GFW 19.10.17: עוד תוכנית לפנתיאון

היום התוכנית הייתה משולבת עם עוד מופע של ארגון בשם The Crash (הארגון בבעלותו של קונאן) שבמופע השתתפו מתאבקי GFW. 

ג'וני אימפקט מנצח את כריס אדוניס

ג'וני אימפקט מגיע לקרב במומנטום מצוין לאחר שניצח שבוע שעבר את גאזה ג'וניור והפך למועמד מספר אחד לאליפות ובנוסף רוצה לנקום בכריס לאחר שהוא ועילאיי דרייק תקפו אותו שבוע שעבר.. כריס אדוניס מגיע לקרב במטרה להביס את ג'וני אימפקט להראות שהוא הכי טוב ברוסטר. אימפקט מנצח לאחר תרגיל סיום חדש על אדוניס. לאחר הקרב עילאיי דרייק נכנס לזירה אבל ג'וני אימפקט התחיל לתקוף אותו עד שאדוניס התעשת ותקף את אימפקט וכך היוצרות התהפכו עליו עד שגאזה ג'וניר נכנס לזירה עם כיסא והבריח אותם לסיכום: קרב סבבה, הוא היה יותר קשור באימפקט בעיקר כדי להתנקם באדוניס וזה מצוין כי באמת ראו בקרב הזה שהוא עצבני והוא נקם באדוניס. 

*פרומו לחזרתו של אלברטו אל פטרון בבאונד פור גלורי*

THE CRASH: טקסנו מנצח את: ג'יימס סטורם, אדי אדוורדס, EC3 ואל איג'ו דל פנטמה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב הראשון ממקסיקו סיטי הוא קרב מחומש בין מתאבקי GFW לבין מתאבקי THE CRASH. מה שמפתיע שטקסנו נלחם נגד חברו המקסיקני ואפילו היו רגעים שטקסנו וג'יימס סטורם עבדו יחדיו. טקסנו מנצח לאחר שדל פנטמה ביצע את תרגיל הסיום שלו על EC3 אבל טקסנו העיף אותו מהזירה והצמיד את EC3 בדרך לניצחון. לסיכום: קרב מצוין, היה בו כל מה שחשבתי שיהיה והוא ללא ספק הקרב של הערב.

דזמונד אקסביאר מנצח את אנדרו אוורט

דבר אחד שלא הבנתי ואני לא אבין, ממתי אנדרו אוורט הפך להיות שוב היל? וממתי הוא הפך להיות חבר שוב של טרבור לי במיוחד אחרי שהאחרון ושיין הלמס תקפו אותו… חסר היגיון לחלוטין. דזמונד אקסיבאר מצליח להתמודד עם כל השלושה ומנצח אחרי שביצע את תרגיל הסיום שלו על אוורט. לסיכום: קרב טוב בין שני אתלטים מדהימים, לפי היכולות של דזמונד זה רק עניין של הזמן עד שהוא יקבל פוש ויזכה באליפות כלשהי ואני מייחל שזה יקרה. אנדרו אוורט אתלט ומתאבק לא פחות טוב ממנו אבל לפי דעתי הרבה יותר מתאים לו כמתאבק יחיד כפייס מהשפוט של טרבור לי.

אליפות הזוגות של GFW: האלופים OvE מנצחים את בלאק דיינג'ר ובלאק דיימונד

האלופים מגיעים ל-THE CRASH (הארגון של קונאן…) ושמים את האליפות שלהם על הכף. הם מנצחים לאחר שביצעו תרגיל קבוצתי על בלאק דיימונד בדרך לניצחון. לסיכום: קרב סביר, אני יודע שהם מסוגלים ליותר ובגלל זה אני די התאכזבתי אבל בסה"כ קרב סביר. 

לאחר מכן אמריקה טופ טים נכנסו לזירה ודחפו את JB מחוץ לזירה. לאחר מכן הם דיברו על כמה ש-MMA יותר טוב מהיאבקות והם גם דיברו על תארים. לאחר מכן MOOSE וחברו נכנסו עם החגורות שגנבו אבל בובי לאשלי תקף את שניהם ולאחר מכן החלה קטטה. קלב קולוני ואנדרו אוורט ניסו לעזור אבל הם הותקפו גם הם ואמריקה טופ טים ביססה את מעמדה.

טאיה ואלקירי מנצחת את רוזמארי

מצד אחד טאיה מנצחת וזה מצוין כי חדשה והיא חייבת מומנטום אבל למה על חשבון רוזמארי? מוציאים את רוזמארי חלשה כל פעם שהיא מפסידה גם היא מחזירה מלחמה. כפי שהבנתם טאיה מנצחת לאחר שביצעה את תרגיל הסיום שלה ומיד לאחר הקרב היא ניסתה לעשות אותו שוב רק שרוזמארי התנגדה וירקה חומר מוזר על טאיה.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort