מד כוח שבוע 7: רוץ בין סוסים

עוד מחזור מאחורינו: האכזבות הצפויות קרו, הפציעות הכו שוב, והמד כוח שוב עבר טלטלה קשה. יש לנו מובילה חדשה השבוע, רצפי נצחונות והפסדים משודרגים להמון קבוצות, או בקיצור – פוטבול במיטבו. שלושה קבוצות לא צברו נקודות במשחקים שבהם שיחקו והם הקארדינלס, הברונקוס והקולטס – רק אחת מהם חטפה צניחה קריטית בדירוג ויריבתה קפצה מעלה מעלה. הפתעת השבוע היו הברס שצברו ניצחון שני ברצף והפעם על הפאנת׳רס. טוב, יש כל כך הרבה מה עוד לספר, אז בואו נראה איך זה נראה לאחר כמעט חצי עונה:

1. פילדלפיה איגלס (6-1) (+1)
עוד ניצחון על הרדסקינס מוביל את פילדלפיה להיות הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה. למרות הלו"ז הקל העומד בפני הקבוצה, אפשר להכתיר כעת את פילדלפיה כקבוצה הראשונה במד כוח הנ"ל. אין זה אומר שהאיגלס מבחינתי יעפילו לסופרבול, אבל זה ללא ספק מעלה את הסטנדרטים של הקבוצה. מה שכן יכול להאט את האיגלס כעת יהיה הפציעה הקשה לטאקל ג׳ייסון פיטרס שגמר את העונה, זה ישפיע מאוד על קארסון וונץ שיצטרך להתכונן יותר לברוח משחקני ההגנה בפוקט. הקבוצה עוד לא נפגשה מול דאלאס האיכותית או בסיאטל הרועשת, ובשבוע הבא מול הפורטיניינרס זה לא בדיוק ניצחון שיהיה ניתן להתגאות בו, אבל ניתן לאוהדים חסרי הטבעות אופטימיות ככה להמשך הדרך.

2. פיטסבורג סטילרס (5-2) (+3)
במשחק השבוע היה ניתן לראות שביג בן רות׳ליסברגר מסר ל2 טאצ׳דאונים בזכות ולא בחסד. לביון בל רץ מעל ל30 פעמים במשחק השני ברציפות, והפעם ל134 יארדים, כולם רק בשביל להוריד זמן מהשעון בכדי להלחיץ את התקפת הבנגלס בהובלת אנדי דלתון. ההגנה ניצלה את התקפתו של דלתון טוב, מחצית שנייה מאופסת מבחינת ניקוד בצידם של סינסינטי הובילו למרגוע והלחצה מעולה של באד דופרי וטי ג׳יי וואט. שבוע הבא עוברים טורף, מנמרים לאריות – דטרויט שחוזרים מחופשה לאחר שני הפסדים רצופים.

3. ניו אינגלנד פטריוטס (5-2) (+1)
שחזור סופרבול אכזרי, רק הפעם זה לא היה צמוד ולא היה עם קאמבק – כי לא היה צריך! טום בריידי פעל ברבע השני בשביל לספק הובלה שלא תובס בכלל. ההתקפה מנעה מנקודות לבוא, אבל לא ביצעה שום מהלך לחטוף את הכדור מרייאן והתקפתו. המשחק נגמר בתוצאה שאינה 25 נקודות הפרש, אבל כן 16, בשביל להזכיר לנו מי אלופי עונת 2016. בשבוע הבא הפאטס ייתחרו בצ׳ארג׳רס שמתחילים לנצל את הפוטנציאל הטמון בהם.

4. סיאטל סיהוקס (4-2) (+3)
מאז שבוע 1, סיאטל לא מובילים במחצית הראשונה, וטוב להם ככה. המצב שהם מציגים לקבוצות בתחילת המשחק לעומת החיזוקים שאותם הם מבצעים בסופו הם שמים וארץ. גם לזאת נפלו הג׳ייאנטס, כאשר התבלבלו מול משחק המסירה המצויין של ראסל ווילסון שמסר ל3 טאצ׳דאונים ו334 יארדים מבלי שיחטפו לו. הגנת סיאטל תצטרך להפעיל מנגנונים עילאיים בשבוע הבא מול הקוורטרבק הצעיר הכי לוהט כעת – דישון ווטסון וקבוצתו יוסטון טקסנס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

5. קנסס סיטי צ׳יפס (5-2) (-4)
יריבת הבית הריידרס אכלו את הצ׳יפס עם קטשופ בכדי להוביל להפסד השני ברציפות של קנסס סיטי. זה כבר היה נראה גמור מהרגע שג׳ארד קוק תפס את הכדור יארד מהאנדזון, כי דרק קאר הוא אסטרטג שמזכיר את מאט סטאפורד ברבע הרביעי. מה שראוי לשבח אצלם זה שאיכות המשחק של אלכס סמית׳ עדיין מרשימה, וקארים האנט עדיין במיטבו. דנבר ברונקוס שהושפלו על ידי הלוס אנג'לס צ׳ארג׳רס (שניהם גם עם הצ׳יפס בבית הAFC מערב) יטוסו לקנסס סיטי בשבוע הבא, אחת מהם תעצור רצף של 2 הפסדים.

6. לוס אנג'לס ראמס (5-2) (+3)
לונדון נחשפת למשחק פרש ענק כבר פעם שלישית העונה, והפעם זה בזכות הקבוצה הזו שניקתה את כל הלכלוך הזהוב מהקרניים של האייל בסמליל שלה – לוס אנג׳לס ראמס. 33-0 שמפוצץ במהלכים מדהימים בזה אחר זה מצידם של האיילים. טוד גרלי מביא קמפיין יארדים רציני יותר ויותר כעת עם ביצוע ה100+ יארדי ריצה הרביעי שלו מאז תחילת העונה, והגנת הראמס מביאה 2 חטיפות, שבירת יד שמאל של הקוורטרבק קארסון פאלמר, וניטרול אדריאן פיטרסון ל21 יארדים בלבד. ראמס נכנסים לשבוע החופשי שלהם, וכשיחזרו בשבוע 9 יתחרו מול הג׳ייאנטס חסרי הרסיברים.

7. מינסוטה וייקינגס (5-2) (+9)
אני מתחיל לכנות אותם ה"מינוס-סוטה וייקינגס", כי למרות שהם פותחים עם הקוורטרבק מספר 3 שלהם, ובלי הרץ המוביל שלהם, הם עדיין רומסים את דרכם לצמרת. הגנת הוייקינגס מייאשת הרבה התקפות, ואין צורך ביותר מדי מאמץ מול התקפת הרייבנס. כעת וייקינגס עומדים על ויתור של 17 נקודות בממוצע למשחק – מקום חמישי בליגה. הוייקינגס התמודדו השבוע מול ההתקפה מקום 23 בליגה בנקודות למשחק, ובשבוע הקרוב ייתחרו מול הבראונס שהם מקום אחרון בליגה בקטגוריה זו – כיף חיים למינסוטה.

8. קרולינה פאנת׳רס (4-3) (-5)
אם קיימת קבוצה שיכולה לבלבל את כל עניין הדירוג הזה זה הפאנת׳רס, מה קורה פה למען ה'?! הם יכולים להביס את הפאטס אבל מול הברס הם נחנקים? ולאן הם נעלמו במחצית השנייה המאופסת הזאת? הגנת הפאנת׳רס שיחקה מעולה, הגבילה את מיטשל טרוביסקי ל7 נסיונות מסירה ורק ויתרה על 3 נקודות. אבל התקפת הפאנת׳רס איבדה את הכדור שלוש פעמים כאשר 2 מתוכם הוחזרו על ידי אדי ג׳קסון לטאצ׳דאונים. קארולינה עוד יחסית יציבים בבית שלהם, וכל עוד הם מנצחים יריבות בבית שלהם – יש מצב שהמשחק הזה היה כפרת עוונות, טמפה ביי מסתבכים כרגע, זו הזדמנות לנצח את הקבוצה הרעועה הזו בשבוע הבא.

רץ למלוכה – לונדון חזתה בריצותיו המרהיבות של הרנינגבק טוד גורלי אמש (Cards Wire)

9. באפלו בילס (4-2) (+1)
טמפה ביי לא למדו לשון, סליחה , לא למדו איך לעצור את לשון מקוי. 91 יארדי ריצה ל2 טאצ׳דאונים, ומהלכים שמחקו זמן מהשעון בסוף המשחק בכדי לתת לטמפה ביי שום סיכוי לנצח. כל זאת אבל לא היה קורה לולא המהלך של הרוקי טרדייויוס ווייט, שגזל בכוח את הכדור מאדם האמפריס, ובכך נתן לסטיבן האושקה את העונג לבעוט לשער השדה המנצח את המשחק. כבר קבוצות נוספות עשו כזה דבר לאוקלנד ריידרס העונה, האם באפלו תעשה זאת להם גם כן בשבוע הבא?

10. אטלנטה פאלקונס (3-3) (-4)
מישהו יכול לייבא טחינה לאטלנטה? למה הם מתחילים להיחנק! הפאלקונס לא יוכלו לכפר על הפסד הסופרבול האחרון ב4 שנים הקרובות, אלא אם כן הם ייפגשו מול הפאטס בסופרבול שוב. מהמחצית השנייה של שבוע שעבר ועד ה4 דקות האחרונות של המשחק מול הפאטס, אטלנטה ויתרה על 43 נקודות לעומת 0 שלהם. המאזן של אטלנטה כעת הוא 3 נצחונות והפסדים לכל הAFC מזרח (עד כה), בשבוע הבא יוכלו לתקן זאת על ידי ניצחון מול הג׳טס.

11. ג׳קסונוויל ג׳אגוארס (4-3) (+2)
מי צריך את לאונרד פורנט? ובכן מול הקולטס התשובה ברורה. הקרסול הימנית של פורנט יכלה לנוח בבטחה בניצחון 27-0 של הג׳אגס על הקולטס. אפילו איבודי הכדור של ג׳קסונוויל היו כלום ערך לעומת ההפרש הזה. וכעת התיאוריה שלי לגבי הנצחונות בשבועות האי זוגיות עדיין פועלת, מי ייתן ולאחר שבוע החופש שלהם יבואו בשבוע 9 מול הבנגלס וימשיכו להוכיח תיאוריה זו.

12. יוסטון טקסנס (3-3) (+2)
יוסטון יתחילו משבוע הבא 10 שבועות של לחץ בכדי לכבוש את ראשית בית הAFC דרום, והיעד הראשון – סיאטל, וושינגטון. דישון ווטסון צריך להיות מרוכז מאוד, כי הגנת סיאטל היא ההגנה שכעת מדורגת ראשונה במניעת נקודות. הגנת הטקסנס רעועה מבחינת מניעת הנקודות, אך המתמטיקה של הטקסנס כעת פשוטה: אם ההגנה ויתרה על פחות מ20 נקודות – טקסנס ניצחו את המשחק, אם לא – טקסנס הפסידו. משמע, נסו למנוע מהתקפת סיאטל להכניס 20+ נקודות.

13. וושינגטון רדסקינס (3-3) (-5)
שיפור ביצועים מהאלו של המפגש הקודם השנה, אבל ה-L נשאר אותו L. קאזינס השלים 30 מתוך 40 מסירות ל303 יארדים, 3 ט"דים וחטיפה אחת, שניים מתוכם לנשק החזק שלו בחוליית התפיסה – הטייט אנד ג׳ורדן ריד. מי שממשיך לאכזב הוא טרל פריור שלא מתפנה מספיק ומשלים בקושי 2 מסירות. גם הוא וגם משחק הריצה הטעון שיפור של הסקינס יעמדו במבחן מול ההגנה הטעונת שיפור של דאלאס קאובויס, שגם הם במירוץ של החיים שלהם בקרב על המקום בפלייאוף.

14. ניו אורלינס סיינטס (4-2) (+1)
רוצים לפתוח את המשחק עם דופק גבוה? תנו לרנינגבק של הקבוצה היריבה ריצת טאצ׳דאון של 47 יארדים לפתוח את המשחק! להצעה הזו הסיינטס נענו, ולמזלם הרב הם גם כיפרו על השלכותיה והעצימו עצמם ל4 נצחונות רצופים. מארק אינגרם רץ בכל הזדמנות וצבר 105 יארדי ריצה בנוסף לטאצ׳דאון ריצה אחד. פרט מידע חשוב: דרו בריס בשני המשחקים האחרונים ביצע את כל ה4 חטיפות שלו העונה, קבוצה שניצלה את עניין החטיפות השבוע ממש תתחרה נגדם בשבוע הבא – שיקגו ברס.

15. לוס אנג'לס צ׳ארג׳רס (3-4) (+11)
הצ׳ארג׳רס ב1992 התחילו במאזן 0-4 ועדיין העפילו לפלייאוף, הצ׳ארג׳רס עד כה פתחו כך את ארבעת משחקיהם הראשונים – אבל טרם הבטיחו את מקומם בפלייאוף. הם יכולים להתנחם בכיסוח 21-0 על הברונקוס. קייסי הייוורד וג׳ואי בוסה אחראים על הרבה נזקו להתקפת הברונקוס. וטראביס בנג׳מין היה אחראי למהלכי הנקודות החזקים של השבוע. הביקור הבא בניו אינגלנד יידרוש הרבה יותר מאמץ מבחינת גיוון בהתקפה.

16. דנבר ברונקוס (3-3) (-4)
נאבד: סדר בהתקפה, המוצא הישר מוזמן לפנות למאמן ואנס ג׳וסף. דנבר כעת בחודש האחרון הפסידה 3 מ4 משחקים בהם הבקיעה רק 4 ט"דים. ניתן נקודת אור: וון מילר נהפך למקום שני בהיסטוריה בקטגוריית סאקים על פיליפ ריברס – עם 16 סאקים, אבל תוצאה מאופסת לקבוצתו. שבוע הבא ייתמודדו מול הצ׳יפס בקנסס סיטי שגם הם חטפו חזק בשבועיים האחרונים, אולי שם תימצא ההתקפה.

כזאב בין סוסים – טראביס בנג׳מין יצא מהמשחק גיבור (Chargers)

17. דאלאס קאובויס (3-3) (+2)
אין דבר יותר אכזרי מלפרק קבוצה מתפתחת ככה. זיק אליוט בא ברוח קרב לאחר שדחו לו שוב את ההשעיה בשבוע ודחף עצמו ל219 יארדים ו3 טאצ׳דאונים בריצה ותפיסה יחדיו. גם דז ברייאנט, ג׳ייסון וויטן, ודאק פרסקוט הביאו טאצ׳דאון כל אחד בדרכו, אבל הפירוק הנורא הזה על קבוצה תמימה כמו הניינרס זה לא חוכמה. בכל מקרה שבוע הבא ייתחרו מול הרדסקינס, שם יהיה עניין גדול יותר בלהביס קבוצה בצורה ברוטאלית – הגיע הזמן באמת.

18. דטרויט ליונס (3-3) (-7)
נפילה קשה והם אפילו לא שיחקו השבוע, אלא זה התוצאות של השבוע שמושכים את הליונס אחורה. כעת הברס והוייקינגס משכו נצחונות כל אחת במשחקה, והקרב על ראשות הבית נהיה קשה יותר לדטרויט. דטרויט ניצחה את מינסוטה כבר, אבל נמצאת מאחוריה בניצחון אחד, והברס צמודים כמו צ׳ופסטיקס מעץ שנותנים בג׳פאניקה, צריך לשבור אותם מנטלית בשביל להפריד אותם ממך. איך עושים את זה? לא בהכרח תראו את הפיתרון בשבוע הקרוב מול הסטילרס.

19. טנסי טייטנס (4-3) (-2)
שמע ישראל! למה להלחיץ סתם? למה לתת לי הארכה לתוצאה ידועה מראש? למה לתת לבראונס לחשוב בכלל שזה שלהם? ולמה מאריוטה לא יכל להיות יצירתי מספיק בכדי למצוא אדם כלשהו באנדזון? כל השאלות האלה עדיף לא למצוא להם תירוץ, אבל אין על הטייטנס לתרץ משחק נוסף. כעת, בעוד שבועיים יחל מסע נגד יריבות הבית של הבראונס בכדי לכפר על הניצחון הצמוד הזה, רייבנס תחילה וסטילרס לקינוח. אני מאמין שמאריוטה יחזור יותר חזק, אבל בספק לאיך הוא יסיים את המשחקים הללו.

20. אוקלנד ריידרס (3-4) (+8)
"אנחנו מרוצים מהניצחון של השבוע, אבל מודעים לעובדה שיש לנו עוד כל כך הרבה עבודה" – דרק קאר בקצרה לאחר הניצחון הביזארי על הצ׳יפס. מהלך מתוכנן שלו ושל מייקל קראבטרי אולי מציל את הריידרס מלהפסיד בפעם החמישית ברצף, אבל גם מחזיר אותם לקרב על בית הAFC מערב הקשה. לכן, באפלו בילס והגנתם הרצחנית צריכים להיראות שבירים מולם בשבוע הבא.

21. שיקגו ברס (3-4) (+1)
הרוח נשבה לכיוון שיקגו (עיר הרוחות) בשבוע השני ברציפות, כמה כיף להביס קבוצות גדולות ממך. יש שריף חדש בעיר, קוראים לו אדי ג׳קסון, והוא הראשון בהיסטוריה לבצע שני טאצ׳דאונים הגנתיים של 75+ יארדים במשחק אחד. בלעדיו התוצאה הייתה 3-3 והיינו נשלכים להארכה למשחק המכוער הזה. מיטשל טרוביסקי כעת עומד על מאזן 2-0 בתור קוורטרבק פותח, ובשביל להגיע להישג הזה הוא השלים 4 (מתוך 7) מסירות ל107 יארדים. טרוביסקי שכעת נחשב לטרמפיסט של הברס ייתארח בניו אורלינס בשבוע הבא, שם ייתחרה מול הקוורטרבק המדוייק בליגה – דרו בריס.

22. מיאמי דולפינס (4-2) (-1)
העונה של מיאמי משתדרגת בעיקר בזכות הנצחונות שלה ברבע הרביעי, מי היה מאמין שמאט מור יבוא בהייפ כזה שיביס את הג׳טס ברבע הרביעי? הסדק בצלעו של קאטלר נראה דבר משמח בגלל זה. וגם קני סטילס זכור לטוב. מיאמי יכולים להביא ניצחון רביעי ברצף כאשר יתמודדו מול הרייבנס שבוע הבא, תצפו לקרב הגנתי מפחיד משני הצדדים.

23. גרין ביי פאקרס (4-3) (-5)
המאזן הזה עודנו חיובי, נצלו כל דקה שהוא כך. אין השנה דרך לרודג׳רס לזרוק משפט נחמד ולהציל את המצב, ברט האנדלי לא הזיז את הכדור טוב מספיק, וניצול הייתרונות שבג׳ורדי נלסון ודאבנטה אדאמס היה מועט ושאף לאפס. אהרון ג׳ונס לעומת זאת התחיל לצבור אומץ ויארדים: 131 יארדים וט"ד אחד. גרין ביי נכנסים לשבוע חופשי, ועליהם לחמם את האנדלי יותר לקראת העונה, ומול הליונס בשבוע 9 בפרט.

24. אריזונה קארדינלס (3-4) (-4)
מסתבר שכשמוציאים את הציפורים מהמדבר של אריזונה, מצבם קשה מנשוא. הניצחון חוץ היחידי של הקארדינלס היה מול הקולטס, וגם זה היה קשה להם מאוד, שאר משחקי החוץ שלהם מרירותם כשוקולד מריר. משחקיו של אדריאן פיטרסון בלונדון היו זוועה, גם כסיינט וגם כקרדינל. אה, וקארסון פאלמר שבר את היד, יש דרך כואבת יותר מלהגיד להתקפה שזה אבוד? יש שבוע חופשי שבו אפשר להכין את דרו סטאנטון לקראת הובלת הקבוצה בעמדת הקוורטרבק, והמשחק שבו הוא ייפתח יהיה מול הניינרס בסן פרנסיסקו – שוב הציפורים נודדות מהמדבר, אבל הטרף יחסית קל וחסר נצחונות כעת.

ירח באוקלנד דום – קראבטרי עם התפיסה בעוד שהשעון כבר ממזמן לא סופר שניות (The Topeka Capital Journal)

25. בולטימור רייבנס (3-4) (-2)
במשחק הגנתי מכוער, הרייבנס הכניסו את הטאצ׳דאון היחיד שלהם עם כלום זמן לשחק – טאצ׳דאון בזמן מת. התקף לב, לא התקפה. לרייבנס לא היה רסיבר אחד שעבר 40 יארדי תפיסה, ולא רנינגבק אחד שעבר 30 יארד, המהלך הכי חזק שלהם בהתקפה היה ל23 יארדים. נתונים עצובים בכל מקום, ולא הספקתי אפילו לדבר על ג׳ו פלאקו. לארח את הדולפינים בשבוע הבא לא יעזור להתקפה כלל, אבל תצפו למשחק הגנתי מעצבן בו יתעללו בפלאקו ובקוורטרבק המחליף לקאטלר הפצוע – מאט מור.

26. ניו יורק ג׳טס (3-4) (-1)
כואב הלב, כי בשתי ההפסדים האחרונים הג׳טס יצאו קרובים יותר מתמיד להפתיע. מקאון נהיה יציב יותר וראוי יותר בתפקיד הקוורטרבק הפותח, אבל מיאמי הפתיעה ברבע הרביעי עם מאט מור וקני סטילס. הג׳יטס שיכלו לעמוד כעת עם 5-2 עומדים עם 3-4 מאחורה בבית, ומול אטלנטה זה במהרה יכול להפוך ל3-5.

27. סינסינטי בנגלס (2-4) (-3)
במשחק בו אנדי דלתון מוכרח למסור כמעט בכל מהלך, למה לא למסור לאיי ג׳יי גרין? במשחק בו המסירות הם לא לאיי ג׳יי, למה לא לספק כמות ריצות לג׳ו מיקסון שרץ רק 7 פעמים ל6.3 יארדים בממוצע (די גבוה)? במשחק בו ההגנה פחות מנוסה, למה ליפול למהלכים שמבזבזים לכם את הזמן ולוקחים לכם יארדים? כל המחשבות האלה צריכות להוביל למסקנה אחת גדולה, סינסינטי כבר מבחינה מנטלית לא יכולים למשוך את עצמם חזק מספיק לכיוון הפלייאוף. אבל הם כן יכולים להתנחם שבשבוע הבא הקולטס יוכלו להיות הצנצנת בחדר ההרס שאליו הגיעו.

28. טמפה ביי באקנירס (2-5) (-1)
לאן טמפה ביי יכולה להתקדם מפה? ג׳יימיס ווינסטון מסר ל3 טאצ׳דאונים בין או ג׳יי הווארד למייק אבנס, והמשחק היה נראה בשליטתו, עד לפאמבל מטופש של אדם האמפריס. אימפריית התפיסה של הליגה, או לפחות כך היא נראתה, היא זו שמבצעת את המהלך שמשנה את החיוך בננה לבכי תמרורים.

29. ניו יורק ג׳ייאנטס (1-6) (0)
עוד הפסד לג׳ייאנטס, הקבוצה היחידה שהפכה את כל הרצים שלה לחוליית תפיסה. מחזיקי אבן אנגרם בשלל ליגות הפנטזי פוטבול יהללו אותו על הטאצ׳דאון שהשיג, אבל אוהדי הקבוצה בנהי בכי תמרורים. בעוד שהוא היחיד שמסוגל לפעול טוב בהתקפה, ההגנה ממשיכה להתדרדר אף היא. אולי שבוע חופש יעשה את העבודה, או שלא – הראמס בשבוע 9 יוכלו לנקום על התבוסה של שנה שעברה.

30. אינדיאנפוליס קולטס (2-5) (0)
גם בלי פורנט, הג׳אגס היו בגדר "רוץ בין סוסים". טי ג׳יי ילדון וכריס אייבורי נתנו לפורנט לנוח בעוד שקימבנו ל169 יארדי ריצה ו2 טאצ׳דאונים. ומה הקולטס עשו? הם הביאו 96 יארדי ריצה סך הכל, ללא טאצ׳דאונים. הלב יישבר בכל שבוע אצל הקבוצה הזו שמנסה להתפתח, והשאלה כעת היא אם אפילו לנסות את לאק ברגע שיחלים. כרגע לנצח את הבנגלס בחוץ יהיה נס, אבל גם ייפגע להם במיקום בדראפט הבא שעליו המנג׳ר כריס באלרד בונה.

31. קליבלנד בראונס (0-7) (+1)
מלבד מיילס גארט וג׳יימי קולינס, מי באמת הטריד את הטייטנס? במזל ורק במזל המשחק הזה הגיע להארכה, ואין אני מעריך את רוח הקרב של הבראונס על זאת, כי גם במצב הזה הם לא מצאו שחקנים פנויים באנדזון. קווין בייארד ביאס את ההתקפה המתקשה של הבראונס עם 3 חטיפות בסה"כ. הכי גרוע בשבוע הקשה הזה הוא הפציעה שגומרת לשיאן רצף המהלכים החזק בליגה – הטאקל ג׳ו תומאס, 10,363 סנאפים התקפיים רצופים בהם הוא היה על המגרש, עד השבוע – גיבור ללא מסכה וללא קבוצה. קליבלנד העצלה צריכה ללכת על הנמלה (הוייקינגס) ולראות איך הם למרות המשקל הענק שעל גביהם הרך בעל הקוורטרבק ה3 שלה ורנינגבקים מחליפים – מביסה ומוליכה עצמה לראש הבית המפוזר שלה. ראו זאת בשבוע הבא.

32. סן פרנסיסקו פורטיניינרס (0-7) (-1)
טאצ׳דאון ניחומים ברבע הרביעי למשחק שבפועל הוא הפרש עצום מאחורי מפתיעת עונה שעברה. לניינרס כעת לא נראה אף משחק פוטנציאלי לניצחון באופק, כאשר פילדלפיה היא היריבה הבאה.

שארית הפלטה – מימין לשמאל: אבן אנגרם, איליי מאנינג, אורלינס דארקווה – כי משתמשים במה שנותר (Newsday)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית