ערב הכדורסל של ישראל

נהריה ניצחה באילת, ראשון רמסה את אשדוד ב-"בית מכבי" ומכבי חיפה ונס ציונה סיפקו מותחן שנגמר בניצחון ירוק לאחר הארכה

 

 

המחזור השלישי של ליגת העל בכדורסל, נמשך גם הערב, בסימן שלושה משחקים מסקרנים, מהדרום הרחוק עד הכרמל.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי ראשון לציון – מכבי אשדוד 68:94

בראד גרינברג וחניכיו עשו הערב את הנסיעה הלא ארוכה (לא כולל פקקים), עד לעיר היין, לאולם "בית מכבי" שם התארחו אצל מכבי ראשון לציון המקומית, שערכה את הבכורה שלה העונה מול הקהל הביתי. הכתומים שהפסידו בירושלים בשבוע שעבר, קיוו לשמור על ביתם מול החבורה המסקרנת מאשדוד.

הקבוצה של ברנר פתחה טוב יותר את המשחק, בעיקר בזכות עליונות בצבע של מארק טולפסון, שסיפק 11 נקודות ברבע הראשון. אלכס צ'וברוביץ' עשה הכל על מנת להשאיר את אשדוד קרובה, אך יניב סולומון הצעיר העלה את הפער כבר לדו ספרתי, עם שלשה מהפינה. שחקן הפנים הישראלי של אשדוד המשיך לתת את הטון בצבע ולצד נקודות מהקו של לורי היתרון כבר ירד ל-שש הפרש. אך אבי בן שימול וחנוכי הוותיקים שוב היו שם על מנת לעצור את הסחף.

ג'ייסון סיגרס ומרפי הולוואי שהגיעו מגליל\גלבוע, גם כן נכנסו לעניינים בעוד הפער כבר צמח ל-17 נקודות הפרש, אך גוני יזרעאלי עם ג'אמפ שוט מחצי מרחק נגס מעט בהפרש. סיגרס הזכיר לנו איזה שחקן קלאץ' מופלא הוא, לאחר שסיים את המחצית עם צליפה מחצי מגרש, שעל השעון נותרה שנייה אחת, טרם הכדור נמסר לעברו . 36:53 לראשון לציון במחצית.

הריצה בכתום המשיכה גם ברבע השלישי בעוד הכתומים סיפקו כמה מהלכים מרשימים לשאגות הקהל המשולהב באולם. עד הסיום האגרסיבות בצע של ראשון עשתה את ההבדל. החבורה של ברנר עם הצהרת כוונות מול קהלה הביתי.

 

 

 

מכבי חיפה – עירוני נס ציונה 87:89 (אחרי הארכה)

העולה החדשה הגיעה הערב לרוממה על מנת לרשום ניצחון ראשון אי פעם באולם החיפאי. הם לא יכלו לקבל הזדמנות טובה יותר, לאחר הנחיתה הקשה של הירוקים ממסע המשחקים בארה"ב, שכללה תבוסה קשה מול אשדוד.

לאחר פוזשנים עקרים לאורך דקות הפתיחה של הרבע, שתי הקבוצות החלו לשחק מהר מה שהוביל למעט מאוד עצירות ובוקס סקור צמוד למדי. ג'רון ג'ונסון האורח, פתח מצוין את המשחק ולאחר שלשה פנויה, קבע יתרון חמש לנס ציונה. רועי הובר עלה מהספסל וסיפק צליפה משלו לחוץ קשת ששוב הובילה לקרב אגרופים מטפורי, בעוד היתרון החליף צדדים לאורך הרבע.

החבורה של רחימי לא הופיעה לרבע השני, בעוד נאור שרון סיפק שלשה נאה. גם דקוואן קוק עלה מהספל וסיפק שתי צליפות מחוץ לקשת. הירוקים התקשו מאוד לקלוע  ברבע, בעוד ממשחק צמוד קיבלנו מעמד צד אחד והפער גדל לדו ספרתי, הרבה בזכות האגרסיביות של אלישי כדיר וטל דן. מהעבר השני, ברנדון באומן החל לתת את הטון בלואו פוסט ובעיקר בזכותו החיפאים הצליחו לצמק את הפער עד לחמש נקודות הפרש בירידה לחדרי ההלבשה. 42:37 לנס ציונה במחצית. 

הסוף המוצלח של הרבע השני חלחל לחבורה של רחימי גם בפתיחת המחצית השנייה, לאחר דקות מעולות של ווילי וורקמן ובאומן. אלישי כדיר הוריד את הפער שצמח לחמש בלבד, אך כשלים בסגירה לריבאונד באזור הצבע הכתום, הובילו לעוד שתיים קלות של באומן.

אך יכולת נהדרת של גולן גוט וג'ונסון סידרו לנו משחק צמוד במיוחד.

כשהתוצאה עמדה על שיווין 71:71, גולן גוט לקח זריקה גדולה לשלוש והשאיר 1.2 שניות לחיפאים לעשות משהו. לאחר פסק זמן של רחימי, באומן הצלחל להשתחרר ולספק זריקת  הייל מרי,שפגעה בקרש ונכנסה אל תוך הטבעת. המשחק הלך להארכה.

אנחל רודריגז עם שלשה גדולה יחד עם שתי נקודות קלות של בלייזר לאחר חטיפה גדולה מצידו, כבר קבעו יתרון חמש לחיפאים.

נס ציונה נלחמה כל כל פוזשן ולא אפשרה לחיפאים לקחת את ריבאונד ההגנה. כתוצאה מכך גרי בראון רמירז נשלח לקו והוריד את ההפרש לנקודה בלבד.

כשנותרו 12 שניות לסיום, רודריגז נשלח לקו והחטיא את השנייה, אך מיד תיקן וגרם לאיבוד כדור של בראון במהלך הגנתי מרהיב. רודריגז שוב נשלח לקו והפעם קלע במאה אחוז. כדיר עוד קלע ג'אמפ שוט שלא שינה יותר מידי.

לאחר משח לא פשוט ודרמטי במיוחד, הקבוצה של רחימי רושצת ניצחון חשוב להמשל העונה. נס ציונה תחזור הביתה מתוסכלת ועדיין ללא ניצחון ברוממה על הירוקים.

 

 

 

הפועל אילת – עירוני נהריה 86:72

אריק אלפסי וחבורתו הגיעו מנהריה עד לאילת לאחר הניצחון הביתי המשכנע על הפועל ת"א, על מנת לרשום ניצחון שני העונה. גם הקבוצה של טפירו שהפתיעה את חולון בביתה במחזור הקודם, קיוו לרשום ניצחון ביתי ראשון העונה.

לאחר חצי דקה בלבד של כדורסל קיבלנו רגע לא נעים, לאחר שיפתח זיו האורח שוב נחת רע על הרגל, כמו במשחק מול הפועל ת"א, והורד לספסל על מנת להתאושש. הדרומיים פתחו רע את המשחק ונהריה ניצלה זאת, על מנת לתת את הטון ברבע הראשון, בעיקר בזכות יכולת טובה של וובסטר ואלכס יאנג.

בעוד ההפרש כבר צמח לדו ספרתי במהלך הרבע השני – דימיטריוס טרידוול סיפק את האנרגיות הנחוצות על מנת להכניס את המקומיים למשחק אך אלכס יאנג וליווינגסטון סיפקו שלשות גדולות שהשאירו את המרחק הבטוח לצפוניים. מייק רוסריו הוריד את היתרון לחד ספרתי עם שלשה מהפינה, אך לאחר פסק זמן של אלפסי, השלשות של נהריה המשיכו להיכנס באחוזים מצוינים. 42:29 לנהריה בירידה למחצית.

האורחים המשיכו להפציץ מבחוץ, אך אילת הראתה מספר סימני קאמבק, בעיקר בזכות אייזיק רוזפלט שנתן את הטון בצבע. אך נקודות בצבע שוות פחות מזריקות מחוץ לקשת, ואל פי ההיגיון הזה קורי וובסטר המשיך להשתיק את הקהל המקומי. אילת שוב הורידה את ההפרש עד ל-7 נקודות. היה נראה שמדובר במוטיב חוזר, לאחר ג'אמפ שוט מחצי מרקח של וובסטר, אך לויד עם שלשה גדולה המשיך את ההתלהבות המקומית ברבע האחרון. ליווינגסטון שוב  היה שם ברגעי  על מנת שוב להגדיל את ההפרש ומזה אילת כבר לא חזרה.

נהריה רושמת ניצחון חוץ לא פשוט בעיר הדרומית. אילת עדיין ללא ניצחון ביתי העונה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית