שומרי העיר: הפועל חיפה ניצחה 0:1 בדרבי וחזרה למקום הראשון

מסיבה בחיפה: הפועל ומכבי המקומיות נפגשו הערב לקרב פיקנטי במיוחד באצטדיון סמי עופר המפואר שטרם זכה לתצוגת עידוד שכזו במשחק דרבי. לראשונה מאז עונת האליפות, הגיעה הפועל חיפה כפייבוריטית מובהקת מול היריבה בירוק וגברה עליה בתום משחק רווי אירועים, בו הרבתה להתגונן מאז כבשה את השער היחיד במשחק (12') מנגיחה של גינסרי. חניכיו של ניר קלינגר אף ספגו שער חוקי מניקיטה רוקאביצה שנפסל בטענת נבדל שגויה, אך בסופו של דבר, היא שומרת על מקומה בפסגה וסוגרת מחזור נוסף כשהיא מסתכלת על הליגה מלמעלה עם 27 נק', בדיוק כמו האלופה הפועל באר שבע אותה היא מקדימה בהפרשי השערים. לא פחות מכך, יוצרת הפועל חיפה רצף של שני נצחונות ליגה רצופים על היריבה המרה.

מכבי חיפה אמנם יכולה לחוש מקופחת מאותו שער חוקי שנפסל בדקה ה71, אך חניכיו של גיא לוזון יודעים שהיו צריכים לעשות יותר על מנת לצאת מהדרבי הראשון לעונה עם נקודות. הירוקים הרבו לאיים על שער היריבה (10 איומים למסגרת), בעיקר לאחר כניסתם של מאור בוזגלו וניקיטה רוקאביצה, אך לא השכילו לכבוש ולהשיג נקודות במשחק שכנראה סתם את הגולל על חלום האליפות של הירוקים שוב, בשלב מוקדם מאוד של העונה ומתבססים במקום השמיני עם 15 נקודות בלבד, 12 נקודות מהפסגה. מה למו אלאך יש להגיד בנידון?

מצטיין: רדו גינסרי. משחק דרבי שמסתיים ב0:1 קטן חייב להיות חתום על שמו של כובש השער היחיד במשחק. הקשר, שהגיע מאלופת מולדובה, הסתנן בצורה נהדרת לרחבה אחרי כדור מצוין ששלח לו רוסלן ברסקי, הימם את הירוקים ולמעשה סגר את סיפור המשחק והדרבי כבר בדקה ה12.

נקודת המפנה במשחק: אותו שער של גינסרי שלמעשה קבע את תוצאת ההתמודדות ולאחריו הפועל חיפה התגוננה מול הלחץ של הירוקים והצליחה לשמור על שער נקי עד לסיום המשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

(צילום: שחר יגאל)

מהלך המשחק:

דקה 1: אלון יפת הוציא לדרך את הדרבי החיפאי הראשון לעונת 2017/18.

דקה 2: עומר דמארי מדביק כדור לראשו של סינטיהו סלליך שנוגח חלש לידיים של שוער המארחת.

דקה 5: רוסלן ברסקי מחלץ כדור ושולח את אלון תורג'מן שגובר על מאבוקה ובועט לפינה, גלזר הודף לקרן.

דקה 9: פעולה נאה של סלליך שמקבל כדור מקאיו. החלוץ חודר היטב לרחבה וסוחט הצלה מרן קדוש.

דקה 12: הפועל חיפה עולה ל0:1. ברסקי מקבל כדור שחולץ ע"י חנן ממן באגף, הקשר מגביה כדור לראדו גינסרי שמסתנן לרחבה, נוגח נהדר לרשת ומעלה את האדומים חזרה לפסגה. שער ראשון של הקשר המולודובי.

דקה 24: מכבי חיפה היתה קרובה לשוויון. חילופי מסירות רבים ברחבת הפועל חיפה מסתיימים במאבוקה שמגביה כדור לפינת הרחבה, קאיו נהנה משמירה לקויה של דור מלול, משגר נגיחה ומפספס את המסגרת. זה היה קרוב.

דקה 35: ורמוט מגביה כדור שמגיע לקוסטדינוב, הקשר לא מצליח להשתלט והפועל חיפה מרחיקה. מכבי חיפה נטלה את השליטה במרכז המגרש ומנסה ללחוץ את האדומים שנדחקים לשערם, אך המארחים בנתיים עומדים היטב ומסוכנים יותר בהתקפות המעבר. תכנית המשחק של קלינגר?

דקה 45: מאבוקה מעלה כדור חופשי, בן הרוש נוגח היטב לשערו של קדוש שהודף בקצות האצבעות. מזל גדול למארחים שכמעט ספגו רגע לפני השריקה לסיום המחצית.

מחצית בדרבי החיפאי. הפועל חיפה מובילה מאותו יתרון מוקדם בדקה ה12, כאשר מאז היא במגננה. מכבי חיפה שולטת (64%), לוחצת ומאיימת יותר אך לא מצליחה להבקיע את השוויון המיוחל ויורדת בפיגור. תצליח לחזור?

דקה 55: חילוף כפול במכבי חיפה. גיא לוזון לא מבזבז יותר מדי זמן ומעלה לכר הדשא את רוקאביצה ובוזגלו במקום קאיו ו-ורמוט. בוזגלו נשלח ישר לכדור חופשי מקצה הרחבה אחרי עבירה של גל אראל ובועט לידיים של רן קדוש. תצוגה נאה של השוער המחליף בשורות המארחת.

דקה 61: הזדמנות גדולה להפועל חיפה להכפיל את היתרון. בן בסט מנער את המגן השמאלי של מכבי חיפה ומקפיץ מעל גלזר שבמזל גדול מונע שער.

דקה 62: רן קדוש ממשיך ללהוט: מאור בוזגלו המחליף בועט היטב, השוער הודף מצוין.

דקה 67: דקות מצוינות של מכבי חיפה שהתעוררה מאוד בעקבות כניסתם של מאור בוזגלו וניקיטה רוקאביצה. אקס הפועל ב"ש מוסר לרוקאביצה, החלוץ מוסר לעומרי בן הרוש שבועט סמוך לקורה. מכבי חיפה עוד תצטער על כל ההחמצות הללו?

דקה 71: הירוקים קופחו: שער חוקי של ניקיטה רוקאביצה נפסל בטענת נבדל מוטעית. סלליך מציב את החלוץ למצב של אחד על אחד מול רן קדוש שסופג, אך השופט פוסל את השער.

דקה 79: מאור בוזגלו מקשית כדור לתוך הרחבה, קהת מוסר לרוקאביצה שמחמיץ ברשלנות מול רן קדוש.

דקה 90: 5 דקות תוספת זמן. מכבי חיפה המיואשת מנסה למצוא את הנוסחה שתוציא אותה לפחות עם נקודה דרמטית.

סיום המשחק. הפועל חיפה מנצחת 0:1 בדרבי וחוזרת למקום הראשון בטבלה.

הרכבים:

הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, גל אראל, גבריאל תאמאש, שמואל שיימן, רדו גינסרי, רסמוס שסטס (לירן סרדל, 81), רוסלן ברסקי, חנן ממן, עדן בן בסט, אלון תורג’מן (מקסים פלקושצ'נקו, 76).

מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, עומרי בן הרוש (אתנסיאדיס, 87), רועי קהת, גיאורגי קוסטדינוב, סינטיהו סלליך, קאיו (ניקיטה רוקאביצה, 55), גילי ורמוט (מאור בוזגלו, 55), עומר דמארי.

(מתוך עמוד הפייסבוק של מנהלת הליגות לכדורגל)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort