אדום בראש: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

על פסגה אדומה ועל הקו האדום: הפועל באר שבע גברה הערב 0:2 בביתה על מכבי חיפה השוקעת. האלופה הגיעה להתמודדות לאחר שני הפסדים רצופים בכל המסגרות באצטדיון נתניה ובאה במטרה להשיב לעצמה את הרוח למפרשים ואת המקום הראשון בטבלה לאחר שאמש הדרדרה עד למקום השלישי בעקבות תוצאותיהן של יריבותיה לצמרת. מכבי חיפה, שהפסידה במחזור הקודם לבני יהודה, הדרימה במטרה להשיג נצחון יוקרתי על האלופה אותה הצליחה להכניע בסיבוב הקודם אך נאלצה להסתדר מרבעו השני של המשחק ללא מאור בוזגלו, אקס הפועל ב"ש שנפצע ונאלץ לרדת לחדר ההלבשה עם חשש כבד לברכו שרק שבה לכשירות לאחרונה.

הפועל באר שבע פתחה את המשחק בלחץ כבד על השער של הירוקים וקיבלה את שכרה בדמות שער עצמי של אליסון דוס סנטוס שדחק לשערו בדקה העשירית, אך ככל שהתפתח המשחק האלופה הורידה רגל מהגז ונראתה כבויה. מכבי חיפה מצידה נראתה לא רע בכלל ואף היתה קרובה לא פעם לכיבוש שער מוצדק, אך סדרת קבלת החלטות שגויה בחלק הקדמי מנעה ממנה לשוב לכרמל עם נקודה לפחות.

בסופו של דבר, הפועל באר שבע, שביצעה שלושה חילופיים הגנתיים במחצית השניה, עולה חזרה למקום הראשון בטבלה עם 33 נקודות ועשרה ניצחונות ליגה ותמתין כעת למפגש מול הפועל אשקלון במחזור הבא. מכבי חיפה מצידה נותרת עם 16 נקודות לאחר 15 מחזורים ומציגה את אחת העונות היותר חלשות שלה בעשורים האחרונים כאשר היא רחוקה עשר נקודות ממקום השישי ושמונה נקודות מהקו האדום (!). במחזור הבא יתמודדו הירוקים מול הפועל עכו ויקוו להימנע ממבוכה.

מאור בוזגלו במדי מכבי חיפה (מנהלת הליגות לכדורגל)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

דקה 2: מכבי חיפה פתחה בהתלהבות. סינטיהו סלליך ניסה להכניס רוחב אבל הכדור שלו היה חזק מדי ונמנע מצב מסוכן ברחבת באר שבע.

דקה 5: המארחת יצאה להתקפה מתפרצת שהסתיימה באוחנה שבעט מחוץ לרחבה, גלזר קלט.

דקה 7: רמי גרשון החזיר כדור לשוער שלו ששגה ולקח את הכדור בידיו. הטעות הולידה כדור חופשי בתוך הרחבה סמוך לתיבת החמש, הבעיטה של אורן ביטון משמאל נבלמה אצל רמי גרשון.

דקה 10: 0:1 להפועל באר שבע. בן ביטון מסר כדור למיכאל אוחנה, הקשר ניסה לבעוט רוחב לאחר שהתרומם ממעידה ברחבה של גלזר, הכדור הגיע אל אליסון דוס סנטוס שהסיט אותו לשערו והעלה את המארחת ליתרון.

דקה 19: מאור מליקסון עבר בקלילות את יונתן לוי ברחבה, הקשר הכניס רוחב לבן שהר שפספס הזדמנות גדולה להכפיל את היתרון.

דקה 30: סלליך העביר כדור רוחב טוב, רוקאביצה בעט ופספס את המסגרת. החמצה גדולה לאורחת.

דקה 33: רגע כואב מאוד עבור מאור בוזגלו ומכבי חיפה. הקשר המצטיין נאלץ לפנות את מקומו לאופיר מזרחי לאחר שלא הצליח לגבור על כאב חוזר בברך, אותה אחת בה נפצע וחזר מפציעה לאחרונה.

דקה 36: מיכאל אוחנה נכנס בקלילות לרחבה ושיגר בעיטה למסגרת, גלזר הדף.

דקה 42: מוחמד עוואד קיבל כדור מסלליך ובעט לידיו של גיא חיימוב. איום שלישי של החלוץ על השער של באר שבע עד כה. מכבי חיפה לא התבטלה מול האלופה וניסתה להשיג שוויון לפני השריקה למחצית.

שריקה למחצית המשחק בטוטו טרנר. הפועל ב"ש שלטה (54%) וירדה ביתרון של שער לאחר דחיקה של בלם האורחת לשערו הוא בשלב מוקדם של ההתמודדות. חבריו ניסו לחזור למשחק והחמיצו כמה הזדמנויות כאלו (2 איומים למסגרת), מנגד האלופה היתה קרובה להכפיל את התוצאה עם ארבעה כאלו לעבר גלזר.

דקה 49: גל אלברמן מסר כדור עומק מצויין למוחמד עוואד שזעזע את הקורה של גיא חיימוב. קרוב מאוד ל1:1.

דקה 53: פתיחה חלשה להפועל באר שבע שאיבדה את השליטה במרכז המרגש, מכבי חיפה לחצה את האלופה ונראתה נפלא בדקות הללו.

דקה 56: טוני וואקמה פרץ בצורה אופיינת באגף ומסר כדור רוחב לבן שהר, הגנת האורחת הרחיקה בזמן.

דקה 69:  סלליך בעט מחוץ לרחבה כדור חד ששרק סמוך לקורה.

דקה 76: אופיר מזרחי הגביה כדור קרן, דוס סנטוס נגח מעל השער.

דקה 88: אורן ביטון עשה סללום בדרך לשער של גלזר אבל בעט מעל השער.

דקה 89: הפועל באר שבע עלתה ל0:2. כדור רע מאוד של גלזר הגיע למאור מליקסון שקפץ על המציאה, נכנס בקלילות לרחבה ומצא את טוני וואקמה שנעץ את השני של הפועל באר שבע ולמעשה חתם את תוצאת המשחק.

הרכבים:

הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, לואי טאהא, מתן אוחיון, אורן ביטון, וובה בראון (מהראן ראדי, 53), ג'ון אוגו, מיכאל אוחנה (חאתם עאבד אלחמיד, 83), טוני וואקמה, מאור מליקסון, בן שהר (דן איינבינדר, 71).

הרכב מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה (גילי ורמוט, 85), אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, יונתן לוי, גל אלברמן, רועי קהת, סינטהיו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, מאור בוזגלו (אופיר מזרחי, 33), מוחמד עוואד (עומר דמארי, 67).

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort