היחנקות: פרק II, פציעתו של ארון רודג'רס ועוד

הפוטבול סאנדיי האחרון השאיר אוהדים בפה פעור, כל כך הרבה הפתעות ומשחקים צמודים ומצוינים, המחזור הכי טוב עד כה, בפער!

 

דולפינס-פאלקונס

אטלנטה באו רגועים ונינוחים למשחק הזה, הם באו לאחר שבוע מנוחה והיתרון שלהם נגד הדולפינס הוא ברור לכולם. אפילו סוכנויות ההימורים בווגאס נתנו לפאלקוס יתרון גדול לפני המשחק (11.5 נקודות, הספרד השני הכי גבוה במחזור) וכל המומחים של espn ו-cbs בחרו כולם בקבוצה הביתית והמחצית הראשונה איששה את ההשערות של מומחים אלו, אטלנטה הובילו בתוצאה 17-0, כאשר כל השחקנים משתתפים במשחק, טווין קולמן ודוונטה פרימן, המפלצת דו-ראשית שיש לאטלנטה העמדה הרץ האחורי משיגים יותר מ-100 יארד רק במחצית הראשונה, בנוסף לכך כל הרסיברים שותפו כולל הרסיבר שהוקפץ ממחנה האימונים במקומו של מוחמד סאנו, הלוא הוא מאט הול.

במחצית השנייה החלו להתהפך היוצרות. קאטלר החל להשתמש בחוזקה שיש בזרוע שלו לזרוק מסירות מהירות כמו כדור היוצא מאקדח, הרסיברים הפסיקו להפיל כדורים קלים כפי שעשו כל העונה וג'יי אג'אי עומד בשמו של כינויו ה"ג'יי טריין" ודוהר מעל, ליד ודרך אנשים. קודי פארקי העלה את הדולפינס ליתרון 20-17 עמוק ברבע הרביעי והכין את קאטלר לניצחון ראשון בקריירה שלו לאחר שפיגר ב-17 במחצית, ניסיון הקאמבק של מאט ראיין לא צלח כאשר נחטף על ידי רשאד ג'ונס בקו ה-30 ושם נגמר המשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

תוצאה סופית 20-17 לדולפינס בקאמבק הגדול של הפנצ'ייז ב-20 שנה האחרונות!

 

ג'ארוויס לנדרי בתפיסה בדאון רביעי שעזרה להניע את הדולפינס לניצחון dolphins facebook

פטריוטס-ג'טס

הנה משפט שאוהדי פוטבול לא חשבו שישמעו בתחילת העונה: המשחק בין הג'טס לפאטס מכריע את ראשות הבית. הג'טס, שציפו לעונה גרועה ולבחירה טובה בדראפט, ניצחו 3 מה-5 משחקים הראשונים שלהם והם באים במומנטום חיובי, הפאטס גם הם ניצחו שבוע שעבר אך בצורה לא משכנעת במיוחד והם מדאיגים מאוד את אוהדי הקבוצה בהצגות שלהם בזמן האחרון.

14-0 לג'טס לאחר רבע וחצי היה התרחיש הסיוטי של אוהדי הפאטס, למזלם בראש הקסדה יש להם את טום בריידי ובאוזנייה שלו יש להם את ביל בליצ'ק, הם הראו חוזקה וננחישת עם 21 נקודות שלא נענו, הג'טס כמעט השוו את התוצאה והחזירו את עצמם למשחק, אך השופטים בהחלטה מועררת מחלוקת, קראו פאמבל באנד-זון של ספראין-ג'נקינס שהיה נראה כי הוא אכן עבר את הקו להבקיע טאצ'דאון לפני שהכדור יצא מידו, החלפת שערי שדה ברבע האחרון לא ממש הועילה לירוקים.

תוצאה סופית 24-17 פאטס

 

ליונס-סיינטס

המשחק עם הכי הרבה נקודות העונה מגיע דווקא נגד ההגנה המצויינת והלא מוערכת של דטריוט.

אך ההגנה ששיחקה טוב היום היא ההגנה שרבים מחשיבים לבין הגרועות בליגה: ההגנה של ניו אורלינס שהבקיעה יותר נקודות מההתקפה הנפיצה של הקבוצה, קמרון ג'ורדן הוביל את להקתו להרבה סאקים ולחץ על מת'יו סטאפורד שהסריח את הדשא עם שלושה אינטרספשנס ו62 קיובי רייטנג, זוועתי ולא מתקבל על הדעת מול ההגנה הזאת. דרו בריז במשחק פושר לא עשה יותר מידי טוב אך גם לא יותר מידי נזק מפני שההגנה הצילה אותו כל פעם מחדש.

ראוי לציין את התקפת הריצה של הסיינטס שעזרו לשמור על זמן הפוזשן והם בהחלט יכול להיות מרוצים מהצעיר אלווין קאמארה, שנותן תפוקה כל מחזור ומחזור.

תוצאה סופית 52-38 לסיינטס

 

ניינרס- רדסקינס

המשחק הזה היה קרוב מידי והשאיר את אוהדי הסקינס כוססים את ציפורניהם. משחק נגד הניינרס, שלא ניצחו משחק העונה לא היה אמור להיות צמוד עד השניות האחרונות.

הרדסקינס התחילו את המשחק טוב בהתקפה בהובלת "קפטן קירק" שמשתפר ממחזור למחזור ומטשטש את חששותיהם הלא מוצדקים של חלק מהאוהדי הסקינס לגביו, העובדה שהוא היה בחירה נמוכה רק גורמת לו לרצות להוכיח את עצמו כל הזמן, תכונת מפתח לפרנצ'ייז קווארטרבק. 17-7 לאדומי העור במחצית.

המחצית השנייה החלה לא כל כך טוב בשביל וושינגטון, כאשר דרייב ארוך שהסתיים בטאצ'דאון של קרלוס הייד קיצץ את היתרון ל-3. רובי גולד העקבי השווה את תוצאת המשחק בשער שדה ותסכל את אוהדי הרדסקינס. למזלם, ההגנה התעלתה על עצמה ברבע הרביעי כאשר ההובלה שלהם הייתה 2 כמה שניות לסיום שהניינרס עברו כבר את מחצית המגרש, קייל פולר חטף את המסריה של ביטהארד, וחגג את החגיגה הכי אייקונות מהערב הזה, כאשר "אזק" ו"כלא" את חברו לקבוצתה, דיג'יי סוורינג'ר.

תוצאה סופית 26-24 לסקינס

 

בראונס- טקסנס

המשחק הזה היה כל מה שציפינו לראות, ההתקפה הלוהטת של יוסטון שולטת בהגנה האומללה והלא מנוסה של הבראונס, המשחק נראה כפי שנראה משחק וידאו על הרמה הקלה ביותר, הבראונס השיגו לעצמם כמה נקודות בגארבאג' טיים כאשר הטקסנס כבר הובילו ב-30 הפרש והרשו לעצמם להיות שאננים במקצת, לא שזה השפיע עליהם.

דשון ווטסון, זוכה ההייזמן לשעבר בקלמסון מוחק כל שבוע את החששות שהיו לקבוצתם נגדו לפני הדראפט(דרך אגב, מאמן הבראונס רצה את ווטסון בערב הדראפט אך הקבוצה נתנה את בחירתה ליוסטון, אוי אוי אוי קליבלנד)

תוצאה סופית: 33-17 טקסנס

 

ברס-רייבנס

משחקו השני של מיטשל טרוביסקי בתור מתחיל בליגה של המקצועניים והוא מוכיח למה אוהדי הברס לא היה צריכים לזעום כאשר הם בחרו אותו בבחירה השלישית לאחר ששיחק פחות מ-10 משחקים בכל קריירת המכללות שלו.

הוא מראה את הניידות שלו ואת יכולת המסירה שיש לו בזמן המועט שנותנים לו למסור את הכדור מפני שחבל לבזבז סנאפים שג'ורדן הווארד לא נוגע בכדור (ג'ורדן אגב, רץ ל167 יארד במשחק מצוין). ההתקפה של הרייבנס נהיית גרועה מרגע לרגע וג'ו פלאקו המזדקן נראה כי מחשבותיו מתחילות לנדוד לכיוון פרישה בעתיד הקרוב (נוראי היה פלאקו עם 2 אינטרספשנס ולאא ט"ד), וההגנה שלהם לא יכולה לנצח משחקים לבד לצערם.

הם הובילו קאמבק בסיום ושלחו את המשחק להארכה אך שם לצערם,  טרוביסקי בצד השני הוליך את קבוצתו עד למיקום שער השדה המנצח.

תוצאה סופית 27-24 ברס

 

פאקרס-ויקינגס

היריבים המרים נפגשים למשחק מרתק, כולם רצו לראות איך רודג'רס ינתח ויקרע את הגנת היריב כפי שעשה כל הרבה הרבה פעמים בעבר, לצערם ויגונם של אוהדי הפאקרס, אנת'וני באר פגע בו באופן לא חוקי, שום דגל לא נשרק נגדו ורודג'רס שבר את עצם הבריח וככל הנראה סיים את העונה. מקונטדרית לסופר הפכו ראשי הגבינה לקבוצה לירדו לה לפחות 20% סיכוי בכל משחק לפי ESPN עם ברט האנדלי בראש הקסדה.

התיקול המכוער של באר על ארון (packersnews)

ללא רודג'רס אין לחבורה מויסקונסין הרבה לתת בהתקפה וכמובן שהאנדלי לא יוציא אותם מהבור, מיניסוטה לקחת את העניינים לידייהם, שלטו בכדור והשיגו כמעט פי 1.5 יארדים מגרין ביי בכל קטגוריה של יארדים התקפיים. קייס קינום היה סולידי כמו תמיד (239 יארדים וט"ד באחוזי לא רעים) , וסולידי זה מה שהספיק היום לויקינגס בשביל להביס את היריבה לביתם

תוצאה סופית 23-10 לויקינגס

 

קארדינאלס- באקאנירס

שתי קבוצות שהיו להם מחזור קודם משחק דומים מאוד, רק שהתוצאה של המשחקים הצמודים ששיחקו הלכה לטובה הקארדס ולא לטובת הבאקס.

ומה שהיה כך היה גם השבוע הזה, משחק התקפי טוב מאוד של שתי הקבוצות הוכרע על ידי הניסיון ההתקפי שיש לאריזונה בעמדות ה"סקיל פוזישנס". פאלמר היה מצוין בפעם הראשונה העונה כי קו ההתקפי הרע שלהם שיחק סביר לשם שינוי וזה נתן לו זמן לשחרר את התותח שיש לו בזרוע, עם אחוזי השלמה כמעט מושלמים, אדריאן פיטרסון שהשיגו רק בשבוע שעבר בטרייד עם ניו אורלינס, רץת ל-134 יארד, יותר מכל הקריירה הקצרה שלו בסיננטס, ולארי פיצ'ג'ראלד נתן משחק טוב ואמין כמו שרק הוא יודע.

טמפה ביי כמעט התגנבו חזרה למשחק ברבע הרביעי שהיה זמן לא רלוונטי אך זה היה קצת מידי ומאוחר מידי.

תוצאה סופית 38-33 קארדינאלס

 

ראמס-ג'אגוארס

פרעה קופר החזיר את בעיטת הפתיחה לט"ד של 103 יארד ומשם הראמים לא הסתכלו לאחור, הם לא רוצים לחזור על הסנריו שנה שעברה שהם התחילו טוב מאוד ובמאזן 3-1 לטובתם פשוט נחנקו ולא נכנסו לפלייאוף, השנה גוף, גרלי וחברים לא נותנים לזה לקרות. רוב הנקודות במשחק הזה היו במחצית הראשונה, שון מקביי עשה עבודה מצויינת בתכנון הזמן, בהתקפה וגם בהגנה, אזור שהוא פחות ידוע במומחיותו בו. הוא נראה כמאמן צעיר ומבטיח, כמו שאר הרוסטר של קבוצתו.

תוצאה סופית 27-17 לראמס

 

סטילרס-צ'יפס

ההפתעה השנייה של המחזור הזה לאחר ניצחון הדולפינס ב"מרצדס בנד סופרדום" באטלנטה, הגיע תור הסטילרס לנצח קבוצתו מצויינת בביתה שלה. בן רות'ליסברגר, שכבר הוגיע שהוא שוקל בכבדות את פרישתו לאחר המשחק הגרוע בקריירה שלו בשבוע שעבר שזרק 5 אינטרספשנס להגנה של הג'אגס, שיחק הרבה יותר טוב היום, בעיקר בשל תפוקה של הרת הזריז והסבלני שרץ בין התארלים כל היום, כמובן שהוא לביון בל. גם אונטוניו בראון נתן כמה תפיסות מהקרקס בשמו והם הצליחו להחזיק מעמד את ניסיונות החזרה של הצ'יפס ברבע הרביעי.

תוצאת סיום 19-13 לסטילרס , הפתעה גמורה.

 

צ'ארג'רס-ריידרס

משחק בין שתי יריבות דיוויז'ן במשחקו הראשון של דרק קאר חזרה מפציעה לפני שבועיים. הצ'ארג'רס צברו קצת ביטחון מניצחונים הראשון בשבוע דעבר אך הבחרים בשחור וכסף היו אמורים לנצח בביתם שבאוקלנד, אך כמו כל שחקן שחוזר מפציעה, דרק קאר אינו חסין לחלודה ולחוסר הדיוק, הוא זרק 2 אינטרספשנס בזמן שגם מרשון לינץ' במשחק פושר במיוחד לא עזר כלל. פיליפ ריברס ממעיט בטעויות שלו בשבועות האחרונים והוא חד מצמיד בזמן האחרון, מלווין גורדון רץ עם הכתף למטה כמו תמיד, כמעט משיג 100 יארד המשחק

תוצאה סופית 17-17 לצ'אג'רס הם סוף כל סוף מנצחים אחד צמוד.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית