 4:1 לרומא! לא כל יום נאפולי חוטפת רביעייה, בטח ובטח במשחק בית אך שחקניו של די פרצ'נסקו עם משחק פשוט נהדר הערב מצליחים לעשות זאת.

דקה 84- נאפולי מקבלת בעיטה ישירה בתוך הרחבה, מרטנס לוקח את זה אבל פלורנצי הציל כדור מהקו.

דקה 88- דה רוסי מפנה את מקומו לטובת אל שרעוואי.

דקה 92- שער! אינסינייה נותן כדור למרטנס שנמצא מחוץ לרחבה, חיפש למי למסור, ראה שאין לו אופציות למסירה אז הוא שחרר בעיטה שטוחה וחדה לפינה שהכניעה את אליסון וזה 4:2. שער מאוחר מדי של נאפולי.

רצף של 10 נצחונות רצופים של נאפולי נקטע הערב בסאן פאולו לאחר ששחקניו של סארי חוטפים תבוסה שהם לא רגילים לקבל. נאפולי עדיין במקום הראשון, נקודה בלבד מעל יובנטוס שעם משחק חסר. בשבוע הבא נאפולי תשחק מול אינטר וכל תוצאה חוץ מניצחון תשפיעה לרעה על האליפות שבנאפולי כל כך רוצים העונה.

איטליה:

ספאל- בולוניה: 0:1

לאציו- יובנטוס: 1:0 למזלה של יובנטוס, שער של דיבאלה בדקה ה-93 נתן לה נקודות חשובות מאוד להמשך המירוץ על האליפות.

פורטוגל:

בנפיקה- מארטימו: 0:5. שוב ג'ונאס ממשיך ללהוט עם שלושער (16׳, 35׳ ו-42׳ בפנדל) והוא מוביל בבטחה את טבלת מלכות השערים בפורטוגל. גרימלדו (22׳) וזיבקוביץ׳ (81׳) השלימו

פיירנסה- בואבישטה: 0:3. בבאנקו (28׳), משאדו (55׳) וקריוולארו (90׳) כבשו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית