פור- פאן: פרפאן הלוהט נתן ללוקומוטיב 1-0 יקר על קאזאן הפער בפסגה נותר 6'

המחזור ה 19 בליגה הרוסית, מפגש מסקרן בין מוליכת הטבלה, לוקומוטיב מוסקבה, מול רובין קאזאן.
לוקומוטיב מגיעה למשחק הערב ממרומי הטבלה, מהמקום הראשון, הקבוצה נמצאת במומנטום מעולה, 3 ניצחונות רצופים, כולל אחד חשוב מאוד בליגה האירופית, שם עשתה צעד נוסף וחשוב בדרך להעפלה לשלב הבא, היום היא תנסה לברוח מהקבוצות הדולקות אחריה, צסקא וזניט, שניצחו המחזור וצמצמו את הפער.
מנגד ניצבת לה רובין קאזאן, הקבוצה נמצאת במומנטום רע מאוד, ניצחון 1 בעשרת המשחקים האחרונים שלה, כאשר התקפת קאזאן, סופרת כבר 3 משחקים ללא שער זכות ו2 שערי זכות בלבד בשבעת המשחקים האחרונים שלה, היום מול הראשונה בטבלה, היא תנסה להפתיע אותה ואולי לצאת לדרך חדשה.

המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר רובין קאזאן היא היוזמת יותר והיא זאת שמפעילה לחץ על שערה של לוקומוטיב, וכבר בדקה ה 5', באואר עם פריצה אדירה, חדר לרחבה ובעט חזק, אך הכדור שלו נבלם והורחק לקרן, מזל גדול בפתיחה ללוקומוטיב.
דקה 13' החמצה גדולה של המארחים, כדור חופשי הוגבה טוב לרחבה, מצא את ראשו של אזמון, החלוץ מ 5 מטרים, הצליח לנגוח החוצה, לוקומוטיב נחלצת.
דקה 20' קאקטאס המגן הימני של קאזאן לקח כדור לבד, טייל לכיוון רחבת האורחים ושיחרר בעיטה חזקה על סף הרחבה, הכדור שלו חלף על פני הקורה, שוב מזל ללוקומוטיב, שכלל לא הגיעה למשחק עדיין.
דקה 40' התקפה מתפרצת של קאזאן, נאביולין המגן קיבל כדור באגף, הגביה כדור מדוד לראשו של אזמון, החלוץ עלה גבוה מעל ההגנה של לוקומוטיב, אך הנגיחה שלו הלכה מעל השער.
המחצית הראשונה מסתיימת לה בתוצאה מאופסת, קאזאן מנסה ויוזמת, היא גם מסוכנת יותר אך לא מצליחה למצוא את הרשת, האורחים ממוסקבה עדיין לא הגיעו למשחק והם ללא בעיטה לכיוון שערו של דזנייב.

המחצית השניה נפתחה וסמין שלא מרוצה מהיכולת של חניכיו במחצית הראשונה, ביצע חילוף כפול כאשר גם אדר הפורטוגלי עלה למחצית השניה.
דקה 55' הזדמנות ראשונה לאורחים ממוסקבה שפתחו לא רע את המחצית השניה, כדור חופשי הוגבה לרחבה ומצא את ראשו של פרפאן החלוץ נגח מקרוב והנגיחה נבלמה, הגנת קאזאן הרחיקה לקרן, זה עדיין לא נגמר אדר עלה מעל כולם לכדור הקרן והכדור שלו ממש שפשף את הקורה, בנסיון הראשון שלה לוקומוטיב כמעט וכובשת.
דקה 62' המארחים ניצלים ממבוכה, נסיון הגבהה של ליסוב, עבר את כל ההגנה וכמעט נכנס מעל דזנייב, השוער היה עירני והצליח להדוף לקרן, מזל גדול לקאזאן.
דקה 65' לוקומוטיב בשליטה מוחלטת בדקות אלו והיא קרובה לשער, כדור עומק של מירנצ'וק, חתך את כל הגנת קאזאן והגיע אל פרננדס, הקשר נותר לבדו מול דזנייב, אך בועט ברשלנות כדור חלש החוצה, המארחים שוב נחלצים.
דקה 70' האורחים ממשיכים לחפש את השער, מנואל פרננדס הגביה כדור מהאגף למרכז הרחבה, אדר הראשון להגיע אליו, החלוץ נגח כדור טוב אך הכדור עלה מעל השער, כמה שזה היה קרוב.
דקה 79' מכה קשה לקאזאן, פרפאן נשלח לכדור ארוך קדימה, סזאר נבאס שנותר אחרון בהגנה, הכשיל את החלוץ והשופט הראה לו את הכרטיס האדום, ככל הנראה מנע שער ודאי לזכות לוקומוטיב.

דקה 87' המחצית השנייה התנהלה בשליטה מוחלטת של לוקומוטיב ועכשיו היא באה על שכרה, הגבהה של נהדרת של ליסוב, מצאה את ראשו של מי אם לא, ג'פרסון פרפאן, החלוץ התרומם נהדר ונגח פנימה לפינה הימנית של דזנייב, לשוער לא נותר דבר לעשות ולוקומוטיב השיגה את היתרון היקר שלה 1-0 לוקומוטיב.

פרפאן שנמצא בתקופה נהדרת ואחראי בעצמו על התוצאות הטובות שעשתה לוקומוטיב לאחרונה, נתן לה את הניצחון היקר הזה והשאיר את הפער בפסגה על 6 נקודות, לוקומוטיב במשחק לא גדול שלה מנצחת, קאזאן יכלה להוציא יותר מהמשחק ותנסה לעשות זאת במחזורים הבאים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

הרכבים: לוקומוטיב מוסקבה- אנטון קוצ'נקוב, ויטלי דניסוב (מיכאיל ליסוב 46'), טאראס מיכליק, סולומון קבירווליה, פז'קינוביץ', אלכסיי מירנצ'וק, איגור דניסוב, אלקסנדר קולומייצב, אנטון מירנצ'וק (אדר 46'), מנואל פרננדס, ג'פרסון פרפאן.

רובין קאזאן- סוסלאן דזנייב, מיז'ו קאקטאס, סזאר נבאס, אלמיר נאביולין (ריפאת זמלטינוב 90'), מוריץ באואר, יאן מ'וויה, רוסלאן קמבולוב, פדור קודריאשוב, מקסים קאנוניקוב, מאגומד אוזדואב, סרדר אזמון (איגור סורוקין 84').

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית