ניצחון דחוק למכבי ת"א על בני סכנין בעכו משער בפנדל של קיארטנסון

מחזור 16 ליגת העל בכדורגל

פרי גיים-

משחק בכורה לעוזר המאמן החדש של מכבי, קרלוס גארסיה. (קרדיט: טוויטר מכבי ת"א)

בני סכנין-מכבי תל אביב

המחזור ה16 המשיך היום במשחק שהתקיים באצטדיון העירוני בעכו כשבני סכנין אירחה את הצהובים מתל אביב. סכנין הגיעה עם סגל חסר למשחק כשבראש רשימת השחקנים החסרים עומד כמובן פיראס מוגרבי, שכבש עד כה 6 שערים עבור הקבוצה מסכנים מה שמהווה כמעט 70 אחוזים מסך שערי הקבוצה עד כה (סכנין כבשה העונה 13 שערים בלבד ורק אשדוד כבשה פחות ממנה). בנוסף נעדרו אצל המארחת עידן שמש, מוחמד כליבאת, הילאל מוסא ומארון גנטוס הפצועים. לעומת סכנין, הקבוצה האורחת, מכבי תל אביב הגיעה עם הרכש החדש שלה בעמדת עוזר המאמן בדמותו של קרלוס גארסיה שחזר לקבוצה אחרי שנתיים באלניהספור הטורקית וימלא את מקומו של סטיב מקלארן האנגלי, שעזב את הקבוצה בשבוע הקודם. מכבי הגיעה למשחק עם סגל מלא, חוץ מעומר אצילי שעדיין פצוע בעקבות השבר ברגלו ויחזור רק בסביבות מרץ. הצהובים שממוקמים במקום הרביעי בטבלה עם 29 חייבים לנצח את המשחק כדי להישאר צמודה לחבורת הצמרת (ב"ש, הפועל חיפה ובית"ר) שניצחה במשחקיה במחזור המשחקים הנוכחי.

מהלך המשחק-

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה-

המשחק נפתח בצורה מנומנמת למדי של שתי הקבוצות. סכנין התגוננה מתחילת המשחק והתאימה את הרכבה לזה של מכבי תל אביב כדי לא להביא למצב של יתרון מסוים במגרש של הצהובים. מכבי הגיעה להזדמנות ראשונה מצדו של ניק בלאקמן בדקה ה17 כשדור מיכה הרים בצורה מדויקת היישר לרגלו של היהודי-אנגלי שבעט מעל השער. בלאקמן המשיך לנסות ולאיים על שערה של סכנין כשניסה את מזלו מרחוק וסובב את הכדור ליד השער של מחמוד קנדיל. מכבי המשיכה להתקיף את סכנין בדקה ה19 כשדאבל פס בין בלאקמן שהוא המצטיין במשחק עד כה לבין יצחקי הסתיימה בבעיטה של האחרון לאמצע השער של קנדיל שהדף היישר לרגלו של דור פרץ שניסה גם הוא להבקיע והחמיץ ברשלנות. גם וידאר קיארטנסון החליט להשתתף בחגיגת "הניסיונות" של התקפת מכבי בדקה ה26, אך הבעיטה שלו הייתה מעל לשער. בלאקמן המשיך לטווח את שערו של קנדיל בניסיון נוסף אך לא מספיק מדויק והכדור חלף ליד הקורה. בדקה ה29 הגיעה טעות איומה מצדו של סארי פלאח שלא השתלט על כדור שהגיע אליו כראוי וניק בלאקמן עט עליו והוכשל ע"י הבלם של סכנין בבירור אך השופט החליט שלא להעניק לצהובים פנדל. מכבי ללא ספק קופחה וטעות חמורה של גל לייבוביץ' שופט המשחק. בדקה ה34 בלמה של סכנין עלא אבו סאלח נפצע ונאלץ לרדת מהמגרש כשמחליפו היה עטא ג'אבר. מכבי המשיכה לתקוף כשבדקה ה39 ברק יצחקי קיבל כדור נהדר שהגיע לרגלו הימנית אך מחמוד קנדיל היה עירני והדף בצורה נהדרת. המחצית הראשונה הסתיימה ב0-0 כשמכבי הייתה הבולטת והיוזמת במגרש אבל לא מספיק מרוכזת ליד השער.

תוצאת המחצית בעכו. (קרדיט: הפייסבוק של מכבי ת"א)

מחצית שניה-

גל לייבוביץ' השופט שרק לבסוף לכדור עונשין לזכות מכבי ת"א בדקה ה52 אחרי שניק בלאקמן המצטיין במשחק הוכשל ברחבה ע"י וונדרסון. וידאר קיארטנסון בעט והחמיץ אך השופט שרק לבעיטה חוזרת למכבי בעקבות לקיחת מספר צעדים לפני הבעיטה של השוער מחמוד קנדיל שלא קיבל את השריקה בצורה טובה. קיארטנסון בעט בשנית, וכבש את הראשון לזכות מכבי והעלה אותה ל1-0 בדקה ה56. בלאקמן המשיך להיות השחקן המסוכן בשורות מכבי ת"א כשבעיטה נוספת שלו נעצרה בידי קנדיל. סכנין ביצעה את חילופה השני כשאוסמה חליל נכנס במקומו של בדארנה הצעיר. מכבי תל אביב ביצעה את חילופה הראשון בדקה ה66 כשחוסה רודריגס נכנס במקומו של ברק יצחקי. בני סכנין הגיעה למצב ראשון ממשי במשחק בדקה ה68 כששלומי אזולאי הגיע למצב של אחד על אחד מול ראיקוביץ' התמהמה והסרבי עצר את החלוץ בקלות. רודריגס ספג את הכרטיס הצהוב אחרי שנכנס בפראות בחאלד חלאילה שהתפתל כרגיל בצורה תיאטרלית על כר הדשא. חלאילה גם כן נכנס לפנקסו של השופט גל לייבוביץ' כשגלש בצורה מסוכנת לרגליו של אלי דסה בדקה ה75. ישראל זגורי נכנס בדקה 76 כחילוף האחרון של סכנין למגרש במקומו של הקפטן שספג צהוב דקה לפני כן, חאלד חלאילה שהיה במשחק חלש. סכנין הגיעה להזדמנות נהדרת בדקה ה82 מרגליו של ישראל זגורי אבל ראיקוביץ' הדף לקרן. מכבי ביצעה את חילופה השני במשחק כשארון שוינפלד נכנס במקומו של וידאר קיארטנסון בדקה ה85. בלאקמן נרשם גם הוא בפנקס העמוס של השופט כשנשלף לעברו הכרטיס הצהוב בדקה ה89.

המשחק נגמר בתוצאה 1-0 למכבי תל אביב ששלטה במשחק והייתה עדיפה על המארחת ברוב שלבי המשחק. מכבי נשארת במקום הרביעי בטבלה אך עולה למאזן של 32 נקודות והיא נצמדת חזק לחבורת הצמרת ורחוקה רק ארבע נקודות מהפועל ב"ש בנמצאת במקום הראשון.

תוצאת הסיום בעכו הערב. (קרדיט: עמוד הפייסבוק של מכבי ת"א)

הרכב מכבי תל אביב: ראיקוביץ', דסה, ייני, באבין, טיבי, מיכה, פרץ, באטוקיו, יצחקי(רודריגס 66), בלאקמן, קיארטנסון(שוינפלד 85).

הרכב בני סכנין- קנדיל, עותמאן, אבו סאלח(ג'אבר 34), פאס, פלאח, וונדרסון, חלאילה(זגורי 76), תאמבי, גנאים, בדארנה(חליל 65), אזולאי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית