ברוך שובך: מכבי תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים 2:1 בטדי

נצחון המכבים: לאחר שלא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים, מכבי תל אביב התארחה הערב במגרשה הביתי של בית"ר ירושלים בטדי כשהיא באה עם רוח גבית מהנצחון היוקרתי על הפועל באר שבע בגמר גביע הטוטו וקיוותה לזרוע מומנטום חיובי בליגה, תוך ניצול מעידתה של באר שבע מול נתניה אמש ורצון לנקום על ה3:0 המשפיל ליריבה בסיבוב הקודם. מולה נעמדה יריבה שמתיימרת לאיים על תואר האליפות שהיא יודעת שנצחון יעניק לה את המקום הראשון בטבלה על חשבון האלופה. בסיומו של הקרב בין שתי הצהובות, גברה מכבי תל אביב על יריבתה הודות לצמד שערים במחצית הראשונה שהיתה בשליטה מוחלטת שלה וסיפקה את אחת המחציות היותר טובות בחודשים האחרונים: אבי ריקן הבקיע בחלוף פחות מדקה לשערו של שוער המחליף של בית"ר, סתיו שושן, שסיפק משחק לא רע בכלל ומנע כמה שערים בטוחים מהחבורה של ג'ורדי קרויף בראשותו של אלירן עטר שיכול לצאת מאוכזב. בלקמן הבקיע את השני בשלהי המחצית הראשונה ולמעשה סגר את סיפור המשחק. בית"ר ניסתה לחזור להתמודדות ועלתה למחצית השניה עם אנרגיות שתורגמו לשער מצמק מכדור חופשי נאה של קלאודמיר פריירה. החל מהדקה הזו בית"ר נטלה את השליטה במרכז השדה כאשר מנגד שחקני מכבי ת"א התגוננו, שמרו היטב על שערם ומנעו מהחבורה של בני בן זקן להבקיע את השווין. בית"ר סופגת את הפסדה הראשון העונה בכותלי טדי שהיה מלא מפה לפה עם תצוגות קהלים פנטסטיות.

מיכה מול ההגנה הבית"רית ששוב סופגת (אתר מנהלת הליגה)

מכבי תל אביב משפרת עמדות על מאבק האליפות ומשלשלת למאזנה 3 נקודות יקרות שמקרבות אותה כדי 4 נקודות מהפועל באר שבע המוליכה ונצמדת לבית"ר ירושלים שפספסה הזדמנות פז לשוב לפסגה ממנה נעדרה החל מהמחזור השישי.

במחזור הבא בית"ר ירושלים תצא לאשדוד למשחק חוץ קשה בי"א מול שחקניו של עמיר תורג'מן הנוקשים; מכבי תל אביב תתמודד בביתה מול קרית שמונה ותקווה להמשיך במומנטום החיובי.

קלאודמיר. רק צימק (אתר מנהלת הליגה)

מהלך המשחק:

דקה 1: איתן שמואלביץ' שרק לפתיחת ההתמודדות בטדי. האם בית"ר תנצל עד תום את המעידה של באר שבע ותעלה לפסגת הליגה עם נצחון על הטוענת המרכזית לתואר?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 1: 1:0 למכבי תל אביב. יתרון מהיר לאורחת. בלקמן קיבל כדור שהוגבה לרחבה מדור פרץ, הצליח להתמודד עם הלחץ עליו והוריד  בנגיחה כדור לריקן שבעט כדור חד לרשת של סתיו שושן ולא חגג מול קבוצתו לשעבר.

דקה 9: שוב מכבי תל אביב, שלחצה את הגנת בית"ר המהוססת. אלי דסה הגביה כדור מצוין לעטר שנגח החוצה.

דקה 19: דור מיכה הגביה לעטר כדור שננגח חלש לידיים של השוער המחליף של בית"ר.

דקה 21: שוב אלירן עטר. החלוץ בעט כדור חזק מחוץ לרחבה, סתיו שושן עם הדיפה שמנעה שער נוסף לאורחים. מכבי ת"א עם 4 איומים על השער של בית"ר כאשר שלושה מהם למסגרת. בית"ר נראתה רע מאוד ולא ייצרה אף איום עד לדקה זו.

דקה 27: איתן טיבי עם מהלך מפתיע. הבלם חטף כדור 30 מטר מהשער, נכנס לרחבה תוך השתעשעות בשחקני בית"ר ובעט כדור טוב שיצא החוצה.

דקה 29: איום ראשון על השער של מכבי ת"א. קלאודמיר פריירה ירה כדור שראיקוביץ' לא התקשה לקלוט. 2 דקות לאחר מכן הוא הגביה כדור חופשי לרחבה שלא הניב איום על השער.

דקה 41: מכבי תל אביב עלתה ל-2:0. דסה הגביה כדור מצוין לרחבה, ניק בלקמן נגח פנימה. יתרון כפול לאורחת שנראתה נפלא בטדי והובילה בצדק.

דקה 43: החמצה גדולה לאלירן עטר. דור מיכה שלח עומק לחלוץ שמחמיץ מקרוב מול סתיו שושן. תצוגה נפלאה לשוער המחליף של בית"ר.

מחצית בטדי. מכבי ת"א ניצלה עד היטב את חולשתה של בית"ר ירושלים וירדה ביתרון מבטיח לחדר ההלבשה תוך תצוגת כדורגל נאה.

דקה 50: דאבל פס בין דור מיכה לאבי ריקן הסתיים בכדור שנשלח לאלי דסה, המגן שהסתנן לרחבה בעט החוצה.

דקה 56: בית"ר ירושלים צימקה ל2:1. עבירה שבוצעה על סף הרחבה של מכבי תל אביב שלחה את קלאודמיר לכדור חופשי אופייני שהכניע את את ראיקוביץ' והחזיר את המארחים להתמודדות בזמן מפתח.

דקה 63: בית"ר התעוררה בעקבות השער וחיפשה את השוויון. שכטר  הגביה כדור לרחבה,  איתן טיבי מנע מז'אורז'יניו מצב מסוכן.

דקה 65: יוסי בניון נכנס להתמודדות לקול תשואות הקהל.

דקה 73: בית"ר נטלה את השליטה בדקות הללו במטרה לאזן את התוצאה אך מכבי התגוננה היטב. אופרה אחרת ביחס למה שראינו במחצית הראשונה.

דקה 77: הדיפה נאה של סתיו שושן. ריקן קיבל כדור בתוך הרחבה, בעט מדוייק אך השוער הבית"ר מנע שער בטוח וצמד פרטי מהקשר.

דקה 91:  כדור קרן  לבית"רים, קלאדומיר הדביק כדור לראשו של וארן שנגח החוצה. מכבי ניצלה מספיגה קריטית.

סיום המשחק, בית"ר ירושלים סופגת את הפסדה הראשון העונה בבית, מכבי ת"א חוזרת לתמונת המאבק על האליפות.

הרכבים:

בית”ר ירושלים: סתיו שושן, אנטואן קונטה (פול אדגר, 46), מיקי סירושטיין, טל כחילה, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, אריק סאבו, קלאודמיר פריירה, ז’אורז’יניו (יוסי בניון, 65), חן עזרא (אנתוני וארן, 46), איתי שכטר.

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ’, אלי דסה, ז’אן סילבן באבין, איתן טיבי, שרן ייני, אבי ריקן (חוסה רודריגז, 82), אייל גולסה (כריסטיאן באטוקיו, 67), דור פרץ, דור מיכה, ניק בלקמן, אלירן עטר (ארון שוינפלד, 71).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort