מד כוח שבוע 11: לעולם לא לומר לעולם לא

שבוע נוסף עבר, ותמונת הפלייאוף מתחילה להתבהר, עם 6 שבועות לפלייאוף עדיין אין קבוצה שהבטיחה את מקומה רשמית, ואין עוד קבוצה שאיבדה את מקומה רשמית. כן כן אוהדי הבראונס, יש לכם עוד סיכוי, אבל צריך שתנצחו כל משחק פלוס 40 תוצאות שונות הכוללות 2 שיוויונות. אחד הדברים החשובים לזכור לאחר השבוע זה שלעולם אסור לשפוט מוקדם מדי: שביג בן לא במיטבו, שהגנת הפאטס מותשת, שאי אפשר לחזור ולנצח מפיגור ב15, שהחלשים ינצחו  את הצ׳יפס האימתניים, אסור…

בכל מקרה, מד הכוח התבלגן מחדש, כמידי שבוע, אין נפילות או עליות רציניות מדי אבל ישנם אכזבות ומפתיעות חדשות. בואו נעיין יחדיו:

1. פילדלפיה איגלס (9-1) (+-0)
ניצחון בדאלאס מוביל את הנשרים להשאר ראשונים בדירוג עוד שבוע. היו המון גיבורים אבל כולם פעלו באמת במחצית השנייה. לאחר פיגור 9-7, פילדלפיה כבר לא הפסיקה לעשות צרות ליריבת הבית: שלושה חטיפות לדאק פרסקוט ופאמבל מצויין של דרק בארנט על פרסקוט שהוביל לטאצ׳דאון הגנתי. רצף 8 הנצחונות יוכל לגדול ל9 עם ניצחון מול שיקגו ברס בשבוע הבא.

2. פיטסבורג סטילרס (8-2) (+-0)
ביום חמישי המכסחה של פיטסבורג התחילה לפעול, רות׳ליסברגר מסר ל4 טאצ׳דאונים כאשר שלושה מהם לאנטוניו בראון שהביא משחק לפנתיאון עם 144 יארדים ב10 תפיסות. ההגנה ייאשה את מרכוס מאריוטה ל4 חטיפות כאשר מרביתם הגיעו מייאוש. הסטילרס שהושפלו מול יריבתם הקשים כעת של הטייטנס, הג'גוארס, החליטו לנקום על חשבון טנסי. בשבוע הבא יתרחש קרב חוזר של סופרבול 45 מול הפאקרס, רק שהפעם – אהרון רודג׳רס פצוע.

3. ניו אינגלנד פטריוטס (8-2) (+-0)
אצטדיון אזטקה שבמקסיקו סיטי חווה מורלים וצעקות עידוד לטום בריידי המהולל ששוב בגיל 40 מוצא את עצמו שולט במשחק כולו: 30 השלמות מ37 ל339 יארדים ו3 טאצ׳דאונים, יוצא דופן. למרות הניצחון הגדול שלהם, שני שחקנים נכנעו לאקלים המייבש של מקסיקו: דני אמנדולה וסטפון גילמור. אולי חוסר האוויר זה מה שהוביל לשער שדה מטורף ממרחק 62 יארדים של סטיבן גוסטאוסקי, שיא ניו אינגלנד בשער השדה הרחוק בהיסטוריית המועדון. ב5 מ6 המשחקים הבאים, הפאטס ישחקו מול יריבי הבית, ראשונים יהיו מיאמי דולפינס בשבוע הבא.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

4. מינסוטה וייקינגס (8-2) (+1)
בהתקדמות המסעירה של הויקינגים בכדי לשלוט בבית הפצוע שבו הם נמצאים, הם מצליחים להתגבר על אחד המכשולים היותר קשים. קייס קינום גנב לקבוצתו הקודמת לספוג הפסד מכוער מאוד, המזכיר את הראמס של שנה שעברה. מול ההתקפה המובילה בנקודות, הגנת הוייקינגס אפשרו לראמס אך ורק 7 נקודות. לטאביוס מארי יצא כשחקן ההתקפי המשמעותי במשחק כאשר רץ 15 פעמים ל95 יארדים ו2 טאצ׳דאונים. מינסוטה שכעת ברצף 6 נצחונות תתחרה בחמישי הקרוב נגד הקבוצה האחרונה שניצחה אותה – יריבת הבית מדטרויט, הליונס.

5. ניו אורלינס סיינטס (8-2) (+1)
כל שהתעניינתי לראות בקאמבק המפחיד של הסיינטס על הרדסקינס זה אם זה היה מאת׳יו סטאפורד מתחת לפרצופו של דרו בריס. הסיינטס השלימו קאמבק רציני וחשוב לבטח את רצף 8 הנצחונות שלהם ואת מיקומם הרציני בדרך לפלייאוף. דרו בריס בשני הדרייבים האחרונים לרבע הרביעי השלים את כל 11 המסירות שמסר ל164 יארדים, ואלבין קמארה קיבל את הזכות להשוות את המשחק ב31-31 ולבסוף להכריע ניצחון בהארכה. הסיינטס נראים מצויין, אך כעת עליהם לשמור על הרצף המשוגע שלהם – ראמס בשבוע הבא צריכים את המשחק הבא הרבה יותר מהם.

6. לוס אנג'לס ראמס (7-3) (-2)
רצף 4 הנצחונות המרשימים של הראמס נקטע על ידי קבוצה שניצחה אותם בצורה בה הייתה מנצחת כל אחת מהארבעה שהפסידו לה. טוד גרלי הוגבל ל37 יארדי ריצה כאשר 20 מהם בכלל בדרייב הראשון של המשחק בו הוא גם הבקיע את הטאצ׳דאון היחיד של הראמס. החדשות הטובות – הם עדיין בראש בית הNFC מערב בזכות ההפסד של סיאטל לאטלנטה, החדשות הרעות – הם מתחרים נגד הסיינטס הלוהטים בשבוע הבא.

7. קארולינה פאנתרס (7-3) (+1)
זהו השבוע החופשי האחרון של כל הקבוצות באשר הם, וכעת הפאנתרס יקבלו את הג׳טס כסיפתח ל6 השבועות האחרונות לעונה. פאנתרס צריכים לנסות להכריע ביניהם לבין הסיינטס על ראשית הבית, וכעת עם ההגנה הטובה שלהם, אין שום צל של ספק שיהיה מעניין לראות כמה חזק ישחקו מולם, רק שלא ידחפו להם איזה הפסד כמו מה שעשו הברס לפני מספר שבועות.

8. ג'קסונוויל ג'גוארס (7-3) (+1)
למרות שהגנת ה"סאקסונוויל" גרמה ל5 איבודים, עדיין היה הפרש לא גדול ביניהם לבין הבראונס במשחק. טלבין סמית׳ החזיר את אחד האיבודים לטאצ׳דאון וכך אפשר עוד יותר להתרגז על בלייק בורטלס שמסר לטאצ׳דאון רק ברבע הראשון. עד ה3 דקות האחרונות היה יתרון 3 לג׳אגס, וזה דבר מסוכן מאוד. הג׳גוארס המפתיעים כעת אוחזים בגאווה רצף 4 נצחונות, הובלה בביתם המסובך, ומשחק שבוע הבא מול הקארדינלס המאכזבים.

מכה מרה – אלבין קמארה חוגג את הטאצ׳דאון שהשווה את המשחק (Zimbio)

9. קנסס סיטי צ'יפס (6-4) (-2)
בצער רב ויגון נכנסה קבוצה חדשה לרשימת החנוקות, ולא יאמן שהיא אותה קבוצה שכיסחה את אלופת הסופרבול בליל פתיחת העונה. הצ׳יפס הפסידו לג׳ייאנטס במשחק חסר טאצ׳דאונים, בו היה נראה כאילו התקדמותו של אלכס סמית׳ נראתה כמנופצת, ואילו תיאוריית הויתור של הג׳ייאנטס נשמעה כמשכנעת לצ׳יפס לא לעשות את הליטושים הנכונים תוך כדי המשחק. הצ׳יפס לא יכולים לוותר על המיקום שלהם בפלייאוף כרגע ולכן, מול באפלו יש חובה לנצח.

10. אטלנטה פאלקונס (5-5) (+2)
הבז החנוק עוד מקבל הזדמנות לכפר על מעשיו, ניצחון צמוד מאוד על הסיהוקס בסיאטל נותן עוד חיים למאכזבים. אדריאן קלייבורן עוד לא נרגע משבוע שעבר והשיג טאצ׳דאון לאחר איבוד כדור של ווילסון במהלך אכזר מבחינת ווילסון שנמחץ על ידי טאקריסט מקינלי וקורטני אפשוע. אטלנטה צריכה למחוץ ולא להמחץ תוך כדי, ועל כן אסור להכנע לטמפה ביי שבוע הבא בשום מחיר.

11. דטרויט ליונס (6-4) (+2)
דטרויט ברצף מורעל בתקופה האחרונה וכדאי להם מאוד להיות כך, במידה ויפסידו לוייקינגס בחמישי נראה כאילו הם יצטרכו להיאבק מול שאר הקבוצות על מקום בוויילד קארד. העובדה שהגנת הליונס ויתרה המון להתקפת הברס, רק תמשיך להדאיג, אך ההגנה צריכה לבוא רצינית בחמישי מול מינסוטה בכדי לאיים באמת.

12. סיאטל סיהוקס (6-4) (-1)
ראסל ווילסון הוביל ביארדי מסירה ומסר גם ל2 טרצ׳דאונים וביארדי ריצה וטאצ׳דאון ריצה אחד בהפסד מול הפאלקונס, אבל גם יכולנו לחוש בבעיה נוספת – היעדרותם של ריצ׳ארד שרמן וקאם צ׳אנסלור בהגנת הסיהוקס. בליירוואלש פספס את ההזדמנות להשוות את המשחק על 34 לשתי הצדדים, על בעיטה לא מוצלחת לשער שדה של 52 יארדים. סיאטל יתנחמו שבוע הבא במשחק מול הניינרס, אם רק ידעו איך לשחק בהגנה העמוקה יותר טוב.

13. טנסי טייטנס (6-4) (-3)
כך נגמר לו רצף ארבעת הנצחונות של הטייטנס. טנסי נראו אבודים כל כך ברבע האחרון, משהו שהרס להם את כל המאמץ הטוב שבו השקיעו לפני כן: ריצת טאצ׳דאון של מריוטה, פלוס מסירה של 75 יארדים לטאצ׳דאון של רישארד מאת׳יוס, אבל זה לא היה מספיק בכדי לעצור את התקפת הסטילרס שסוף סוף הראתה סימני חיים השבוע. טנסי תתחיל רצף חדש של משחקים קלים כאשר בראשו משחק נוסף מול הקולטס בשבוע הבא, ולאחר מכן יארחו את הטקסנס חסרי ווטסון, הקארדינלס חסרי פאלמר, והניינרס חסרי הסיכויים.

14. בולטימור רייבנס (5-5) (+4)
זו הפעם השלישית העונה שהרייבנס משתיקים לגמרי קבוצה מלהבקיע נקודות, וזו הפעם השלישית שמדובר בקבוצה שבצרה. רייבנס ללא ספק נותנים פייט רציני על מקום בפלייאוף, והסיכוי שלהם לקבל את זה גדול, אבל ההגנה המפחידה שלהם בהרבה יותר נחשבת מההתקפה המבחילה שלהם. גם כאשר ראינו כי התקפת הפאקרס חסרת רודג׳רס איבדה את הכדור 5 פעמים, פלאקו לא נתן ביצוע מספיק טוב. הרייבנס יוכלו להשתיק עוד קבוצה שאיבדה את הקוורטרבק הפותח שלה – יוסטון טקסנס.

15. לוס אנג'לס צ'ארג'רס (4-6) (+2)
ובשקט בשקט, עונתם של הצ׳ארג׳רס עוד יכולה להסתיים במקום בפלייאוף. משחק מצויין בו ניצלו כל דקה של ניית׳ן פיטרמן של הבילס על המגרש, הוביל לניצחון רומס על הבילס. הצ׳ארג׳רס כרגע שתי נצחונות מתחת לצ׳יפס ועוד הכל פתוח. משחק מול הקאובויס בחמישי יוכל לסדר להם את העניין, עכשיו כשחצי מההתקפה של דאלאס, זיק אליוט, לא ישחק.

16. אוקלנד ריידרס (4-6) (+-0)
הריידרס שבכל שנה משחקים משחק אחד במקסיקו סיטי, הושפלו בפעם הראשונה שם ועוד לזוכי הסופרבול האחרון. בקבוצה שכבר התרגלה למעט נסיונות ריצה בעיקר בגלל מארשון לינץ׳, דרק קאר נכנע למשחק מסירה אינטנסיבי שהצליח למצוא את הטאצ׳דאון הראשון שלו רק בתחילת הרבע האחרון. ריידרס איבדו את הכדור פעמיים ונכשלו פעמיים בדאון רביעי, מה שמנע מהם להתקדם ולהבקיע. בשבוע הבא ייתחרו הריידרס בקבוצה נוספת שהושפלה חזק מהפאטס – הברונקוס.

לא רגוע – קלייבורן עדיין חם משבוע שעבר (Atlanta Falcons)

17. דאלאס קאובויס (5-5) (-3)
במקום לצמצם את ההובלה של האיגלס בבית ל2 משחקים, דאלאס הגדילו אותה ל4. אי נוכחותו של אליוט המשיכה להשפיע גם השבוע, וכך גם אי נוכחותו של טיירון סמית׳. בהגנה קשה מאוד גם כן בלי שון לי המצויין, מאתר הטאקלים החזק של הקבוצה. דאלאס רחוקה מהפלייאוף והפעם בצורה ניכרת, בהעדרות זיק הם כעת 0-2 וחסרי ישועה כאשר מדובר בהזזת הכדור. אולי הנחמה תבוא בחמישי מול הלוס אנג'לס צ'ארג'רס.

18. וושינגטון רדסקינס (4-6) (-3)
קירק קאזינס יצא מהמשחק הזה גיבור לא משנה בכמה הקבוצה שלו הפסידה: הבחור מסר 22 מסירות מ32 ל322 יארדים ו3 טאצ׳דאונים. סאמחה פרין גם הביא משחק חזק עם 117 יארדי ריצה וטאצ׳דאון ריצה ב23 נסיונות. אך למרות המאמץ הרב וההשקעה להוביל, הוכרע המשחק ב11 הדקות האחרונות של המשחק. לרדסקינס יש עוד סיכוי להעפיל לפלייאוף, הרבה בזכות העובדה שעוד לא שיחקו מול הג׳ייאנטס. בחמישי הקרוב חלקו השני של המשפט הקודם יהיה לא רלוונטי.

19. סינסינטי בנגלס (4-6) (+2)
בתחרות מי הקבוצה הפחות מאכזבת, הבנגלס ניצחו. אנדי דלתון היה מצויין, ולעיתים קשה לי להעביר עליו ביקורת חיובית, אבל מצויין למרות הלחץ מההגנה ה"כה אימתנית" של הברונקוס: 3 טאצ׳דאונים וללא חטיפות והשלמת 60 אחוז מהמסירות. איי ג׳יי גרין תפס טאצדאון אחד, אבל חצי מאי ההשלמות של דלתון היו לעברו, טעות שלו או טעות של דלתון זה לא משנה, צריך יותר מהלכים לכיוונו של גרין ולרדיוס נכון בו הוא יכול באמת לתפוס. מול הבראונס הבנגלס יוכלו לצבור מומנטום שוב, כיף להם שהם יכולים ליצור רצף נצחונות קליל כזה.

20. יוסטון טקסנס (4-6) (+-0)
קאמבק ברבע הרביעי על ידי שני ריצות לטאצ׳דאון של הרנינגבק המחליף ד'אונטה פורמן הובילו לניצחון ראשון ללא דישון ווטסון. כמובן שמדובר בעוד קבוצה מסכנה שחסר לה את הקוורטרבק הפותח שלה, אבל תמיד זה נותן מוטיבציה, כגון הג'ייאנטס השבוע. בזכות האומץ של מאמן הקארדינלס, ברוס אריאנס, שהחליט ברבע הרביעי לנסות להמר על נסיון רביעי ליארד אחד. טעות שהוא התחרט עליה, וזה העניק לטקסנס את הניצחון המרמתוק. שבוע הבא ייתחרו מול הרייבנס, קבוצה שזוכה לשחק מול כמעט כל קבוצה פצועה השנה (נצחונות על הפאקרס, דולפינס והריידרס שהיו מול קוורטרבקים מחליפים) בכל מקרה.

21. באפלו בילס (5-5) (-4)
באפלו כרגע היא הקבוצה עם אחת מהסיבות הלא כל כך מובנות להפסדיה. ניית׳ן פיטרמן שהוכרע לפתוח השבוע, מסר ל5 חטיפות במחצית הראשונה והוחלף לטיירוד טיילור שהיה הרבה יותר יציב. המאמן הראשי מקדרמוט אמר שהוא "לא מצטער על הבחירה (בפיטרמן לפתוח) אבל מצטער על התוצאות בשטח", משפט חכם ומסקרן מאוד. את מוחו המרתק של מקדרמוט נוכל לראות גם בשבוע הבא מול הצ׳יפס, אולי הפעם הוא לא יצטער.

22. טמפה ביי באקנירס (4-6) (+4)
הבאקס קופצים 4 מקומות ברשימה למרות שכמעט ולא הגיע להם. הסיבה היא כי ארבעת הקבוצות מתחתיה כעת מתקשות יותר למצוא נצחונות. בתחילת העונה אמרתי כהשערה בולטת צינית שג׳יימיס ווינסטון ייעדר והבאקס יעפילו לפלייאוף בזכות רייאן פיצפאטריק, כרגע יש צ׳אנס לציניות שלי להפוך לאמת לאחר רצף הנצחונות תחתיו, אבל סביר להניח שזה לא ייקרה. משבוע הבא הבאקס ייפגשו מול קבוצות ללא מאזנים שליליים, תחילה באטלנטה.

23. דנבר ברונקוס (3-7) (-1)
ההתקפה של דנבר היא כרגע כלום, ולא משנה אם שבוע הבא פאקסטון לינץ׳ יחליף את אוזוויילר שהחליף את סימיאן. 3-7 זה מאזן של להתחיל להתקדם לעבר שיפור רציני בשנה הבאה, ומאז החתמת פייטון מאנינג לקבוצה שהביא להם את הסופרבול לפני שנתיים, לא הייתה שינוי טוב למדי על ידי ג׳ון אלוויי. שבוע הבא משחק מול הריידרס, אולי תתחילו להרוס גם לקבוצות אחרות עונות כמו שעשיתם לעצמכם ב6 השבועות האחרונים.

24. גרין ביי פאקרס (5-5) (-1)
חמישה איבודים בהפסד החמישי והמצמרר של הפאקרס. המאזן עוד איכשהו נטרלי, אבל ברנט האנדלי עדיין שלילי. דאבנטה אדאמס קידם את הפאקרס תוך כדי שמונת תפיסותיו ל126 יארדים, מלבדו אולי חטיפה אחת שנגרמה לפלאקו הייתה גאוותם היחידה של הפאקרס. את הכשלון שבא לאחר הפציעה של רודג׳רס עדיין נראה קל לתקן אודות למאזן ה4-1 שרודג׳רס הביא, אבל ברנט האנדלי עדיין לא מוכן מספיק. מול הסטילרס בקרב "ערב יום ראשון" תוכלו לראות עד כדי כך כמה.

טפויה טפויה חמסה – ניית׳ן פיטרמן עם החטיפה החמישית שלו למשחק (247Sports)

25. שיקגו ברס (3-7) (-1)
טרוביסקי נעזר המון בג׳ורדן הווארד וטאריק כהן בכדי להתקדם איכשהו לניצחון, אחוזי ההשלמה שלו עוד לא מספיקים להוכיח את ייעולו וכך גם כמו יארדי המסירה שהוא שם מידי שבוע, אבל הברס אשכרה היו 3 נקודות מלהפתיע שוב. הקבוצה הפצועה הזו עדיין מצליחה לאיים על כל קבוצה בשטח, בין אם מדובר בסטילרס או בפאנתרס, אבל זו עונה שנועדה לבגר מעט את טרוביסקי ולהרגיל אותו, ואולי לשפר עמדות כאלה ואחרות כגון יחידת התפיסה המקוללת שלהם. שבוע הבא מול האיגלס, נראה כמה יפתיעו מולם.

26. מיאמי דולפינס (4-6) (-1)
שודדי הים שלטו בחופי מיאמי השבוע, אבל עד השניות האחרונות של המשחק היה לדולפינס דרך לנצח. מאט מור, שהחליף את ג׳יי קאטלר לאחר מה שהגדירו הצוות הרפואי כ"זעזועי מוח", בא והשווה את המשחק לתוצאה 20-20 לאחר רשלנויות של הבאקס. את הדרייב האחרון של הבאקס הם לא הצליחו למנוע, ובכך קיבלו את אותו הL בפעם הרביעית ברציפות.  מיאמי שצריכים להתמודד עם לו"ז של קבוצה מקום שני בבית נראים כמו קבוצת בחירה שנייה בדראפט, הם יתארחו אצל הקבוצה שכבר 10 שנים ברצף שולטת להם בביתם – הפאטס.

27. ניו יורק ג'טס (4-6) (+-0)
ג׳טס היו נראים כמו קבוצת 0-10 כרגע בתחילת העונה, והם עדיין ניצחון אחד מאחורי מספר 6 בוויילד קארד כרגע. אבל הלו"ז שלהם כעת כולל 4 קבוצות בעלות מאזן חיובי, עם הפאנת׳רס תחילה (שגם הם חוזרים משבוע חופשי), כמה כיף.

28. ניו יורק ג'ייאנטס (2-8) (+3)
רק בגלל שממש הפתיע אותי שניצחו את הצ׳יפס, העלתי אותם שלושה מקומות באופן חד פעמי. חוסר התקווה ששידרו ואי האמון במאמן מקאדו היה נראה אמין טיפה, מקווה שהצ׳יפס לא באמת קנו את זה. בעוד הצ׳יפס נמצאים במאזן 1-4 בחמשת המשחקים האחרונים, אשכרה הג׳ייאנטס במאזן 2-3 באותה תקופה. יש עדיין סיכוי על הפלייאוף, אבל עם משחק כמו מול הרדסקינס בחמישי הקרוב, יהיה קשה, עדיף המקום הגבוה בדראפט.

29. אריזונה קארדינלס (4-6) (-1)
קרב שתי הקבוצות חסרות הקוורטרבק הפותח שלהם, והמנצחת תהיה הקבוצה עם המבנה הטוב ביותר בשאר התפקידים – יוסטון עשתה זאת. בליין גאברט שפתח במקום פאלמר וסטאנטון לא יצא משם כגיבור, למרות שמסר ל3 טאצ׳דאונים. אדריאן פיטרסון שוב לא הפציץ, אבל הדבר המשמח בשבוע הזה הוא שלארי פיצג׳ראלד האריך חוזהו לעוד שנה, הרסיבר שבכל שנה שובר שיאי קריירה ועוד לא גורע עם השנים. שבוע הבא מול הג׳גוארס, במשחק בו ייפגשו את שחקן העבר המצויין שלהם – קלאיס קמפבל.

30. אינדיאנפוליס קולטס (3-7) (-1)
אני בכללי מרוצה שהקולטס, הניינרס והג׳טס היו בשבוע חופשי, חבל אגב שטמפה ביי ומיאמי לא קיבלו בסוף את השבוע הזה כשבוע חופשי, כל הגרועות יושבות בצד בשבוע סוער כזה. הקולטס יתחרו מול הטייטנס, שלא יתנו יותר מדי סיכוי לאחר שהפסידו לסטילרס וכעת מקום שני בבית.

31. סן פרנסיסקו פורטיניינרס (1-9) (-1)
כל שבוע ללא הפסדים זה דבר טוב, ככה גם השבוע, שגם היה ללא נצחונות בשביל קבוצה כזו, לא אפרט יותר מדי מה יש לניינרס לנסות לעשות בשבוע הבא מול הסיהוקס, כי זה פשוט משחק שלמרות קשיי סיאטל בזמן האחרון, לא נראה כי התחזית תפתיע.

32. קליבלנד בראונס (0-10) (+-0)
קרוב אך אין סיגר, יותר נכון – אין כבר למה לצפות. מה שכן, לקליבלנד עדיין יש דרך להעפיל לפלייאוף, אבל זה דורש מהם לנצח כל משחק מעכשיו פלוס עוד 40 תוצאות שונות הכוללות 2 משחקים עם שיוויון. בקיצור, הלכה העונה, ושוב כדאי להתמקד בבחירה הראשונה בדראפט. למי שמעניין אותו לראות קרב תרנגולים, מוזמן לראות את משחקם מול הבנגלס, למרות שכולנו יודעים איזו תרנגולת מניבה יותר ביצים.

בלתי נתפס – רוג׳ר לואיס ג׳וניור עם תפיסה לא הגיונית בהארכה שמובילה להבסת הצ׳יפס (Big Blue View)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort