GFW Impact Wrestling 9.11.17\ המופע שאחרי באונד פור גלורי

פעם ראשונה שאימפקט! משודרת בקנדה.

עילאיי דרייק וכריס אדוניס נכנסו לזירה לאחר שדרייק הגן על האליפות מול אימפקט בזכות אל פטרון. עילאיי דיבר על הקרב שהיה לו מול אימפקט בבאונד פור גלורי ואמר שהכול היה מושלם חוץ מדבר אחד וזה אלברטו אל פטרון ואף אחד לא נשאר לאתגר את עילאיי דרייק על התואר. לאחר מכן פיטי וויליאמס נכנס לזירה ואמר שהוא לא כאן כדי לעצור את דרייק ולהעיף אותו מהזירה. בנוסף הוא ציין שהוא 2 פעמים אלוף האקסדוז'יון לשעבר אבל הוא אף פעם לא היה אלוף עולם והוא איתגר את דרייק על אליפות העולם באותו רגע במדינת הולדתו של וויליאמס. לאחר מכן שדרייק ענה בסירוב וויליאמס ענה לו שהוא לא יתן לו יום חופשי והלך לכיוון הזירה כאשר אדוניס יצא מהזירה כדי לתקוף את וויליאמס אבל האחרון בעט בו ותקף את דרייק. רגע לפני "קנדיאן דסטרויר" של וויליאמס אדוניס הוציא את דרייק מהזירה והשניים התחמקו. לסיכום: פרומו מצוין מצד כל המתאבקים, אין ספק שאני שמח שוויליאמס איתגר את דרייק ואין ספק שאני שמח שהוא נמצא בתמונת אליפות העולם. החלטה נבונה של הכותבים.

ג'ימי ג'ייקובס הצטרף ל-JB ולג'וש מתיוס בעמדת השידור והקרב מתחיל.

מאט סיידל מנצח את סונג'י דאט

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

2 מהמפסידים של קרב אליפות ה- X Division נלחמים בקרב אחד על אחד במטרה שלאחד מהם יתחיל סוג של מומנטום. סיידל השיג ניצחון מצוין על האלוף לשעבר לאחר Shooting Star Pres. לאחר הקרב EC3 נכנס לזירה וכל מה שהוא עשה בפרומו זה לרדת על מאט סיידל ועל זה שהוא לוזר. לא קשה לראות שמתחיל פיוד בין שניהם. לסיכום: קרב מצוין, התרשמתי במיוחד מסיידל שהציג את המהלכים הידועים שלו לצד מהלכים חדשים ומרשימים אבל גם סונג'י דאט הרשים במיוחד.

אליפות ה-GHC: אדי אדוורדס מנצח את אל איג'ו דל פנטזמה

איפה תראו מתאבק מקסיקני נלחם נגד מתאבק אמריקאי על אליפות יפנית? רק באימפקט! אדוורדס חוזר סוף סוף להתאבק באימפקט אחרי שבזמן האחרון הוא היה בעיקר ביפן והוא מגן על האליפות שלו נגד דל פנטזמה מ-AAA. אדורדדס משתמש בפינישר חדש כדי להצמיד את דל פנטזמה ל-3 ולשמור על האליפות. לסיכום: קרב מרשים, התוצאה בתכל'ס הייתה צפויה כי אפשר לשער שאדי לא יפסיד את האליפות בדרך הזאת אבל בכל זאת קרב מצוין בין השניים.

Ove וסמי קאליהן מנצחים את ריי סטיל, פיל אטלס ומרקוס ברוק

התוכנית השבועית הראשונה של סמי קאליהן הסתיימה בהצלחה לאחר שהוא ו-OvE מביסים שלושה ג'וברים. לאחר הקרב LAX הקיפו את השלושה ובזמן שהם התארגנו מולם הומסייד נכנס לזירה והתחיל לתקוף את קאליהן ו-LAX התקיפו את השלושה והבריחו אותם מחוץ לזירה. לסיכום: אין מה לסכם

BOW: אלי מנצחת את KC ספינלי

לאט לאט אלי מתחילה להתאבק יותר ויותר והפעם היא מתאבקת בשביל ארגון ה-BOW ומנצחת מתאבק מקומית לאחר Death Deadly Driver. לסיכום: קרב סביר, ראיתי קרבות יותר טובים אבל אלי מתאבקת מצוינת ואין ספק שהיא לא רעה.

באמצע ראיון של אלברטו אל פטרון ג'וני אימפקט קפץ עליו והתחיל לתקוף אותו על מה שקרה ב-BFG. באמצע הקטטה אל פטרון דחף את אימפקט על ברקסטון סאטר ואימפקט התחיל לתקוף את סאטר ללא סיבה. לאחר מכן גם קלב קולוני הגיע ואל פטרון תקף אותו ולאחר מכן הוא ואימפקט המשיכו בקטטה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort