ערב הכדורסל של ישראל: ניצחונות להרצליה ולחולון

עירוני נהריה-בני הרצליה:

בבני הרצליה מקווים לשבור את רצף ההפסדים הביתי כשהם מארחים בבית, אולם "היובל" את עירוני נהריה. במחזור שעבר הרצליה הובסה על ידי הפועל חולון לאחר הצגה הגנתית מזוויעה שקבוצת ההתקפה הטובה בליגה נהנתה לנצל בדרך לשיוט של 91:77. מאידך, נהריה שברה את המומנטום השלילי שלה לאחר קונצרט מול הפועל אילת במשחק שבו אלכס יאנג היה מפלצתי, הוא סיים את הערב הזה עם 20 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 חטיפות!

הקרב הזה מפגיש בין הקבוצה הגרועה בליגה לבין הקבוצה עם מאזן החוץ הגרוע ביותר בליגה, שתיהן במאזן שלילי של 1:6 ואף אחת מהם לא ניצחה מאז משחק הבית/חוץ הראשון שלהם בהתאמה.

שיבק ואלפסי הם מכרים משכבר הימים, מי יצא עם ידו על העליונה? (facebook)

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המארחים מהרצליה התחילו את המשחק לוהטים. הם קלעו באחוזים מצוינים מכל הטווחים. חלוקת הנקודות הייתה פנומנלית, אף שחקן לא השתלט על המשחק אלא היה שיתוף ועבודה צוות מרהיבה בדרך ליתרון דו ספרתי כבר לאחר 10 הדקות הראשונות. הרבע השני המשיך מאותה נקודה בדיוק, פשוט תצוגה התקפית של המארחים כאשר ההתקפות של האורחים נראות סטטיות במיוחד. עמוק לתוך הרבע השני בהתמודדות, לנהריה היו רק שלושה שחקנים ששמו את הכדור בסל: נאש, וובסטר ונסטרנקו. האיבודים השלומיאלים של נהריה ממשיכים להזיק להם והם חופרים לעצמם את קברם במחצית הראשונה החד צדדית הזו.

בסוף הרבע השני, האורחים מנהריה השתחלו חזרה למשחק עם ריצה שהורידה את ההפרש ל-9 אבל שם הסתיימה המחצית. חרף מחצית ראשונה מעולה של הרצליה, הובילו הביתיים רק 42-33. הקלעים הבולטים של המחצית היו יונתן שולדבראנד במדי נהריה ושון דוסון במדי הרצליה, 11 ו-10 נקודות היו להם בהתאמה.

מחצית שנייה:

הרבע השלישי היה אנמי במיוחד מבחינת שתי הקבוצות, התקפות רעועות וללא רצף במסירות או בתנועות לסל, מהלכים התקפיים פשוטים שקל לקרוא אותם ולכן תוצאת הרבע הייתה שיוון 15 בינוני להחריד, 57-48 למארחים בתום חצי שעה של כדורסל.

ברבע הרביעי, נהריה נגסה ביתרון לאט ובזהירות במשך כל הרבע, עד שהגיעה למצב של הפרש 5 כאשר נשאר קצת יותר מדקה על שעון המשחק. כאשר נותרו 18 שניות על השעון, ארצ'י מהרצליה לקח שלשה שהלכה קצר ולנהריה הייתה הזמדנות להשוות את המשחק עם שלשה, אך שולדבראנד החטיא שלשה קשה ללא שיווי משקל והרצליה יוצאת מנצחת בביתה בפעם השנייה בלבד העונה.

שון דאוסון, הנהיג את הקבוצה לניצחון קריטי. (מנהלת הליגה)

תוצאת הסיום:72-69 בני הרצליה.

הפועל חולון-הפועל גלבוע/גליל:

משחק מסקרן יש לנו הערב בגן נר כאשר חולון שממוקמת במקום הרביעי, תפגוש את גלבוע/גליל, שנמצאת רק מקום אחת ו-2 נקודות בלבד מתחתיה. חולון מגיעה למשחק זה לאחר ניצחון מוחץ על הרצליה בהנהגתו של גלן רייס ג'וניור. אפרופו רייס, הוא נמצא כרגע במקום הראשון בהצבעות למשחק האולסטאר השנתי בקרב הזרים, ואילו שוכמן נמצא במקום השנים בקרב הישראלים.

הפועל חולון היא הקבוצה היחידה שגלבוע/גליל לא גברה עליה מאז שובה לליגה– רצף של חמישה משחקי ליגה. כדי למצוא את ניצחונם האחרון של האדומים על הסגולים-צהובים צריך לנבור ולחפש עד דצמבר 2014: במשחק שבה הם ניצחו 72:74 מסל ניצחון של אלכס יאנג, שכרגע הוא הכוכב של נהריה שמשחקת במשחק השני של הערב המעניין הזה.

קורי וולדן אובחן עם קרע במיניסקוס הפנימי לאחר המשחק מול יניסיי במסגרת ליגת האלפות, לא ילבש מדים למשחק היום.

4 מול 5, מתחילים! (facebook)

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

גיא פניני הרותח המשיך בדיוק מאיפה שעצר במחזור שעבר. הפורוורד הותיק התחיל עם 9 נקודות מהירות בדקות הראשונות, כולם מבר לקשת השלוש. עם השלשה הזו, הוא עבר את גבי נוימרק ברשימת קלעי כל הזמנים ונכנס לטופ 60 בהיסטוריה של ליגת העל. השטף ההתקפי של המשחק היה מרשים מצידם של שתי הקבוצות, זה נדמה כי אנו רואים משחק אינטנסיבי של טקסס הולדם: כל פעם שקבוצה עושה מעלה את יתרונה עם ריצה, המתמודדת השנייה משווה אותה ומעלה בחזרה וחוזר חלילה.

האחוזים מכל הטווחים של שתי הקבוצות היו לא מהעולם הזה, משתיים, משלוש ומהעונשין אף קבוצה לא ירדה מ-50% ב-20 דקות הראשונות כשאחוזי העונשין לא ירדו מ-82% לאף קבוצה!

המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 53:49 לאורחים מחולון. הקלעים הבולטים של המחצית היו זאק לידיי אצל גלבוע/גליל וגיא פניני אצל חולון, עם 15 ו-14 נקודות בהתאמה.

האוהדים האדומים כוססים ציפורניים למראה המשחק הצמוד במחצית (facebook)

מחצית שנייה:

וואו! מתצוגה התקפית של ישראלי אחד לתצוגה התקפית של ישראלי אחר, הפעם שלומי הרוש התחיל להתחמם והשלים 5/5 מעבר לקשת השלוש בתחילת הרבע השלישי וחולון השתמשה במומנטום האדיר של הרוש לצאת ליתרון דו ספרתי שהכריח את אריאל בית הלחמי להזעיק פסק זמן דחוף 63:53, 6:50 לסיום הרבע השלישי.

ביציאה מפסק הזמן זאק לידיי המשיך את המשחק הפנטסטי שלו והוביל בגאון ריצה של קבוצתו שהסתיימה באלי-הופ מהדהד שהוריד את ההפרש ל-3 בלבד, מהלך שהכריח את המאמן הנגדי, דן שמיר לקרוא טיים-אאוט.

                                          לידיי, רבע שלישי אדיר של הבחור בתמונה (מנהלת הליגה)

ריצה קצרה של חולון בסיום הרבע השלישי העלתה אותה ליתרון 6, 77-71, בדרך לרבע הרביעי והמכריע.

הרבע הרביעי היה מותח במיוחד, אבל חולון התחממה בדיור בזמן הנכון וכשהיא עלתה ליתרון 11 עם פחות מדקה לסיום לאחר שתי קליעות מדויקות מהעונשין של פניני, המשחק כבר היה גמור, בסיום 92-101 לחולון

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית