באר שבע הפכה יתרון של אשדוד בדרך לניצחון רביעי ברציפות 3-1

המחזור התשיעי בליגת העל, האלופה הפועל באר שבע מגיעה לאצטדיון הי"א למפגש לא פשוט מול אשדוד המקומית.
שתי הקבוצות מגיעות למשחק הערב לאחר שניצחו במחזור הקודם, הפועל באר שבע, מגיעה לאחר ההופעה המצוינת שלה בשבוע שעבר, בניצחון 2-1 על מכבי תל אביב ונראה כי היכולת של הקבוצה מבירת הנגב, מתחילה להזכיר במעט את היכולת שאפיינה אותה אשתקד, בעונת האליפות.
לעומתה, הקבוצה מעיר הנמל, אשדוד, מגיעה לאחר שבמחזור הקודם רשמה ניצחון בכורה בליגת העל לעונה זו, את פתיחת העונה של האשדודים הם כמובן ירצו לשכוח, אך עם הגעתו של אמיר תורג'מן, שהפך למאמן הקבוצה, הגיעה גם התקווה של האשדודים שכאמור, בשני המחזורים בהם תורג'מן עומד על הקווים, הקבוצה אספה 4 נקודות מתוך 6 אפשריות, כולל מהפך מרשים מול בני יהודה במחזור הקודם.
האלופה מבאר שבע רוצה להמשיך את המומנטום החיובי בו היא נמצאת ולהדבק לקבוצות הצמרת שכבר ניצחו אמש, באשדוד יודעים שהמשוכה כלל לא פשוטה, אך ינסו לעשות הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית.

המשחק נפתח וכבר בהתקפה הראשונה כמעט היינו עדים לשער המהיר ביותר העונה, מאוריסיו עט על כדור טועה בחצי המגרש של באר שבע ומגיע למצב קורץ, על סף הרחבה, אך הבעיטה שהוא משחרר לא מספיק מדויקת והיא חולפת על פני הקורה, מזל גדול לאורחים בפתיחה.
באר שבע לא פתחה טוב את המשחק ונראה שהצרות באות בצרורות, וובה בראון נפצע בריצה אחרי מאוריסיו וכבר בדקה ה-3' בכר נאלץ לעשות חילוף, ראדי נכנס במקומו.
דקה 11' הפועל באר שבע מגיעה למשחק, בן ביטון משתחרר באגף ימין ומגביה כדור מדויק לראשו של וואקמה, הניגרי של באר שבע נוגח חזק, אך מעל השער, הזדמנות ראשונה לאלופה לעלות ליתרון.
כאב הראש של ברק בכר רק גדל, בן ביטון תופס את שריר הירך האחורי ומסמן לספסל שהוא לא יכול להמשיך, כבר בפתיחה בכר נאלץ להתמודד עם שני שינויים, מי שעולה במקומו של ביטון הוא דור אלו.
קצב המשחק נרגע, הפועל באר שבע מתחילה להשתלט על מרכז המגרש, אך עדיין ללא איום ממשי על שערו של קרישטול.
דקה 33' האלופה השתלטה לחלוטין על המשחק, התקפה טובה שלה נגמרת בבעיטה מרחוק של ראדי, בדיוק מהמקום שהוא אוהב, אך הפעם הכדור היה גבוה מעל השער, נסיון טוב של הקשר שנכנס כמחליף עם הפתיחה.
דקה 37' וואקמה חוטף כדור באגף השמאלי ומגביה כדור חזק וחד למרכז הרחבה, הראשון להגיע אל הכדור הוא מליקסון, הקיצוני של האלופה נוגח כדור חכם, אך קרישטול עם הצלה נהדרת מונע ממליקסון את שער הבכורה שלו העונה.
דקה 41' בניגוד גמור למהלך המשחק, האשדודים הם הראשונים לעלות על לוח התוצאות, קינדה מהתל בשומר שלו, ומכניס כדור למרכז הרחבה, מאוריסיו מנצל כיסוי רע של טאהא ובועט כדור חד לפינה של גורש, 1-0 מפתיע לאשדוד.
דקה 45' מליקסון משתלט נהדר על כדור ארוך וחודר לרחבה, מעביר כדור רוחב לעברו של וואקמה, אך וואקמה לא חד כהרגלו ובועט את הכדור ליציע.
המחצית הראשונה מסתיימת לה בתוצאה 1-0 לאשדוד, לא מחצית טובה במיוחד של שתי הקבוצות ואשדוד יכולה להיות מרוצה מהתוצאה.

המחצית השניה נפתחת עם גישושים מצד שתי הקבוצות, אך שוב הפועל באר שבע היא הקבוצה המאיימת יותר ובדקה ה 53' דן איינבינדר מקבל כדור עומק ממליקסון וחודר לרחבה, אך הבעיטה שלו לא מספיק חזקה והולכת למרכז השער, קרישטול עירני וקולט את הכדור.
דקה 55' הפועל באר שבע נחושה ולוחצת והיא גם באה על שכרה, מהראן ראדי מקבל את הכדור 25 מטרים מהשער, וחותם התקפה טובה של האלופה עם כדור חד לרשת של קרישטול, השוער מצידו עם תגובה לא מספיק טובה, את ראדי וחבריו זה לא מעניין ואנחנו עם 1-1.
דקה 62' האלופה לוהטת, המהפך הושלם, וואקמה מקבל כדור ממליקסון על סף הרחבה ועם בעיטה מדויקת וחדה לפינה הימנית של קרישטול, הוא חותם עוד התקפה גדולה של האורחים, 2-1 ב"ש.
דקה 65' סללום גדול של גדי קינדה, שמהתל בהגנת האלופה ומגיע לאחד על אחד מול גורש, הבעיטה שלו נהדפת אצל השוער, הכדור מגיע היישר לרגליו של דין דוד, שבנגיעה הראשונה כמעט כובש, הכדור שלו מורחק מהקו על ידי מתן אוחיון, הבלם לא מרחיק טוב ומי שעט ראשון על הריבאונד הוא רועי בקל, שסוחט עוד הצלה נהדרת של גורש, מזל גדול לאלופה.
דקה 80' הזדמנות גדולה לאיינבינדר להכפיל את היתרון, הקשר מקבל כדור רוחב נהדר ממאור מליקסון וממצב די פשוט מצליח לבעוט את הכדור ליציע ומבזבז את ההזדמנות לחתום את המשחק.

דקה 86' הפועל באר שבע שולטת במשחק בדקות האחרונות והשער היה באוויר והנה הוא מגיע, מאור מליקסון רוקד על הדשא, מהתל במגן שלו ושולח כדור רוחב למרכז הרחבה, הראשון להגיע לכדור הוא וואקמה שמ- 5 מטרים לא מתבלבל ועם צמד אישי, וקובע 3-1 ב"ש.

הפועל באר שבע ממשיכה ביכולת הנהדרת שלה ונראה שהיא עדיין גדולה על רוב הקבוצות בליגה, עושה את העבודה ולוקחת את מלוא הנקודות מאצטדיון הי"א ועם ניצחון רביעי ברציפות נראה שהיא חוזרת למסלול הנכון, אשדוד לעומתה עם משחק לא טוב במיוחד, תחפש את הנקודות מול הקבוצות האחרות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים: מ.ס.ע אשדוד- ירדן קרישטול, אביב סולומון, קרלו ברוצ'יץ', ויקטור גנב, טום בן זקן, גדי קינדה, יובל יעקובוביץ', תום מונד (רועי בקל 60'), בלסינג אלקה, מאוריסיו (דין דוד 65'), דן ביטון (בנצי מושל 67').
הפועל באר שבע- דודו גורש, בן ביטון (דור אלו 19'), לואי טאהא, מתן אוחיון, מיחאי קורהוט, וובה בראון (מהראן ראדי 3'), דן איינבינדר, מיכאל אוחנה, מאור מליקסון, טוני נוואקמה, אליניב ברדה (בן שהר 78').

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort