4.12.17 :Monday Night Raw

רומן ריינס ב-2 קרבות בלילה אחד, משהו מתפתח בין אנזו אמורה וניה ג'אקס, פייג' מתמודדת בקרב יחידים בפעם הראשונה מזה שנה, אסקה קורעת כל מי שעומדת בדרכה והם מאט הארדי חוזר להיות "שבור?"

קורט אנגל פתח את המופע כאשר נכנס לזירה והציג את הקרבות שעומדים להיות בראו אבל אז ג'ייסון ג'ורדן נכנס לזירה ואמר שלפני שהוא בכלל יאמר משהו הוא רוצה קרב נגד רומן ריינס אבל אנגל התנגד ואמר שהוא לא יכול להילחם שהוא פצוע אך ג'ורדן אמר לאביו שהוא בסדר ושהוא יודע שהוא יכול לנצח את ריינס אבל אז ריינס נכנס לזירה. ריינס אמר שהוא לא מעוניין להילחם נגד ג'ורדן אלא נגד סמואה ג'ו לאחר שהאחרון תקף את ריינס שבוע שעבר ואמר שאם ג'ורדן רוצה הזדמנות אז שלא ירוץ לאביו אלא יבוא ויקח זאת. ג'ורדן בתגובה אמר שהוא בכל פוסטר שה-WWE רוצים וריינס ענה לו שזה באמת נכון כי הוא היה בהרבה מיין אבנטים של אירועי פיי פר ויוז ואם הוא רוצה הזדמנות שיפעל להשיג זאת ואז נכנס סמואה ג'ו שאמר שהוא מקבל את האתגר של ריינס ואמר לריינס שהוא יודע שהוא לא יכול לנצח אותו אבל אז ג'ורדן אמר שלעומת ג'ו הוא באמת חזק ובמקום להציב לאנשים אתגרים בתקיפה מאחור הוא לעומת זאת אומר לאנשים ישר בפנים כמו שהוא אומר לו בדיוק עכשיו. ריינס הזיז את ג'ורדן האחורה שבתגובה ביצע על ריינס סופלקס ויצא מהזירה ולאחר שריינס התאושש הוא אמר שג'ו יחכה ליותר מאוחר כי הוא רוצה את ג'ורדן עכשיו. לסיכום: יש שיפור מצד רומן ריינס מבחינת המיקרופון אבל אני עדיין דובק בכך שהוא הרבה הרבה יותר טוב כהיל, סמואה ג'ו למרות שהוא לא אמר הרבה בסגמנט הוא עדיין אמר את זה כמו שהוא היה צריך וג'ייסון ג'ורדן חייב שיפור במיקרופון כי הוא ממש משעמם.

אליפות הביניבשתית: האלוף רומן ריינס מנצח את ג'ייסון ג'ורדן

אחרי הסגמנט שהיה מוקדם יותר בתוכנית רומן ריינס בא להגן על התואר שלו נגד ג'ייסון ג'ורדן שרוצה להוכיחח שלמרות שהוא "ילד" הוא מסוגל להרבה יותר ממה שאומרים עליו. למרות מלחמה מהצד של ג'ורדן ריינס ניצח לאחר "ספיר". לאחר הקרב סמואה ג'ו אמר שהוא בא כדי "להרדים" את רומן וניסה לעשות את הקוקינה קלאץ' אבל ג'ורדן ביצע על ג'ו בק סופלקס והעיף אותו מהזירה. לאחר שריינס התאושש הוא ביצע על ג'ורדן את הסופרמן פאנץ' והעיף אותו מהזירה. לסיכום: הקרב היה שייך לרומן אין פק, רומן היה מצוין בקרב ואני שמח שהוא ביצע מהלכים חדשים בקרב כי הוא בהחלט צריך את זה וג'ייסון ג'ורדן לעומת זאת לא הרשים אותי מהסיבה הפשוטה שרוב המהלכים שלו היו קשורים איכשהו לסופלקס.

מאחורי הקלעים ג'ורדן ניסה לשכנע את אנגל שייתן לו קרב נגד ג'ו ורק לאחר הרבה שכנועים הוא הצליח אבל אז משום מקום סמואה ג'ו בא ודחף את ג'ורדן לקיר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

פייג' מנצחת את סאשה בנקס

לאחר ששבוע שעבר "אבסולושן" תקפו את בנקס באכזריות, האחרונה באה להשיג את הנקמה שלה נגד פייג' בעוד שפייג' באה לקרב כשי להראות שגם אחרי שנה בלי קרב עדיין יש לה את זה. הקרב הסתיים אחרי ראמפייג' של פייג' בדרך ל-3. לסיכום: קרב סביר, פייג' הוכיחה שגם אחרי שנה בלי קרב בהחלט יש לה את זה אבל בנקס בהחלט לא הרשימה בקרב הזה ואפשר לומר שבתור פייסית היא ממש משעממת ולפי דעתי מה שיגרום לה להיות רלוונטית ומעניינת שוב הוא ההפיכה להילית והצטרפות לסטייבל של פייג'.

מאחורי הקלעים ראו את אנזו אמורה מנסה לדרבן את גולאק וניס להצליח לקראת הפייטל פור בהמשך הערב שנועם ודווארי עומדים לידם. כאשר אנזו אמורה סובב את הראש הוא ראה את ניה ג'קס שניסתה להתחיל איתו מסיבה כלשהי ונראה שזה עומד להתפתח לאנשהו לצערי הרב…

דרו גולאק מנצח את מוסטפה עלי, סדריק אלכסנדר וטוני ניס

דרו גולאק וטוני ניס באים במטרה שסדריק אלכסנדר או מוסטפה עלי לא ינצחו בשום מחיר ואפשר לומר שדי הלך להם. הקרב נגמר אחרי שגולאק גנב לאלכסנדר את הניצחון אחרי שהאחרון ביצע למבר צ'ק על עלי וגולאק דחף את אלכסנדר והצמיד את עלי.

לאחר מכן אליאס נכנס לזירה והתחיל לזמר לו כמו שהוא עושה תמיד אבל באמצע נכנס ברון סטרומאן ואליאס ברח מהזירה אבל ברגע שסטרומאן לא שם לב אליאס ניסה לתקוף אותו אבל לא הלך לו וסטרומאן התחיל לתקוף אותו אבל הוא ברח מהזירה, החזיר מלחמה ואפילו שבר עליו גיטרה וזה בכלל לא הזיז לו! לאחר מכן הושמעה המוזיקה של קיין ואז ראו את קיין מהמסך ואפשר לומר שהוא "הזהיר" את סטרומאן ממה שעומד להיות בהמשך.

אסקה מנצחת את אלישה פוקס

אחרי שהביסה את דנה ברוק שבוע שעבר בכמה שניות בלבד היפנית הבלתי מנוצחת נלחמת נגד מי שהייתה הקפטנית של ראו ב-SS ומביסה אותה אחרי ארמ-בר. לאחר הקרב סוניה דוויל, מנדי רוז ופייג' "אבסולושן" הקיפו אותה ואת פוקס אלא אסקה יצאה מהזירה וחזרה למאחורי הקלעים בחיוך. לאחר מכן פייג' אמרה לפוקס שאין לה מה לדאוג ושהיא אוהבת אותה מאוד (כמובן שהיא שיקרה) ושלושתיהן תקפו את פוקס. לסיכום: הקרב היה משעמם כי הוא בעיקר נועד כדי לקדם את אסקה אבל כן אהבתי את הסגמנט בזכות פייג'.

פין באלור מנצח את בו דאלאס (מלווה בקורטיס אקסל)

עבור פין באלור זה עוד קרב רגיל אבל עבור בו דאלאס זה קרב גדול שאם הוא מנצח בו הוא אמר שהוא יקדיש את הניצחון לדה מיז שבזמן הקרוב יהיה בצילומים בסרט. הקרב נגמר לאחר קופ דה גראס של באלור. לסיכום: יחסית לקרב כזה שהיה אמור להיות משעמם הקרב היה לא רע וכן הייתי רוצה לראות את בו דאלאס כמו שהוא היה בקרב הזה ופין באלור מצוין כרגיל.

השיחה בין בריי וויאט ומאט הארדי הייתה מאוד מיוחדת מכיוון שמאט הארדי הוא רשמית הפך ל-WOKENNNNNNNN. (זכויות השימוש במותג "Broken" עדיין במחלוקת משפטית בין מאט הארדי ו-Anthem, חברה ההפקה של TNA).

אליפות הזוגות של ראו: האלופים סזארו ושיימוס מנצחים את דין אמברוז וסת' רולינס

סת' רולינס ודין אמברוז מקווים לנצח בקרב החוזר את הבר ולזכות באליפות שנגנבה מהם בעוד שהבר יודעים שיעשו הכל כדי לשמור על האליפות. הקרב נגמר לאחר שסזארו הצמיד את אמברוז אחרי יוג'ינרי של ג'ו על אמברוז. בהתחלה הקרב נגמר אחרי פסילה של סזארו ושיימוס אבל אנגל חידש את הקרב והפך את זה ללא פסילות אז בא ג'ו ותקף את רולינס וביצע על אמברוז את התרגיל אבל ריינס הבריח אותו ופתאום משום מקום סזארו הצמיד את אמברוז ל-3. לסיכום: קרב טוב, אהבתי בקרב גם את הבר וגם את השילד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית