הארי קיין- בדרך להיות החלוץ הטוב בעולם?

כבר הרבה שנים לאנגליה לא היה חלוץ קלאסי, אחד שהתפקיד שלו הוא לשים את הכדור ברשת של היריב, אבל הנה פתאום בשנים האחרונות עולה לו שחקן צעיר בשם הארי קיין שכבר שנתיים ברציפות הוא מלך השערים של הפריימר ליג שיש יגידו הליגה הטובה בעולם, האם הערב הוא יצליח לנצח במו רגליו את ריאל מדריד? האם הוא בדרך לזכייה 3 ברציפות בתואר מלך השערים של הפריימר ליג? האם סוף סוף כל סוף הוא יהיה החלוץ שנבחרת שלושת האריות כל כך חיפשה?

מתחיל להתבסס כאחד החלוצים הטובים בעולם (THE SUN)

כבר החלו הדיבורים על כך שהארי קיין יכול להיות השחקן הבא שיימכר בסכום שיא של למעלה מ-100 מיליון יורו בוודאות כאשר כבר יש מי שלוטשות עיניים לעבר הכוכב האנגלי כמו למשל ריאל מדריד. הארי קיין הבקיע 6 שערים העונה בפריימר ליג ועוד 5 שערים שהוסיף בליגת האלופות והוסיף עוד שערים החודש במדי נבחרת אנגליה כאשר ניצחו את ליטא ואת מלטה והחלוץ מצא את הרשת 13 פעמים במשך חודש אחד, היחידים שעשו זאת לפניו הם מסי וכריסטיאנו רונאלדו והשוואות אליו אליהם כבר החלו לרוץ בממלכה. לא רק מסי ורונאלדו לכאורה "שווים" להארי קיין, גם אלן שירר, אחד מהחלוצים הגדולים של הפריימר ליג השיג מאזן דומה לזה של הארי קיין, קיין הרשית 80 פעמים בפריימר ליג ב-120 משחקים בלבד, היחיד בהיסטוריה שעשה זאת בזמן קצר יותר הוא אלן שירר. קיין רק בן 24 וקבוצות כמו באיירן מינכן, ריאל מדריד או כל קבוצה גדולה אחרת היו רוצות אותו אצלם והיו גם מוכנים לשלם כל סכום שמדובר כי הם יודעים שמדובר בחלוץ שמסוגל לתת עוד עונות טובות, הוא רק הולך ומשתבח וכך עולה גם כמות השערים שלו. קיין לא היה השחקן הכי מוערך באקדמיה של טוטנהאם, הוא יצא לכמה השאלות לא מוצלחות אפילו בקבוצה כמו לסטר הוא היה שחקן ספסל אבל ברגע שקיבל את הצ'אנס בטוטנהאם הוא לקח אותו בידיים ומאז הוא רק משתפר. באנגליה בטוחים שהארי קיין הוא לא רק סקורר מטורף אלא הוא גם מפתח לעצמו דמות של מנהיג ואת זה כבר שם לב מאמן נבחרת שלושת האריות, גארי סאות'גייט כאשר העניק לו את סרט הקפטן במחזורים האחרונים של משחקי מוקדמות המונדיאל. אין ספק שהיה ניתן לראות בבירור במשחקים האחרונים, בעיקר עם הנבחרת את האחריות שקיין לוקח על עצמו וגם זה דבר שרק יילך והשתפר אצל החלוץ הצעיר, בדיוק כמו יכולת הכיבוש שלו שרק הולכת ומשתפרת.

ההשוואות אליו כבר החלו לרוץ (SBS)

למרות כל הדיווחים מסביב על מעבר לקבוצה גדולה יותר, באנגליה בטוחים שבטוטנהאם לא יתנו לקיין ללכת במיוחד לא בזמן הקרוב שהקבוצה עוברת לאצטדיון חדש שבו הם ירצו לפתוח כמו שצריך ואיך אפשר לעשות זאת מבלי אחד החלוצים הטובים בעולם כיום, גם פוטצ'ינו, מאמנו של קיין בטוטנהאם רמז על עתידו של הכוכב ואמר שהארי קיין יכול להיות הפרנצ'סקו טוטי של רומא שכאמור בילה את כל הקריירה שלו בבירה האיטלקית. פוטצ'ינו בעצמו הודה שקיין צפה במשחק הפרידה של טוטי מרומא והוא לא יכל היה שלא להתרגש. "טוב לא איתנו כאן בטוטנהאם, הוא מזוהה מאוד עם המועדון משום שהוא גם גדל באקדמיה שלנו, אני מקווה שנוכל להנות ממנו עוד זמן רב" – אמר המאמן.

רוצה להנות ממנו עוד זמן- פוטצ'ינו (Express)

הערב יפגוש הארי קיין את ריאל מדריד במסגרת המחזור השלישי של ליגת האלופות וזה יהיה אחד המשחקים היותר חשובים שלו בקריירה וכמובן שרוב השאלות במסיבת העיתונאים של ריאל מדריד הופנו אל עבר הכוכב האנגלי וזידאן גם התייחס אליו ואמר שהוא שחקן מושלם שעושה הרבה מאוד עבור טוטנהאם ותמיד מחפש להבקיע שער. אין ספק שהאמירות של זידאן מראות על כך שהארי קיין בוודאות עבר בפנקסי הרכש של הבנאלקוס מאחר שבנזמה כבר בקרוב בן 30 ושלריאל מדריד יהיה חסר חלוץ חוד בדיוק כמו קיין. בעיתונים במדריד התייחסו גם כן להשוואות בין הכוכב האנגלי של טוטנהאם לסופרסטאר הפורטוגלי של ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו ומצאו שהארי קיין הבקיע 36 שערים ב-32 במשחקים בשנת 2017 ואילו כריסטיאנו רונאלדו ערך 35 הופעות במדי הבאלנקוס ובהם הבקיע 32 שערים. גם הדקות בממוצע לשאר מעידות על כך שקיין ללא ספק יכול להיות החלוץ הגדול הבא של ריאל מדריד מאחר וקיין מוצא את הרשת כל 74 דקות לעומת רונאלדו שמוצא את הרשת כל 92 דקות. המשחק הערב יהיה גורלי מאוד עבור הקבוצות ויוכל לבהר לנו יותר את תמונת בית ח' ומי תעלה מהמקום הראשון כנראה אבל הוא גורלי במיוחד עבור המשך הקריירה של הארי קיין, אין ספק שהופעה טובה שלו הערב בסנטיאגו ברנבאו תוכל לגרום למעבר עתידי של הכוכב האנגלי לבלאנקוס מטוטנהאם בדיוק כמו שלוקה מודריץ' וגארת' בייל כבר עשו לפניו.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort