Monday Night Raw 13/11/17\ ההכנות בעיצומן

סטפני מקמהון חזרה לעניינים אחרי הרבה זמן בחוץ, השילד התאבקו בקרב הראשון שלהם אחרי 3.5 שנים, ערב חצי שמח חצי עגום לג'ייסון ג'ורדן ומה קרה בקבוצת ראו?

סטפני מקמהון פתחה את המופע, נכנסה לזירה ולאחר מכן קורט אנגל נכנס. כנראה בגלל שסטפני עמדה להגיד זאת אנגל אמר קודם שהיא לא צריכה לדאוג כי הוא מוכן ב-100% לסמאקדאון. אבל סטפני התקילה אותו ושאלה איך הניו דיי נכנסו לאולם שבוע שעבר והוא ענה שהוא לא יודע. סטפני שאלה אותו מי החבר החמישי בקבוצת ראו והוא ענה שזה הבן שלו ג'ייסון ג'ורדן אז סטפני השוותה בין ג'ורדן לבין סינה שהוא הבחירה החמישית והתאכזבה. לאחר מכן היא שאלה אותו מה הדבר הראשון שהוא יעשה בקרב והוא ענה שהוא ישבור את הרגל של אח שלה אבל סטפני ענתה שהיא לא חושבת שהוא מסוגל לשבור רגליים עוד וניסתה לפטר אותו אבל אז באמצע נכנסו השילד בהרכב מלא! (רומן ריינס חזר אחרי שנדבק במחלה). דין אמברוז התחיל לומר שקורט אנגל עשה עבודה מצוינת שהחליף את ריינס בקרב ה-TLC והוכיח שעדיין יש לו את זה. סטפני התחילה למתוח ביקורת על השילד ולשאול את רומן ריינס איפה לעזאזל הוא היה? לאחר מכן ריינס ענה לה איפה לעזאזל היא הייתה מאז ש-HHH דחף אותה לתוך שולחן בטעות (רסלמניה 32 נגד רומן ריינס). לאחר מכן הוא אמר שהשילד לא עושים מה שסטפני רוצה אלא מה שהם רוצים והם רוצים להילחם נגד הניו דיי ועזבו את הזירה. לסיכום: פרומו טוב, סטפני כרגיל הילית מצוינת, אני שמח שרומן ריינס חזר כי שילד אמיתי זה שלושתיהם ועד כמה שלא אוהבים אותו… הרבה יותר מתאים לו להיות בקבוצה מאשר יחיד אבל אני לא אוהב את איך שקורט אנגל מוצג כי הוא פשוט מוצג כסמרטוט.

החברה ה-5 בקבוצת ראו: ביילי מנצחת את מיקי ג'יימס ודנה ברוק

הקרב הזה בא לסגור את הנבחרת של ראו לקראת SS ואפשר להגיד שתוצאה יותר צפויה מזה אין. ביילי מנצחת אחרי ביילי טו ביילי על מיקי ג'יימס ואחרי שדנה ברוק הייתה על הרצפה מבעיטה של אסקה. לסיכום: קרב משעמם ברמות וקצר ממש ככה שהוא היה די רע.

אנזו אמורה ודרו גולאק מנצחים את אקירה טזוואה וקאליסטו

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

היריבים אנזו אמורה וקאליסטו ודרו גולאק ואקירה טזוואה נלחמים בקרב טאג טים כדי לראות מי יצא עם ידו על העליונה. אנזו אמורה מצמיד את ל-3 את טזוואה אחרי איט דה פיט. לסיכום: זה קרב שהוא נועד יותר למרוח זמן והוא באמת מרח את הזמן בצורה רעה. קרב גרוע בהחלט.

מאחורי הקלעים קורט קבע שהלילה סמואה ג'ו ופין באלור ילחמו נגד הקלאב, ג'ייסון ג'ורדן ילחם נגד בריי וויאט וברון סטרומן ילחם באירוע המרכזי נגד קיין.

לאחר מכן המיז והמיזטורג' נכנסו לזירה במסגרת MIZ TV. לאחר מכן הוא הכניס את אלופי הזוגות החדשים THE BAR. האלופים החדשים בעיקר דיברו על כך שהם אלופי הזוגות החדשים והמיז דיבר על כך שהם עומדים לשבור את השילד ושזה הזמן שלהם וההזדמנות שלהם. לסיכום: המיז היל מדהים, הוא ראה שוב ושוב עד כמה הוא מעולה במיקרופון ועד כמה ההיליות מתאימה לו, שיימוס פחות טוב מהמיז אבל בכל זאת הוא מצוין לא פחות וסזארו חייב להפסיק לדבר כל עוד יש לו את הדבר המוזר הזה בשיניים שלו כי זה גורם לו להישמע רע.

ג'ייסון ג'ורדן מנצח את בריי וויאט

ג'ייסון ג'ורדן מגיע לקרב הקשה הזה נגד בריי וויאט האימתני במטרה להוכיח ל"אביו" ולסטפני שהוא באמת ראוי להיות בקבוצת ראו. ג'ייסון מנצח את וויאט ברול-אפ לאחר שוויאט ניסה לעשות עליו סיסטר אביגיל. לאחר הקרב וויאט תקף את ג'ורדן ופצע אותו ברגל. לסיכום: אני לא אשקר זה לא היה קרב רע, ג'ייסון ג'ורדן מתאבק לא רע בכלל וחבל ששורקים לו בוז רק בגלל הסיפור הנוראי הזה שהוא הבן של אנגל אבל מה שכן הוא צריך להוסיף יותר תרגילים לרזורמה. בריי וויאט מתאבק מצוין ובהחלט מגיע לו יותר ובנוסף הוא לא היה צריך להיות זה שיפסיד לג'ורדן אלא מישהו "חלש" יותר.

לאחר מכן ראו את קורט אנגל וג'ייסון ג'ורדן מאחורי הקלעים שג'ורדן חבול וניסה לשכנע את "אביו" בכל כוחו שייתן לו להילחם בקבוצת ראו בכל מקרה אבל אנגל אומר שהוא חייב אותו ב-100% ולא ב-90%.

לאחר מכן האלוף היוניברסלי ברוק לסנר ופול היימן נכנסו לזירה. פול היימן הכריז על הקרב בין לסנר וסטיילס ביום ראשון ב-SS ואמר שהוא בהחלט רוצה לראות את הקרב הזה והוא בהחלט רוצה לראות אם הוא יותר טוב מלסנר. היימן אמר שסטיילס הוא היריב המושלם עבור לסנר ושהוא עם הכי הרבה מומנטום ב-WWE חוץ מברוק לסנר והוא אלוף מצוין אבל ברוק לסנר הוא האלוף הראשי. לסיכום: בואו נתחיל מזה שפול היימן הוא גאון במיקרופון אבל זה כבר ידוע, אבל מה שכן מפריע לי זה העובדה שהאלוף הראשי מופיע פעם במיליון שנה וכל מה שיודע לעשות זה קלוזליין, סופלקסים ו-F5. 

השילד מנצחים את סזארו, שיימוס והמיז

זהו קרב האיחוד של השילד! השילד חוזרים סוף סוף בתור קבוצה אחת והם נלחמים נגד האלוף הביניבשתי דה מיז ואלופי הזוגות THE BAR. הקרב נגמר לאחר שריינס הצמיד את דה מיז עם הטריפל פאוורבומב. לסיכום: קרב סביר, אבל מה שכן הייתי רוצה זה שהבר ודה מיז ינצחו ואז יקבלו את המומנטום שהם צריכים כאלופים ואז לאחר SS השילד ינקמו וינצחו אותם אבל זה היה צפוי שזה מה שיקרה.

לאחר מכן קורט אנגל נכנס לזירה והתחיל לומר שיש החלטות שצריך לבצע בתור מנהיג ובתור הג'נרל מנג'ר של ראו בעקבות זה שג'ייסון ג'ורדן נפצע בקרב נגד בריי וויאט אבל שנייה לפני שהוא אמר על שם מחליף ג'ורדן נכנס ואמר שלא יעשה את זה ושהוא עבד כל החיים שלו בשביל זה וזה ההזדמנות שלו להילחם לצד אביו. קורט אנגל אמר שהוא לא יכול לתת לו להילחם כי הוא לא ב-100% וג'ורדן אמר שהוא בדיוק כמוהו ושהוא יכול לעבור את זה. לאחר מכן סטפני מקמהון נכנסה ואמרה שיעשה כבר את ההכרזה אבל משום מקום…………. HHH נכנס לזירה! והכריז שאם הוא לא יכול להגיד את זה אז הוא יגיד ושהחבר החמישי בצוות ראו… זה הוא. לאחר מכן הוא ביצע פדיגרי על ג'ורדן ועזב את הזירה.

סמואה ג'ו ופין באלור מנצחים את הקלאב

אין ספק שלמרות שהם לא אוהבים אחד את השני בכלל באלור וג'ו עובדים בשיתוף פעולה מצוין וכבר ראינו זאת בעבר (ניצחו את הטורניר למען דאסטי רודס ב-NXT). הקרב נגמר לאחר קופ דה גראס של באלור על אנדרסון לשלוש. לסיכום: אני לא אשקר לכם אבל אם הקרב הזה היה מחוץ ל-WWE אני הייתי מתלהב הרבה יותר כי הייתי יודע שזה עומד להיות מדהים אבל ב-WWE מאוד מגבילים אותם גם מבחינת תרגילים וגם מבחינת זמן. קרב טוב בסה"כ הייתי שמח לראות יותר מג'ו ובאלור.

ברון סטרומן נגד קיין נגמר ללא הכרעה

סטרומן מגיע במטרה להשיג את הנקמה שלו על קיין לאחר מה שקרה ב-SS ואין ספק שהוא הצליח. הקרב נגמר לאחר שהוא ביצע רנינג פאוורסלאם על הזירה וחלק ממנה פשוט התפרק ושניהם לא קמו. לסיכום: קרב סביר, אם הוא היה נמשך יותר זמן אני הייתי מאמין שזה היה יכול להיות יותר טוב בעיקר בגלל הרגעים המיוחדים בקרב אבל שוב מאוד הגבילו אותם בזמן.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort