רוסיה: לקומוטיב ממשיכה לנצח ומתקרבת אל האליפות, ספרטק נוקמת בזניט

במשחק ללא ספק המרכזי של המחזור ה-18 בליגה הרוסית נפגשו שתי יריבות שמאוד לא מחבבות אחת את השניה בלשון המעטה ומשחק הזה שווה להן יותר משלוש נקודות – ספרטק מוסקבה אירחה את זניט בביתה. בשביל ספרטק זה משחק קריטי בכמה מובנים – דבר ראשון קבוצה היתה חייבת להחזיר לקבוצה מסנט פטרסבורג לאחר ההפסד הכואב בסיבוב הראשון במשחק חוץ שספרטק מחזיקת התואר הפסידה 5-1. עוד סיבה לנצח היום היא כמובן המירוץ לאליפות וספרטק כרגע לא נמצאת בו, היא לקראת המשחק נמצאת בפער של 11 נקודות מלוקומוטיב שבמשחק שלה במחזור הזה ניצחה, והיתה חייבת את הניצחון הזה בשביל להמשיך במרדף. העונה ספרטק פתחה ממש רע וכרגע היא רק במקום ה-5, אך עכשיו הקבוצה מגיעה לאחר 10 משחקים ללא הפסד בליגה ועם רצף של 2 ניצחונות, אך מבחינת הקמפיין באירופה בשביל להגיע לשמינית הגמר ספרטק חייבת לנצח באנפילד את ליברפול אחרי שבאמצע השבוע השיגה רק תיקו ביתי נגד מריבור. זניט להפך בקמפיין בליגה אירופית עם הרכב משנה ניצחה את ורדאר ועלתה ממקום ראשון בביתה, והיום היא היתה אמרוה להיות פחות עייפה מספרטק. אך בליגה נזיט בתקופה אחרונה נראתה לא טוב לאחר רצף של חמש תוצאות תיקו, אך במחזור האחרון היא הצליחה לנצח ובגדול את טוסנו והיום היא מוכנה לתת קרב רציני נגד האלופה. מבחינת הפצועים עדיין לא כשיר שוער הראשי העונה אצל זניט לונב ובמקומו פתח לודיגין בנוסף ב"מרפאה" עדיין פאיזולין ושאטוב. אצל ספרטק פצועים שחקני ספסל לרוב – טימופייב, טיגייב ואננידזה. אחד ההפתעות הכי מעניינות של ההרכבים הפותחים היתה הופעת בכורה של ז'ירקוב בליגה.

הרכבים:

ספרטק מוסקבה: סליחוב, אישצ'נקו, דז'יקייה, בוקטי, קומברוב(קוטפוב דק' 90+1), סמדוב(זובנין דק' 46), פרננדו, גלושקוב, פרומס, זה לואיש, אדריאנו(פשאליץ' דק' 76)

זניט: לודיגין, סמולניקוב(דז'ובה דק' 65), איבאנוביץ', ממאנה, קרישיטו, קוזיאיב, פארדס, קרנביטר(ריגוני דק' 35), ז'ירקוב, פולוז(דריוסי דק' 79), קוקורין

המשחק נפתח באווירה נהדרת באצטדיון של ספרטק והוא היה מלא, גלושקוב ביצע ניסיון ראשון עם בעיטה מחוץ לרחבה, אך ה"כוונת" של השחקן עדיין לא היתה במקום והכדור עבר מחוץ למסגרת בדקה ה-7. בדקה ה-15 ספרטק מצליחה לכבוש, לאחר מסירה מצויינת של אדריאנו לגלושקוב שבעט ולודיגין עדף, אך הכדור החוזר שבעט אדריאנו היה מנבדל ושערו נפסל. ובדקה ה-20 ספרטק כבשה שער חוקי! סמדוב נגח מצויין לפינה רחוקה(בין השערים הבודדים שלו עם הראש) לאחר הגבהה של קומברוב מצד ימין 0-1 מוצדק לספרטק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
סמדוב מפתיע את ההגנה של זניט וכובש לאחר הנגיחה (קרדיט:twitter)

עברו 10 דקות מהשער הראשון שזניט ספגה והיא ספגה שוב! הפעם זה שער של אדריאנו שהתחיל את ההתקפה בדרך התמסר עם סמדוב שהעביר לזה לואיש שעם העקב החזיר ללואיס אדריאנו שבעט כדור מסובב מחוץ לרחבה מושלם לפינה של לודיגין 2-0 בדקה ה-30 לאיפה נעלמה זניט? 

אדריאנו להט בהתקפה של ספרטק וכתוצאה כבש שער מצויין (קרדיט:twitter)

מנצ'יני הגיב מיד והוריד מהמגרש את קרנביטר והעלה את ריגוני ומיד לאחר החילוף זניט כבשה! פולוז הגביה את הכדור, ג'יקייה נגח אותו מחוץ לרחבה והוא הגיע לקרישיטו שהחליט לבעוט ולמזלו הכדור פגע בסמדוב שבילבל את השוער והכדור נכנס לרשת 2:1 וזניט חזרה למשחק בדקה ה-35. 

בדקה ה-40 פרננדו בחן את לודיגין מבעיטה חופשית מלמעלה לכשלושים מטר, אך לודיגין תפס את הכדור בלי שום בעיה. בדקה ה-45 קוקורין חטף כדור ומסר לז'ירקוב שהרים את הכדור אל החלוץ, אך קוקורין ממטרים בודדים לא הצליח לנגוח את הכדור לרשת, אלא לקורה.

במחצית השנייה זניט פתחה טוב יותר ובדקה ה-51 תוך שתי דקות יצרה 2 מצבים גם בזכות העשן שיצרו אוהדים ששישבו את הראייה של השוער, אך פעמיים סליחוב הציל את קבוצתו – פעם ראשונה לאחר בעיטה מצויינת של פארדס שבעט מחוץ לרחבה למסגרת, אך השוער הדף את הכדור למרות קשיי הראייה. פעם נוספת הוא תפס את הכדור לאחר נגיחה של קוקורין בהתקפה לאחר מכן. זובנין נכנס מצויין למשחק ומסר כדור מצויין לפרומס, שבעט ממצב טוב בתוך הרחבה, אך לודיגין היה במקום והצליח לקחת את הכדור של ההולנדי. בדקה ה-65 למגרש עלה אקס של ספרטק ארטיום דזיובה, החלטה טובה של מנצ'יני בשביל להציל את המשחק ולהוסיף שחקן עם המון מוטיבציה על המגרש. בדקה ה-72 קוקרין שוב לא הצליח לנגוח את הכדור לרשת למרות שהיה ממש לבד ברחבה לאחר הגבהה של קרשיטו. בדקה ה-76 גם פארדס ניסה לכבוש מחוץ לרחבה, אך בעט את הכדור לשמיים. פרננדו בדקה ה-85 החליט ליצור עוד יותר צרות לקבוצתו וקיבל כרטיס צהוב שני ואדום על פאול שטותי, ו"בזכותו" היה ספק שספרטק תצליח לשמור על היתרון עד השריקת הסיום. בדקה ה-90+1 נפצע קשה קומברוב ובמקומו נכנס קוטפוב. ובדקה ה-90+8 ספרטק מנצחת את המשחק! פרומס התחיל את המתפרצת מסר לזה לואיש שפרץ ביחד עם פשאליץ' לרחבה, הברזילאי מסר לקרואטי שהיה לבד ליד הקורה הרחוקה ופשאליץ' הקפיץ את הכדור מעל הלודיגין לרשת 1:3 לספרטק.

פשאליץ' כובש שער המכריע ומעניק את הניצחון לספרטק (קרדיט:twitter)

ניצחון סופר חשוב של הקבוצה שנכנסת למירוץ לאליפות ועולה למקום הרביעי ומצמצמת את הפער מלוקומוטיב ל7 נקודת.

במשחק הנוסף לוקומוטיב במשחק חוץ אחד הקשים ברוסיה בחבארובסק לוקומוטיב מנצחת את סק"א חבארובסק 2:1. ל"לוקו" כבש פרפאן בדקה ה-90+4 ובנוסף היה שער עצמי של קהרבקו בדקה ה-15 ואת השער של סק"א כבש פדוטוב בדקה ה-17

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort